MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 132 z 343

Autor:  Kabraxis [ 31 sty 2013, 13:52 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Co nie dal ! :) Shadow zabil Piety i stoi w Act1 Cruel bo sie przejadl na te chwile.
Marauderem meele mi sie gra fajniej plus chce obczaic jak daleko mozna takim tanky charem dojsc. Poki co Act 2 cruel i zaczyna byc ciezkawo chwilami. :/

BTW. EK build jest mocno OP w late i endgame i dostanie nerfa. Semi-potwierdzone przez devsow. sam EK raczej nic nie rusza albo nawet buffna ale znowu chain i fork dostane nerfa mechaniki.

Tak wiec Shadow czeka na wyklarowania sie sytuacji.

Autor:  raggnarok [ 31 sty 2013, 14:05 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Wieksze nerfowanie chain i fork mija sie imho z celem - jest bardzo cienka granica miedzy zbalansowaniem tych skilli, a zrobieniem z nich kompletnie bezuzytecznych gemow.

Autor:  Kabraxis [ 31 sty 2013, 14:14 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No wlasnie imho to zamierzaja zrobic :)

http://www.pathofexile.com/forum/view-t ... /4#p957863

Autor:  tomugeen [ 31 sty 2013, 14:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No tam dokladnie napisali, ze chodzi o zmiane w mechanice. Tak aby, po chainie/forku projectile zachowywal swoje pierwotne właściwosci, a nie był liczony jako nowy.
Jak dla mnie logiczniej, jesli coś sie rozdwaja to leci dalej x2, a nie pierwszy cel wypluwa z sibie 2 kopie danego spellu. Ma to znaczenie wlasnie dla ice spear, EK.

Autor:  Kabraxis [ 31 sty 2013, 14:23 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

To jest nerf w chuj. Takim Ek bedziesz musial walic w meele range zeby chain czy fork dziala jako tako bo overall ta zmiana zadziala tak ze obojetnie ile razy chain/fork zadziala spell/pocisk nie przedluzy swojego initial range (czyli niski w przypadku EK) bo bedzie caly czas liczony jako 'stary projectile' a nie 'nowy'. Efekty beda dwa na pewno:

1. Nerf w chuj do uzytecznosci takiego chain-Ek i fork-Ek (brak przedluzenia range)
2. koniecznosc calkowiteg oprzebudowania passive i gearu i nastawienie sie na stackowania Faster Projectiles (bo FP przedluza initial zasieg pociskow).

Tak wiec robienie teraz EK buildu mija sie z celem imho. No i przypuszczam ze pojawi sie bardzo popularna wariacja buildu EK z lukiem Quill Rain (ktory sam daje +50% Faster Projectiles) z tym ze trzeba bedzieposwiecic Spell Dmg z wandow... w sumie ciekawe jak to wyjdzie w praniu... czy przedluzenia range spella tak zeby fork/chain dzialal mniej/wiecej tak jak teraz bedzie na tyle dobre zeby zrezygnowac ze spell dmg. :)

tak czy siak nerf w uj mimo ze na pierwszy rzut oka moze to tak nie wygladac.
Nie przecze ze jest to logiczne i w sumie tez uwqazam ze zmiana jest ok i potzrebna niemniej jednak w porownaniu do tego co jest atm - nerf w uj.
A fork i chain i tak beda OP. Te gemy beda OP zawsze ze wzgledu na to co robia poprostu.

Autor:  Mendol [ 31 sty 2013, 14:27 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

baah. a juz 9 level zrobilem shadowka.
no nic, czas sie przerzucic na marude ;/

Autor:  Kabraxis [ 31 sty 2013, 14:36 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Z takim tempem to graj spokojnie - zdaza jeszcze ze 4 razy znerfic zanim dojdziesz do etapu (o ile dojdziesz w co watpie) sensownego wykorzystania chain gema. :)

Autor:  sula [ 31 sty 2013, 14:37 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Obrazek

Właśnie mi dropło. (PS przydała by się opcja robienia screenshota samego item decription - wycinanki wkurzają ;/)

Autor:  Mendol [ 31 sty 2013, 14:37 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

a ok, to pogram jeszcze ;p
i naprawde musiales nawias wstawiac? :)

Autor:  Kabraxis [ 31 sty 2013, 14:43 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Mendol -> Tu nie chodzi o probe obrazenia cie czy brak skilla czy cos... tylko o to ze siedze tu wystarczajaco dlugo ze wiem ze nie bedziesz w PoE gral tak dlugo (ani w zadna inne gre tbh) zeby dojsc na ten poziom. Mysle ze to jest raczej stwierdzenie faktu, przykro mi ze to odebrales jakos zle. :)
Chain to endgameowy skill wiec naprawde jak do teraz sie doczlapales do lvl 9 to nie musizz sie zupelnie przejmowac tym co GGG tam miesza.

Sula -> GZ fajny itemek.

PS. Wracajac do naszej poprzedniej rozmowy nt klimatu.. jak sie podobala koncowka Akt3 pod tym wzgledem? :)

Autor:  Mendol [ 31 sty 2013, 14:46 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

ci zrobie na zlosc i sie zdziwisz :)
ja gram w kilka gier na raz (lacznie z fc3 :) ) i nie spieszy mi sie z levelowaniem w poe.
tym bardziej, ze faktycznie wieczorami jest problem z disconnectami i wywalaniem z gry, co zniecheca jak na razie.

Autor:  sula [ 31 sty 2013, 14:49 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Dzięki. Trochę nie dla mojej klasy / builda, ale ponieważ moje stare buty były tragiczne a ja ogólnie jestem trochę undergeared (nie chcę mi się na tym etapie gry za dużo crafcić ani tradeować) to narazie ponoszę, a później albo zachowam dla ewentualnego alta albo spróbuje opchnąć.

Końcówka fajna i rzeczywiście klimatyczna - pasuje do story i fajnie zrobione, ale jednak Solaris Temple lepsze pod względem klimatu. Inne ale lepsze. No i jeszcze muzyka w jakiś lochach czy jaskiniach - nie pamiętam dokładnie gdzie też jest win (taka Fallout-owa ale o dziwo pasuje i też buduje klimat.)

Autor:  raggnarok [ 31 sty 2013, 14:50 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Wszystkie te nerfy zaczynaha mnie irytowac :evil:

Autor:  tomugeen [ 31 sty 2013, 14:51 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ja od 2 wieczorów sam gralem, bo albo ludzie online maja 40-50lvl alvo 10-20 ;]
Trzydziestek jak na lekarstwo, no ale przez ostatnie 5 leveli z "omg zaraz zgine, zombie padaja i nie robie dmg" przeszedlem na metodyczne czyszczenie kazdego packa przede mna.
Jeszcze jakby coś dropnelo ciekawego, to byloby git.

Autor:  raggnarok [ 31 sty 2013, 15:11 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Tez miewacie kurewskie FPS dropy? Zazwyczaj 60-110FPS, ale zdarzaja sie sekundowe spadki FPS do 1, ktore zaczynaja doprowadzac mnie do szalu. Generalnie techniczne bledy zaczynaja mnie coraz bardziej od tej gry odpychac.

Autor:  Kabraxis [ 31 sty 2013, 15:15 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nope. Mi nawet gra nie crashuje :) Jedynie mikrofreeze przy efektach niektorych skilli (jak sa castowane first time a to moze byc wina leciwego kompa i wolnego dysku) i przy frost arrow na last bossie (tu juz ewidentnie wina gry).
Ogolnie gdyby nie niedomagajace serwery to gra jest bezproblemowa jak w Closed Becie.

Autor:  tomugeen [ 31 sty 2013, 15:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

U mnie tez graficznie śmiga tak jak w becie.

Autor:  Razoth [ 31 sty 2013, 15:36 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

U mnie to samo. Jeżeli chodzi o wyświetlanie grafiki to gra chodzi bajecznie.

Autor:  sula [ 31 sty 2013, 15:41 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Też nie mam fps dropów.

Autor:  raggnarok [ 31 sty 2013, 15:45 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

A u mnie:

Obrazek

*sigh*

Strona 132 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team