MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Path of Exile https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633 |
Strona 134 z 343 |
Autor: | sula [ 1 lut 2013, 12:02 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Zauważyłem, że się świeciła - tylko w sumie teraz dopiero zauważyłem, że na lawendowo i to skojarzyłem. Silly me |
Autor: | D3jviD [ 1 lut 2013, 12:03 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
raggnarok napisał(a): Kolorek na bron. Jak widac jest tak zajebisty, ze prawie go nie widac, swieci sie na tym screenie sama glownia tej macki Dokladnie. Dlatego za wydane 20$ wolalem kupic 6 premium tabow, niz 6 zwyklych + ledwo widoczny efekt na bron |
Autor: | Ravushimo [ 1 lut 2013, 12:32 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
D3jviD napisał(a): Chyba, ze zawsze najezdzalem samoczynnie i nie zwrocilem na to uwagi :P Bylo to juz wczesniej, wiec scamy z podmienianiem itemkow jak w diablo nie przejda bo gra nie umozliwi ci zaakceptowania wymiany. Sposob prosty, ale jak widac dla blizza nie do rozwiazania. ;] |
Autor: | Kabraxis [ 1 lut 2013, 13:09 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Atherius napisał(a): A co to za klasa, marauder ? :> Ta Marauder. Chyba widac ze koks co nie ? A kolorek to najtanszy ze sklepiku bo mi zostalo pkt a na taba juz nie starczylo. W podziemiach i na ciemnych mapach wyglada ok. Na jasnych widac jak widac. PS. Znalazlem cel dla tej postaci... dochapac sie tego: Imba DMG |
Autor: | raggnarok [ 1 lut 2013, 13:17 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Ktos dzis chetny na party wieczorkiem, najlepiej jakis tank robiacy Akt III na Cruel Loot rules: co wylatuje z "naszym" timerem to nasze, reszta wolna amerykanka |
Autor: | Robo [ 1 lut 2013, 13:23 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Kabraxis napisał(a): PS. Znalazlem cel dla tej postaci... dochapac sie tego: Imba DMG Taa, również mój cel |
Autor: | D3jviD [ 1 lut 2013, 13:35 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
raggnarok napisał(a): Ktos dzis chetny na party wieczorkiem, najlepiej jakis tank robiacy Akt III na Cruel Loot rules: co wylatuje z "naszym" timerem to nasze, reszta wolna amerykanka Skonczylem wczoraj akt II na cruel, kolo 20-21 bede zaczynam III |
Autor: | Vences [ 1 lut 2013, 14:41 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Btw. Ktoś niedawno zaczął grę na HC i pierwszym(!) jego dropem był... unique łuk. To się nazywa fart. |
Autor: | Kabraxis [ 1 lut 2013, 15:06 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
ehehe... 1400hp/80fire res - Vaal Cruel - jebniecie z meele = oneshot ... heheh... : ) Z tym ze physical armor mam ujowy to musze przyznac.. Przypomiana to design bossow z Titan Questa z ktorych kazdy mial sygnalizowany-oneshotujacy atak... Byly emocje wtedy sa i teraz... "Btw. Ktoś niedawno zaczął grę na HC i pierwszym(!) jego dropem był... unique łuk. To się nazywa fart." Mnie raz dropla Exalted kulka na plazy z Hillocka Normal. |
Autor: | raggnarok [ 1 lut 2013, 15:13 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Mowielm, ze ten jego atak to jest Phys Dmg |
Autor: | Vences [ 1 lut 2013, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Jego atak jest 50/50 psychical/fire. Cytuj: Lightning Beam Fires a lightning beam with 100% chance to cause Shock on hit. Ice Shards Spreads ice on the floor, causing the player to walk slowly. Power Slam A powerful strike to the ground, dealing massive damage (half Physical, half Fire) with increased crit chance. Summon Summons monsters. Hide Hides in the ground and comes back in a different location. Used mostly after summoning monsters. Quake Causes rocks to fall from the ceiling. The initial rocks will spawn ontop of all players present in the room, as well as other spots randomly in the room afterward. Wychodzi na to, że musiałeś wyłapać perfidnego crita:D |
Autor: | Targaryen [ 1 lut 2013, 15:51 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
A propos oneshotów, 500 życia, 1100ES i oneshot z rozbiegu od champa szkieletowych dodo w Fetid Pool Merciless trochę przegina |
Autor: | D3jviD [ 1 lut 2013, 15:56 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Nie bije czasem z chaos dmg? Ja na cruel nie mam wiekszych problemow, ale jak trafie na takie moby (a resa mam -20%) to jest naprawde ciezko. Kilka plujacych roslinek i hp spada mi do 0 w 2-3 sekundy. |
Autor: | tomugeen [ 1 lut 2013, 16:06 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Szkieletowe dodo ;] Cruel sie jeszcze nie boje, ale od 2 aktu zbieram resy na merci. |
Autor: | Kabraxis [ 1 lut 2013, 16:08 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
No na roslinki trzeba byc NONSTOP w ruchu. Ogolnie to tak (dla mnie) te 3 rzeczy by pasowalo zrobic: - Mercilless jest imho przegiete w wielu miejscach - balans bylby mile widziany (i nie mowie o nerfieniu na pale - mowie o balansie i to w sumie calej gry bo sa wahniecia difficulty nieziemskie). - Chaos Resist albo zdjac penatly albo dac w uj wiecej go na drzewku i itemach.. przydaloby sie ze Res all liczylo tez chaos - to bylby jakis postep - overall troszke mniejsze nastawienie na defensywe/ranged (a zwlaszcza na stakowanie HP bo to jedyna sensowna defencywa atm wlasciwie) byloby mile. Nie mowie o playable full glass cannon ale milo by bylo takim buildem miec chociaz szanse na ucieczke. Tutaj sie klania ze w grze nie ma praktycznie mobility skilli i GGG ma jakas dziwna niechec do ich dodawania (bo jak w D2 byl Teleport to byl wymagany na kazdej postaci i im PvP zmieni w TP spam dla retardow... to niech TP nie dziala w PvP i problem solved) No i cos co juz pisalem im na forum w becie - WYJEBAC w PIZDU all ataki ktorych sie nie da uniknac czyli w sumie tylko Flicker i Arc - ebz sensy jest ginac od czagos takiego i to jeszcze offscreen. Hehe wyzalilem sie Napisze im jakis post z feedbackiem ale teraz nie ma sensu bo zaraz spadnie na 4 strone bo pojawi sie 14 nowych tematow narzekajacych na loot distribution i poziom trudnosci Piety (fajne sa posty ziomkow co jej na normalu przejsc nie moga ) |
Autor: | tomugeen [ 1 lut 2013, 16:14 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Flicker to jeszcze, ale BZZZ BZZZ bZZZZzzzz ("LEAVE ME ALONE WTF!") BZZZ BZZZzzzz Arc to jest masakra ;] W zasadzie nie ma penalty za robienie malego dmg, a jest duze penalty za kiepska przezywalnosc. Dlatego nie trzeba na 45 kółeczek od dmg 2h, 1h czy dowolnego typu broni wybierać zadnego ktory nie jest po drodze do jakiegos keystone. A wszyscy biora HP Nody. A ja tam ide na przekór i robie malo wytrzymale postacie. Bo moge, a co! |
Autor: | Vences [ 1 lut 2013, 16:33 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
No dokładnie. Gra w późniejszym momencie bardzo karze za nieprzemyślane i bardzo papierowe buildy. Choć z drugiej strony, mój claw/trap/totem Shadow na default w A3 nastawiony na full evasion, evade i dodge (20%) spelli + kilka nodów z HP jakoś daje radę. Na HC takim czymś bym się nie pojawił:) |
Autor: | Drusek [ 1 lut 2013, 16:36 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Vences napisał(a): Choć z drugiej strony, mój claw/trap/totem Shadow na default w A3 nastawiony na full evasion, evade i dodge (20%) spelli + kilka nodów z HP jakoś daje radę. Normal/Cruel/Mercilless? |
Autor: | Targaryen [ 1 lut 2013, 16:58 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
tomugeen napisał(a): O, dokładnie to mnie zabiło! Nie miał chaos dmg, po prostu poszedłem tam na 54 a monster level tam jest 58 i dałem mu się rozpędzić Wcześniejsze obszary jak i mobki przechodziłem na luzie (poza epizodycznym kitowaniem 30zwykłych i 5 champów na raz w medicine chest area, przydała by się klątwa dająca slow ale mało kto traduje). Na max resach jechałem od momentu spotkania tych dziwek z arc właśnie, zresztą Piety bez wysokich resów chyba jest nie do zabicia na wiedźmie. |
Autor: | Vences [ 1 lut 2013, 17:02 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Drusek napisał(a): Vences napisał(a): Choć z drugiej strony, mój claw/trap/totem Shadow na default w A3 nastawiony na full evasion, evade i dodge (20%) spelli + kilka nodów z HP jakoś daje radę. Normal/Cruel/Mercilless? Niestety norma:D Należy wziąć pod uwagę, że to moja pierwsza postać, którą budowałem bez żadnych poradników i praktycznie nie znając mechaniki gry:D Typowy evasion papier, ale zabawa decoy totemem oraz fire and conviction trapami daje mi trochę frajdy. W pzypadku single targetów i bossów dual strike i frenzy. |
Strona 134 z 343 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |