MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 212 z 343

Autor:  Drusek [ 12 lis 2013, 10:27 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

"level requirement" to raczej wymagany poziom gracza aby użyć gema

Autor:  Nyx [ 12 lis 2013, 10:33 ]
Tytuł:  Re: Odp: [PoE] Dyskusja Ogólna

Drusek napisał(a):
"level requirement" to raczej wymagany poziom gracza aby użyć gema


Nie, level requirement of gems, dodaj jeszcze agumented czyli tych zlinkowanych do cast on dmg taken

Autor:  Piszpan [ 12 lis 2013, 10:36 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

czyli rip codt ?

Autor:  Drusek [ 12 lis 2013, 10:38 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nom, no chyba ze ktos ma 7k+ HP/ES to te 3k dmg jeszcze da rade przyjac na klate

Autor:  zaboleq [ 12 lis 2013, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Odp: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nyx napisał(a):
Drusek napisał(a):
"level requirement" to raczej wymagany poziom gracza aby użyć gema


Nie, level requirement of gems, dodaj jeszcze agumented czyli tych zlinkowanych do cast on dmg taken


Ja może specem od angola nie jestem, ale....

Cytuj:
"Cast On Damage Taken: The level requirement of gems augmented by Cast on Damage Taken may not exceed the level requirement of the Cast on Damage Taken gem"


Wpierw karnu kutas, że nerfneli solo play znowu. No cóż....

A co do nerfa CoDT:
The level requirement of CoDT... oznacza level postaci, który trzeba mieć aby używac gema zlinkowanego do CoDT. Czyli jeśli CoDT możemy używać od 31 lvla, to nie możemy nagle podlinkować do niego gema, który wymaga lvla 44. Musielibyśmy mieć rozwinięty CoDT na odpowiedni poziom, żeby wymagany lvl postaci zrównał się albo był wyższy niż zlinkowanych gemów. Ale Nyx tutaj uczy angola chyba to zaraz mnie zjebie pewnie:P.

Tak czy inaczej, poszedł zajebisty nerf imo. A dobrze, bo prawie kupiłem tego gema wczoraj:P. Co prawda, nadal warto go używac z enfeble, enduring cry czy niektórymi totemami. Na mapy ten gem i tak się pewnie przyda bo tam ilość dmg jest spora w sumie.

Co prawda nadal możliwa jest kombinacja:
CoDT
-Molten lvl 9
-Enduring lvl 6
-Coś tam

Ale nie będzie to już tak OP jak wcześniej..

Autor:  Nyx [ 12 lis 2013, 11:25 ]
Tytuł:  Re: Odp: [PoE] Dyskusja Ogólna

Cytuj:
Czyli jeśli CoDT możemy używać od 31 lvla, to nie możemy nagle podlinkować do niego gema, który wymaga lvla 44. Musielibyśmy mieć rozwinięty CoDT na odpowiedni poziom, żeby wymagany lvl postaci zrównał się albo był wyższy niż zlinkowanych gemów. Ale Nyx tutaj uczy angola chyba to zaraz mnie zjebie pewnie:P.
..


Dokladnie tak

Autor:  raggnarok [ 12 lis 2013, 11:26 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Well, do celow defensywnych to dalej bedzie swietny gem, natomiast jak ktos robil build oparty w ofensywie na tym kamyku to faktycznie, moze sie pozegnac :) Molten Shell (bo daje +Armor) + Curse jakis + Enduring dalej bedzie dobrze dzialac w defensywie. Owszem, nie bedzie tak dobrze jak wczesniej, ale zawsze cos :P

Autor:  Piszpan [ 12 lis 2013, 11:38 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

w sumie to jest cumulative dmg na lvl 16 bierze cos 2200 dmg a na mapkach mozna i z maxem biegac na lvl 20 bo wtedy i tak dostaje sie duzo dmg, takze nerf ale jednak ciagle bedzie to chyba fjny skill. tak samo np cold snap lvl 1 elem prof lvl 1 i cast on dmg takle lvl 1 plus np. jakis curs (enfeble, temporal chains) pod decoy totema molten shella i enduring cry trzeba bedzie miec wiekszy lvl.

Autor:  zaboleq [ 12 lis 2013, 11:48 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Hmm tak w sumie zacząłem to liczyć i....

Na 1 lvlu CoDT musimy przyjąć na klate 1446 dmg, żeby gem striggerował (bo dmg jest pomniejszany o 70%)
Na 10 lvlu CoDT musimy przyjąć na klatę 1848 dmg, żeby gem striggerował(bo dmg jest pomniejszony o 34% a nie 70%).

Jeśli dodamy do tego quality 10% to mamy kolejnego 5% czyli na 10 lvlu robi nam się 29% i wtedy na klatę musimy przyjać 1718 dmg czyli mamy 270dmg różnicy. Tak czy inaczej z większym lvlem ilość dmg, który musimy przyjąć na klate rośnie ale w sumie to chyba aż takiej tragedi to ni ma...

Chyba, że mi się coś pojebało :P.

Autor:  Piszpan [ 12 lis 2013, 12:03 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

ale to 70% less damage to chyba chodzi o dmg supportowanych skilli?

Autor:  raggnarok [ 12 lis 2013, 12:05 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Yup.

http://pathofexile.gamepedia.com/Cast_on_damage_taken

Autor:  zaboleq [ 12 lis 2013, 12:39 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Piszpan napisał(a):
ale to 70% less damage to chyba chodzi o dmg supportowanych skilli?



Huehue no cóż, po chuj to liczyłem :D. Czyli jednak nerf w uj :F. Co prawda klątwy nadal można spamować i totemy niby też, ale kurde jakoś to nie powala...

Autor:  Piszpan [ 12 lis 2013, 12:46 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

bedzie dzialac tak ze jesli twoj cast on dmg wymaga lvl powiedzmy 50 to beda dzialac podpiete do niego gemy ktore tez wymagaja tego lvl (nie wyzej)

pytanie teraz ile np lvl wymaga codt na lvl 14?

Autor:  Razoth [ 12 lis 2013, 12:49 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

http://pathofexile.gamepedia.com/Path_of_Exile_Wiki

Autor:  Drusek [ 12 lis 2013, 13:18 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ale najlepsze/najgorsze jest to, że takie buildy: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/575998
dalej będą mogły se zwiedzać mapkę rozwalając wszystko wokoło bo co to dla niego przyjąć tew 2-3k dmg, mając 7k ES gdy po przyjęciu tych 2-3k instantowo się uleczy

Autor:  sula [ 12 lis 2013, 13:35 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Drusek napisał(a):
Ale najlepsze/najgorsze jest to, że takie buildy: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/575998
dalej będą mogły se zwiedzać mapkę rozwalając wszystko wokoło bo co to dla niego przyjąć tew 2-3k dmg, mając 7k ES gdy po przyjęciu tych 2-3k instantowo się uleczy

lel, ale fail. W ogóle coś może zajebać kogoś z takim buildem + dobrze wygearowanego ?

Autor:  Bahamut [ 12 lis 2013, 13:54 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Wkurzyłem się na moją ST scionke bo zadawała żałosny dmg(a nie miałem 4ex na broń) i zaczołem ją zmieniać na Discharge build`a i już dziś zaczynała nabierać kształtu; doki spokojnie farmie, ale na mapy muszę jeszcze dokupić searing touch, a tu taka wiadomość... ja pierd...
Z punktu widzenia dischargera to taki mega nerf, który bardziej uderza w przyjemność z gry niż w jego efektywność.

Załamała mnie natomiast wiadomość o tym:
Purity: Now grants no maximum resistances.
Moja defensywa opiera się głównie na tym:
http://pathofexile.gamepedia.com/Lightning_Coil
mam 79% resów i jest zajebiście, a tu takie bum...

Edit:
Nie doczytałem jednak może być lepiej bo:
Added a new Intelligence skill gem - Purity of Lightning: Casts an aura that grants lightning resistance to you and your allies. Higher levels increase maximum lightning resistance.
ciekawe ile max res się da wyciągnąć :D

Autor:  Drusek [ 12 lis 2013, 13:56 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

sula napisał(a):
Drusek napisał(a):
Ale najlepsze/najgorsze jest to, że takie buildy: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/575998
dalej będą mogły se zwiedzać mapkę rozwalając wszystko wokoło bo co to dla niego przyjąć tew 2-3k dmg, mając 7k ES gdy po przyjęciu tych 2-3k instantowo się uleczy

lel, ale fail. W ogóle coś może zajebać kogoś z takim buildem + dobrze wygearowanego ?

Doty mogą, ale na to są potki. No i jako, że biega się z niskim armorem to kązdy boss który może cię zabić 1 hitem (np mocny hit+crit lub hit+dmg na mapce)

Autor:  Drusek [ 12 lis 2013, 13:59 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Bahamut napisał(a):
Wkurzyłem się na moją ST scionke bo zadawała żałosny dmg(a nie miałem 4ex na broń) i zaczołem ją zmieniać na Discharge build`a i już dziś zaczynała nabierać kształtu; doki spokojnie farmie, ale na mapy muszę jeszcze dokupić searing touch, a tu taka wiadomość... ja pierd...
Z punktu widzenia dischargera to taki mega nerf, który bardziej uderza w przyjemność z gry niż w jego efektywność.

Załamała mnie natomiast wiadomość o tym:
Purity: Now grants no maximum resistances.
Moja defensywa opiera się głównie na tym:
http://pathofexile.gamepedia.com/Lightning_Coil
mam 79% resów i jest zajebiście, a tu takie bum...

Przeżucisz się na tego nowego gema co daje tylko + do lightning. W sumie powinien dać więcej do max res lightning niż purity teraz.
A i używasz CoDT z discharge czy manualnie rzucasz? Bo dziwny gear na passive discharge :)

Autor:  Bahamut [ 12 lis 2013, 14:03 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

@Drusek
Wiem nie doczytałem :D
Rzucam ręcznie z CoDT rzucam cursy. Build jak ten krippa tylko że z 4linkami bo mnie nie stać na 5L :]

Strona 212 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team