MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 217 z 343

Autor:  RufeN [ 29 lis 2013, 08:04 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

1.0.2 Patch Notes
Spoiler:


Release Supporter Packs

Autor:  zaboleq [ 29 lis 2013, 10:08 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Hmm czy dobrze kumam i znerfiono właśnie ignite/burning dmg??

Autor:  Piszpan [ 29 lis 2013, 10:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

nie wiem czy to bug ale spell dmg albo life leech z broni przechodzi na miniony omfg, quill rain i bumbumbum kazdy lucznik:)

Autor:  Nyx [ 29 lis 2013, 10:31 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No i chuj ten build zaliczyl niezlego nerfa, ignite bazowo robi smieszny dmg

Autor:  zaboleq [ 29 lis 2013, 10:46 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nyx napisał(a):
No i chuj ten build zaliczyl niezlego nerfa, ignite bazowo robi smieszny dmg


Nie mam jak tego testować ale... ten nerf nie jest aż takim nerfem...
Jest sporo nodów do burning dmg/fire dmg + teraz konieczny jest concentrated effect zlinkowany do EA i być może %increased burning dmg zamiast fire penetration. Dodatkowo projectile dmg też teraz działa na burning czyli np możesz wziąść nody do projectile i szybko sobie poprawić dmg. Aczkolwiek wszystko trzeba przetestować i sprawdzić.

Zapewne trzeba będzie zrezygnować z kilku hp nodków albo trochę namieszać z passivami ale myśle, że ten build nadal jest ok.

Autor:  Piszpan [ 29 lis 2013, 11:12 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

ja jestem w uj ale to w uj zadowlony :) moj crapowaty fire trap robi teraz 6k dps (bez burninga) miniony zrobily sie strasznie op, jedynie musze pomyslec o jakims itemku ktory daje mi wiecej spellpowera/firedmg na czas robienia spectrow.

Autor:  Nyx [ 29 lis 2013, 11:18 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Czyli co piszpan trapper teraz jest ok?:>

Autor:  zaboleq [ 29 lis 2013, 11:30 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Piszpan napisał(a):
ja jestem w uj ale to w uj zadowlony :) moj crapowaty fire trap robi teraz 6k dps (bez burninga) miniony zrobily sie strasznie op, jedynie musze pomyslec o jakims itemku ktory daje mi wiecej spellpowera/firedmg na czas robienia spectrow.



A ile miałeś dpsu na fire trapie przed paczem?
Ogólnie tp sam dps fire trapa bez skill nodów jakoś bardzo zwiększyc się nie powinien bo od czego? Sam burning dostal nerfa i nawet z Conc effect jest mniejszy niż przed tem, no chyba że masz dużo nodków do burning.

Autor:  Piszpan [ 29 lis 2013, 11:48 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

zaboleq napisał(a):
Piszpan napisał(a):
ja jestem w uj ale to w uj zadowlony :) moj crapowaty fire trap robi teraz 6k dps (bez burninga) miniony zrobily sie strasznie op, jedynie musze pomyslec o jakims itemku ktory daje mi wiecej spellpowera/firedmg na czas robienia spectrow.



A ile miałeś dpsu na fire trapie przed paczem?
Ogólnie tp sam dps fire trapa bez skill nodów jakoś bardzo zwiększyc się nie powinien bo od czego? Sam burning dostal nerfa i nawet z Conc effect jest mniejszy niż przed tem, no chyba że masz dużo nodków do burning.


dota z fire trapa dostala all bonusy:) z cocn effect z spelldmg z wanda itd:) przy rzucie ft na 17 lvl mam 1,5k dmg plus dota 350dmg/s przez 8 sec.

Autor:  zaboleq [ 29 lis 2013, 12:00 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Eee doty nie dostają bonusa ze spell dmg...

Cytuj:
Damage over time is not spell damage, nor attack damage, so modifiers specific to those types will not apply.


Natomiast conc effect oczywiście wzmocni dotke.

Ja mam jeszcze 12 lvli by zastanowić się czy grać na Infernal Blow czy może EA. Musze pokombinowac jakby tu mieć ok DMG z EA i dobre survi.
Niestety Infernal Blow trochę traci przy grze w PT bo do wybuchu IB liczy się bazowe hp mobków :/.

Autor:  engey [ 29 lis 2013, 14:57 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

dobra niech mi ktos lopatologicznie wyjasni czemu z 5+k dps jeszcze wczoraj dzis pokazuje mi 2.6k dps (duble strike+faster attacks+melee splash+multistrike+ life gain on hit) czyli typowy standardzik ?

Autor:  Piszpan [ 29 lis 2013, 15:04 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

engey napisał(a):
dobra niech mi ktos lopatologicznie wyjasni czemu z 5+k dps jeszcze wczoraj dzis pokazuje mi 2.6k dps (duble strike+faster attacks+melee splash+multistrike+ life gain on hit) czyli typowy standardzik ?


byc moze pokazuje ci ile masz dmg per atack przy ds nie pisze average dps?

Autor:  engey [ 29 lis 2013, 15:12 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

wlasnie nie, ale raczej jest tak jak piszesz bo w sumie poza cyferkami nie czuje jakiegos spadku dmg a prawie -50% to raczej by czlowiek nie przegapil

Autor:  tomugeen [ 29 lis 2013, 17:08 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/659606

Jak kiedyś im sie znudzi robienie gier, chłopaki z GGG mogą prowadzić seminaria o podejsciu do gracza/klienta i budowaniu zaufania przez wykładanie wszystkich kart na stół.

Autor:  Drusek [ 29 lis 2013, 17:43 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

z tego co widze, przynajmniej u mnie, to wszystkie skille mają average dmg równy 1hitowi/castowi, dlatego wartości są inne

a co do zmian map to b.dobra zmiana

Autor:  lucky [ 29 lis 2013, 17:57 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

tomugeen napisał(a):
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/659606

Jak kiedyś im sie znudzi robienie gier, chłopaki z GGG mogą prowadzić seminaria o podejsciu do gracza/klienta i budowaniu zaufania przez wykładanie wszystkich kart na stół.


Ja jebie, połowy technicznego bełkotu i tak nie kumam, ale gromkie brawa za przyznanie się do błędu, opisanie problemu i przeprosiny!

Autor:  Nyx [ 29 lis 2013, 20:51 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Apropo EA buildu:

Cytuj:
They just killed the build. We lost a LOT of burning damage. and the increase from fire damage can NOT cover this. It seems to me that Concentrated Effect does not increase the burning damage, but I will have to test more.

Autor:  lucky [ 30 lis 2013, 01:44 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Właśnie pizgam swoim Storm Callerem + semi-summonerem i wszystko pada jak muchy, a zombie robią za mięso. To mi się podoba :)

P.S. Storm Call działa z Remote Mine, ale nie tak jak powinien, bo po wzięciu Instant mine noda miny w ogóle się nie aktywują także kupa + miny to i tak kupa, bo nie można nimi rzucać tylko podkładać :)

Autor:  zaboleq [ 30 lis 2013, 16:31 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nyx napisał(a):
Apropo EA buildu:

Cytuj:
They just killed the build. We lost a LOT of burning damage. and the increase from fire damage can NOT cover this. It seems to me that Concentrated Effect does not increase the burning damage, but I will have to test more.


Nic nie zabili... Początkowo też płakałem ale potem zacząłem liczyć i...
Wcześniej burning dmg był liczony jakoś 30% initial dmg i cel palił się przez 4s. Teraz burning to jedyne 20% dmg ale... zarówno fire dmg jak i projectile dmg znacznie zwiększają burning dmg i concentrated effect też zwiększa burning dmg. Można by rzec, że to spory buff do dmg jednak kosztem przeżywalności ale znowu wszystko zależy od itemów.

Jeszcze mam 8 lvli do wbicia i wtedy się na EA przerzucam więc zobaczymy. Dam znać na pewno :)

Autor:  Piszpan [ 2 gru 2013, 10:30 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

ten nowy skill barrage pod wanda i bowa kurde no ciekawo co to bedzie :)

Strona 217 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team