MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Path of Exile https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633 |
Strona 340 z 343 |
Autor: | tomugeen [ 10 lis 2017, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
Dla skrzynek warto 35 wbic chociaz ;] Jutro odpale, myslalem nad ele EK inqui (bv tylko w levelingu), ice shot raider albo frost blades. Zobaczymy czy bedzie mi sie chcialo bic 90. Lubie ice w tej lidze, pewnie w next META beda lightning buildy. |
Autor: | lordyp [ 11 lis 2017, 00:09 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
Gwarantowana skrzynka jest tylko z 35 lvl, a reszt to będzie losowanie, czyli można nie dostać po wbiciu określonych lvli? |
Autor: | szwejos [ 11 lis 2017, 16:15 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
Bardzo fajny podcast, ciekawa dyskusja na temat handlu w PoE i implikacji z tym związanych w tym odcinku. Warto posłuchać w czasie pykania w PoE w tle może sobie to lecieć, polecam. |
Autor: | szwejos [ 14 lis 2017, 14:40 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
No i wbiłem 90 lvl w tym wyścigu, to był mój cel by mieć szanse na losowanie armorów. Jakby kogoś ciekawiło ile czasu gry to zajęło /played to było 2 dni 11h, niecałe 4 doby czasu realnego. Pewnie dało by się sporo szybciej ale przy okazji odblokowałem atlas 90/126 i trochę za dużo na handel czasu straciłem niepotrzebnie. Testowałem też rożne mapy pod względem expa i tego jak mi się tam gra, takie które zwykle nie gram wcale na ligach. Naprawili achivementy za skompletowanie wszystkich białych / żółtych / czerwonych mapek więc przy okazji 2 pierwsze mi wpadły. https://i.imgur.com/VxWmaSs.jpg |
Autor: | Katoneo [ 14 lis 2017, 18:05 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
szwejos napisał(a): No i wbiłem 90 lvl w tym wyścigu, to był mój cel by mieć szanse na losowanie armorów. Jakby kogoś ciekawiło ile czasu gry to zajęło /played to było 2 dni 11h, niecałe 4 doby czasu realnego. Pewnie dało by się sporo szybciej ale przy okazji odblokowałem atlas 90/126 i trochę za dużo na handel czasu straciłem niepotrzebnie. Testowałem też rożne mapy pod względem expa i tego jak mi się tam gra, takie które zwykle nie gram wcale na ligach. Naprawili achivementy za skompletowanie wszystkich białych / żółtych / czerwonych mapek więc przy okazji 2 pierwsze mi wpadły. https://i.imgur.com/VxWmaSs.jpg Podziwiam, że nie nudzi Ci się granie totemami. Próbowałem w harbringerze i respecnąłem na Ngamahu molten strike Berserkera. Najlepsza decyzja ever. |
Autor: | szwejos [ 15 lis 2017, 00:17 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
Katoneo napisał(a): Podziwiam, że nie nudzi Ci się granie totemami. Próbowałem w harbringerze i respecnąłem na Ngamahu molten strike Berserkera. Najlepsza decyzja ever. Nie ma co podziwiać, to tylko kwestia wieloletnich nawyków z gier MMORPG. Zwykle gram klasami ranged opartymi na kitowaniu przeciwników ( slow, snare itp ). W dodatku preferuje takie klasy co maja instanty, a nie casty. Zwykle jest to jakiś łucznik lub nekromanta. W PoE jedynie gra na totemach lub summonerem umożliwia pełną mobilność postaci, inne klasy muszą się zatrzymać w miejscu by robić dps. No i grając totemami przy okazji bicia mobów można jednocześnie loot podnosić, co wybitnie zwiększa efektywność farmy. Ostatnia kwestią jest wstręt do grania meele, naprawdę nie lubię nic facetankowac. |
Autor: | tomugeen [ 16 lis 2017, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
https://www.pathofexile.com/war Woop Woop |
Autor: | szwejos [ 17 lis 2017, 02:36 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
Te nowe rare itemy ( shaped and eldred ) wyglądają bardzo mocarnie. Gemy które chcą wprowadzić nie podobają mi się, wsio jakieś takie corpse explosion style. Brak nowych totemów to dla mnie porażka. Boss skorpoin / kobieta trzymająca żądło zajefajny No i te Abyssy jeżeli będzie to mechanika zbliżona do breachów to możne być bomba i mega sukces. |
Autor: | tomugeen [ 17 lis 2017, 13:27 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
Mam nadzieje ze ktoras z postaci dostanie do tego voice "Look, more hidden footprints!" ;] Kombinuje taki build jak na filmiku wlasnie, iceshot/barrage, deadeye (jesli dostanie buffa). Wiekszej roznicy miedzy tym nowym supportem + 2 strazly z boku, na filmiku jest, a GMP nie widze. Teraz mam taka raiderka w turmoilu, 2x6L i jedzie z koksem, ale jak ma wyjsc masa scierwa + GGG ma tendencje do dodawania tony random shitu do bossfightow, wiec moze lepiej cos co stoi i ma w dupie caly ten damage. Max hp albo max block niestety. Albo znow slayer z nowym VP. |
Autor: | szwejos [ 18 lis 2017, 02:04 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
https://i.redd.it/xa1tt46cagyz.jpg nowy atlas 3.1 |
Autor: | Pwael [ 19 lis 2017, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
W 3.0 startowym buildem 2h sunder zrobilem 126/126 atlas, chociaz musialem kupic carry na hall of the grand masters przez cancer buildy tam. Nie dalem rady zrobic uber atziri, troche braklo bursta na split phase i multistrike tam sie troche nie nadaje. Jezeli mialbym wrocic do 3.1 to buildem ktory wlasnie dalby rade uber atziri zrobic ale to trza czekac do patch notes. |
Autor: | yabaddi [ 20 lis 2017, 07:52 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
tomugeen napisał(a): Kombinuje taki build jak na filmiku wlasnie, iceshot/barrage, deadeye (jesli dostanie buffa). Nie za bardzo "stacjonarny" jak na Ciebie Tomu? A gdzie słynne hit&run? Ja ostatnio z czystego lenistwa testowałem sobie FNM i było całkiem fajnie (totemy mi się już znudziły). Wiem, że tym nic więcej ponad mapki się nie zrobi ale.. i tak zazwyczaj odpadam wcześniej więc olewam. |
Autor: | tomugeen [ 20 lis 2017, 15:39 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
To jest hit&run, nawet bardzo. Tona evasion (60+% chance do evade) i queen of the forest daja speeda. Ale wlasnie to mnie martwi, bo raiderka obecnie z takim setupem wlasnie szybko sie biega, flaski na eva i speed ma odpalone caly czas, tylko raiderka dostaje z ascendancy +8% speed, +20% za phasing, +14% za 7 frenzy charge. O immunity na freeze, burn i shock nie wspomne. Wiec z zalozenia deadeye ma te 40% mniej ms - a dmg nie jest wybitnie lepszy, +1 arrow szalu nie robi przy +1 z quivera i GMP na ice shocie, a +1/2 dla barrage. Raiderka do tego dziala ladnie z lioneyes glare, lukiem za 1c, dostaje far shot (ktory marnuje sie na deadeye) i always hit, wiec na poczatku olac mozna accuracy. Jeszcze flask dying sun pozniej do zdobycia i jest moc. Dlatego licze na buff, moze defensywy u deadeye. Lepiej sie powinna skalowac jak sie kupi uber luk i accuracy starczy z itemow. Tylko jeszcze frenzy wypadaloby generowac jakos - a moze olac i dac w cos innego punkty. Tak czy siak deadeye jest z lukiem gorsza niz raiderka (uber frenzy) i pathfinderka (uber flaski), na 100% cos zmienia, bo to najrzadziej wybierana subklasa na high lvl. |
Autor: | tomugeen [ 23 lis 2017, 00:49 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
double! Oficjalne ogloszenie Abyss league 8 grudnia: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2032331 Helmet za 12, Skrzydelka za 24, portal za 36 challenge, spoko. karaluchy i kitowcy |
Autor: | Pwael [ 24 lis 2017, 16:11 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
szwejos napisał(a): W tej chwili chyba 80% ludzi gra summonerami w PoE ( buffed permanent spectres ) wiec warto wybrać coś mało popularnego ze względu na ceny sprzętu. Jako łatwy tani i bardzo efektywny starter polecam Ancestral Warchief totem marauder Chieftain. Ogólne guide do bildu jest tu: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1694250 ale zdecydowanie polecam taki start:
Spoiler:
I wybranie chieftain jako ascendancy a nie berserker Itemy niezbędne są super tanie, patrz post #4 tutaj, NIE polecam tego drogiego shielda co daje extra totem: https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1980262 z questa bandytów Alira i Rally Cry jako buff jak chcesz zobaczyc drzewko / itemy endgame to moja postać Elua_harbringer https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Elua/characters Czemu alira z bandytow? Dla samych rezow? Bo raczej mana ani crit tu nie ma znaczenia. |
Autor: | szwejos [ 26 lis 2017, 06:24 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
No już gadaliśmy w grze, ale dam tu odpowiedz dla innych ludzi: - mój wariant tego buildu używa ogromna ilość unique i przez to jest spory problem by mieć res capa, te 15% all to bardzo mocna rzecz - mana nie jest czymś nieistotnym, przy levelowaniu to ogromna pomoc a w endgame gdy masz 6L i 21 lvl gemy to też bardzo pomocna sprawa. ( dopóki będziesz używał 5L lub 4L, nie zauważysz tego ) crit ofc się marnuje, ale co poradzić, alternatywy i tak są sporo słabsze |
Autor: | Pwael [ 29 lis 2017, 11:21 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
Usuwaja reflecta z zoltych mobkow w 3.1. Reflect zostaje jedynie jako map mod. Czyli trzeba juz tylko uwazac na wybuchowe zwloki |
Autor: | szwejos [ 29 lis 2017, 21:53 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
MTX-y rozdajo, 500+ do boju! https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2034332 |
Autor: | Pwael [ 30 lis 2017, 09:26 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
W 3.1 divination cards bedzie mozna wymienic u Navali w ho. |
Autor: | szwejos [ 4 gru 2017, 19:24 ] |
Tytuł: | Re: Path of Exile |
Jeszcze nie ma patch notes a już niektórzy robią zestawienia najlepszych bildów startowych http://www.requnix.com/path-of-exile-3-1-best-starter-builds Akurat dziś testowałem Dark Pact crit totemy i dmg jest po prostu absurdalnie wysoki, ale sam build jest bardzo nieprzyjemny do grania i strasznie squishy w porównaniu do Chieftain / Warchief. Crit Dark Pact to build na totemy który z wszystkich mi znanych bildów totemowych najszybciej czyści mapy ( testowałem na t12-t15 ). Niestety na bossy już nie jest taki fajny to samo dotyczy breachów i perandus mobków. Totemy padają w nim błyskawicznie jeżeli coś nie ginie od oneshota to jest zwykle problem. Trzeba je recastowac z predkością karabinu maszynowego i jest to po prostu upierdliwe. Sprawdzałem też wcześniej na evencie Mayhem Firestorm totemy i są całkiem wygodne i przyjemne w graniu, ale dps jest słabiutki i zdecydowanie za mały na poważniejsze zadania. No zobaczymy co dostanie nerfa to będzie można pomyśleć o wyborze buildu. |
Strona 340 z 343 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |