Kabraxis napisał(a):
To co sie sprawdzilo w gzre z szybkim levelowaniem i w grze nie gearbased nie koniecznie sie sprawdza w HNS iniside.
GW1 to wrecz przeciwienstwo filozofii HnS.
Najwiekszy bol tego systemu jest taki ze nie masz poczucia ze postac sie rozwija a co najwazniejsze niemasz poczucia ze to TY i twoje decyzje wplywacie na to jak ta postac bedzie wygladalo docelowo. A to jest jedna z "kwintesencji" HnS.
I tyle. System nie tyle jest chujowy co nie pasuje do gry.
W twoim ulubionym PoE system skilli jest tak samo elastyczny jak w D3, mozesz je zmieniac jak chcesz, kiedy chcesz, bez zadnych konsekwencji, ba, powiedzialbym, ze jest nawet bardziej elastyczny. Naprawde, system skill trees jest juz mocno przestarzaly, moze ktos kiedys wymysli znowu jak zrobic go atrakcyjnym, ale nie bez powodu i PoE, i D3 z niego zrezygnowaly. Zaleta PoE jest oczywiscie passive tree, ktore dodaje troche opcji budowy postaci, ale:
A) jest w nim pelno zapychaczy +10str/dex/int i tego typu nudnych nodow
B) bedzie na 100% mozliwosc jego resetu (chociazby w sklepiku)
Ja mam dueliste na 27lvl i jakos specjalnie nie czuje sie do niego przywiazany