MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Diablo 3 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=26214 |
Strona 8 z 329 |
Autor: | yabaddi [ 22 mar 2012, 09:33 ] |
Tytuł: | |
Lukas24MwO napisał(a): Bardzo interesujące. Wypady na bossów już nie będą polegały na biegnięciu do nich, omijając wszystko. Zobaczymy jak sprawdzi się to w praktyce.
Pytanie jaki Blizzard skalkuluje bazowy drop rate z bossów. Od tego zależeć będzie czy Nephalem Valor stanie się przyjemną premią (oby) czy też bezwarunkowym elementem walki z bossem (gdy szanse na wyrwanie czegoś lepszego będą bliskie zeru). Ale tak jak napisałeś - zobaczymy jak to się sprawdzi.. |
Autor: | RufeN [ 22 mar 2012, 09:43 ] |
Tytuł: | |
drop rate fajnych itemow musi byc niski by itemki mialy wyzsze ceny (malo ich na rynku i nie ma tak,ze nikt nie handluje,bo kazdy moze sobie wyfarmic je raz dwa),a blizzard wiecej $$$ z prowizji |
Autor: | zaboleq [ 22 mar 2012, 09:44 ] |
Tytuł: | |
Główny problem podczas runu to to, że jak zmienisz skille to premia do MF i golda idzie sie jebac. Teraz moze byc tak, ze masz bonus duzy uzbierany i trafiasz na chujowy mob pack i cie bija albo giniesz i dupa z bonusu:). |
Autor: | koci [ 22 mar 2012, 09:48 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Główny problem podczas runu to to, że jak zmienisz skille to premia do MF i golda idzie sie jebac. Teraz moze byc tak, ze masz bonus duzy uzbierany i trafiasz na chujowy mob pack i cie bija albo giniesz i dupa z bonusu:).
Problem? To jest duzy plus. Zamiast dobierac sobie skille przy kazdym packu czlowiek teraz bedzie kombinowac jakie skille wziasc na dany run. Wiekszy problem - wiekszy fun |
Autor: | Mendol [ 22 mar 2012, 09:53 ] |
Tytuł: | |
chcialem pograc w diablo, a bede gral kurwa w wow'a. |
Autor: | zaboleq [ 22 mar 2012, 10:05 ] |
Tytuł: | |
No problem w sensie pozytywnym . Mendol jak to bedziesz grał w wowa:)? Trollujesz czy co:P? |
Autor: | yabaddi [ 22 mar 2012, 10:09 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): No problem w sensie pozytywnym .
Mendol jak to bedziesz grał w wowa:)? Trollujesz czy co:P? Mendoli, Zaboleq - tradycja, tradycja! Ale Rufen ma rację, też mi ten Nephalem Valor w pierwszej chwili zapachniał RMAHem. "Kochane pieniążki, przyślijcie.. klienci" |
Autor: | Mendol [ 22 mar 2012, 10:25 ] |
Tytuł: | |
nie trolluje, tylko zamiast biegac i radosnie sobie pizgac to bede sie musial zastanawiac czy strace jakiegos buffa czy nie. a jak go strace to nie dostane fajnych itemkow i nie bede mial z kim grac w multi bo bede mial chujowy sprzet bo nie pamietalem o jakis buffach z dupy. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 22 mar 2012, 10:39 ] |
Tytuł: | |
Wydaje mi się, że to urozmaicenie jest na plus. Jak miałbym robić kilkuminutowe runy na jednego bosa to porzygałbym się po kilku dniach. |
Autor: | tomugeen [ 22 mar 2012, 10:49 ] |
Tytuł: | |
Dla mnie dobrze, troche koślawa próba wymuszenia grania okreslonym spec a nie switch skilli co 5 min. Ja ogolnie jestem przeciwny respecom w HNs (zwlaszcza tym darmowym). |
Autor: | Targaryen [ 22 mar 2012, 10:53 ] |
Tytuł: | |
Ciekawy patent, zamiast zapuszczać bota na noc trzeba będzie samemu grać i niektóre boss packi omijać. Swoją drogą fajny pomysł z MF działającym na całe party, będzie można do 4 osobowej drużyny wziąć muła z max mfem i 3 zabijaków zamiast grać z czterema średniakami. Ciekawe jak się to sprawdzi na inferno. |
Autor: | tomugeen [ 22 mar 2012, 11:05 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem czy jednak 25% MF muła średnio na party membera sie opłaci, skoro mozna szybciej robić conetnt gdyby kazdy z nich załozył te 25% i normalniejszy sprzet. WYjdzie na to samo a grupa bardziej zbalansowana. |
Autor: | zaboleq [ 22 mar 2012, 11:06 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): nie trolluje, tylko zamiast biegac i radosnie sobie pizgac to bede sie musial zastanawiac czy strace jakiegos buffa czy nie.
a jak go strace to nie dostane fajnych itemkow i nie bede mial z kim grac w multi bo bede mial chujowy sprzet bo nie pamietalem o jakis buffach z dupy. Przecież nikt Ci nie broni za Golda kupować itemsów albo samemu crafcić. Pierdolisz głupoty :F. |
Autor: | yabaddi [ 22 mar 2012, 11:41 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): a jak go strace to nie dostane fajnych itemkow i nie bede mial z kim grac w multi bo bede mial chujowy sprzet bo nie pamietalem o jakis buffach z dupy.
Kwestia podejścia. Ja nie mam ambicji aby moja postać była super-hiper-extra-bajerancka i wisi mi totalnie, że ktoś nie weźmie mnie do drużyny bo moja postać będzie wyglądać jak ofiara powodzi. Wolę grać dla funu ze znajomymi o podobnym podejściu do mojego niż z no-life'ami onanizującymi się kilkoma pixelami w barwach tęczy. |
Autor: | Mendol [ 22 mar 2012, 11:43 ] |
Tytuł: | |
o to moge do was dolaczyc ;p |
Autor: | yabaddi [ 22 mar 2012, 11:45 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): o to moge do was dolaczyc ;p
Welcome aboard, ale uprzedzam to typowy geriatric party - wskazana co najmniej jedna trwała ułomność, marskość wątroby premiowana, alkohol własny |
Autor: | zaboleq [ 22 mar 2012, 12:00 ] |
Tytuł: | |
Będzie ten klan/gildia czy nie wiadomo póki co? |
Autor: | yabaddi [ 22 mar 2012, 12:16 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Będzie ten klan/gildia czy nie wiadomo póki co?
Trzeba scigac oyci3ca, to od niego zalezy. Wyslalem mu wiadomosc, zostawilem tez info na gg. Jak ktos z zainteresowanych ma z nim kontakt to smialo uderzac, do premiery 53 dni.. |
Autor: | tomugeen [ 22 mar 2012, 12:16 ] |
Tytuł: | |
Bedzie, ale nie dla ciebie. |
Autor: | revange [ 22 mar 2012, 12:16 ] |
Tytuł: | |
yabaddi napisał(a): Mendol napisał(a): o to moge do was dolaczyc ;p Welcome aboard, ale uprzedzam to typowy geriatric party - wskazana co najmniej jedna trwała ułomność, marskość wątroby premiowana, alkohol własny Me, me me |
Strona 8 z 329 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |