MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Path of Exile https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633 |
Strona 2 z 343 |
Autor: | raggnarok [ 10 sie 2011, 16:48 ] |
Tytuł: | |
Niestety dynamika PoE jest troche zalosna imho, w porownaniu do D3. |
Autor: | Razoth [ 10 sie 2011, 16:57 ] |
Tytuł: | |
Ano to prawda, mogliby coś z tym zrobić to byłoby na prawdę zajebiście. |
Autor: | Kabraxis [ 10 sie 2011, 17:10 ] |
Tytuł: | |
Z ta ocena dynamiki to bym sie jeszcze wstrzymal bo z PoE to widzielismy tylko minutowe filmiki pokazujace poszczegolne skille itp... natomiast z D3 wyrezyserowane demka nastawione na efekciarstwo, w ktorych nie da sie zginac a od jednago skilla ginie 5 mobkow. Zreszta... D1 bylo megawolne a gra sie nadal fajnie, TQ tez super szybki nie jest i gra sie fajnie, D2 jest dynamiczne (dla mnie) dopiero na Hellu gdy masz nastackowane FCR, IAS, szybkosc biegania, teleport itp... Skill i taktyka > rozblyski na pol ekranu i tanie efekciarstwo ukryte pod terminem "dynamika". IMHO combat w PoE wyglada calkiem spoko. Mogloby byc lepiej ale to gra robiona przez dokladnie 10 ludzi - nie wymagajmy cudow. za to klimat i grafika jest lata swietlne przed D3. Itemizacja i skill system zapowiada sie conajmniej tak samo dobrze, jesli nie lepiej. Ehhh... pogralbym. Ofc no luck with beta key... :/ PS. http://www.pathofexile.com/forum/view-t ... 207/page/6 Post kolesia o ksywce Rusell pokazuje przyklady itemizacji. Wyglada to poprostu swietnie. Dodatkowo mozna zobaczyc w akcji Feature o nazwie Forum Item Linking czyli linkowanie itemkow do posta bezposrednio z gry. Polecam ponajezdzac sobie rowniez na sockety - taki sneek peak jak wyglada skill system w grze. Jak sie okazuje 10 osob portafilo stworzyc skill system co najmniej tak customizowalny jak w D3 - jest tu wszytko: laczenie skilli, augumentacja passivami i aktywnymi efektami jak split missiles itp..., rozne kolory socketow i gemow odpowiadajace roznym szkolom skilli i spelli oraz efektom, itd... |
Autor: | raggnarok [ 10 sie 2011, 17:34 ] |
Tytuł: | |
Ja sie ciesze, ze to juz jest w closed becie. Czyli moze w tym roku wydadza, chociaz pewnie Q1 2012 bardziej realny. |
Autor: | Sobtainer [ 10 sie 2011, 17:56 ] |
Tytuł: | |
No nie wygląda to źle, mam wrażenie że to krzyżówka Titan Questa z Loki. Grafika całkiem niezła, bardziej realistyczna niż ta w D3. No ale Panowie, animacja i dynamika rozgrywki to jest niestety na poziomie 2/10. A szkoda, bo gdyby to poprawili mogłoby być nieźle. Do bety się zapisałem, chętnie przetestuje jak dostanę kluczyk. EDIT: Damn, ten trailer Templara wygląda naprawdę nieźle pod względem graficznym... |
Autor: | tomugeen [ 10 sie 2011, 19:45 ] |
Tytuł: | |
Newfagi dostaja bete a ja nie ;[ |
Autor: | yabaddi [ 11 sie 2011, 11:23 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Newfagi dostaja bete a ja nie ;[
Przykro mi, że masz aż tak niskie zdanie o mnie Klucz właśnie przyszedł na maila Instalka miniaturowa ale patchy co niemiara 2289MB. |
Autor: | Templair [ 11 sie 2011, 11:51 ] |
Tytuł: | |
Tam sie trzeba gdzies specjalnie zapisywac czy wystarczy konto zalozyc? ... T. |
Autor: | Sobtainer [ 11 sie 2011, 11:52 ] |
Tytuł: | |
O fajnie, vabdi porób screeny jakieś, menu, gameplay walka, wrzuć gdzieś ładnie na picassie albo cuś ;P, może masz ochotę na filmik na YT ;P |
Autor: | wodny [ 11 sie 2011, 12:12 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): O fajnie, vabdi porób screeny jakieś, menu, gameplay walka, wrzuć gdzieś ładnie na picassie albo cuś ;P, może masz ochotę na filmik na YT ;P
A ty go zakablujesz? Żal. |
Autor: | Kabraxis [ 11 sie 2011, 12:57 ] |
Tytuł: | |
yabaddi napisał(a): tomugeen napisał(a): Newfagi dostaja bete a ja nie ;[ Przykro mi, że masz aż tak niskie zdanie o mnie Klucz właśnie przyszedł na maila Instalka miniaturowa ale patchy co niemiara 2289MB. Jak juz ci sie znudzi a pewnie sie znudzi szybko bo to przeciez nie Diablo 3 to plx giev konto. |
Autor: | Sobtainer [ 11 sie 2011, 14:24 ] |
Tytuł: | |
wodny napisał(a): Sobtainer napisał(a): O fajnie, vabdi porób screeny jakieś, menu, gameplay walka, wrzuć gdzieś ładnie na picassie albo cuś ;P, może masz ochotę na filmik na YT ;P A ty go zakablujesz? Żal. jakbys nie wiedzial, mozna w picassie zrobic udostepnianie indywidualne to raz, a dwa na yt rowniez tak mozna, wiec daruj sobie takie komentarze o kablowaniu kolego... |
Autor: | Kabraxis [ 11 sie 2011, 14:30 ] |
Tytuł: | |
A to nie ty Sobtainer z piana na pysku beczales jak sprzedawalem wygrany na GOLu klucz do bety Cataclysmu? I pisales o podjebaniu mnie do Blizzarda i allegro? jesli nie ty to przepraszam ale cos mi sie zdaje ze byles w grupce krzykaczy. Nie chce mi sie tego szukac.... W kazdym badz razie ja wiem z doswiadczenia.... zazdrosnych i zyczliwych "po polsku" na tym forum nie brakuje wiec z lamaniem NDA bym uwazal. PS. Finalny wyglad UI - ma wejsc w ciagu paru tygodni. Co bylo inspiracja nasuwa sie samo ale imho wyglada bardzo ladnie. Uploaded with ImageShack.us |
Autor: | yabaddi [ 11 sie 2011, 15:03 ] |
Tytuł: | |
Pograłem trochę, tak do 8 lvl i kilka uwag: - grafika nie zachwyca (serio, Titan Quest wyglądał duużo lepiej - może w becie nie podczepili najlepszych tekstur, nie wiem - mam grafikę na max i jest średnio), - tempo gry jest [na początku] mega wolne, na szczęście później się to trochę rozkręca, - brak skalowania UI, które jest kobylaste i rozsadza ekran, - mała liczba przeciwników i ich straszliwa powtarzalność (po 2-3 mapy jeden typ tylko i wyłącznie), - podziemia klaustrofobiczne (cholernie wąskie korytarze, lubię łazić w dungeonach ale te są po prostu za ciasne) - levelowanie sprowadza się właściwie do zużycia 1 pkt na passive skill (po dingu nic właściwie innego zrobić nie można). + ładna oprawa muzyczna (szczególnie utwór na stronie początkowej), + ciekawy system skilli choć w pełnym użyciu pewnie dopiero później w grze - początki to spam 1 skilla w kółko do zużycia many (niestety), + ciekawy system potionów + zależność skilli od używanej broni + loot nie sypie się strumieniami jak w Titan Quest (często otwiera się skrzynkę i jest pusta), Nie wiem czy to posucha na klony Diablo to sprawiła ale po tych 3 godzinkach mam ochotę zobaczyć co będzie dalej choć walka jest toporna.. Jak pogram dłużej to coś jeszcze napiszę. |
Autor: | Sobtainer [ 11 sie 2011, 15:12 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): A to nie ty Sobtainer z piana na pysku beczales jak sprzedawalem wygrany na GOLu klucz do bety Cataclysmu? I pisales o podjebaniu mnie do Blizzarda i allegro?
Nie to nie bylem ja, bylem przeciwny temu ze sprzedajesz ale na pewno Ci nie pisalem ze Cie podkabluje. |
Autor: | Kabraxis [ 11 sie 2011, 15:16 ] |
Tytuł: | |
No to OK. Peace. |
Autor: | Sobtainer [ 11 sie 2011, 15:26 ] |
Tytuł: | |
Ja to sam kupilem;P |
Autor: | wodny [ 11 sie 2011, 20:12 ] |
Tytuł: | |
Stream: http://es.twitch.tv/youvegotmailgoodbye |
Autor: | Highlander [ 11 sie 2011, 20:54 ] |
Tytuł: | |
malo krwi, flakow itp. bez polotu jakies. |
Autor: | Kabraxis [ 11 sie 2011, 21:36 ] |
Tytuł: | |
No jesli to co teraz idzie (Flooded Depths lokacja) wyglada gorzej jak Titan Quest to ktos powinien isc do okulisty. Wyglada podobnie designowo - zgodze sie ale jakosciowo pare generacji wyzej. I ze dwie generacje wyzej niz D3. Najbardziej mi sie podoba klimacik robiony przez gre swiatla i cienia i tzw. (w Diablo) "promien swiatla" wokol postaci. W dalszym ciagu gra wyglada dla mnie jak Diablo 1 na sterydach i w sumie nic wiecej nie potrzeba. BTw. Lootu to kolesiowi wylatuja dosloanie tony tylko all biale. Rzadko spada cos dobrego z tego co zauwazylem na streami. |
Strona 2 z 343 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |