mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 sty 2013, 17:38 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Jechanie na starych legendach to brak jaj by zrobić coś naprawdę genialnego i jedynego w swoim rodzaju. Action RPG to dość specyficzny gatunek i z wielką chęcią zobaczyłbym coś nowego w tym temacie. Na pewno się da tylko nikomu się nie chce, bo się nie sprzeda, bo graczom się nie spodoba.


Jak dla ciebie rozwiazanie skill systemu w PoE nie jest "jedynym w swoim rodzaju" i "czyms nowym" to ja naprawde nie wiem jaki pomysl uznasz za podpadajacy pod te okreslenia. Owszem, czerpie on troche z systemu materii z Final Fantasy, ale i tak jest o wiele bardziej rozbudowany niz w FFVII, a juz w gatunku gier h'n's i action rpg jest kompletnie unikalnym i innowacyjnym rozwiazaniem.

**

Posty: 286
Dołączył(a): 3.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 sty 2013, 19:24 
Cytuj  
Ja z PoE to miałem raczej skojarzenie z FFX i jego systemem rozwoju postaci.

**

Posty: 375
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 sty 2013, 20:34 
Cytuj  
Dla Neonika, moj faworyt dla rangera:

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 00:33 
Cytuj  
1. Najlepsza rzecz, którą można ukraść z "D2" to grywalność. Pod tym względem mało, który tytuł może się z "Diabełkiem" równać. Trójka cudem świata nie jest, ale grywalnością również miażdży.
2. Oprawa "PoE" jest znośna. Oczy mi nie wypadły. 20kilka osób cudów nie zdziała. Chociaż wolałbym osobiście coś bardziej stylizowanego. Coś co przez dłuższy czas cieszyłoby oko. Największa bolączka grafiki "PoE" to sztuczność i mało wyrazisty styl.
3. System umiejętności w "PoE" jest czymś świeżym. Tutaj zgoda. Tak samo flaszki. Wolałbym ujrzeć więcej takich rozwiązań zamiast tego przebrzydłego drzewka.


Najlepszy h'n's powstanie jak ktoś weźmie najlepsze rozwiązania z "D3", "PoE" i "TII". Potem połączy to wszystko w strawną całość, zaleje bajeczną oprawą audiowizualną i mocno doprawi grywalnością. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 00:39 
Cytuj  
No i widzisz - tu sie roznimy. Bo dla mnie w D3 jest tyle grywalnosci co kot naplakal. Dobry HnS nie powinien absolutnie nic brac z D3 poniewaz kazdy elemnt wazny dal gry z tego gatunku jets w D3 gruntownie spierdolony prez niekompetencje devteamu.

A stylizowany to moze byc WoWik a nie powazne, 'gritty' dark fantasy - na szczescie tworcy PoE to wiedza.
Ja sam osobiscie rzygam juz stylizowana grafika... od paru lat w kolko wszedzie wpiedalaja ta stylizacje i juz mam dosc przerysowania, kiczu, nieeralizmu w proporcjach, kreskowkowosci, swiecacych mieczy na 3 metry i armorow z naramiennikami wielkosci opon od Stara i wymieszania kultur itd..., itd...

To dochodzimy do konkluzji - PoE jest oldschholowe - inne niz gry 21 wieku - w kazdym wlasciwie aspekcie. I takie powinno zostac i takie (mam nadzieje) zostanie. Mam nadzieje ze gry z kickstartera (Project Eternity itd) pojda ta sama droga. Bo playerbase jest tu i czeka z utesknieniem na odrobine normalnosci.

I widze ze drzewko nadal cie przeraza... haha.. so pathetic. :) Drzewko rulez!


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 01:06 
Cytuj  
Znudziliscie mnie postanowilem w praniu zobaczyc jak sie teraz witchka sprawuje. Niezle poprawili jej poczatek ;]

Tak na szybko robilem sobie drzewko i 45pkt to bedzie taki core summonera z MI i CI. Straszliwie szybko.
Potem tylko zabawa w wybor dodatkowego dmg (tak na przekór wymyslilem sobie fireballa albo rain of fire, ale to na pozniej), double curse i dalsze boostowanie defensywy i shielda.


Ja tam nie wiem, po długiej przerwie budząc sie na plaży aż mi sie morda śmieje,
Ahoj Przygodo ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 01:21 
Cytuj  
Ja bym zagral lucznikiem ale nietypowo bo na strzale zimna z tym ze niewiem czy bedzie viable. Gral ktos tym skillem? "Ice Shot"?


EDIT: PATH OF EXILE OPEN BETA TRAILER


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 02:07 
Cytuj  
Nie znam się ale akurat oglądałem Krippa jak mówił że dobry
Edit: trailer fajny - w końcu można wysłać do casualowych (jesli chodzi o gry) znajomych :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 02:54 
Cytuj  
Te czyli teraz jak rollne chara to mi go do OB już nie skasują?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 09:16 
Cytuj  
Skasuja, ludzie graja teraz albo dla nagrod (ostatni wyscig przed OB w ktorym za 1 miejsce sa punkty wartosci 50 dolcow) albo zeby przetestowac jeszcze dobre buildy.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 10:15 
Cytuj  
Trailer zajebisty :O


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 11:08 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Te czyli teraz jak rollne chara to mi go do OB już nie skasują?


Ostatni wipe 23 stycznia, na stronce masz nawet licznik :)

@tomugeen: pamietaj, ze CI jest znerfowane w alfie, ale nadal mocne.

Trailer super, voice acting tego czarnego charakteru zajebisty!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 11:22 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
@tomugeen: pamietaj, ze CI jest znerfowane w alfie, ale nadal mocne.


No wiem, jakbym robil na HP postać to pewnie templara i Body&Soul nody spamował i zyciowymi. Najwyzej sie bardziej tanky tanky zrobie.
W OB buildzie to juz wzialem pod uwage, ze nie bedzie mozna brać double totem i jednoczesnie spamować spelli, takze olewam tą stronę drzewka w moim wariancie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 12:09 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
mam dosc przerysowania, kiczu, nieeralizmu w proporcjach, kreskowkowosci, swiecacych mieczy na 3 metry i armorow z naramiennikami wielkosci opon od Stara i wymieszania kultur itd..., itd..


Świecące miecze na 3 metry są z a j e b i s t e :] W Tera fajnie taki miecz wyglądał u chomika


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 12:15 
Cytuj  
No cześć lamoon. Grasz w PoE od 23go?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 12:28 
Cytuj  
Obowiązkowo! Narazie mam kilka charów zrobionych a po wipe skuszę się chyba na templara jednak z ele dmg.

Widziałem kiedyś jak jeden gość grał coś takiego, że bardzo mocno poszedł w miniony, które latały z przodu a on sam spamował z tyłu rain of fire (chyba tak to się nazywa).

Fajny build.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 12:30 
Cytuj  
a shadowem ktos gral dluzej?

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 12:32 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a shadowem ktos gral dluzej?

Chciałem zrobić Shadowa na łuk, ale jakoś nigdy nie wychodziło. :-?


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 12:43 
Cytuj  
Kumpel mowil mi ze shadow z lukiem jest OP
i w open becie bedzie wlasnie takim gral, wiec mysle ze warto sprobowac.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 sty 2013, 12:54 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a shadowem ktos gral dluzej?


Shadow jest bardzo fajny i elastyczny, mozesz zrobic szeroki zakres buildow: typowego castera, lucznika, czy mocnego melee opartego na critach czy 1H/Shield - naprawde daje sporo mozliwosci.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.