mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 08:04 
Cytuj  
1.0.2 Patch Notes
Spoiler:


Release Supporter Packs


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 10:08 
Cytuj  
Hmm czy dobrze kumam i znerfiono właśnie ignite/burning dmg??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 10:16 
Cytuj  
nie wiem czy to bug ale spell dmg albo life leech z broni przechodzi na miniony omfg, quill rain i bumbumbum kazdy lucznik:)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 10:31 
Cytuj  
No i chuj ten build zaliczyl niezlego nerfa, ignite bazowo robi smieszny dmg


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 10:46 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
No i chuj ten build zaliczyl niezlego nerfa, ignite bazowo robi smieszny dmg


Nie mam jak tego testować ale... ten nerf nie jest aż takim nerfem...
Jest sporo nodów do burning dmg/fire dmg + teraz konieczny jest concentrated effect zlinkowany do EA i być może %increased burning dmg zamiast fire penetration. Dodatkowo projectile dmg też teraz działa na burning czyli np możesz wziąść nody do projectile i szybko sobie poprawić dmg. Aczkolwiek wszystko trzeba przetestować i sprawdzić.

Zapewne trzeba będzie zrezygnować z kilku hp nodków albo trochę namieszać z passivami ale myśle, że ten build nadal jest ok.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 11:12 
Cytuj  
ja jestem w uj ale to w uj zadowlony :) moj crapowaty fire trap robi teraz 6k dps (bez burninga) miniony zrobily sie strasznie op, jedynie musze pomyslec o jakims itemku ktory daje mi wiecej spellpowera/firedmg na czas robienia spectrow.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 11:18 
Cytuj  
Czyli co piszpan trapper teraz jest ok?:>


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 11:30 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
ja jestem w uj ale to w uj zadowlony :) moj crapowaty fire trap robi teraz 6k dps (bez burninga) miniony zrobily sie strasznie op, jedynie musze pomyslec o jakims itemku ktory daje mi wiecej spellpowera/firedmg na czas robienia spectrow.



A ile miałeś dpsu na fire trapie przed paczem?
Ogólnie tp sam dps fire trapa bez skill nodów jakoś bardzo zwiększyc się nie powinien bo od czego? Sam burning dostal nerfa i nawet z Conc effect jest mniejszy niż przed tem, no chyba że masz dużo nodków do burning.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 11:48 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Piszpan napisał(a):
ja jestem w uj ale to w uj zadowlony :) moj crapowaty fire trap robi teraz 6k dps (bez burninga) miniony zrobily sie strasznie op, jedynie musze pomyslec o jakims itemku ktory daje mi wiecej spellpowera/firedmg na czas robienia spectrow.



A ile miałeś dpsu na fire trapie przed paczem?
Ogólnie tp sam dps fire trapa bez skill nodów jakoś bardzo zwiększyc się nie powinien bo od czego? Sam burning dostal nerfa i nawet z Conc effect jest mniejszy niż przed tem, no chyba że masz dużo nodków do burning.


dota z fire trapa dostala all bonusy:) z cocn effect z spelldmg z wanda itd:) przy rzucie ft na 17 lvl mam 1,5k dmg plus dota 350dmg/s przez 8 sec.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 12:00 
Cytuj  
Eee doty nie dostają bonusa ze spell dmg...

Cytuj:
Damage over time is not spell damage, nor attack damage, so modifiers specific to those types will not apply.


Natomiast conc effect oczywiście wzmocni dotke.

Ja mam jeszcze 12 lvli by zastanowić się czy grać na Infernal Blow czy może EA. Musze pokombinowac jakby tu mieć ok DMG z EA i dobre survi.
Niestety Infernal Blow trochę traci przy grze w PT bo do wybuchu IB liczy się bazowe hp mobków :/.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach


Posty: 41
Dołączył(a): 8.01.2011
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 14:57 
Cytuj  
dobra niech mi ktos lopatologicznie wyjasni czemu z 5+k dps jeszcze wczoraj dzis pokazuje mi 2.6k dps (duble strike+faster attacks+melee splash+multistrike+ life gain on hit) czyli typowy standardzik ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 15:04 
Cytuj  
engey napisał(a):
dobra niech mi ktos lopatologicznie wyjasni czemu z 5+k dps jeszcze wczoraj dzis pokazuje mi 2.6k dps (duble strike+faster attacks+melee splash+multistrike+ life gain on hit) czyli typowy standardzik ?


byc moze pokazuje ci ile masz dmg per atack przy ds nie pisze average dps?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443


Posty: 41
Dołączył(a): 8.01.2011
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 15:12 
Cytuj  
wlasnie nie, ale raczej jest tak jak piszesz bo w sumie poza cyferkami nie czuje jakiegos spadku dmg a prawie -50% to raczej by czlowiek nie przegapil

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 17:08 
Cytuj  
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/659606

Jak kiedyś im sie znudzi robienie gier, chłopaki z GGG mogą prowadzić seminaria o podejsciu do gracza/klienta i budowaniu zaufania przez wykładanie wszystkich kart na stół.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 17:43 
Cytuj  
z tego co widze, przynajmniej u mnie, to wszystkie skille mają average dmg równy 1hitowi/castowi, dlatego wartości są inne

a co do zmian map to b.dobra zmiana

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 17:57 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/659606

Jak kiedyś im sie znudzi robienie gier, chłopaki z GGG mogą prowadzić seminaria o podejsciu do gracza/klienta i budowaniu zaufania przez wykładanie wszystkich kart na stół.


Ja jebie, połowy technicznego bełkotu i tak nie kumam, ale gromkie brawa za przyznanie się do błędu, opisanie problemu i przeprosiny!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 29 lis 2013, 20:51 
Cytuj  
Apropo EA buildu:

Cytuj:
They just killed the build. We lost a LOT of burning damage. and the increase from fire damage can NOT cover this. It seems to me that Concentrated Effect does not increase the burning damage, but I will have to test more.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 30 lis 2013, 01:44 
Cytuj  
Właśnie pizgam swoim Storm Callerem + semi-summonerem i wszystko pada jak muchy, a zombie robią za mięso. To mi się podoba :)

P.S. Storm Call działa z Remote Mine, ale nie tak jak powinien, bo po wzięciu Instant mine noda miny w ogóle się nie aktywują także kupa + miny to i tak kupa, bo nie można nimi rzucać tylko podkładać :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 lis 2013, 16:31 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Apropo EA buildu:

Cytuj:
They just killed the build. We lost a LOT of burning damage. and the increase from fire damage can NOT cover this. It seems to me that Concentrated Effect does not increase the burning damage, but I will have to test more.


Nic nie zabili... Początkowo też płakałem ale potem zacząłem liczyć i...
Wcześniej burning dmg był liczony jakoś 30% initial dmg i cel palił się przez 4s. Teraz burning to jedyne 20% dmg ale... zarówno fire dmg jak i projectile dmg znacznie zwiększają burning dmg i concentrated effect też zwiększa burning dmg. Można by rzec, że to spory buff do dmg jednak kosztem przeżywalności ale znowu wszystko zależy od itemów.

Jeszcze mam 8 lvli do wbicia i wtedy się na EA przerzucam więc zobaczymy. Dam znać na pewno :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 2 gru 2013, 10:30 
Cytuj  
ten nowy skill barrage pod wanda i bowa kurde no ciekawo co to bedzie :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.