mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 12 lip 2015, 15:43 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Ta tempesty sucks. Krotko trwaja, nie chce sie w nie wlazic, bo zanim sie aktywuja to ziewnac idzie i zazwyczaj tylko buffuja moby ;) Moze jak sie trafi tempest +1000 rarity to zmienie zdanie.

BTW, ripnalem dzis rano :< Robie teraz dueliste 1H+Shield i powiem wam, ze shield dostal sporo milosci :) 2 nowe skille-pasywki zadajace dmg przy bloku, przerobiona Tempest Shield, do tego mam jeszcze nowy Arctic Armor i jestem kurwa CZOLG :) Na 21lvl ;)


Ta blok Ci nie wejdzie i Cię Malahaj na hita złorzy :] Path of Ranged :]

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2015, 16:44 
Cytuj  
Malachai izzi

**

Posty: 286
Dołączył(a): 3.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 lip 2015, 18:34 
Cytuj  
W ramach przerwy od sklejania Age of Sigmar (najtrudniejszy do sklejenia starter jaki wypuścili z Games Workshop) odpaliłem nową Standart ligę, tak jakiś 10 minut into playing wypadł mi Redbeak.
Tutaj moje pytanie: na POE się znam średnio, jaka klasa, skille i drzewko działa dobrze z tym unikatem. Jest jakiś early/mid build pod to bo postaci robić do 70 tylko dla tej broni nie planuję.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 lip 2015, 23:07 
Cytuj  
Zastanawiam się czy już na początku iść w dual totems z noda czy po prostu stawiać jeden totem i nakurwiać z magma orba /ice speara? Może i 2 fire totemy będą robiły niezłą rozpierduchę ale sam wtedy w ogóle już dmg nie będę mógł robić. Nie lepiej zacząć używać 2 totemów później?

Poza tym po zmianach FP wydaje się być ciekawą opcją z hypotermią i facter casting + cold penetration może być niezła jazda bo jednak jest jakieś CC w przeciwieństwie do Fire Totema.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 00:41 
Cytuj  
Yahzon napisał(a):
W ramach przerwy od sklejania Age of Sigmar (najtrudniejszy do sklejenia starter jaki wypuścili z Games Workshop) odpaliłem nową Standart ligę, tak jakiś 10 minut into playing wypadł mi Redbeak.
Tutaj moje pytanie: na POE się znam średnio, jaka klasa, skille i drzewko działa dobrze z tym unikatem. Jest jakiś early/mid build pod to bo postaci robić do 70 tylko dla tej broni nie planuję.

Redbeak to chyba jakiś crap co za 10 altów mozna kupic, daj se spokój. Jak chcesz robić pierwszą postać to Scion i Ethereal Knives, najprościej.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 06:26 
Cytuj  
Strasznie długo w to nie grałem, ale poczytałem trochę o tej Warband lidze i brzmi ciekawie. Czym warto by tu zacząć na nowo? Grałem wcześniej Wiedźmą i Templarem, może coś pod łuk? Polećcie coś ;)


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 06:45 
Cytuj  
Pod łuk na poczatek, tornado shot, split arrow albo nowy poison build bedzie dobry.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 07:08 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Pod łuk na poczatek, tornado shot, split arrow albo nowy poison build bedzie dobry.


Ten Poison build: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1291803 ?


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 07:44 
Cytuj  
Yep, tez tym gram


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 08:00 
Cytuj  
Cytuj:
Version 2.0.0d

Act 4 Boss Fight Changes:
While we're very happy with the difficulty of the final boss on the Merciless difficulty level, it was definitely too hard in Normal and slightly too hard in Cruel.

The final boss now has 33% less life on Normal, and 17% less life on Cruel.
The final boss now has fewer area effects on Normal and Cruel difficulties.
The damage of some skills performed by the final boss have been reduced slightly, especially against minions.
The final boss's mortar degeneration ground has been reduced in the last portion of the fight in Normal and Cruel difficulties.
The Corrupted Lightning Beam attack used by the boss in the penultimate area now does significantly less damage to minions.
Fixed a rare bug where a heart would fail to open in the final boss fight.

Tempest Changes:
We will continue to balance Tempests so that they are rewarding to play in. While many of the higher-level ones grant generous bonuses (guaranteed uniques, vaal fragments, 10 tormented spirits, exiles everywhere, items dropping corrupted, etc), we want players to have to make a risk-or-reward decision even for low-level Tempests.

Areas currently affected by Tempests now have a 10% Item Quantity bonus.
Tempests no longer occur in the final area of Cruel difficulty. They already didn't occur there in Normal difficulty.
Removed Vaal Ice Nova from the Arctic Tempest.
Elemental and chaos damage themed Tempest suffixes no longer affect the damage dealt by monsters in that area. They also create less dense ground effects.
The old elemental versions of these suffixes can still appear in maps, but with different names. (Tempest of Combustion, Tempest of Winter, Tempest of Fulmination)
The old chaos version (now called Tempest of Contamination) no longer affects damage dealt by monsters, but still has the full ground effect.

Other Fixes:
Fixed a bug where Key Pickup wouldn't work sometimes.
Fixed a Warbands instance crash related to one of the Redblade Flamelords.
Fixed a bug where legacy leech prefixes did not show their prefix name on magic items.
Fixed various other rare server crashes.

We are aware of the problem where some users can't access some guild stash tabs. A fix is currently estimated to be around 48 hours away (hopefully a lot less).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 08:16 
Cytuj  
No to teraz zapewniony o nerfie Malachaia cruel moge iść umrzeć w fałszywym poczuciu bezpeczeństwa.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 12:56 
Cytuj  
ta shp padl dzis na piety na cruel 3k hp na 2 hity duszac poty instantowe (kulka i laser)

pytanie jaki dmg robi ta nowa piety phys? fire?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 13:28 
Cytuj  
Ne redditcie ktoś pisał, że to physical dmg ale nikt z ggg tego nie potwierdził.

Jedyny sensowny sposób na unikanie lasera to teleport/skok. Mam nadzieję, że moją totem witchką jakoś to będzie ;). Okaże się pewnie dzisiaj/jutro.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 13 lip 2015, 18:06 
Cytuj  
LOL ile ludu gra w poe teraz, serwery nie wytrzymuja:O


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2015, 16:48 
Cytuj  
Nom, 30k na Steamie. Very nice!

Anyway, ubilem Malacha na Normalu. 1800HP starczylo bez problemu po nerfie, chociaz faktycznie te jego pomieszczenie mogloby byc troszeczke wieksze. Build na razie sprawdza sie fajnie :) No i zajebista zmiana, ze Multistrike dostaje sie juz na Normalu!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 14 lip 2015, 18:50 
Cytuj  
Yep, najfajnijesza rzecza jaka dodali w tym dodatku to ten gem vendor:>


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 15 lip 2015, 00:07 
Cytuj  
Tempesty na mapach to totalna porażka, już mi się odechciało grać przez to.

Akt 4 jest 10/10! Zajebiście się grało.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2015, 07:39 
Cytuj  
No pisali, że będą starali się coś zrobić aby liga tempest była bardziej "rewarding". Ogólnie tempesty to bardzo ciekawy pomysł ale brakuje mu trochę optymalizacji.

Anyway, padłem wczoraj na tym bosie co się w portal wchodziło i fire napierdalał cały czas. Zjebałem, bo myślałem że mam 70% na fire a miałem na Cold a na fire tylko 30% :wtf: . Może jednak dobrze się stało bo przyznam że totem build był dla mnie dość nudny i wolę sam zadawać dmg.

Teraz robię sobię Maraudera na cyclonie i jest moc póki co. Na pewno survi dużo większe od wiczki co nie jest tajemnicą ale zobaczymy co będzie jak już cyclon dostanę w swoje łapy (pewnie około 28 lvlu jak bm wezmę).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 15 lip 2015, 12:28 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
No pisali, że będą starali się coś zrobić aby liga tempest była bardziej "rewarding". Ogólnie tempesty to bardzo ciekawy pomysł ale brakuje mu trochę optymalizacji.

To jest po prostu chujowa mechanika, skaza na diamencie. Żadne rewardy nic nie pomogą, ja już wole żeby żadnych rewardów nie dawali i zrobili +20% do wszystkich statów mobów i tak mogę grać. Robisz sobie mape a tu ci jeb takie choćby transmogrify tempest i zamiast dropu map masz drop scrolli...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 15 lip 2015, 13:05 
Cytuj  
Ma ktoś może Conc Effect na sprzedaż? (liga Warbands)

Jest w ogóle w PoE jakaś "nasza" gildia czy coś? Bo z friend listy to nikogo ostatnio nie widuję..


_________________
For the pony!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.