mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 09:26 
Cytuj  
Fajne! Pogralbym w cos takiego, szczegolnie przed wyjsciem d3.

Jak jest z pvp w tej grze?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 09:56 
Cytuj  
ma byc, chyba jeszcze nie zaimplementowali, napewno maja dodac pvp w becie

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 11:15 
Cytuj  
PvP ma byc enabled na poczatku sierpnia, w ciagu nastepnych dwoch patchy (a pewnei juz w nastepnym). Na poczatku arena style ala Diablo 3.

Oprocz tego jak pisalem wyzej gra bedzie miala tryb z otwartymi instancjami dla innych graczy (w normalnym wyglada to jak Guild Wars - tylko ty ew. twoje party i pure PvE) do tego full loot ze zwlok i opcja wlaczenia pemadeath (!). :)

Jak juz pisalem gra jest bardzo fajna ale niestety atm nieskonczona. Jak jest nieskonczona mozna poczytac tutaj:
http://www.pathofexile.com/betamanifesto/
Plan jest taki ze skonczona ma byc grudzien-styczen.
Ja juz jestem lekko addicited po do czasu dostanie sie do bety gram codziennie prawie i trzy postacie na lvl ~30-40. :) Juz teraz jestem prawie pewien ze jesli obie gry (Diablo 3 i PoE) beda mialy premiere pod koniec roku/na poczatku 2012 to wybiore PoE. Srsly nie wiem dlaczego ci kolesie poszli droga F2P - gra ma production quality jak produkt AAA, zwlaszcza biorac pod uwage ze to wczesna beta.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 13:26 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=TtAHV09vRNo
w sumie to jak sie dluzej przyjrzalem to nie wyglada to zle. W sumie to wiekszy mrok niz w D3. Ale wolalbym wieksza chmare przeciwnikow z mniejsza iloscia hp, by bylo bardziej krwawo ;]

chetnie bym zobaczyl bete :>


Wszystko jest naprawdę do przyjęcia, ale powtarzające się dźwięki i te same ruchy animacyjne postaci powodują we mnie alt+f4 przeglądarki jak oglądam takie filmy. Niech to poprawią i będzie cacy, również bym zagrał ale przeraża mnie właśnie animacja i to jak te skille wyglądają w czasie walki. Wygląda to fatalnie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 18:48 
Cytuj  
Animacje biegania itp.. sa spoko. Niektore skille zgodze sie wygladaja troche chujowo ale np. magia lodu czy opary trucizny po Poison arrow wygladaja bezblednie. Efekty na mobach tez sa spoko, zwlaszcza podoba mi sie efekt "shatter" czyli rozpadu pod wplywem cold damage. Animacja castowania tak mocno kojarzy sie z Diablo 2 ze az to jest za fajne. Gra ma takze najlepsza animacje wand'ow (ranged caster weapon - rozdzki ala Harry Potter) jaka widzialem. Niektore rzeczy sa do zmiany ale overall wizualnie gra mocno daje rade., choc oczywiscie w granicach rozsadku. Jets jak u blizzarda - sa rzeczy zrobione zajebscie sa rzeczy zrobione slabo ale nad ta gra pracuje 10 osob a nie 100.
Dungeony sa przepiekne poprostu i przeklimatyczne juz teraz a moze byc tylko jeszcze lepiej.
Animacje skilli meele i efekty ich sa do zmiany z tego co wiem bo devsi na forum bety pisali ze te efekty robili jako pierwsze i niektore maja ponad dwa lata juz teraz. Ale to w pozniejszym terminie - nejpierw gra ma dzialac bezblednie i byc odpowiednio duza. chwala im za takie podejscie zreszta. :)

Pisalem juz to gre robi 10 osob - nie oczekuj cudow to de facto niezalezna indie gierka z duzymi ambicjami. :)

Bede tu na biezaco informowal o postepach w becie a jesli ktos ma jakies konkretne pytania to walcie atm koncze 3 poziom trudnosci wiec juz troszke gry liznalem.

Ciekawie zapowiada sie endgame, ktory jest modyfikacja pomyslu Blizzarda z Inferno. Nazywa sie to atm "Maelstrom of Chaos" i wyglada tak ze po przejsciu gry na x poziomach trudnosci otwiera sie ten dungeon. Ma on narazie 20 "poziomow" w dol (bedzie wiecej moze endless), bez teleportow itp.. - taki mode "zejdz jak najnizej jesli dasz rade". Kazde pietro ma zwiekszony poziom trudnosci i szanse na spawn minibossow i duzych skrzyn z rare lootem, dodatkowo potworki sa spawnowane losowo z calej gry w dowolnych kombinacjach i "pietrami" sa mapki rowniez z gry z podbitym poziomem mobow i dodatkowa losowoscia za to bez questow. Czyli basically jest to Inferno z Diablo3 tylko z losowa kolejnoscia map i losowymi kombinacjami potworkow. Mozesz np wyladowac w mapie z actu 1 z wyspawnowanymi 5 rare skrzyniami ale za to z potworkami z actu 2 i 3.
Mi ten pomysl sie podoba bardziej niz po prostu przejdz 4ty raz to samo tylko z mobami lvl 61 u Blizzarda (chyba ze Inferno bedzie mialo jakies fajne twisty losowe jak tutaj w PoE).

Nie wiem czy to zostanie w grze bo devsi zapowiadaja ze maja lepsze pomysly na endgame niz to ale atm jest to raczej fajne.


Ostatnio edytowano 21 sie 2011, 19:38 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:29 
Cytuj  
Nie chcesz sie podzielic kontem, chociaz na pare dni? :P Smaku czlowiekowi robisz :(

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:42 
Cytuj  
No way sorry. Nie to konto. Z roznych powodow. Jak dostane keye dla friendow (a dostaniemy) to ci wysle jako pierwszemu.

BTW. Jak ktos nie jest jakims wielkim pasjonatem HnS i nie czeka tak jak ja na nastepce Diablo 2 z wywieszonym jezorem od paru lat a przy tym nie uwaza ze Diablo 3 takim nastepca na 100% nie jest bo jest poprostu sredniutkie i nie powinno sie nawet nazywac Diablo to polecam poczekac na Open Bete.

Gra jest na serio nie skonczona i mozna sie troche zrazic atm bo w niektorych elementach niedomaga mocno, niektore beda calkiem zmienione itd... skilli narazie tylko 1/3 enabled, balans jest taki ze magia jest utra zajebista a reszta sie troche meczy, itd...
Dobrze nastraja to ze devsi o tym wiedza i wiedza co musza zrobic i przypuszczam ze to zrobia.
Ogolnie poziom komunikacji i sluchania feedbacku jest nawet wyzszy niz u Trion w czasie bety RIFTA.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:52 
Cytuj  
Codziennie sprawdzam czy dostałem keya i dupa. :o


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 19:53 
Cytuj  
to mi jako drugiemu :P


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2011, 23:46 
Cytuj  
Widze ze jest lekki zainteresowanie gierka to moze opisze jeszcze pare rzeczy ktore mi sie podobaja lub ktore wyrozniaja te gre wsrod innych HnS (oprocz systemu skilli i mozliwosci kombinowania z buidami - Dual Wield czarownica (Witch) napierdalajaca psychical dmg rozdzkami z attack speedem rogue? W PoE jak najbardziej mozliwe... w dodatku fajnie to wyglada). :)
Bedzie wall of text ale pije sobie piwko przed kompem wiec mam czas. :)

1. WHITE ITEMS

A konkretnie jest ich W CHUJ. Dla kazdego tiera armorow sa conajmniej trzy rodzaje np. butow czy rekawic z roznymi wymaganiami samo STR/DEX/INT plus kombinacje np. STR/INT. Kazde z nich ma (lub bedzie mialo) inna nazwe i artwork i look na postaci. Daje to mega dowolnosc w doborze itemkow i ogromna roznorodnosc w dropach. Na serio tego jest w pizdu razu wiecej niz Diablo 2.
Bronie tak samo sa np. miecze pod DEX pod STR i kombinacje.
Do tego w planach jest wprowadzenie wyroznikow dla typow broni np. stun do maces.
Jako przyklad napisze ze gra jest atm zitemizowana tylko do lvl 60 a rodzajow np. butow jest ok. 90 sztuk. Roznych.
W broniach jest "troche" mniej bo po ok. 20 sztuk na weaponclass ale nie sa recyclingowane jak w Diablo 2 (Normal/Exceptional/Elite).

Na stronce jest spreadsheet ze statystykami wszytkich base itemow ingame (dostepny tylko dla bety) i uwierzcie mi - robi wrazenie. A bedzie jeszcze wiekszy.

2. PRZYDATNOSC WHITE ITEMS

To pierwsza gra HnS w jaka gram gdzie nie pomija sie bialego lootu. Ba... jest on bardzo wazny. Why? Sockety. :) Czesto gesto lepiej jest znalezc zajebisty white z perfekcyjnym linkowaniem i kolorami socketow i zrobic z niego cudo za pomoca ugradeow Quality (odpowiednik slabej.doskonalej jakosci z D2) i craftingu niz miec drop 10 rare z bossa.
Moglbym to porownac do szukania eterycznego 6socketowca pod Breath of The Dying w Diablo 2.
Tylko ze tu robi sie to caly czas, po paru godzinach grania instynktownie przelatujesz kursorem po itemkach czy cos fajnego nie lezy w "crapie".
BTW. nie trzeba podnosic lootu aby zabaczyc staty - jest znany z MMO tooltip w rogu ekranu.

3. CRAFTING

Po pierwsze jest przydatny. Nawet za bardzo przydatny. Atm bez niego jest kurewsko ciezko na Hell (pisze tak bo ich nazwy sa za dlugie i za trudne do zapamietania) i wzwyz (sa 4 poziomy trudnosci). Nie silono tu sie na zintegrowanie craftingu z fabula jak w Diablo 3 itp... poprostu z mobkow wylatuja "matsy" w postaci orbow, ktore uzyte na itemkach wywoluja pewne efekty (podobne to do Kostki Horadrmimow w sumie troche). Z tego co juz widzialem mozna: upgradeowac quality itemow (zwieksza base armor/dmg), upgradeowac Flaski (potiony), rerollowac mody na itemach, dodawac mody do juz istniejacych (super sprawa), czyscic itemki do stanu "white" (wbrew pozorom przydatne - za duzo tlumaczenia czemu), upgradeowac White->magic->rare, rerollowac sockety, itd...
System prosty, intuicyjny i dajacy w uj mozlwosci ingerencji w to co juz droplo i jeszcze wiecej wkurwienia bo wiekszosc jest oparta o RNG. :)

4. HANDEL I TYP WALUTY

Nie ma golda ingame. End of story. I teraz najlepszy trick... currency u vendorow i do handlu miedzy playersami sa.... matsy do craftingu (orby). Jak narazie sprawdza sie to dosc dobrze ale jest atm malo graczy wiec sie nie wypowiem jak bedzie pozniej. System jest na tyle dobry ze nie bedzie tu raczej inflacji golda jak w D2 bo uwierzcie mi - craftingowych matsow nigdy za wiele. :)
Ofc w grze nie ma czegos takiego jak soulbound items, wymieniac mozna wszytko.

5. SYSTEM POTIONOW

Potion to item w tej grze. Moga wystepowac w rodziajach magic i unique (rare bylby podobno za trudny do zbalansowania). Potki maja "charges", kazdy heal zabiera iles charges a charges odnawiaja sie w tempie 1 zabity mob = 1 charge. Przecietny heal zabiera (bez modyfikatorow) 8-15 charges w zaleznosci od itemka.
Niektore potiony sa calkiem fajne mp. dispel zamrozenia podczas picia, wymiana 100 wiecej many regeneruje ale zabiera taka wartosc z HP, knocback podczas dzialania heala, X% efektu przechodzi na miniony, itp...
W tej chwili najbardziej OP itemkiem ingame w becie jest wlasnie unikalna flaszka HP, ktora daje calkowita niesmiertelnosc podczas picia (na 2 sekundy przy czym mozna ja przyspamic 5 razy zanim sie wyczerpie). Ofc ten item zostanie usuniety bo dali go zeby przetestowac efekt "immune na wszytko". :)

Inne unikalne rzeczy tak jak wlasnie system skilli w gemach i socketach modyfikowanych przez Support Gemy podobnie jak Runestones w D3 modyfikuja skille (z tym ze tu mozna podpiac pod jeden skill XX efektow nie tylko jeden - ogranicza cie liczba i kombinacje socketow w itemach i koszt many, ktory rosnie czasem MOCNO po takich zabiegach), ogromne drzewko passive skilli, system Lig, ktore beda takimi grami w grze, PvP itp.. byly juz opisane wczesniej albo sa szeroko opisane na stronce (np. PvP tutaj: http://www.pathofexile.com/news/dev-diary/ )

Reasumujac gierka atm juz jest calkiem fajna, ma sporo fajnych pomyslow, z tego co widze grajac juz teraz poziomem mozliwej kustomizacji i skomplikowaniem daje mocno rade (w skillach i itemach az za mocno a to moze dopiero z 50% tego co zapowiadaja) a co z tego wyjdzie to zobaczymy.
Napewno devsi maja solidna wizje i z tego co widac w becie realizuja ja sobie powoli i co najwazniejsze realizuja dobrze bo gierka jest mocno grywalna.
Imho bedzie kawal dobrego HnS z tego PoE. A ze nie nazywa sie Diablo i animacje sa niektore slabe? Mi to nie przeszkadza.

TL DR version ---> Wrazenia z Bety = Kabraxis Approved.


BTW. Dolozyli opisy skilli dostepnych atm w becie (okolo 30 sztuk, docelowo 100+ - info ingame od devsow)

STRENGTH: http://www.pathofexile.com/skills/strength
DEXTERITY: http://www.pathofexile.com/skills/dexterity
INTELLIGENCE: http://www.pathofexile.com/skills/intelligence

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 07:44 
Cytuj  
jak by ktos mial keya to chetnie przygarne

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 08:37 
Cytuj  
taaa... ja tez ;f

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 09:12 
Cytuj  
Baaa... Takich chętnych do przygarniania key'a to cała kupa, z przewagą kupy... i niżej podpisaną włącznie :)


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 10:37 
Cytuj  
Posiadam 4 klucze do rozdania. Pisać na pw. ( Możliwe, że wieczorem bedę miał jeszcze kilka, ale to nic pewnego ).

Nie daje samych kluczy, proszę o dane do konta na PoE, sam aktywuje klucze. ( w razie potrzeby szybko wymienię klucze, jeśli zajdzie taka potrzeba )

Pierwsze 4 osoby otrzymają :) ( oczywiście że nie )

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 10:45 
Cytuj  
Poszło :<

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 10:46 
Cytuj  
O mi dzisiaj na maila przyszło !

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 10:49 
Cytuj  
Klucze idą do : Arturnik / raggnarok / tiomor / Sobtainer.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 10:50 
Cytuj  
Dzięki, dzisiaj wieczorkiem posiedzę i zobaczę czy to rzeczywiście jest czegoś warte.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 10:53 
Cytuj  
:*

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2011, 10:59 
Cytuj  
Piaskowy napisał(a):
Klucze idą do : Arturnik / raggnarok / tiomor / Sobtainer.


Czyli chris rzucil Ci więcej jednak? Agacie byś dal, a nie randomom :F

Anyway, Marcysia/Marysia ingame piszcie jesli cos potrzebujecie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.