mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 14:06 
Cytuj  
W peo nawet jakby mi płacili 5$ na miesiąc to bym nie chciał grać. ;p A co dopiero za darmo. ;>
Kabra do zobaczenia w mop, pobiegamy pandami, po dotykamy się noskami i radośnie pobiegamy po wspaniałym świecie. ;>


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 14:20 
Cytuj  
Zeby grac w WoWa to trzeba być totalnym desperatem. Osobiscie juz nawet nie kupilem Cata, a MoE to co najwyzej kupa smiechu a nie gra.

Anyway. PoE jest dobre. Normalnie HnS to mnie nudz apo 10 minutach w dzisiaj to do 2 rano gralem.
Cytuj:
Kabraxis, ale jednego nie kumasz stary. Gdyby nie PoE, to bys sral pod siebie od czasu jak beta wyszla, jestem w 100% o tym przekonany. Dostales wiecej mozliwosci talentow w PoE i juz kreslisz wszystko dookola lacznie z gra, na ktora czeka kilkadziesiat milionow ludzi, wydaje mi sie wlasnie ze to Ty jestes zalosny i dziecinny w tym momencie.
\
Ty jestes zawsze o czyms w 100% przekonany. Najczesciej z punktu widzenia twojego siedzenia. Wiesz swiat jest troche większy...


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 14:28 
Cytuj  
Chciałbym napisać, że to ode mnie się zaczęła ta piękna dyskusja ;P i niech tak pozostanie już do premiery D3 ;P

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 14:32 
Cytuj  
W PoE nie podoba mi sie jedna rzecz.
Nigdy nie bylem fanem tego ze abilities pozyskuje przez wciskanie roznego gowna w sloty w itemkach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 14:41 
Cytuj  
To jakbys to rozwiazal?
Drzewka ? Przezytek i olepane do bolu. Ofc mozna to twistowac dwukladowoscia (TQ,GD) i innymi rzeczami ale jedna not so impressive.
System jak w D3? Kazda postac jest identyczna co jest totalnie sprzeczne z idea HnS (min. dlatego dla mnie D3 to slasher z itemkami).

Serio.. jesli masz pomysl jak to zrobic ciekawiej niz w PoE (choc to i ta tylko zrzynka Materia System z Final Fantasy 7) to z checia poczytam.

W D1 system ksiazek byl fajny ale w PoE jest wlasciwie to samo (skille z dropa) tylko ze skill gem jest jeden i leveluje a nie ze musisz znalesc next zeby podniesc lvl czaru.

A.. no i pograj tak do 30-40 lvl jak jzu bedziesz mial sporo support gemow to zobaczysz jak ten system wymiata i ile jest mozliwosci. Serio jak zaczniesz kombinowac builda z supportami i jeszcze teraz z tymi Keystones co wprowadzaja to taki system Runestones z D3 mimo ze fajny to wydaje sie smiesznie prostacki ze swoimi static efektami i to ograniczonymi do jednego na skill. Juz nie mowie o uniques ktore sa zdesignowane w sposob ala D2 czy mod Median XL (robienie buildow pod itemek aby wykorzystac jego unikalne modyfikatory, zwlaszcza Median w tym bryluje - designerom z Blizzarda polecam przejrzec liste unikatow zeby zobaczyc jak to sie robi poprawnie) - w D3 atm tego nei ma (maja podobno dodac w uj affixow bla, bla,bla.... ta jasne).

Jedyne czego mi brakuje to Set Items atm ale ciezko je zaimplementowac dobrze w HnS (w D2 nie byly) wiec GG doszlo do wniosku ze je oleje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 14:54 
Cytuj  
Ja bym to zrobil jak w MTG skrzyżowany z HERO.
Masz pule zdolnosci (mocy) i tworzysz z nich decka (np. w liczbie 6). Kazda moc ma dwa dotakowe sloty na mody. Np. mody do fireball:
a) wiekszy dmg
b) dodatkowy dmg overtime
c) bouncing
d) duże AoE
f) wymysl cos ;p.

Zeby bylo ciekawiej to sile mocy mozna na sztywno uzaleznic od atrybutow, wiec nie mozna by bylo zrobic tank-mago-lucznika wymiatajacego we wszystkim.

Mozna też odrzucić wogole decka z MTG i poprostu kazdej mocy przypisac wage(1,2,3,4,5 itd) a postac ograniczną liczbe punktow jakie moze wydać na moce. Czyli mozna zrobic postac z duza iloscia slabych mocy, postac z mala ale bardzo silnych, albo dowolna inna kombinacje (bardzo podobnie do tego jak jest w HERO).

System prosty, nie wymaga slotow w itemkach (hurra!) i daje nieskonczone mozliwosci.

System materii z FF VII to wlasnie taki uproszoczny(!!) system mocy z HERO RPG. Chociaz watpie zeby SE zdawalo sobie z tego sprawe ;p.

EDIT:.
Wlaciwie to gemy, ksiazki, karty czy inne chuje buje ktore sobie wymysla moga byc. Mnie tylko sie nie podoba, ze musze to gowno wkladac w itemki. Wolabym jakis osobny GUI na to.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 15:06 
Cytuj  
iniside napisał(a):
EDIT:.
Wlaciwie to gemy, ksiazki, karty czy inne chuje buje ktore sobie wymysla moga byc. Mnie tylko sie nie podoba, ze musze to gowno wkladac w itemki. Wolabym jakis osobny GUI na to.


Eeee tam. Kosmetyka. Choc z drugiej strony skille w socketach wyjebuja kustomizacje gearu poprzez socketables ale to mozna zrobic w taki sposob jak w Titan Quescie. Ostatecznie tak jak w D3 choc nie mowie nawet jak weak w chuj jest skopiowanie 1:1 Enchantingu z World Of Warcraft do HnS. Chyban awet niektorych nazw nie zmieniali lol.

Choc juz atm w PoE kustmizacja gearu poprzez Orby jest dosc mocno rozbudowana (porownalbym to do Kostki Horadrimow z D2 tylko tak zrobionej 10 razy bardziej sensownie i uzytecznie).


Posty: 1
Dołączył(a): 3.12.2011
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 18:35 
Cytuj  
hej.
zauwazylem ze czasem umieszczacie kody do bety wiec sie zarejestrowalem. czekam 2 i pol miesiaca - srednio dlugo ale jesli ktos mialby zbedny klucz to chetnie przyjme na pw maila [email protected]
bralem udzial w wielu eventach juz na facebooku/youtube/forum ale mi sie nie udalo.

dziekuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 18:55 
Cytuj  
Ale sie flejmik zrobil ;) Anyway, pogralem po ostatnim patchu i imho, czego ta gra potrzebuje to:

- revamp drzewka passive, ktore jest nudne w chuj
- poprawy tego fajnego odczucia przy wbiciu lvl., ktore w tej grze jest nieistniejace, czasem wbijam 3-4 lvl pod rzad i kompletnie mam to w dupie, dopiero po chwili zauwazam, ze mam jakies skille do wydania w tym dupnym passive drzewku i moge se wybrac +10 do dexterity! HOW EXCITING!
- lepsza itemizacja mobow, a przede wszystkim bossow; zabiajm ostatniego bossa w 1ym akcie, dropuja mi sie jakies 2 niebieskiego gowna - to jakis zart?
- zlikwidowanie animacji lootowania cial i niektorych skrzyn; jest wolna, slamazarna i wkurwiajaca; itemek z cial/skyrznje powinien dropowac blyskawicznie
- kreacja swiata; tutaj czeka ich najwiecej pracy; w tym momencie ta gra ma ZERO klimatu, czuje sie jakbym gral nie w gre, ale testowal jakis silnik graficzny; wiem, ze fabula w h'n's ma drugorzedne znaczenie, ale tutaj po prostu jej nie ma; jeszcze nie przeczytalem zadnego opisu questa w tej grze i nie czuje zadnej potrzeby by to zrobic; TO ZLE!
- do konca nie jestem wciaz przekonany do systemu skilli, ale wypowiem sie na ten temat jak zrobie chociaz 30lvl, na razie nie mam motywacji grac dalej niz do 15lvl

O takich rzeczach jak balans klass na razie nie wspominam, bo to kwestia typowej mechaniki i balansu. Duelsta wciaz sie gra ciezko, witch to caly czas easy mode, w poniedzialek na nowym patchu sprobuje templarem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 19:12 
Cytuj  
Cytuj:
- revamp drzewka passive, ktore jest nudne w chuj

I takie ma być. Dlatego to sie nazywa passive. Jeśli by to odemnie zależało, to ja bym wyjebał branchowanie i poprostu zrobił płaskie ikonki tak zeby mozna bylo pakowac punkty gdzie popadnie, bez jakiejś wymuszonej kolejnosci.

Cytuj:
- kreacja swiata; tutaj czeka ich najwiecej pracy; w tym momencie ta gra ma ZERO klimatu, czuje sie jakbym gral nie w gre, ale testowal jakis silnik graficzny; wiem, ze fabula w h'n's ma drugorzedne znaczenie, ale tutaj po prostu jej nie ma; jeszcze nie przeczytalem zadnego opisu questa w tej grze i nie czuje zadnej potrzeby by to zrobic; TO ZLE!

Ja tez nie. Kogo to wogole obchodzi, niech sie na istotnych rzecz skupia. Np. zoomie kamery.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 19:15 
Cytuj  
Zoom kamery to swoja droga, ale imho nic z tym niestety nie zrobia.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 19:26 
Cytuj  
"- revamp drzewka passive, ktore jest nudne w chuj "

Nie jest. Ale to pasowaloby wyjdc dalej niz ten 15lvl zeby miec prawo jakiejkolwiek oceny. W poniedzialek dochodza tez Keystones, ktore sa smialo moge juz powiedziec - zajebistym pomyslem b osa mega "impactfull" na postac i beda wokol nich krecily sie buildy. Narazie 12... wrzuca jeszcze raz tyle i mamy zajebisty i flexible system.
NO dobra.. troche jest nudne (+10 XX STat nodesy) ale i tak lepsze to niz +5 do stata na lvl klikanko ala D2 albo NIC ala D3.

"poprawy tego fajnego odczucia przy wbiciu lvl., ktore w tej grze jest nieistniejace, czasem wbijam 3-4 lvl pod rzad i kompletnie mam to w dupie, dopiero po chwili zauwazam, ze mam jakies skille do wydania w tym dupnym passive drzewku i moge se wybrac +10 do dexterity! HOW EXCITING! "

Widzisz a w takim Diablo 3 nie masz nawet tego bo podczas lvlup nie dostajesz nic. :) Pozatym w PoE rozwijasz postac nie tylko podczas "DING" bo skile dropuja random i jak juz je masz zalozone to leveluja niezaleznie od lvl postaci. Lvl to tylko cyferka... mnie przestawienie sie z tego ze ostaje all przy dingu na to ze mam to rostawione w czasie zajelo jakies 30 minut.

"- lepsza itemizacja mobow, a przede wszystkim bossow; zabiajm ostatniego bossa w 1ym akcie, dropuja mi sie jakies 2 niebieskiego gowna - to jakis zart? "

Nie to nie zart i niski droprate z bossow atm jest w 100% intended. I przypuszczalnie taki bedzie jeszcze przez dlugi czas, choc z patcha na patch cos tam zmieniaja. Nie chce mi sie pisac dokladnie dlaczego - mozna to znalezc na forum gry. Jest to zwiazane z abusowaniem systemu instancji i tym ze devsi nie chca robic z gry bossrun grindfestu ala Diablo 2 i pewnie Diablo 3.

"- zlikwidowanie animacji lootowania cial i niektorych skrzyn; jest wolna, slamazarna i wkurwiajaca; itemek z cial/skyrznje powinien dropowac blyskawicznie "
/care W D3 tez zreszta nie dropuja blyskawicznie czesto.

" kreacja swiata; tutaj czeka ich najwiecej pracy; w tym momencie ta gra ma ZERO klimatu, czuje sie jakbym gral nie w gre, ale testowal jakis silnik graficzny; wiem, ze fabula w h'n's ma drugorzedne znaczenie, ale tutaj po prostu jej nie ma; jeszcze nie przeczytalem zadnego opisu questa w tej grze i nie czuje zadnej potrzeby by to zrobic; TO ZLE! "

Klimat jest perfecto ale to kwestia gustu.
Fabula jest, dlaczego jej nie widzisz sam sobie odpowiedziales lol - bo nie czytasz opisow questow. Voiceovery zostana dodane blizej premiery choc moim zdaniem sa zupelnie niepotrzebne oprocz powitan/pozegnan NPCow (Diablo 2 style). BTW to ze nie czujesz potrzeby czytania questow to nie jest zle. JA np. nie czuje tego w 90% MMO a gralem wlasciwie wew wszytkie. To nie jest wada.. srsly.. to nie bedzie gra sprzedawana w pudelku, to bedzie F2P MMO z Open PvP itp... jaka fabula lol?
Rownie dobrze moglbys napisac ze w DOTA2 jest chujowa fabula i ze to wada.

"- do konca nie jestem wciaz przekonany do systemu skilli, ale wypowiem sie na ten temat jak zrobie chociaz 30lvl, na razie nie mam motywacji grac dalej niz do 15lvl"

Ogolnie to mogles pograc do 30lvl a nawet dluzej zanim napiszesz cokolwiek bo pisanie "revempujcie drzewko skilli" a potem przyznawanie sie ze pogralo sie 15lvli bije nawet recenzje po 1h grania Sobtainera, ktora jest tu gdzies w tym temacie.

Tak wiec jesli tylko tego atm gra potrzebuje to juz moga wydawac imho i brac kase. ;)

BTW. To nie jest flame attempt i nie deprecjonuje twojego feedbacku (oprocz tego ze jest on wydany po 15lvl co jest smieszne wrecz tak jak "beta" Diablo 3 z 10 lvlami) - odpowiedzi sa jak najbardziej powazne i mam nadzieje ze rozwieja troche niejasnosci i watpliwosci.
Jak jezszcze cos to moge popisac bo amam akurat wene dzis i gram w to juz duuuzzooo i srsly widzialem duzo wiecej niz 15lvli. :P

Prosilbym tez o branie pod uwage ze to indie gierka robiona przez 10 ludzi bo czasem odnosze wrazenie ze ludzie spodziewaja sie renderow, cinematicow, voiceoverowanych questow i cudow na kiju... tymczasem tu tego nie bedzie. Za to bedzie w chuj itemkow i buildow. JEsli uwazacie ze voiceovery i "fabula"w HnS sa wazniejsze to.... przykro mi. Serio. :)

*

Posty: 91
Dołączył(a): 11.12.2010
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 20:53 
Cytuj  
Kabraxis ładnie to podsumował.


"kreacja swiata; tutaj czeka ich najwiecej pracy; w tym momencie ta gra ma ZERO klimatu, czuje sie jakbym gral nie w gre, ale testowal jakis silnik graficzny; wiem, ze fabula w h'n's ma drugorzedne znaczenie, ale tutaj po prostu jej nie ma"

w porównaniu z betami innych gier ta jeszcze raczkuje. Nie dostaliśmy gotowej gry i weekendowych eventów . Tylko widać że mamy wpływ na tą produkcję. Zwłaszcza rozmowy GM z graczami na temat opinii i zmian

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 21:04 
Cytuj  
Dobra ja mam powazne pytanie.
Sa tu evil spelle ? Narazie mam Corpose Explosion, Raise Zombie i jest cool. Ale czy inne, np. life drain, walking bomb, jakies fajne doty etc ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2011, 21:20 
Cytuj  
Tbh to nie wiem ale tak:

- jest jeszcze napewno Raise Spectre (wskrzesza ducha mobka z bonusem do statsow)
- Jest ogolnie caly dzial skilli nazywany przez devsow "Curses" choc nie all sa "niebieskie" wiec nie wszytkie beda do uzycia przez pure spellcastera. Jest ich cos kolo 10ciu.
- Life Drain jest napewno wbudowany w jedna z klatw - wiem bo uzywalem melasem marauderem - jako zwykly spell chyba nie ma atm
- Cos ala Walking Bomb jest ale jako Infernal Blow Meele skill. :) (Mob wybucha po xx czasu albo po smeirci za X% HP)
- Doty to nie wiem ja jak gralem Wiedzma to nakurwialem Frost Wall i projectile zza niego. :)


Mam nadziej ze pomoglem i zwracam uwage rowniez ze atm w grze na wersje 0.9.3 jest okolo 50 skilli a docelowo ma byc na Open Bete czyli wersje 1.0 minimum 100 wiec nawet jak czegos nie ma to pisz im na forum - moze zrobia.

Ofc sa tez jeszcze supporty ktore moga dodawac np. Life Leech do skilli itp.. jest tez zapowiedziany Support Gem zmieniajacy i przeliczajacy DMG skilla na DOT, wiec sobie bedziesz mogl zrobic fajne DOTy ze wszytkiego.

Byly tez juz w testach myki ze supporty "Add Fire/Cold/Lightning/Chaos DMG" dzialaly z Curse'ami ale bylo to tak extremely OP ze zmienili i atm te supporty nie dzialaja z curse'ami. :)

Srsly jedyne czego tej grze teraz trzeba to czasu i zeby nie zboczyli z wybranej sciezki np w jakis zjebany casual - i bedzie mega-win dla oldscholl fanow HnS.

PS. W Poniedzialek mam zamiar zrobic Necro-Templara bo w 0.9.4 wprowadzili pare zmian (min. Keystones) ktore umozliwiaja zrobienie mojego wymyslonego buildu Summonera to napisze cos wiecej.

PS2. Jesli chcesz sie bardziej wczuc w "evil" spelle i playstyle to polecam zrobic sobie po poniedzialku build castera pod Keystone "Blood Magic" - zamiast many bedziesz uzywal zycia do rzucania spelli... oprocz tego walisz all passive w INT tyle abby itemki uniesc i gemy, reszta w STR (daje LIFE pasywnie), LIFE i %LIFE, Life regen i life on Kill, do tego reszta w Energy Shield co bys nie zszedl za szybko jak bedziesz spamowal spelle.. fajny build i nietypowy. :P Zwlaszcza waane jest Energy Shield tutaj i wysoki regen HP ale mozesz sobie sprawic itemkiwrecz stworzone pod taki build:

Obrazek
Obrazek

Chyba sie troche rozpedzilem lol. :) W kazdym razie spelle sa a jak nie ma to pewnie beda bo dojdzie raz tyle skilli co jest.

*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 18:59 
Cytuj  
pliz jak ktos ma wolny kluczyk to chetnie przygarne

Tnx,
Ez

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 gru 2011, 23:02 
Cytuj  
Pogralem dzis jeszcze troche, obecnie 21lvl, powoli sie zaczynam przekonywac...

Kabraxis, jakiego skilla mam wziac dla mojego duelisty 1H+Shield: Frenzy, Blood rage, Double strike, Added cold dmg, Weapon elemental dmg.? Na razie glownie latam z Infernal Blow, bo Dual Wield jest chyba troche gimped obecnie. Co bys polecal? Myslalem nad Blood Rage albo ktores z Added cold/Weapon Elemental. Te drugie by sie chyba dobrze zgrywalo z Infernal Blow, ale nie jestem pewien kurka. A, Cold Dmg zamraza tez target?

**

Posty: 316
Dołączył(a): 21.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 gru 2011, 10:50 
Cytuj  
ponawiam prosbe jak by ktos mial wolny kluczyk :) [email protected]


_________________
gole babki i czekoladki

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 gru 2011, 12:48 
Cytuj  
tez bym kluczyk przytulil.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 gru 2011, 10:15 
Cytuj  
Przysiedzialem znow do 3 przy PoE ;] z jednej strony na co dzien nie chce mi sie gry odpalac, ale z drugiej jak juz wejde do gry to kilka godzin zleci nawet nie wiadomo kiedy. Anyway grajac naszlo mnie ze w sumie wszystko bylo by ok z tym tytulem gdyby nie item shop... niby zapowiadaja ze nie bedzie zadnych itemkow dajacych bezposredni power postaci, tylko i wylacznie do customizacji wygladu itp, ale szczerze nie wiem jak chca sie utrzymac na dluzszy czas i czy nie kwestia czasu bedzie wrzucenie do sklepu jakis boosterow...


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.