ST = Single Target. W PoE to min. Heave Strike, Shield Charge, Viper Strike, Ice Spear, itd...
Poprostu zawsze warto miec jakis ST Skill do mocnego pierdolniecia a np. takie Heavy Strike w meele rzadzi mocno ze wzgledu na stuna a Ice Spear ze wzgledu na Freeze.
No i chyba koledzy nie spotkali jeszcze mobow z "Reflect Elemental Damage" i "Reflect Psychical Damage" na wyzszych poziomach trudnosci. To sa aury.. jedno AoE rzucone w grupke mobkow z tym czyms i masz instagib'a jak gra zsumuje odbity dmg od powiedzmy 6 czy tam 10 mobow z ta aura.
Jak ktos zginal nie raz w Sanktuarium Diablo od Knightow z Zelazna Dziewica ten wie o czym mowie.
Dlatego trzeba miec skilla ST.
A miniony to ja nie wiem bo nimi ne gram ale przypuszczam ze bez specjalizacji w nie w drzewku passive za bardzo ci nie pomoga pozniej.
PS. Boss nie bedzie mial 100% resista chyab ze wprowadza immunities jak w D2. Niewiem jak jest w POE ale w D2 max resist Bossa to chyba bylo 75% (na Hell, wczesniej po 50%).