mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 19:05 
Cytuj  
koci napisał(a):
Na chromie mi to nie dziala, myslalem ze wczesniej bylo cos zbugowane ale nadal nie moge wybrac klasy


mi działa ale wolno jak tomu mówił

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 19:06 
Cytuj  
mysle ze sesja na japonistyce niszczy trudnoscia wszystkie kierunki userow tutaj zebranych lacznie , chyba ze ktos studiuje sinologie , ale watpie ;)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 19:12 
Cytuj  
Ważna informacja dla użytkowników kart graficznych AMD - sterowniki Catalyst w wersji 12.4 nie są kompatybilne z Diablo 3 - gra na nich nie pójdzie. Na 12.3 wszystko jest w porządku, warto więc poczekać z aktualizacją do wydania nowej wersji (najprawdopodobniej w 12.5 zostanie to poprawione).


_________________
For the pony!

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 19:19 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
mysle ze sesja na japonistyce niszczy trudnoscia wszystkie kierunki userow tutaj zebranych lacznie , chyba ze ktos studiuje sinologie , ale watpie ;)

Tak tak :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 19:34 
Cytuj  
Na forum battle.net kwestia Catalyst'ów 12.4 i wsparcia dla D3 doczekała się osobnego wątku więc linkuję:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4768329726

Ps. W innym wątku GM sugeruje revert do wersji 12.3 Catalystów (możliwe, że do 15 maja AMD nie wypuści więc ani poprawki ani nowej wersji sterowników):
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4796071118


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 19:41 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Na forum battle.net kwestia Catalyst'ów 12.4 i wsparcia dla D3 doczekała się osobnego wątku więc linkuję:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4768329726

Ps. W innym wątku GM sugeruje revert do wersji 12.3 Catalystów (możliwe, że do 15 maja AMD nie wypuści więc ani poprawki ani nowej wersji sterowników):
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4796071118

Dzięki za informację - pewnie zaktualizowałbym sterowniki na laptopie od razu po wyjściu zmodyfikowanej przez Leshcata wersji (normalne Catalysty nie działają na komputerach z przełączalną grafiką), a jest to dość żmudny proces.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 19:51 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Dzięki za informację - pewnie zaktualizowałbym sterowniki na laptopie od razu po wyjściu zmodyfikowanej przez Leshcata wersji (normalne Catalysty nie działają na komputerach z przełączalną grafiką), a jest to dość żmudny proces.


Np. Ja osobiście wtopiłem bo zrobiłem już update. Na szczęście w piątek dostaję nowy kontroler i stawiam raid od nowa więc zrobię przy okazji nową instalkę windy i wrzucę stare sterowniki. Tym razem AMD dało ciała heh..


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 20:16 
Cytuj  
Ktos tu dawal linka do glosowania na forum bnet jaka klasa bedziemy grac, mozna prosic o linka jeszcze raz bo nie moge znalezc (jakos po obecie to bylo) ?? Chcialem zobaczyc jak tam wyniki.

Co do sterow to troche failzor na linii amd-blizzard, amd sie pewnie ogarnie i wypusci fixa do d3 bo to jednak duza premiera. Ja tam instaluje nowe stery srednio co 3 miesiace i mam to szczecie, ze zawsze omijaja mnie te problematyczne :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 20:16 
Cytuj  
Dzieki za info bo juz mam na dysku sciagniete 12.4 ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 20:21 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
Ktos tu dawal linka do glosowania na forum bnet jaka klasa bedziemy grac, mozna prosic o linka jeszcze raz bo nie moge znalezc (jakos po obecie to bylo) ?? Chcialem zobaczyc jak tam wyniki


viewtopic.php?p=966186#p966186

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 09:58 
Cytuj  
Podobno nie będzie więcej EC do kupienia, także jak ktoś nie zamówił to nara.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 10:59 
Cytuj  
To ide 15-go do empiku i nakupie troche na emeryture ;F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 16:59 
Cytuj  
Z: http://www.ausgamers.com/features/read/3205698
Just being able to make creatures that are faster than the player, which you don’t really see in the earlier difficulties very often -- we can make any kind of common creature faster. And you take all that, and we also have enraged timers, where if you don’t kill the monsters in a certain amount of time, they enrage and then they do massive damage.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 17:37 
Cytuj  
Dziwne, myslalem, ze przesuwajac skille/gear/Runki z DMG na Survival juz wsystarczajaco punishujemy sie wolniej zabijajac i tracac na to wiecej czasu.
No, mam chociaz nadzieje ze skala tego bedzie mala.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 17:58 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Dziwne, myslalem, ze przesuwajac skille/gear/Runki z DMG na Survival juz wsystarczajaco punishujemy sie wolniej zabijajac i tracac na to wiecej czasu.
No, mam chociaz nadzieje ze skala tego bedzie mala.
Ja mam nadzieję, że będzie hardkorowo i gracze będą padać jak muchy. Dosyć mam już gier, które przechodzi się jedną ręką, drugą rozmawiając przez komórkę. :x

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 18:47 
Cytuj  
To nie jest hardcorowosc, to zabieranie mozliwosci. Bo jesli trafiasz na zbyt duzo enrage, to musisz zmienic build na bardziej DPSujacy ale mniej bezpieczny = zmniejszenie wolnosci troszke i pierwsze przechodzenie gry cookiecutterami.

Za drugim razem majac support pierwszej psotaci mozna sobie pozwolic na dziwne buildy, bo nie wpada sie juz na enrage-gear check.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 18:53 
Cytuj  
Jak nie chcesz zmieniac buildu to idziesz farmowac lepszy gear :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 19:06 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
No, mam chociaz nadzieje ze skala tego bedzie mala.


Ja przeciwnie, mam nadzieję, że trudnych przeciwników będzie sporo i przez to gra stworzy specyficzny klimat gdzie czuć będzie zagrożenie. Każdy nowy kąt, każda nowa walka to wyzwanie, a nie spacer na jagódki.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 19:50 
Cytuj  
komus jeszcze Ultima anulowala zamowienie na EK?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 20:16 
Cytuj  
Hihihi...

Skeleton King
Normal: Lv.8, 1800HP
Nightmare: Lv.33, 123,250HP
Hell: Lv.52, 2,471,100HP
Inferno: Lv.61, 15,717,300HP :D

There's also a section with a couple of normal monsters. Here's a sample stats of one:

Armaddon (appears in act IV)
Normal: lv.29, 1200-1700hp damage per hit: 443
Nightmare: lv.49, 12k-17k hp damage per hit: 3445
Hell: lv.60, 54k-76k HP damage per hit: 14k
Inferno: lv.63, 306-428k HP damage per hit: 170k (!) :D


Te 170k per hit to imho jakies typo, nie ma chuja zeby za tyle bil mob...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.