mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 13:24 
Cytuj  
5715 elitek zabitych przez 200h gry na 5 postaciach, czyli ponad 10 unikatow bym sciagnal :)

W sumie jakby D3 mialo jakis sensowny end-game (po systemie map z PoE robienie runow po mapach w D3 ktore znam na pamiec jest w chuj nudne) to moze bym wrocil pobiegac...

embe, bo o D3 sie fajniej czyta/dyskutuje niz w to gra :)

W sumie moze nawet zrobie sobie postac HC :)


Ostatnio edytowano 20 sie 2012, 13:37 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 13:29 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
5715 elitek zabitych przez 200h gry na 5 postaciach, czyli ponad 100 unikatow bym sciagnal :)



11 ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 13:34 
Cytuj  
lolmatematyka


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 13:36 
Cytuj  
Hahha, lol, poszlo jedno 0 za duzo :D

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 13:50 
Cytuj  
http://www.diablofans.com/news/1317-uno ... -and-more/ :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 14:11 
Cytuj  
wodny napisał(a):
http://www.diablofans.com/news/1317-unofficial-patch-104-changes-class-changes-new-items-affixes-and-more/ :)

Cytuj:
The Paddle - Slap!


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**

Posty: 224
Dołączył(a): 12.05.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 16:07 
Cytuj  
http://www.facebook.com/Jay.Wilson.Apologize.Now

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 16:46 
Cytuj  
Tankoviec napisał(a):
http://www.facebook.com/Jay.Wilson.Apologize.Now


Ja pie***le, ale się komuś nudzi. Kto ma wiedzieć ten wie, że JW jest burakiem i tyle - niech lepiej opublikuje swego zajebistego bloga o MF.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 17:20 
Cytuj  
The time to reach the upper Paragon levels approximates the long-term time investment required to get a level 99 character in Diablo II.

Kto podejmie wyzwanie?



PS. Dobrze rozwiazali problem gear swappingu

' The idea is that if you’re currently swapping gear in and out for the Magic Find bonuses, you can continue to do so… but gain enough Paragon levels, and you won’t need to anymore.'

HAHA


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 17:43 
Cytuj  
Troche fail ze capuja MF na 300%. Z NV 375 czy ile tam daje 5 stackow. Troche rozbijaja wybory jesli chodzi o gear. Skonczy sie na tym ze wszyscy na 60/100 beda biegali w full setach z uber unikatami. Dziwny jest ten endgame, zobaczymy co dadza w pvp patchu.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 17:58 
Cytuj  
Lubię to.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 17:59 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Troche rozbijaja wybory jesli chodzi o gear. Skonczy sie na tym ze wszyscy na 60/100 beda biegali w full setach z uber unikatami.

Tia, teraz jest duzo lepiej...

Cytuj:
Dziwny jest ten endgame, zobaczymy co dadza w pvp patchu.

Endgame? To nie jest zaden endgame, nabijanie pierdolowatych pseudo lvli na tych samych lokacjach co wczesniej przez kolejne setki godzin... gg. Blizz uwielbia kopiowac, wiec nie rozumiem czemu nie kopiuje teraz rozwiazan od konkurencji. :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 18:15 
Cytuj  
wodny napisał(a):
http://www.diablofans.com/news/1317-unofficial-patch-104-changes-class-changes-new-items-affixes-and-more/ :)


Okej, te nowe proce na weaponach.

Taaaa... dodali proce, a rownie dobrze mogli dodac je jako jeden (chance to X dmg). No i kilka ciekawostek, ktore nie zmieniaja rozgrywki koniec konców.
Przeciez cala rzecz w tym, zeby zdywersyfikować style gry, uzależnić od gearu build. etc.
Brakuje w D3 skilli ktore powoduja boostowanie innych skilli, jakiejs cross skilowej/cross klasowej synergii (ok. sa typu more dmg on slowed targets, ale za malo tego).

Zaloze sie, ze np lighning proc nie bedzie łączył sie z Wizzardki lighting passive, etc.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 18:41 
Cytuj  
Slabizna w chuj te paragony, ot po prostu chca wyjebac jeszcze jedna statysyke z itemow. Swieta trojca Main Stat/Vitality/Res all moze spac spokojnie. Generalnie ten patch wyglada slabo w chuj, ale mimo wszystko zagram zeby przekonac sie o tym na wlasnej skorze, mysle nad postacia HC.

Aaa i wyglada na to, ze patch za tydzien, 28 sierpnia. Co za zbieg okolicznosci, potezny patch do D3 i WoWa w dniu premiery Guild Wars 2 :trollface: Hahahah.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 20:48 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Aaa i wyglada na to, ze patch za tydzien, 28 sierpnia. Co za zbieg okolicznosci, potezny patch do D3 i WoWa w dniu premiery Guild Wars 2 :trollface: Hahahah.

Powinni patch do "D3" dać 25 sierpnia. Wtedy mieliby obstawiony headstart i premierę. :D


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 21:02 
Cytuj  
Paragon lvl z wymaganym XP:
Obrazek

XP przy normalnych lvl:
Obrazek

Diablo 1.0.4, czyli Prepare to Grind edition.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 21:25 
Cytuj  
Czyli lekarstwem Blizzarda na to ze ludzie narzekali ze w D3 grind jest nudny (z wielu powodow) jest wiecej takiego samego grindu (dalej takie same/nielosowe mapy, dalej zjebane podstawy itemizacji, dalej mimo revampu losowe unikaty, itd..). haha...

Ci kolesie maja zerowe pojecie co robia i poprostu strzelaja na slepo. Wprowadzaja to bo ludzie narzekali ze w D2 bylo wiecej do roboty min ze wzgledu na unreachable lvl cap tylko ze w D2 to wspolgralo z kazdym innym elementem gry (boss runami, MF runami, itemizacja, losowymi mapami, itd..).
Natomiast Jay "fuck that loser" Wilson mysli ze samo wprowadzenie cyferek i ramek na portrety sprawi ze ludzie beda napierdalac dalej setki godzin w kolko to samo.

taa.... chyba gimbaza z wowa, ktora sie bedzie jarac ramka wokol postaci. :)

Do tego revamp legendary jest mocno odjebany na kolanie bo tu miski nie chodzilo o dodanie swiecenia i smiesznych procow. Srsly..... tomugen wyzej troche opisal juz. Mnie sie w sume nie chce. Poprostu slabe to jest.

Tak wiec... tydzien (max dwa) i bedzie to samo co jest atm. W niczym ten patch grze nie pomoze.

Ale ogolnie tak jak pisalem jest krokiem w dobra strone - teraz jeszcze z 15 takich krokow (zwiekszylem liczbe z paru do parunastu bo mysllalem ze sie barzdej postaraja).

Czekam z niecierpliwoscia ;)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 21:27 
Cytuj  
To chyba do dodatku sobie poczekasz. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 22:03 
Cytuj  
Akurat te paragon lvls.. czy w sumie normalne lvle, powinny byc od poczatku i to jest zaleta nie wada, im bardziej max lvl bedzie nieosiagalny tym lepiej - przynajmniej wszyscy nie beda latac ze 100. Hejtowania takiego rozwiazania w hns to juz przesada. W poe tez 99 ma byc "nieosiagalny" z tego co czytalem i dla mnie to DUZA ZALETA. Przynajmniej farmiac itm kompletnie nie marnujesz czasu jak nic ci nie wypada. O to chodzi, by czuc zawsze jakis progres - kolejne lvle daja to uczucie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 20 sie 2012, 22:35 
Cytuj  
Kod:
http://img.pr0gramm.com/2012/08/1345456175832.png


Lul.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.