mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 16:37 
Cytuj  
Obrazek

Steam: http://store.steampowered.com/app/424370/
Homepage: https://wolcengame.com/home/

Grał ktoś? Widzę, zę Yabaddi ma, ale on ma chyba wszystkie H&S jakie wskakują na steama :D

Open World : Discover the world and enjoy it at your own convenience
Exploration and experimentation is rewarded with new powers, attributed according to your play style!
Free character development - No class limitation. You have three resources: Rage, Stamina and Mana, and they all interact with each other in order to balance gameplay.
Apocalyptic Form: According to your play style, you will develop special powers for your character, changing their abilities and look. Fierce melee warriors may gain a third arm to equip with a new weapon; a fire caster will have their skin turn into lava, healing from fire. Even wings and horns might appear depending on your actions!
Tons of Loot: Weapons, Armor, Potions and randomly generated magic effects for more gameplay diversity!
Semi procedural Weaponry: Blades, pommel and guard details can be randomized for more unique gear in the game!
Advanced Crafting mini-game: Build your own weapons and armors thanks to a complex and challenging module in Wolcen: Lords of Mayhem
Tons of Destructible environments: From small walls to complete parts of an area. We hope you enjoy it!
Housing: Create your own house and proudly showcase your special gear!
Mature story full of secrets to discover exploring the world
Kythera AI system: The automatic real time navigation adaptation of Kythera adapts to any change in the physics of the world, allowing us to create exciting scenes including large portion of levels collapsing or moving and fighting on the back of giant creature, creating never seen before gameplay situations!
Dungeon challenge (Stretch goal): Transform a special part of your house into a dungeon and challenge other players to survive the onslaught!
Multiplayer mode (stretch goal): Multiplayer is an ambitious goal we would love to achieve, but it must be done correctly. We plan to have different interesting stretch goals for you that will allow us to build the foundation of the multiplayer. In the best case scenario, we would like to have the following modes: Dungeon Challenge, Co-Op, and Competitive Plaver vs Player vs AI.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 16:42 
Cytuj  
Na tym etapie dalem refunda szybko, robia to i robia, ale tbh nic ciekawego nie widac.
Generic do bolu, najbardziej sie podniecali od paru lat mozliwosciami kupnego enginu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 29 lis 2016, 19:28 
Cytuj  
No ja trochę w Wolcena pograłem i .. nie robiłem refunda. Zapewne przemawia przeze mnie niepoprawny optymista ale chciałem dać francuzom szansę. Gra, tak jak pisze Tomu, rozwija się bardzo powoli niemniej jednak jakiś progres widać.

Goście zgapili wybór pasywek z Path of Exile - wielka plątanina nodów rozpisanych w okręgach, z tym, że w Wolcenie można te kręgi obracać dostosowując do naszej ścieżki rozwoju inne gałęzie (np. połączyć drzewo Thief'a z Magiem etc.).

Sama gra to rąbanka ze zbieraniem lootu, skilli które znajdujemy w księgach i wykonywaniem prostych zadań NPCów. Gra działa na Cry Engine ale na razie to tego za bardzo nie widać - prawdę mówiąc spodziewałem się większych fajerwerków graficznych ale widocznie jest to "under construction" - tzn. źle nie jest ale do perfekcji daleko. Nad animacją też mogli by popracować.

Na plus odnotowuję, że mimo wczesnego etapu na jakim znajduje się ta produkcja to skille są fajne i miło się nimi rozpieprza moby. Przeciwnicy są dość zróżnicowani jeśli chodzi o stopień trudności. Większe postacie zawsze okazują się mocniejsze i mają nietypowe ataki. Na szczęście gra oferuje opcję uniku, który ładuje się z jednego z zasobów naszego bohatera.

Na razie gry radzę nie kupować bo contentu jest bardzo mało - właściwie to jedna, choć dość rozległa mapa plus jeden loch składający się z kilku poziomów (niewielkich niestety).


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 12:12 
Cytuj  
Odświeżę temat bo Wolcen nabiera (powoli) rumieńców i zasługuje aby wziąć go pod lupę. A zatem..

Przewodnik po Wolcenie cz. 1

Obecna wersja gry to wg. twórców nadal Alpha (0.4.0) aczkolwiek zaczyna coraz bardziej przypominać Betę i to w całkiem dobrym tego znaczeniu. Nadal brakuje sporo contentu ale gra zaczyna wyglądać jak gra, a nie pokazowe demo dla potrzeb zbiórki funduszy. Wolcen wygląda po prostu ładnie. Działa również ładnie (zero crashy, freezów itd itp) choć trudno mi to ocenić obiektywnie bo mam dość mocny sprzęt (i7 6700k, 16GB DDR4 3200, GTX 1070).

Zrobiłem parę screenshotów więc wrzucam miniaturki (link do galerii Imgura). Fotki mogą być duże ze względu na rozdzielczość 2k (QHD).

1) Potions - twórcy Wolcena ewidentnie inspirują się Path of Exile bo w ich grze nie brakuje różnej maści flasków. Podobnie jak w PoE flaski mogą mieć randomowe magiczne bonusy. Uzupełnianie flaszek odbywa się też podobnie tj. poprzez bicie mobów.

Obrazek

2) Skill tree - tu również widać mocną inspirację PoE, z tym, że widoczne kręgi można obracać dostosowując w ten sposób rozwój postaci wg. własnych potrzeb (łączenie różnych gałęzi mag, złodziej, zbrojny, łucznik etc.)

Obrazek

3) Skills - oprócz typowych zdolności aktywnych pojawiły się też semi-pasywne. Na zdjęciu akurat skille dotyczące ataków dystansowych - różne typy magicznej "amunicji". Wystarczy taki skill umieścić na pasku skrótów i aktywować aby wszystkie wyprowadzane ataki danego typu automatycznie otrzymywały dany bonus. Koszt użycia skilla oczywiście odpowiednio wzrasta. Co ciekawe, wszystkie te "wzmocnienia" można łączyć. Dla przykładu aktywowanie jednocześnie Explosive Ammunition i Poison Ammunition daje w efekcie wybuch Poison Novy, której opary się zapalają. Trafione moby dostają hita od eksplozji oraz 2 doty - burn i poison. Umbra jednak masakrycznie szybko schodzi przy takich combach (tutejsza mana).

Obrazek

4) Items - niby standard jak przypadało na Diablo-like aczkolwiek rozbudowany ponieważ bazowe przedmioty różnią się nie tylko jakością ale i typem (bardzo podobnie jak w PoE ale chyba ciekawiej). Na zdjęciu przykładowo tunika dla castera.

Obrazek

5) Skill effects - tutaj w grze widać znaczący postęp. Efekty, zwłaszcza czarów są .. czaderskie. Czuć moc. Jest to coś co spowodowało, że od ostatnich paru dni nie mogę się oderwać od Wolcena bo granie magiem daje poczucie niesamowitego powera. Dla poparcia moich słów kilka obrazków z jednej lokacji i kolejne efekty 5 stopni działania Staff of Fire połączonej z moimi skillami pasywnymi.

Ładna okolica ale coś chłodno. Rozgrzejmy towarzystwo..
Obrazek

Rozkręcam się..
Obrazek

Burn, baby, burn! :D
Obrazek


Polecam mieć Wolcena na oku i skorzystać przy kolejnej okresowej obniżce cen na Steam'ie. Wygląda na to, że nadchodzi bardzo ciekawy H&S. Fajna grafika i animacje. Ciekawy i wielopoziomowy system rozwoju. Niegłupie AI wrogów. Fun z demolki :D


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 12:22 
Cytuj  
Przewodnik po Wolcenie cz. 1 i pół :P

Jeszcze w temacie Skills

W Wolcenie awans poszczególnych skilli odbywa się następująco: znajdujemy lub kupujemy księgę, czytamy ją, a następnie wrzucamy skrót na pasek i używając go zdobywamy dla niego exp, dzięki któremu jego poziom wzrasta. Równolegle można też czytać kolejne księgi i dzięki temu przyspieszać awans skilla.

Drugą ciekawostką jest to, że co kilka poziomów skilla może on mutować tzn. możemy dla niego wybierać modyfikacje (większa moc, dodatkowy pocisk, większy zasięg etc.).

Poniżej dla przykładu Fireball:

Obrazek


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 13:51 
Cytuj  
@yabaddi
Wzorcowy opis i zachęta.
Co jakiś czas włąsnie przeglądam co tam nowego, ale na razie nie kupuje - trochę sparzyłem sie na Guardians Of Ember( bardzo podobna gierka)
Mała prośba- jakby pojawiła się jakaś przecena- daj tu znać :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 15:28 
Cytuj  
Dzięki :)

Jak zauważę promocję to oczywiście napiszę ale może mi to umknąć bo Wolcen "zniknął" z mojej listy życzeń i obecnie siedzi w bibliotece ;)

Jutro postaram się napisać drugą część informacji o Wolcenie, a w szczególności poruszyć temat monstrów bo są dość ciekawe.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 16:53 
Cytuj  
a jak wyglada jak dobijasz max lvl? dopieszczasz itemy czy cos? jakies wyzwania? grales w poe to daj jakies porowananie. swoja droga wyglada to zacnie no i guide 1 klasa :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 17:10 
Cytuj  
Wyglada smakowicie. Ciekawe czy wyrobia sie z premiera w tym roku. Na pewno wyglada bardziej obiecujaco niz zasrany W40K: Inquisitor.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 17:49 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
a jak wyglada jak dobijasz max lvl? dopieszczasz itemy czy cos? jakies wyzwania? grales w poe to daj jakies porowananie. swoja droga wyglada to zacnie no i guide 1 klasa :)


Trudno powiedzieć bo gra jest nadal w produkcji i przez ciągłe wipe'y zaczynam ciągle od nowa. Teraz mam i tak najstarszą dotąd postać i 16 poziom na karku. Mapa jest ogromna, i tryb gry jaki jest obecnie dostępny to World Exploration. Jest to generalnie zwiedzanie świata w poszukiwaniu kolejnych ruin, lochów i innych miejscówek. Jak wrzucą nowy content to od razu napiszę co i jak.

W trybie Online gdzie save postaci przechowywany jest w chmurze jest jeszcze Leaderboard więc można się ścigać. Zarówno Offline jak i Online mają dostęp do Bounties (coś trochę jak Adventure z D3 ale tutaj loch lub miejscówka jest randomowa, a nie w kółko to samo). No i na koniec jest też możliwość szlifowania własnej chacjendy i znoszenia do niej gratów (i ponoć w przyszłości także trofeów).

Generalnie wszystko jest jeszcze przed Wolcenem ale progress jest i odnotowuję to pozytywnie (w przeciwieństwie np do takiego syfu jak Shroud of the Avatar, który mimo któregoś roku rozwoju i patchy nadal wygląda i działa jak cię mogę..). Francuzi postawili sobie za cel co najmniej 2 update'y na miesiąc i się tego trzymają, a wprowadzane zmiany są widoczne. Podejrzewam, że większość trudności może im sprawiać niełatwy silnik gry ale po tym jak gra wygląda widzę, że radzą sobie nieźle. Ponadto cena gry nie jest astronomiczna, niecałe 20 euro w porównaniu do tego co życzył sobie Blizzard za D3 to niewiele, a tak jak wspominałem Wolcena idzie dostać w promocji na Steam. Sam kupiłem jak była 20% zniżka.


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 17:52 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Wyglada smakowicie. Ciekawe czy wyrobia sie z premiera w tym roku. Na pewno wyglada bardziej obiecujaco niz zasrany W40K: Inquisitor.


Chciałbym bardzo aby im się udało ale ponieważ z natury jestem realistą to powiem - 2018.

A ten W40K Martyr to bardziej action RPG i nie bardzo wiem czy pasuje do tego działu. Tomu go zostawił ale osobiście zastanawiam się czy go nie wrzucić do Pozostałych. Na razie niech leży ;]


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2017, 21:10 
Cytuj  
Setting bardzo ladny, oby tak dobrze sie w to gralo jak to wyglada.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2017, 13:06 
Cytuj  
yaba ale co czyli bardziej takie diablo na dzien dzisiejszy? nie nudzi sie po kilku ranach? fajny feeling z tlcuzenia mobow? jak cos wypada to och i ach? mozna pograc w grupie?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2017, 13:40 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
yaba ale co czyli bardziej takie diablo na dzien dzisiejszy? nie nudzi sie po kilku ranach? fajny feeling z tlcuzenia mobow? jak cos wypada to och i ach? mozna pograc w grupie?


Ma w sobie cechy Diablo bo to mimo wszystko ten sam typ. Klonem klatka w klatkę nie jest, widać wpływy innych gier z gatunku. Feeling jest bardzo fajny, tak jak już pisałem. W grupie ponoć można grać i daje to opcja Online ale z niej jeszcze nie korzystałem. Z tego co czytałem są jeszcze z nią problemy i często ludzi rozłącza. Offline w zupełności zaspokaja na razie moje potrzeby.

Niemniej jednak.. To nadal jest Alpha, a co z tym idzie ilość contentu jest bardzo ograniczona. Jeśli nie przeszkadza wam to i olbrzymia mapa plus random dungeonki z Bounties są wystarczające, a chcecie wspomóc twórców i (zapewne) przyczynić się do szybszego release'u gry to kupujcie. Żeby nie było, uprzedzałem że to nadal Alpha ;)


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2017, 14:16 
Cytuj  
Przewodnik po Wolcenie cz. 2

Pograłem kolejne parę godzin i bogatszy jestem o kilka nowych doświadczeń (oraz zgonów.. :<)

1) Loot - odpisując na zapytanie Kaaxa o nasz ukochany shiny loot załączam parę screenów albowiem pofarciło mi się i spadły mi w końcu 4 rare itemki:

1h mieczyk
Obrazek

hełm
Obrazek

dwa amulety
Obrazek

2) Mobs - monstra mają różny typ, rozmiar i stopień trudności. Te najbardziej niebezpieczne nie zawsze są tymi większymi, można się zdziwić. Dla przykładu punkt pierwszy - wyglądające jak zwykłe zombale wampirki.. Kurde, ile one mi na początku krwi napsuły.. (literaly). W Wolcenie moby nie są głupie (no dobra, część jest ale..). Nawet najsłabsze potrafią nieźle namieszać. Tych najsłabszych jest najwięcej i zbierają się w grupki, które nas osaczają. Przez moby przechodzić nie można, dodge roll również odpada (z wyjątkiem pasywki Thiefa). Na to czekają mocniejsi goście, którzy wtedy się do nas dobiorą. Małe i słabe jednostki niespodziewanie okazują się zabójcze bo np. jedna z odmian zombie potrafi przyzywać magicznie swoje klony (każda od 4 do 5). W kilka chwil z 1 robi się 20.. Jeszcze inne summonują do siebie większe i mocniejsze jednostki. Żeby było śmiesznie każdy mob jak jest ranny zwiewa i wraca z kumplami. Wyjątkiem są hero i bossy bo te się wkurzają i wpadają w rage (moc i szybkość ataku razy coś tam). Jest wesoło (or not..).

Obrazek
Ten czerwony szlaczek ciągnący się za nimi ostrzega "Krwiopijca" - radzę brać sobie do serca, dot od nich się stackuje (im więcej dookoła nas tym HP spada szybciej)

Obrazek
Kolejny przykład niewielkiego niewiniątka - Orc Sorcerer. Castuje chilujący spell, który bardzo szybko zamraża w miejscu. Za nim biegnie zazwyczaj paru Orc Warriorów wspomaganych przez Orc Crossbowman. Lubią mrożonki.

Obrazek
Większy gabaryt. Nie pamiętam jak to się zowie ale jak walnie to się robi smutno. Na nieszczęście biegają szybko ale za to są głupie i jak rąbną i nie trafią to muszą pomyśleć co dalej.

Obrazek
Ten szary co się schyla po wielki kamlot, którym zaraz we mnie machnie - Ogr albo jakiś większy Orc.

Obrazek
Kaliber rośnie, moc również. Opancerzeni i doładowani magią.

Obrazek
Uch.. Moje nemesis - Ghule i to lepsze (hero/rare). Nie dość, że diabelnie szybkie i z Bleed'em to zakopują się pod ziemię i nie idzie ich trafić. Tak, zszedłem :(

Obrazek
Król orków. Butcher z D3 się chowa. Za pierwszym razem również zszedłem. Ostatecznie dorwałem sukinkota, rzucił badziewie :P

Obrazek
Nekromanta. Castuje Umbra damage i cholernie szybko się przemieszcza pod postacią nietykalnej chmurki.

Obrazek
Grave Keeper (hero). Szarżuje z naładowanym magią mieczem. Wali dość mocno.


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2017, 15:48 
Cytuj  
Wow, yabaddi.

Jakość jakbym czytał coś zupełnie innego, a nie 'najstarsze polskie forum o grach mmorpg" :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2017, 15:56 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Wow, yabaddi.

Jakość jakbym czytał coś zupełnie innego, a nie 'najstarsze polskie forum o grach mmorpg" :D


Thx. Jak w coś się wkręce to nie potrafię po łebkach, a w Wolcenie widze autentycznie szansę na następce Diablo. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2017, 17:14 
Cytuj  
no ja sie zastanawiam co sobie kupic na weekend wolcena czy vikingow :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2017, 17:19 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
no ja sie zastanawiam co sobie kupic na weekend wolcena czy vikingow :)


Wolcena bierz tylko jeśli chcesz wesprzeć twórców, contentu do grania atm za dużo nie ma. Level cap jest 20 i jak dobrze przysiąść to zrobisz w jeden dzień. Na razie tytuł ten można traktować wyłącznie jako inwestycję.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2017, 18:04 
Cytuj  
ale co 20 lvl i nic dalej nawet wyfarmic sobie najlepszy set?

chyba kupie i tak tak jak kiedys gd i bedzie na zapas jak bedzie dobra gra:)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.