MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Path of Exile https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633 |
Strona 52 z 343 |
Autor: | lordyp [ 8 sie 2012, 15:47 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
to tak zapytam ... jak zrobiłem wszystkie questy w 2 akcie to co dalej? kiedy ten cruel się odblokowuje ? mam 28 lvl i nie wiem czy mam dalej chodzić w kółko po tych lokacjach |
Autor: | tomugeen [ 8 sie 2012, 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Konczysz gre i ladujesz na poczatku gry na nastepnym poziomie trudnosci. Nie ma co stac w miejscu. |
Autor: | lordyp [ 8 sie 2012, 16:27 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
w sensie że co? ![]() jak się kończy gre na 2 akcie i rozpoczyna wyższy poziom? nigdzie jakoś nie widze takiej opcji , albo ślepy jestem ;p |
Autor: | tomugeen [ 8 sie 2012, 16:39 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Jesli nic sie nie zmienilo to konczysz questa na amulet, dochodzisz do last lokacji aktywujesz (jak laske horadrimow^^) i zabijasz last bossa. Tam tez jest przejscie na next lvl. |
Autor: | lordyp [ 8 sie 2012, 16:57 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
aaa tego w Piramidzie? ok dzieki ![]() |
Autor: | Kabraxis [ 8 sie 2012, 17:01 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Zmienilo sie tylko tyle ze wczesniej w Vaal Ruins psujesz jakies magiczne bling-bling i robi sie ciemno (jak quest z wezoidami z D2 ![]() Przejscie do nastepnego poziomu trudnosci otwiera sie po pokonaniu bossa w jego komnacie, zas sam boss jest na szczycie lokacji o wdziecznej i nic nie mowiacej nazwie: Ancient Piramid. ![]() PS. Jutro mo byc patch zmieniajacy na lepsze drop rate unikatow. Ma byc jak w D2 - 'common unikaty' maja byc duzo bardziej common a 'rare unikaty' maja byc jeszcze bardziej rare. Nie wiem jak to sie bedzie dzielic i jaki bedzie drop rate dokladnie ale podobnie dzialalo to w D2 (od poziomu powiedzmy Czako zaczynaly sie naprawde rzadkie itemki). PS. ragna... to ty mi wyslales zapro do friendsow? Dodalem cie i pisalem wczoraj ale chyba byles afk. Bede w grze dzis wieczorkiem na 100% jak chcesz jeszcze te buty. |
Autor: | Kabraxis [ 8 sie 2012, 18:03 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
heheh.... Diablo 3 ze swoim i tak chujowym i nudnym dropem nerfi co sie da zebym ludziom czasem itemy nie dropily......... meanwhile in Path of Exile: http://pl.twitch.tv/thearioc/b/327862309 od 39 minuty pladrowanie skarbca ![]() |
Autor: | raggnarok [ 8 sie 2012, 18:12 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Tak to ja. Bede tez wieczorkiem, kolo 22. |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 01:25 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Kabraxis napisał(a): heheh.... Diablo 3 ze swoim i tak chujowym i nudnym dropem nerfi co sie da zebym ludziom czasem itemy nie dropily......... meanwhile in Path of Exile: http://pl.twitch.tv/thearioc/b/327862309 od 39 minuty pladrowanie skarbca ![]() Haha, masakra, "Ooo, there is whole another room. Holy shit" ![]() ![]() |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Kabra, nie chcesz pobiegac dzis wieczorem w party? |
Autor: | Kabraxis [ 9 sie 2012, 12:22 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Z mila checia, tylko jak bede. Bo dzis albo PoE albo Firefall. ![]() BTW. Polecam przejrzec temat z unikatami na forum (doszlo dzis duzo nowych). Poprostu masakra jakie cuda bedzie mozna robic jak itemizacja bedzie juz w miare pelna. Co jest piekne w rozbudowaniu PoE ze ja widze itemek unikatowy i na dzien dobry widze ze dwa sposoby na abuse go tak zeby az micha sie cieszyla. : ) Do tego calkiem prawdopodobne ze to jest intended i nie zostanie znerfione. ![]() Np cos takiego to ejst calkowita masakra i to na lvl 5: ![]() Dat Attack Speed... (to itemek dla tych co uwazaja ze postacie za wolno atakuja na poczatku gry:) ) Choc jestem pewien ze beda build 'abusujace' ten luk i na lvl 90. |
Autor: | tomugeen [ 9 sie 2012, 12:30 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
No ten łuk to byl od samego poczatku. Jakie sa ciekawe buildy dla archerki teraz (takie z lukiem), czy moze duelist na luk fajniejszy? Z tego co drzewo przegladalem ciezko zrobic coś bardzo fikuśnego idac na zwykle nawalanie multishotem (split arrow czy jak to tam). |
Autor: | Kabraxis [ 9 sie 2012, 12:40 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Inny byl - ten doszedl dzis a stary by usuniety pare miechow temu. : ) Ten jest w sumie nawet batdziej OP. ![]() Chcesz taki nobrainer build do farmy? To polecam Split Shot + Elemental Proliferation (AOE rozprzestrzenianie sie statusow od ELE DMG) + tri color DMG (buff do dmg od blyskow, spowolnienie od zimna i podpalenie+fear od ognia). Ewentualnie np cos takiego: EXPLOSIVE ARROW WITCH Mam taka witchke teraz i fajnie sie gra choc nawet jeszcze nie mam Explosive shota (to jest docelowy skill dla maxymalnego AOE) - nakurwim z lightning albo poison. Zaleta jest bardzo duzy mana poll wiec ja juz na 34 lvl moge spamowac skil co ma koszt many 50+ przez dluzszy okres czasu a mana regen (z aura) mam 36/s (full mana mi sie regeneruje w 12 sekund) bez flaszek. Oprocz tego dowolnie mozesz sie bawic trapami i totemami - w chuj pomagaja i fajne kombinacje mozna wymyslac. Oczywiscie nie musze mowic ze kazdy build powinien miec rowniez jakis defense bo bedziesz pozniej onehitowany (mnie ta witchke brutus cruel onehituje z blood ataku - trza duzo biegac ![]() do tego jakis corpse disposal nekrosow to jest mus (explozja corpse, summony, shattering) Jak znajde filmik to wkleje z gameplajem tej witch zaraz. EDIT: Prosze: http://www.youtube.com/watch?feature=yo ... YhoE&gl=PL Total nobrainer lucznik do farmy ![]() |
Autor: | tomugeen [ 9 sie 2012, 12:51 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Pewnie nie bede nic robil (witchki nie mam, ale chesc archerkowa mam podobna jak na podanym buildzie) zaraz urlop, a potem to nie bedzie mi sie chcialo maja na uwadze nadchodzaca premiere. Tak tylko zastanawialem sie jakie sa opcje. Np myslalem nad jakims control z luku (imba slowy/stuny/freezy) a dmg pochodzacy od totemow w ktorych to towarzystwo bedzie zatrzymywane itd. Niestety jedyny high lvl char do niczego sie nie nadaje bo ma gear sprzed revampa i pada jak szmata (a nowego zeby chociaz sloty mial odpowiednie nie idzie znalezc, bo pada jak szmata^^). Na premiere pewnie wymysle sobie cos na item-independent farme tak zeby pierwsza postac supportowala kolejne itemzorkami. Albo sie przemeczyc i po dotarci do dobrego gearu miec ta glowna postac wlasnie wymiatajaca na mapkach. Sie zobaczy. |
Autor: | Kabraxis [ 9 sie 2012, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Spoko ![]() BTw z innej beczki: http://i.imgur.com/cQhoY.jpg ![]() Nie to nie jest loot wyrzucony na ziemie przez playerow ![]() Az mnie korci zeby przytrolowac tym picsem forum D3. ![]() |
Autor: | raggnarok [ 9 sie 2012, 13:28 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Totemy sux. Strasznie wkurwia mnie ten delay/animacja przy ich castowaniu ![]() |
Autor: | tomugeen [ 9 sie 2012, 14:32 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
raggnarok napisał(a): Totemy sux. Strasznie wkurwia mnie ten delay/animacja przy ich castowaniu ![]() Ale to bardzo czesty zarzut, tak jak pisalem, moze zamiast tego dla lepszej plynnosci jakis delay by dali aktywacji 1sekundowy i byloby si. Cale szczescie, gdy wiele osob zauwaza jakis problem GGG raczej tez sa jego swiadomi i ogarniaja temat po jakims czasie. |
Autor: | aLtar [ 9 sie 2012, 18:35 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Kabraxis napisał(a): (...)Nie to nie jest loot wyrzucony na ziemie przez playerow ![]() Az mnie korci zeby przytrolowac tym picsem forum D3. ![]() Stackniete IIQ czy ten affix zawsze taki hojny? |
Autor: | Szamotula [ 9 sie 2012, 19:53 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Ile w sumie jest unikalnych kamykow umiejetnosci dostepnych w grze(pomijajac morphy z linked slotow)? |
Autor: | Razoth [ 9 sie 2012, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
73 z tego co się orientuję. |
Strona 52 z 343 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |