MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Path of Exile https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633 |
Strona 59 z 343 |
Autor: | Arturnik [ 26 wrz 2012, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
No nim ostatnio grałem. prawie akt 1 przeszedłem po czym poszedł uninstall, nie dla mnie ta gierka. |
Autor: | Highlander [ 26 wrz 2012, 21:32 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
tak naprawde dla mnie chyba tez, ale chyba po prostu hns mi nie podchodza za bardzo ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 27 wrz 2012, 07:34 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/51924 Przygotowuja sie do wysylki boxow/ost/t-shirtow itd. :D |
Autor: | lucky [ 27 wrz 2012, 17:38 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
To dobrze czy źle? Znaczy się tzn. że OB się zbliża, bo nie jestem na bieżąco?! |
Autor: | raggnarok [ 27 wrz 2012, 18:43 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
OB zbliza sie caly czas ![]() |
Autor: | Ravushimo [ 28 wrz 2012, 08:22 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Sa juz patch notesy do 9.12m i przy okazji jeszcze wbili szybki fix 9.12n, 640mb do sciagniecia. 9.12m: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/52037 9.12n: Cytuj: - Added Ranged Attack Totem to quest rewards.
- Players are now unable to exit the Vaal Pyramid (after slaying the Oversoul) until it has completed its ascent into Sarn. - Fixed a bug where quest-triggered character voice snippets could play incorrectly if you have swapped between characters with different quest states. - Fixed a bug where right clicking on players in town would trigger the "can't use skill here" voice snippet. - Fixed a bug where you could walk through some trees in the River Crossings area. |
Autor: | borboun [ 30 wrz 2012, 10:05 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Ma ktoś jakiegos key'a na zbyciu? |
Autor: | Atherius [ 30 wrz 2012, 15:43 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Ja mogę oddać konto za klucz do planetside 2. |
Autor: | raggnarok [ 1 paź 2012, 12:04 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Dla tych, co dalej sadza, ze PoE to malo dynamiczna gra: http://t.co/f427bd3L |
Autor: | Gokulo [ 1 paź 2012, 12:52 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Moze sie myle ale to wyglada jakby filmik byl na jakims fast-forwardzie ![]() |
Autor: | zaboleq [ 1 paź 2012, 15:07 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Tzn szybkie chodzenie chyba tak wygląda. Spoko, niektóre buildy fajne (ten z numerkiem 11 też spoko). Wiadomo coś kiedy OB? Ja mam dostęp do CD ale nie chcę sobie psuć zabawy zbytnio i wolę wszystko na świeżo odkrywać:). |
Autor: | raggnarok [ 1 paź 2012, 15:39 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Przed koncem listopada na 99% imho. |
Autor: | Kabraxis [ 1 paź 2012, 15:50 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Brakuje jeszcze dwoch duzych rzeczy (wiec conajmniej dwa duze patche przed nami) 1. PvP 2. Trade System (na poczatek chyba tylko player/player i trade chat) Do tego dochodzi calkowity rebalance calej gry (levele mobow, gearu, dodanie brakujacego gearu - ringi, amulety, paski sa tylko do lvl 30 itd..) w zwiazku z wprowadzeniem 3 aktu i wyjebaniem 4tego poziomu trudnosci. Orpocz tego jest pare rzeczy bez zrobienia ktorych raczej OB nie wydadza czyli np overhaul chatu i chat channels, zapowiedziany lekki overhaul vendor systemu (recepty). Do tego jesscze pewnie dojdzie z pare nowych skilli, passive i unikatow no i musza sie uporac z niedoskonalosciami silnika (brak particles trails i rozrozniania powierzchni materialow, problemy z hit detection ze scianami, itd... performance hit w niektorych areach i przy niektorych spellach (poison arrow np) i wyeliminowac desync, ktory ostatnio mocno dobija. no i ofc transparencja obiektow (zeby bylo widac postac jak sie za czyms schowa) - bo wogole jej atm nie obsluguje engine. Logiczna Konkluzja: zapomnijcie o OB w tym roku. Gra sie nie nadaje do tego atm. Co prawda niektory rzeczy moga zostac zrobione w OB ale nie bedzie OB w tym roku imho tak czy siak. Zreszta nawet w tym filmiku dzisiejszym po raz pierwszy Chris powiedzial "it will enter Open Beta in coming months" a nie 'later this year'. |
Autor: | raggnarok [ 1 paź 2012, 16:01 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
![]() |
Autor: | Kabraxis [ 1 paź 2012, 16:05 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Moze sie myle co do tego wszytkiego ale w tym momencie to moje nastawienie wyglada tak: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | wodny [ 1 paź 2012, 20:51 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Prędzej dodatek do "D3" wyjdzie. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Bloodleaf [ 3 paź 2012, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Jak PoE wyjdzie w drugiej połowie przyszłego roku to naprawdę się ucieszę ale na to nie liczę. |
Autor: | Ravushimo [ 3 paź 2012, 12:05 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
wodny napisał(a): Prędzej dodatek do "D3" wyjdzie. :D :D :D Tia... na pewno, blizz jak wyda po 2 latach expa to bedzie niezle. ;] |
Autor: | raggnarok [ 3 paź 2012, 12:29 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Bloodleaf napisał(a): Jak PoE wyjdzie w drugiej połowie przyszłego roku to naprawdę się ucieszę ale na to nie liczę. Tera to pojechales ![]() ![]() BTW, nowa liga, Turbo: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/52572 The 0.9.12p patch also includes support for a new type of league mode - currently called "Turbo". In this mode, monsters move, attack and cast 60% faster than normal. It's really fun because early act one areas that used to be easy are now super challenging. My last test character died to Fire Fury at level 3. Note that we're not planning to enable this as a permanent league just yet, but we will be running some Hardcore Turbo test events to get feedback on it. Brzmi fajnie ![]() |
Autor: | sula [ 3 paź 2012, 12:32 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Wiadomo jaka będzie ostateczna wersja CS? Bo to, że sama gra będzie spoko to już wiadomo, ale h&s z CS to będzie dla mnie pierwszy raz w życiu takie coś i ja widzę implementacje CS do tego jak budowanie domu na polu minowym. |
Strona 59 z 343 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |