MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Diablo 3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=26214
Strona 7 z 329

Autor:  yabaddi [ 20 mar 2012, 22:37 ]
Tytuł: 

Łokiej, poszła prośba do Oyca - w nim nasza nadzieja :D

Autor:  yabaddi [ 21 mar 2012, 07:30 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Tak bardzo nie moge wybrac (a wczesniej nastawilem sie na Wiz>all) ze skonczy sie na wyborze klasy ktora ma najmniej beznadziejny item set w endgame.


Hm.. Nie wiem czy ta metoda wyboru klasy da Ci satysfakcję, wydaje mi się, że jak podoba Ci się wizard to go bierz i tyle. Tym bardziej, że w end game ludzie nosić będą mix przedmiotów, a nie jeden jedyny słuszny set jak w WOWie. Ostatnio jak J.Wilson grał w co-op'a z resztą devsów na Inferno to potem się zachwycali jakimś młotkiem, który dropnął Wyatt'owi Cheng'owi (a był to rare, których moc Wilson podkreślał jako istotną). Domyślam się, że zrobili to tak że główny nacisk idzie właśnie na rare itemki jako te, które będą budować statystyki postaci (zbroje) i/lub dps, a unique itemki będą dodawać/modyfikować swoimi cechami działanie skilli (też o tym pisali) i na pewno wpływać na dps (bronie). Także na gear'ze przy wyborze klasy do gry to bym się nie opierał ;)

Ps. Swoją drogą to w end game będzie niezły grind sprzętu do rozłożenia na craft i kasy na to aby w końcu wykuć odpowiedni przedmiot z właściwym zestawem statystyk (pod konkretną postać).

Autor:  tomugeen [ 21 mar 2012, 08:28 ]
Tytuł: 

No taki craft rare to troche zmienona idea hazardu (money sink z szansa na trafienie perfect itemka).
Rare itemki to dobra droga ba daje zabawe na dlugi czas, a nie kupienie cookie-cutter zestawu unique jak mialo to miejsce w D2:LOD, to imho byla przewaga D2Vanilla. Unique powinno zostac 2-3 na postaci dla unikalnych modów (i najlepiej jeszcze kosztem czegoś).

Bardziej chodzilo mi o WYGLAD tych setów gdzie zwykle top 3 tiery sa brzydkie u wszystkich.

W becie pogralem monkiem i wizardka. Tbh dobrze mi sie wlasnie monkiem gralo - bam bam BlasT! Bam Bam Kick! FwooosH! Bam Bam Blast!.
Wiz bedzie mial pewnie jeden glowny spell + free AP spell i uility ktorych wykorzystanie bedzie nie potrzebne. Grajac na SC jakos nie nastawiam sie na skille z dlugim coolowdnem i "oh_shit_buttons" bo idea jest taka zeby dac rade bez nich. Dlatego Barb wydaje tez sie fajny, shouty, leap/szarza i bijemy.
WD mi sie jakos nie podoba, a DH musialbym pogac osobiście po zmianach.

Autor:  yabaddi [ 21 mar 2012, 09:31 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
W becie pogralem monkiem i wizardka. Tbh dobrze mi sie wlasnie monkiem gralo - bam bam BlasT! Bam Bam Kick! FwooosH! Bam Bam Blast!.
Wiz bedzie mial pewnie jeden glowny spell + free AP spell i uility ktorych wykorzystanie bedzie nie potrzebne. Grajac na SC jakos nie nastawiam sie na skille z dlugim coolowdnem i "oh_shit_buttons" bo idea jest taka zeby dac rade bez nich. Dlatego Barb wydaje tez sie fajny, shouty, leap/szarza i bijemy.
WD mi sie jakos nie podoba, a DH musialbym pogac osobiście po zmianach.


Ja trochę pograłem WD i nie jest taki zły jak mi się zdawało. Monka skille jakoś zupełnie mi nie leżą, nie wiem - ciężko mi się nim grało. Wizard jest ok choć faktycznie trochę monotonny - przypomina mi maga z Diablo I: rzuć Flame Wave, w razie konieczności popraw, przejdź się sprawdzić czy coś zostało. Barbarian to jest mój wybór. Ta postać tak genialnie mi leży, że po prostu lepiej by być nie mogło. Idealne skille pod mój playstyle, świetne uczucie siły postaci, masa możliwości. Nr 1 od początku do końca, jeśli założę jakąś inną postać wcześniej to tylko do przechowywania sprzętu (niestety rozbudowa stasha jest na początku bardzo droga). Jedyna rzecz nad jaką się jeszcze zastanawiam to czy pójść w 2h czy jednak 1h i tarcza.. Hm.. Decisions, decisions..

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 21 mar 2012, 09:56 ]
Tytuł: 

Ja miałem grać Wizardem, ale w becie jest dość nudnawy. Może później będzie ciekawszą klasą. Barb ma fajny feeling na początku, potem z kolei może się nudzić. Musze jeszcze kolejnych spróbować klas, chociaż beta jest krótka i ciężko ocenić. Z drugiej strony, przejście na normalu nie powinno pewnie zająć więcej niż te 12h, to się najwyżej reroll zrobi po pierwszym razie.

Autor:  koci [ 21 mar 2012, 13:17 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=_z783Ttu2BU

http://d3cauldron.com/2011/10/diablo-3- ... tier-sets/
http://d3cauldron.com/2011/10/diablo-3- ... tier-sets/
http://d3cauldron.com/2011/11/diablo-3-monk-tier-sets/
http://d3cauldron.com/2011/10/diablo-3- ... tier-sets/
http://d3cauldron.com/2011/10/diablo-3- ... tier-sets/

Zestawienie wszystkich tier setow :)
16 tier monka troche smiesznie wyglada, jak plate armor. Dziwnie sie bedzie komponowac z atakami ktore sa glownie fist / kopniaki

Za to tier 13/14 barbarzyncy - win

Autor:  raggnarok [ 21 mar 2012, 13:45 ]
Tytuł: 

Ja nie ogladam, wole zobaczyc i miec surprise w samej grze :)

Autor:  wodny [ 21 mar 2012, 13:52 ]
Tytuł: 

Miałem już nie pisać w tym topicu, ale jak zobaczyłem wszystkie te sety to masakra. Są po prostu paskudne. Przekombinowane, brzydkie, bez sensu, pełne niepotrzebnych detali. Podoba mi się dosłownie tylko kilka z nich. Jedynie sety Barbarzyńcy i Szamana jakoś tam oddają klimat tych klas. Reszta to jakieś nieporozumienie. Mnich w płytówce? Ciekawe jak klasa nastawiona na szybkość i zwinność oraz walkę wręcz zakłada coś takiego na siebie. Czarownik ma na sobie tyle zbroi jakby był dosłownie jakimś wojownikiem a nie magiem. U Łowcy Demonów im dalej, tym gorzej. Raczej Odstraszacz Demonów albo Demonia Gęba. Ogólnie to im wyższy tier, tym gorszy design. Jak grałem w betę to armorki mi się nawet podobały, ale to po prostu dlatego, że to tylko początek gry. Potem jak widać jest zdecydowanie gorzej. Myślałem, że bieganie na Inferno będzie wynagradzane fajnie wyglądającymi setami. Tymczasem te sety wyglądają jak jakaś kara a nie nagroda. I piekło zamarzło.

Autor:  Birthfail [ 21 mar 2012, 14:12 ]
Tytuł: 

Znowu nacisk na tier sety jak w WoWie ? O ile pamiętam w diablo 2 dominowały rares and uniques a teraz ma być jak w WoW czyli zbieranie tier setów + co kilka miesięcy wypuszczają nowy tier lepszy od reszty?

Autor:  exodus [ 21 mar 2012, 14:20 ]
Tytuł: 

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ja miałem grać Wizardem, ale w becie jest dość nudnawy. Może później będzie ciekawszą klasą. Barb ma fajny feeling na początku, potem z kolei może się nudzić. Musze jeszcze kolejnych spróbować klas, chociaż beta jest krótka i ciężko ocenić. Z drugiej strony, przejście na normalu nie powinno pewnie zająć więcej niż te 12h, to się najwyżej reroll zrobi po pierwszym razie.


Zdecydowanie WD i monk sa najbardziej zakreconymi klasami, reszta strasznie bezplciowa. Szczegolnie usypiajacy jest DH.

wodny napisał(a):
Miałem już nie pisać w tym topicu, ale jak zobaczyłem wszystkie te sety to masakra. Są po prostu paskudne. Przekombinowane, brzydkie, bez sensu, pełne niepotrzebnych detali. Podoba mi się dosłownie tylko kilka z nich. Jedynie sety Barbarzyńcy i Szamana jakoś tam oddają klimat tych klas. Reszta to jakieś nieporozumienie. Mnich w płytówce? Ciekawe jak klasa nastawiona na szybkość i zwinność oraz walkę wręcz zakłada coś takiego na siebie. Czarownik ma na sobie tyle zbroi jakby był dosłownie jakimś wojownikiem a nie magiem. U Łowcy Demonów im dalej, tym gorzej. Raczej Odstraszacz Demonów albo Demonia Gęba. Ogólnie to im wyższy tier, tym gorszy design. Jak grałem w betę to armorki mi się nawet podobały, ale to po prostu dlatego, że to tylko początek gry. Potem jak widać jest zdecydowanie gorzej. Myślałem, że bieganie na Inferno będzie wynagradzane fajnie wyglądającymi setami. Tymczasem te sety wyglądają jak jakaś kara a nie nagroda. I piekło zamarzło.


Niektore sety sa calkiem fajne na thumbnailu, ale shouldery/helm psuja caly efekt. lol

Obrazek

Autor:  Sobtainer [ 21 mar 2012, 14:22 ]
Tytuł: 

Mi również MONK się mega podoba, czuć napierdalanie zajebiście nim. Najgorszy imo jest Wizard, totalnie mi się nie podoba.

Autor:  Turbot [ 21 mar 2012, 14:27 ]
Tytuł: 

13 barba jest narazie najlepsza i dosyc fajne sa sety WD

Autor:  tomugeen [ 21 mar 2012, 14:35 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Mi również MONK się mega podoba


Czekalem az sie pojawisz ;]]]] Najbardziej pedalskie i badziewne sety ktore nie pasuja totalnie do klasy.

Autor:  tomugeen [ 21 mar 2012, 14:36 ]
Tytuł: 

Birthfail napisał(a):
Znowu nacisk na tier sety jak w WoWie ? O ile pamiętam w diablo 2 dominowały rares and uniques a teraz ma być jak w WoW czyli zbieranie tier setów + co kilka miesięcy wypuszczają nowy tier lepszy od reszty?


Moze poczytaj zamiast pisac bzdury - to graphic sety tierowane. Nic nie maja wspolnego ze statystykami.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 21 mar 2012, 14:44 ]
Tytuł: 

Te sety raczej słabe, z paroma wyjątkami. Może da się złożyć jakiś fajny strój kombinowany z różnych elementów.

Autor:  koci [ 21 mar 2012, 14:45 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Got a reply from Jay Wilson on this:

@Angryrobotics Hi, can lower tier items get affixes just as good and high as higher tier items? Or higher tier is pretty much always better?
@Kblavkalash higher tier have access to higher quality affixes, but can still roll lower quality.


That's what I was always afraid of - higher tier items will get better pool of affixes which means that it's pretty much always better to use higher tier item even if you dislike the look of it.

:(

Autor:  Sobtainer [ 21 mar 2012, 15:11 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Mi również MONK się mega podoba


Czekalem az sie pojawisz ;]]]] Najbardziej pedalskie i badziewne sety ktore nie pasuja totalnie do klasy.


Chciałbym nadmienic, ze nie pisalem o setach tylko o graniu monkiem. Kolega wyzej zrobil edit, a pisalem do tego:

exodus napisał(a):
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Ja miałem grać Wizardem, ale w becie jest dość nudnawy. Może później będzie ciekawszą klasą. Barb ma fajny feeling na początku, potem z kolei może się nudzić. Musze jeszcze kolejnych spróbować klas, chociaż beta jest krótka i ciężko ocenić. Z drugiej strony, przejście na normalu nie powinno pewnie zająć więcej niż te 12h, to się najwyżej reroll zrobi po pierwszym razie.


Zdecydowanie WD i monk sa najbardziej zakreconymi klasami, reszta strasznie bezplciowa. Szczegolnie usypiajacy jest DH.

Autor:  Kaczy [ 21 mar 2012, 16:31 ]
Tytuł: 

Mimo ze nie jestem wielkim fanem D3 to nie ukrywam ze pare setow wyglada calkiem ciekawie ale sporo jest tez z pupy.

Autor:  raggnarok [ 21 mar 2012, 19:26 ]
Tytuł: 

http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... -announced

Autor:  Lukas24MwO [ 21 mar 2012, 20:55 ]
Tytuł: 

Bardzo interesujące. Wypady na bossów już nie będą polegały na biegnięciu do nich, omijając wszystko. Zobaczymy jak sprawdzi się to w praktyce.

Strona 7 z 329 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team