Sathorn napisał(a):
Jesli ktos ma kluczyk to poprosze, ciekawy jestem na co spuszcza sie Kabraxis
Kabraxis nad niczym sie nie spuszcza. Tak jak napisalem gra jest fajna ale nieskonczona, trzeba tez brac poprawke ze to gra indie. Niemniej jednak podoba mi sie.
Wszystkim tym co chca sobie poprostu sprawdzic i pograc bo im sie nudzi proponuje poczekac na open bete.
"Thx, sprawdze jak wroce na chate, ale zdaje mi sie ze wzielem kamyczek od niej. Problem w tym ze dalej zaden quest mi sie nie pojawil, a przeczyscilem cala okolice z moobkow"
jesli wzailes kamyczek to next quest to "Medicine Chest" na mapce "Terraces". Skrzynka dropuje z superunique zombie z taka czerwona aura - przewaznie jest pod koniec mapy na plazy przy rozwalonym statku. Quest chyba nie pojawia sie sam z siebie i dlatego jest problem. Pojawi sie po podniesieniu itemka ale NPCe powinni miec taki topic rowniez w dialogach - po pogadaniu pojawi ci sie quest w q logu.
"btw. nie ogarniam Passive skilli w tym, jak zobaczylem to cala siatke prawie sie zesralem z wrazenia. I tak sobie mysle... limit lvl to kurwa bedzie 1000?"
Limit to 100 a passivow jest dokladnie 750 sztuk. Ale nie patrzylbym teraz na to drzewko za bardzo bo bedzie ono calkowicie zrevampowane. Min. juz moze w nest patchu kazda klasa bedzie startowac w innym punkcie (teraz all startuja na srodku) zeby latwiej bylo dojsc do najfajniejszych rzeczy, ktore przewaznie sa gleboko na koncu pajeczyny (np. wybuchanie minionow po smierci z aoe fire dmg, czy przenoszenie buffow swoich na cale party, itp..)
"btw2. na jakiej zasadzie sa przydzielane skille do uzycia?;p"
Znajdujesz Skill Gem, wkladasz w socket odpowiedniego koloru = masz skilla. Gem sobie leveluje wraz z toba (nie trzeba go uzywac - wystarczy ze jest wsadzony) i skill sie robi coraz potezniejszy. Gemy maja wymaganie co do lvlu postaci i statow wiec zeby np jako Wiedzma uzywac jakis gemow z STR albo DEX to trzeba to zaplanowac sobie wczesniej i odpowiednio przydzielac passivy na pajeczynie bo staty w PoE rozdziela sie nie jak w Diablo (5 pkt co lvl) tylko kazdy passive wziety to odpowiednia ilosc (+STR, +DEX, +INT dla postaci, kazda klasa mimo ze drzewko passive jest to samo ma te wartosci rozne).
Sa jezcze linki (laczenia) miedzy socketami oraz suport gemy ale one nie pojawaija sie chyba przed lvl 20 wiec narazie je zostawie bo to conajmniej drugie tyle pisania. Ale mniej wiecej dziala to jak Runestones w Diablo 3 (zmieniasz wlasciwosci skilla) tylko ze tutaj mozesz do jednego skilla podpiac XX efektow lub XX efektow rozdzielic pomiedzy XX skilli itd.. ogranicza cie tylko szczescie do dropa, ilosc i kolory socketow i twoja kreatywnosc (oraz narazie ilosc zaimplementowanych skilli). Nie warto z tym przesadzac btw. bo przy podpinaniu i augumentowaniu skilli gra dynamicznie przelicza koszty many w gore wiec mozesz skonczyc ze skillem ktory wyproznie ci mana pool po dwoch castach etc... Niektore kombinacje atm sa mega OP ale to jest CB.
Ja np. na 35lvl Rangerze mam podpieta pod Split Arrow efekty: Ricochet, Multiple Projectiles, Cold Damage and Slow, Knocback, Chance to Pierce i Life Leech - a i tak nie moge przejsc "Hella".