MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 61 z 343

Autor:  Kabraxis [ 17 paź 2012, 14:13 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Dobrze ze devsi GGG nie sluchaja takiego feedbacku i maja wyjebane na casuali. Zreszta juz to kiedys pisalem i podtrzymuje.

Moj hint: olej PoE i graj sobie w T2 czy coskolwiek innego, bo ta gra nigdy nie bedzie taka jak byc chcial/opisujesz. Nigdy.

PS. Sposob rozwoju gry z nowymi aktami rozszerzajacymi story jest opisany juz d dwoch lat wiec tak.. napewno to bzdura. : ) A Mapy beda sie powiekszaly razem z nowymi aktami bo korzystaja z tych samych tilesetow. Wiec nie mysza wybierac miedzy jednym a drugim bo nowy akt = takze 15 nowych endgame mapek.

Autor:  aLtar [ 17 paź 2012, 14:37 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

raggnarok napisał(a):
(...) Mowili o tym pare razy.

raggnarok napisał(a):
(...) podczas ktoregos ze streamow Krippa jak rozmawial z Wilsonem (...)

No to jak, pare razy czy raz na streamie?

Autor:  wodny [ 17 paź 2012, 15:32 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Dodatki do MMO to coś innego niż dodanie kolejnego aktu w action RPG z systemem poziomów trudności zaczerpniętym z serii "Diablo". W dodatku do MMO zabawa skierowana jest z reguły dla graczy posiadających bohatera na maksymalnym poziomie. W rozszerzeniu do "D2" był jeden dodatkowy akt i w sumie to było OK. Nie wyobrażam sobie natomiast dodawania aktów co rok. Czyli po kilku latach będzie trzeba poświęcić na dojście do ostatniego poziomu trudności dwa razy więcej czasu niż po wyjściu ostatecznej wersji gry.

Autor:  Highlander [ 21 paź 2012, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

jakby ktos mial wolny klucz to chetnie przyjme dla znajomego. ;]

Autor:  raggnarok [ 23 paź 2012, 15:37 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/54377

Our priorities from here to Open Beta are clear: PvP, Trade, Sync and Act Three.

0.9.13 (PvP) ponoc 31 pazdziernika, takze zostana im 3 elementy, z czego Trade to pewnie max 2tyg. Blisko, blisko coraz blizej :) Jak dla mnie najwazniejszy jest Sync. Jak to zrobia w sposob poprawny to bedzie pure-fucking-win. Mysle, ze open bete dostaniemy od GGG jako prezent pod choinke :)

Autor:  Kabraxis [ 23 paź 2012, 16:08 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Imho niech juz poczekaja do stycznia. Mam do nich tyle szacunku ze mysl ze 19 osob (bo tyle tam pracuje atm) nie bedzie miala swiat i sylwestra bo ja sobie chce pograc w PoE to.... nie bardzo. Inna firma? OK. Ale do GGG mam za duzo szacunku i pozytywnych uczuc.

Jesli sie wyrobia na na poczatek grudnia to by bylo zajebiscie. ;)

Autor:  Kabraxis [ 26 paź 2012, 04:09 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Fajny wywiad, duzo info: http://games.on.net/2012/10/we-made-the ... -and-more/

min. o przyszlych aktach, horyzontalnym a nie wertykalnym rozwoju gry i pare innych 'ciekawostek'.

Autor:  raggnarok [ 27 paź 2012, 13:32 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Wg. tego wywiadu to OB za 5tyg, czyli poczatek grudnia. Oby nie bylo obsuwy to bedzie co robic na swieta :)

Autor:  Oyci3C [ 29 paź 2012, 01:54 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Srsly jak widzę skill tree w tej grze to mi się w głowie kręci.

Autor:  Ravushimo [ 29 paź 2012, 04:49 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nie pij tyle przez noc... :D

Autor:  raggnarok [ 29 paź 2012, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Oyci3C napisał(a):
Srsly jak widzę skill tree w tej grze to mi się w głowie kręci.


I dlatego grasz w D3 :P

Autor:  aLtar [ 29 paź 2012, 17:46 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Lepiej krecic drzewkiem w PoE niz barbarem w D3.
BotW 14 i snippet trzeciego aktu, clicky.

Autor:  Kabraxis [ 29 paź 2012, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Czesciowe patch notes 0.9.13:

Cytuj:
Content:
Added a new Intelligence skill - Arc: An arc of lightning stretches from the caster to a targeted nearby enemy and chains on to additional targets.
Added a new Strength skill - Devouring Totem: Summons a totem that can consume nearby corpses. If you are hurt, it will destroy a corpse to leech life to you.
Added a new Intelligence skill - Conductivity: Curses all targets in an area, making them less resistant to lightning damage and giving lightning damage a chance to shock.
Added a new Intelligence/Strength skill - Flammability: Curses all targets in an area, making them less resistant to fire damage and giving fire damage a chance to burn.
Added a new Intelligence/Dexterity skill - Frostbite: Curses all targets in an area, making them less resistant to cold damage and giving cold damage a chance to freeze.
Added a new Dexterity Support Gem - Chain: Projectiles chain to nearby enemies as they hit their targets.
Added a new Dexterity Support Gem - Fork: Projectile fork into two new projectiles as they hit their targets.
Added a new Strength Support Gem - Fire Penetration: The attached skill ignores some portion of the target's fire resistance.
Added a new Dexterity Support Gem - Cold Penetration: The attached skill ignores some portion of the target's cold resistance.
Added a new Intelligence Support Gem - Lightning Penetration: The attached skill ignores some portion of the target's lightning resistance.
Removed special chests from the Cave in the Old Fields and from the Weaver's Chambers. All dungeon areas now have a chance of spawning a special chest. There is also now a guaranteed one in the Dread Thicket.
Utility Flasks now have new art. This only affects flasks found after this patch.
Added seven new Unique items, five of which have been designed by our Diamond supporters.
Further improved the randomness of the Western Forest area.
Continued to incrementally improve the art, effects, environments and sound.


Features:
Revamped the appearance of the hint box that appears when you kill the first zombie.
The Merveil, Brutus and Vaal Oversoul fights now lock the door behind you for the duration of the fight, so that players aren't able to retreat to the linked area. Portals are still allowed.
Bandits now emerge from tents properly rather than just appearing.
Updated the character selection screen so that it matches other parts of the UI. Leagues are now also shown with icons.
Spawn can now emerge from the ground in certain cave areas.
You can now use arrow keys in the vendor window to change between tabs of items to buy.
Killing Brutus or Merveil will now grant the next waypoint.
Characters will now occasionally comment on the deaths of rare monsters.

Autor:  Oyci3C [ 29 paź 2012, 18:25 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No jestem ciekawy jak im to wyjdzie w praniu - nawet przez moment chciałem betę kupić.
Jako, że stary się już robię to akurat wyznacznik więcej -> lepiej mnie powoli nie dotyczy i do takiego rozjebanego drzewka do kręcenia podchodzę trochę sceptycznie.
A Ty Altar uważaj bo Ciebie znowu indyki zaatakują rawr :<

Autor:  Kabraxis [ 29 paź 2012, 18:36 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Oyci3C napisał(a):
No jestem ciekawy jak im to wyjdzie w praniu - nawet przez moment chciałem betę kupić.


To dziala w praniu juz od roku z hakiem.

Autor:  raggnarok [ 29 paź 2012, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Oyci3C napisał(a):
No jestem ciekawy jak im to wyjdzie w praniu - nawet przez moment chciałem betę kupić.
Jako, że stary się już robię to akurat wyznacznik więcej -> lepiej mnie powoli nie dotyczy i do takiego rozjebanego drzewka do kręcenia podchodzę trochę sceptycznie.
A Ty Altar uważaj bo Ciebie znowu indyki zaatakują rawr :<


Tu nie chodzi o proste przelozenie wiecej=lepiej. Po prostu PoE jest faktycznie gra zlozona, a drzewko to tylko jeden z jej elementow.

Autor:  Kabraxis [ 29 paź 2012, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Z tym ze np. dla mnie faktycznie wiecej = lepiej o ile jest zachowana jakosc tych elementow/features. W PoE jest.

Autor:  raggnarok [ 29 paź 2012, 18:51 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No to sie rozumie samo przez sie :)

Autor:  wodny [ 29 paź 2012, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

To ktoś w to będzie grał? Podziwiam. ;)

Autor:  tomugeen [ 29 paź 2012, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

W sumie z trzech obecnych z HnS najwiecej pogralem w PoE i D3, middleground czyli Torchlight najkrócej mnie przytrzymał.

Strona 61 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team