mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 paź 2012, 23:24 
Cytuj  
Torchlight II to dla mnie gra kompletnie bez charakteru, ktora sama siebie nie traktuje powaznie, to mnie szybko odrzucilo od tego tytulu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2012, 02:56 
Cytuj  
Torchlight 2 jest tym samy co Skyrim - zajebista podstawka na mody. Do pogrania tez jest ale tylko na wysokim poziomie trudnosci od razu. Ja przeszedlem gre Outlanderem do NG++ i Magem raz na Elite i gierka sobie spokojnie poczeka pol roku na mody. Bo imho jest na co.
Na forum MedianaXL namawiaja BrotherLaz'a zeby modowal T2 :P

No i kabraxisowa ciekawostka o PoE: Wyzej wspomniany BrotherLaz zostal 'zatrudniony' jako 'konsultant do spraw itemizacji' w PoE. :) Ogolnie chodzi o to ze koles jest niesamowicie zajebisty jesli chodzi o design unikatow, zwlaszcza tzw. 'build-enablerow' (jak ktos nie kuma to installowac D2LOD i zgarac w Median XL az do endgame to ogarniecie ocb), sam wymyslil ponad 400 unikatow i chyba ponad 150 setowych itemow do MedianaXL i od jakiegos czasu devsi z GGG daja mu unikaty do konsultacji i wydania opinii czy beda fajne. Sam tez zaprojektowal pare.. min. Silverleaf - tarcze, ktora jak weszla pozwolila na nowe buildy wokol skila Rightheous Fire... poprzednio praktycznie niegrywalne. Itd.. itp... Tak sie robi HnS panie i panowie. :)

Anyway...

Path of Exile Week on IncGamers

5 dni newsow o PoE.

First one, czyli: Path of Exile Exclusive Feature – The Areas of Act III

Jaram sie : ) Byle do Open Bety.

Obiecalem sobie ze nie wlacze PoE az do OB. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2012, 13:38 
Cytuj  
No ja nie gram gdzies od poczatku wrzesnia juz czekajac cierpliwie na OB. Jak sie rzuce w grudniu to wsiakne na dobre :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 11:11 
Cytuj  
Sie pozmienialo... nowa strona i nowy patch z arenami pvp :D

Nius o zmianach: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/55252

Patchnotsy: http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/55006

Stream z aren: http://www.twitch.tv/fizzya

Cytuj:
Player vs. Player Arenas:
- We've added support for PvP arenas.
- Initially there are both 1 vs. 1 and 3 vs. 3 matches available.
- You can either play Level 28 Capped PvP in Normal difficulty or Open PvP in Merciless difficulty (with resistance penalties).
- Level 28 Capped PvP requires that you haven't entered Cruel difficulty and are not higher than level 28.
- To enter PvP, talk to Greust and click "Join PvP". If you're in a party, then your whole party will be placed in a queue. If any member of your party cancels then the whole party is removed from the queue.
- Once there are enough players to form teams of the right sizes, you'll be transported to a random arena. 3v3 arenas are generally larger.
- During the match, up to nine rounds are played. The first team to win five rounds will be declared the match winner.
- In 1v1 matches, a round is declared a draw after 90 seconds.
- In 3v3 matches, the time limit is 120 seconds, but draws are only awarded if the teams have equal numbers of players alive.
- Because of the best-of-nine effect, every two draws will reduce the number of wins a team needs by one.
- Teams are coloured Red and Blue and are given a coloured aura effect.
- There are dead monster corpses in the arenas that can be raised as minions.
- Traps, mines, totems, auras, buffs and minions are destroyed between rounds.
- Like any other spell, casting your auras is part of the PvP fight and can't be done beforehand.
- Flasks are replenished by a few charges between PvP rounds. It's important to manage flasks properly - if you use them all too fast then you'll be at a big disadvantage in later rounds.
- Hardcore deaths in PvP arenas are currently not permanent. We'll be adding permadeath hardcore PvP options soon.
- Different login gateways have different PvP queues, for latency reasons. For example, if you're on the American gateway and want to play PvP with your - European friends, you'll have to change over to the other gateway and join the queue there. This will of course be at a higher latency as you'll be playing on European servers.
- If you're dead in a 3v3 match, your view will spectate another team member.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 12:13 
Cytuj  
Nowa stronka zajebista, nowe skille zajebiste, PvP mnie nie interesi, generalnie cudny progress robia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 13:50 
Cytuj  
Wow super, byle do OB. Jak dla mnie mogą się śmiało wbijać z tą OB teraz, grze niczego nie brakuje :), a połowa community jak tak dalej będą czekać to zaczną się wieszać i wykruszać ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 14:39 
Cytuj  
W koncu jakis solo trubo event o normalnej godzinie (jutro o 20). Chcialem go juz dawno sprawdzic, ale zawsze odbywal sie o chorej porze...

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 14:43 
Cytuj  
@lucky: z open betą czekają bo to ma być na dobrą sprawę release, więc gra musi być w takim stanie by nie wymagała wipowania danych


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 15:44 
Cytuj  
Cytuj:
IncGamers: Looking ahead to after the open beta phase you’ll obviously be wanting to keep players engaged with PoE, so what are your plans post release? Can players expect new content periodically? What are your plans?

Chris Wilson: We’re planning three different cycles of patches. Large-scale expansions will be deployed (for free) every year or so, adding large amounts of game content, such as new acts. Content patches will arrive every month or two, adding additional item variety, mods, monster behaviour, and so on. Finally, small micropatches will be deployed several times a week like we currently do, to address problems as they arise and solve balance issues in an incremental manner. It’s very possible that these small patches will continue to introduce new game features.


Jak to jest prawda, a nie czcze gadanie to mamy w co grać na najbliższe kilka lat :)

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 1 lis 2012, 17:01 
Cytuj  
Ten trzeci akt będzie w OB dopiero? :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 02:34 
Cytuj  
Wywiad z Brother Laz:

http://www.incgamers.com/2012/11/path-o ... -diablo-3/


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 21:09 
Cytuj  
Giveaway kluczykow: http://www.incgamers.com/2012/11/path-o ... -giveaway/

Szarnapem jeden, takze jak ktos nie zdazy i chce to PM me.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 21:51 
Cytuj  
Też mam jeden jak coś. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 22:14 
Cytuj  
Cytuj:
Luckily modern games are not just about the grind: some games are mainly about character building and theorycrafting (Path of Exile! Play now!) and others are about immersion and story (Skyrim, GW2) or pvp competition (LoL). Still others just ignore all of the above and therefore fall on their face (D3).
:D

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2012, 22:41 
Cytuj  
heh..

W tym wywiadzie i tak Laz jest dosc dyplomatyczny. To co na nieodzalowanym forum Mediana mozna bylo poczytac to hej! :)

Ale ogolie koles ma 99,9% racji i wie doskonale o czym mowi. A na swojej robocie zna sie jak malo kto.
Itemizacja w PoE od poczatku byla fajna.. z nim za jakis czas osiagnie poziom wyzszy niz D2LOD, jestem tego pewien.

Mnie wystarczy popatrzec na ten screen z item artami i juz mam HnS'owego bonera :P Swoja droga kolejny element 'best in genre' w PoE... art i jakosc 2d artworkow itemow.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 17:23 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Swoja droga kolejny element 'best in genre' w PoE... art i jakosc 2d artworkow itemow.


No, fajnie sa zrobione itemki w 2d. I duzo ich dodaja ciagle.

Mi sie podoba, ze unique ktora daja mozliwosc robienia ciekawych buildow skaluja sie z innymi itemami. Dzieki temu nie sa OP na poczatku i utrzymuja swoja przydatnosc pozniej (np. te rekawice do unarmed dmg, korzystaja pozniej z coraz wiekszego +dmg na itemach typu ring/belt).


Nie tykam gry narazie, jak bedzie OB to zobacze jak sie bedzie na SSD loadowac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2012, 23:20 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Też mam jeden jak coś. :)


Jak wam został jeszcze cały czas jeden, to ja z checia przytulę.

juz

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2012, 00:08 
Cytuj  
Moj juz poszedl.

****

Posty: 1187
Dołączył(a): 30.03.2006
Offline
PostNapisane: 4 lis 2012, 13:22 
Cytuj  
Dostałem kluczyk od raggnaroka, ściągnąłem i odpaliłem - kurwa mać wczoraj grałem prawie cały wieczór, plus dzisiaj mnie ciągnie jak jasna cholera. Stwierdzam śmiało, że dev'si odwalili kawał kurwa dobrej roboty.

Są jakieś guide jak wrzucać te talenty w drzewka? Bo chwilowo mam małą rozkminę i czy jest możliwość wywalenia wszystkich talentów i ustawienie ich na nowo?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 lis 2012, 13:39 
Cytuj  
Ciesze sie, ze sie nie zmarnowal kluczyk :)

Buildy, hm, obadaj oficjalne forum poszczegolnych klas, na pewno cos tam znajdziesz. Co do respeca, to nie ma takiego, ze resetujesz cale drzewo. Dostajesz czasem (za questy) pojedyncze punkty, ktorymi kasujesz nody na drzewku, mozesz tez to zrobic uzywajac Orbs of Regret (1 Orb = 1 refund point).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.