MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Path of Exile https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633 |
Strona 64 z 343 |
Autor: | Razoth [ 12 lis 2012, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Już za miesiąc? No to w końcu zacznie się napierdalanie, jedyne co mnie powstrzymuje teraz to strata PRECIOUS ITAMZ na wipe. |
Autor: | Kabraxis [ 15 lis 2012, 10:24 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
TradeWindow is in. Ostatnia 'duza rzecz' ktora miala byc przed Open Beta jest juz ingame. No to teraz tylko optymalizacja performance, optymalizacjia netcode i ciagle wrzucanie skilli i itemkow i imho za 2-3 tygodnie jestesmy w HnSowym niebie. Jestem tez ogromnie ciekawy jak rozwiaza overhaul gry i itemizacji ze wzgledu na wyrzucenie 4 poziomu trudnosci i wrzut itemizacji na lvl 70-99 (co mysle ze nastapi.. chyba ) |
Autor: | Ravushimo [ 15 lis 2012, 14:48 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Cytuj: Before trade can be accepted, you must view each item in the other person's window to confirm that it is correct. ...jakie to proste. :) |
Autor: | raggnarok [ 16 lis 2012, 18:22 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
0.9.13g was deployed earlier today, fixing some initial issues with the trade system. The patch notes are here. We've also deployed the 0.10.0alpha1 patch to the Alpha realm (which contains an early version of act three). If you're interested in becoming an Alpha tester and have a really good history of feedback and behaviour, please PM me on the forum for consideration! Czuc juz zapach open bety unoszacy sie w powietrzu.... Kim zalupiecie? Ja Shadow ablo Duelist sword&board na poczatek. |
Autor: | tomugeen [ 16 lis 2012, 20:20 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Ja musialbym poczytac o dobrych item independent buildach. Ale pewnie witch, bo najwiecej gralem mara/ranger wiec czas na magix. |
Autor: | Razoth [ 16 lis 2012, 21:29 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Dual-wield witch. ;) |
Autor: | aLtar [ 16 lis 2012, 23:12 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
raggnarok napisał(a): Czuc juz zapach open bety unoszacy sie w powietrzu.... Kim zalupiecie?(...) Wiedzma wskrzeszajaca wybuchajace trupy. |
Autor: | borboun [ 17 lis 2012, 00:23 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Myślę, że Cold-Crit Witch. Bardzo przyjemnie mi się nią gra, choć chętnie bym zobaczył jak gra się Necro Witch... |
Autor: | Kabraxis [ 19 lis 2012, 13:59 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
http://www.youtube.com/watch?v=MSc6wTmFOlY Nienawidze ich za ten filmik... :/ GIEV. |
Autor: | raggnarok [ 19 lis 2012, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Soon, youn padawan, soon... |
Autor: | raggnarok [ 20 lis 2012, 13:20 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Kripp zaczal znowu streamowac PoE Dzisiaj bylo troche o buildzie na Etheral Knives, o ktorym sam troche ostatnio myslalem i jak sie okazuje jest to bardzo skuteczny buildzik, ktory zaczyna mnie mocno kusic |
Autor: | tomugeen [ 20 lis 2012, 13:56 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
To kiedy to soon. Bo na 2 tygodnie wstecz bede musial o buildach pomyslec;] No i trzeba sie na jakies wspolne granie umówic, bo w CB tak rozdawali invity ze kazdy zaczynal i robil przerwy w innych momentach. |
Autor: | raggnarok [ 20 lis 2012, 14:02 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
No w ciagu miesiaca wsio ruszy. Na stronce PoE masz dzisiaj update odnosnie Aktu III - juz wlasicie tylko go szlifuja, content jest gotowy, testuja go teraz alfa samce i samice. Optymalny termin OB to pewnie 2 tydzien grudnia, miedzy 9-16. Pewnie beda chcieli sobie zostawic pare dni przed swietami na jakies male patche. |
Autor: | Razoth [ 20 lis 2012, 16:53 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Give me open beta! NAO Ale będzie nakurwianie w święta... :< |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 21 lis 2012, 19:59 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Patrzę sobie na screeny i filmiki to nawet dla samego klimatu przejdę ten tytuł. |
Autor: | Razoth [ 24 lis 2012, 00:11 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Tbh to jedyne czego mi atm w tej grze brakuje, to zróżnicowania animacji. Ich płynność i "żywość" są dla mnie bardzo dobre, problem w tym, że użycie jednego skilla jest zawsze identyczne, co nuży trochę na dłuższą metę. Jak to zmienią, to nie mam pytań. |
Autor: | raggnarok [ 24 lis 2012, 00:32 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Czy ja wiem, animacje sa przeciez rozne, tylko ze niektore sa lepsze, a inne gorsze. Roznych animacji w zakresie tego samego skilla sie nie robi, chociaz akurat tutaj bedziesz to mial jako czesc mikrotransakcji (np. Ground Slam wygladajacy jak ten uzywany przez Brutusa). Z czasem moze podciagne te najslabsze animacje do wyzszego poziomu, ale trzeba caly czas pamieac, ze te gre robi 20 osob. Ja jestem bardzo ciekawy jak z technicznego punktu widzenia PoE bedzie wygladac za dwa lata jak na bank beda w GGG pracowac w zdecydowanie wiekszym gronie. |
Autor: | Kabraxis [ 24 lis 2012, 01:16 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Dwie rzeczy atm sa chujowe dla mnie: 1. Kamera jest za nisko do gry multiplayer. Do solo jest super, zwlaszcza 'robi' w lochach. Niestety juz w dwie osoby robi sie clusterfuck na ekranie i jest mocno nieczytelnie. Ale to jest do przezycia i tak 99% czasu gram solo tak jak w diabelki. 2. Desync... przy calym moim uwielbieniu dla tej gry musze powiedziec ze atm nie jest rozowo. Jak nie naprawia tego na premiere OB to gra moze nawet failnac. Reszta... /love Zwlasszcza ze w koncu gra bedzie 'zrobiona' i beda mogli sie skupic na realizacji pierdyliarda pomyslow, ktore w mniejszym lub wiekszym stopniu byly hint'owane na forum lub sugerowane przez community. Tak czy siak jak juz wielokrotnie pisalem.. cant wait. @ragna - zajebisty sig. |
Autor: | raggnarok [ 24 lis 2012, 02:20 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
Thx No desync czasem wkurza, true. Z tego co pisali pare tyg. temu to byl to jeden z elementow, ktory mial byc poprawiony do OB takze zobaczymy, maja jeszcze 2-3 tyg. Na szczescie nie jest to cos, co zupelnie zabija przyjemnosc z gry, ot taka mala popierdolka, ktora wkurza raz na jakis, na szczescie bardzo rzadki, czas. |
Autor: | aLtar [ 24 lis 2012, 10:54 ] |
Tytuł: | Re: Path of exile |
raggnarok napisał(a): Thx No desync czasem wkurza, true. Z tego co pisali pare tyg. temu to byl to jeden z elementow, ktory mial byc poprawiony do OB takze zobaczymy, maja jeszcze 2-3 tyg. Na szczescie nie jest to cos, co zupelnie zabija przyjemnosc z gry, ot taka mala popierdolka, ktora wkurza raz na jakis, na szczescie bardzo rzadki, czas. Zabija i to doslownie, chyba ze grasz PvE na default to faktycznie w/e. |
Strona 64 z 343 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |