mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 11:28 
Cytuj  
Kupiłem sobie kiwi paka. Pograłem trochę i klimat gniecie jaja. Jedyne co mi się na razie nie podoba to to drzewko umiejek. Przerost formy nad treścią i bezsensowna komplikacja. Po co kolejne bonusy +% do czegoś lub do statu są w oddzielnych węzłach? Źle było jak punkciki do statów oddawało się na oddzielnej karcie, a skile były grupowane typu 3/3 5/5 w jednym węźle drzewka? Mało czytelne to jest i trochę sztuczne. Poza tym gra się świetnie.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 11:35 
Cytuj  
Drzewko nie jest przerostem formy nad trescia i jest zrobione tak, a nie inaczej wlasnie po to, zeby propagowac roznorodne buildy, Gdyby bylo tak jak ty chcesz, to kazda klasa nigdy by nie wychodzila poza wlasny obszar drzewka. Poza tym pewnie nie wglebiles sie w nie dokladniej, bo jednak wezly nie sa ulozone czysto randomowo tylko faktycznie odnosza sie do filozofii danej klasy - np. w czesci Maraudera nie zauwazysz zbyt wielu nodow do walki lukiem (jesli w ogole), a u Shadowa nie ma nodow do broni dwurecznych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 11:52 
Cytuj  
Nie rozumiesz mnie. Mi nie przeszkadza, że to jest graf gdzie skile różnych klas są dostępne w ramach ścieżek. Nie podoba mi się jego budowa. Gram łucznikiem. Zaraz na początku mam ścieżkę +dex trzy razy pod rząd. Wolałbym to w jednym węźle z 3 stopniami. Dalej mam znów 3 z rzędu + attack speed. Staty w ogóle można by wydzielić do odrębnego okienka bez szkody dla różnorodności i tyle.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 12:19 
Cytuj  
Gdyby bylo tak jak chcesz to drzewko wygladaloby drastycznie inaczej, moze lepiej, moze gorzej, ciezko teraz stwierdzic. Te nody +stat sa integralna czescia budowy twojej postaci i podejmowanych decyzji. Prawde mowiac, to wydzielenie statsow w zupelnie inne miejsce byloby pojsciem na latwizne i odebraloby sporo kombinacji i decyzji, ktore trzeba podejmowac rozwijajac postac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 12:55 
Cytuj  
Jest jak jest, trzeba się przyzwyczaić. Mi się w podoba. Faktycznie nieczytelne na początku, ale jak człowiek tak przysiądzie i zacznie analizować to zaczyna się podobać i włącza się kombinacja nad buildami. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 13:46 
Cytuj  
Cóż, uważam że można to byłó zrobić lepiej. Tak czy inaczej gra jest świetna. Chcę grać dalej, ale to tylko beta. Zostawię sobie fun na pełną wersję.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1546
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 14:54 
Cytuj  
Fajnie się zapowiada ten Path of Exile. Ma ktoś kluczyk/konto by sprawdzić jak to śmiga?


_________________
Zdarzają się takie dni, kiedy dostaję gęsiej skórki na myśl, że co człowiek to wszechświat.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 15:30 
Cytuj  
OB nadchodzi, po co się napinać.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 17:07 
Cytuj  
Wraz z OB nadejdzie wipe także lepiej poczekać. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 lis 2012, 20:23 
Cytuj  
Ja mimo to chętnie bym przytulił kluczyk do CB, bo czemu nie. Po OB i tak się nikomu na nic nie przyda.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 15:36 
Cytuj  
Troszku nowosci z nadchodzacego patcha 0.10 (oprocz ofc 3 aktu):

- Quicksilver Flasks (+run speed)
- revamp walki z Merveil
- revamp monster packow (w sensie wiekszej roznorodnosci ich liczebnosci.. imho cos jak w D2 gdzie wchodziles do powmieszczenia i byly 3 moby a w nastepnym bylo 20 szkieletow, 3 wskrzeszaczy i 14 zukow z ligtning enchanted :))
- nowy rodzaj ringow (+res all)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 17:59 
Cytuj  
Czyli same zajebiste zmiany.

Pamiętam, jak wbiłem na pełnej kurwie w Merveil swoją Witch zrobioną pod summony... No właśnie. ;)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 18:11 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Pamiętam, jak wbiłem na pełnej kurwie w Merveil swoją Witch zrobioną pod summony... No właśnie. ;)

Tez to mialem przed patchem z minionami przechodzacymi miedzy lokacjami (zreszta i z nimi trzeba wpakowac w minion hp wszystko zeby nie 1-shotowala). Musialem biegac 5min za filarami i zombie spawnowac tak zeby ja odwracac + 2 strzaly z wanda & repeat ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 27 lis 2012, 21:07 
Cytuj  
Wiadomo coś o dacie wydania gry?


_________________
LaMoon#2988

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 08:53 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Wiadomo coś o dacie wydania gry?

OB w grudniu. :)


Drzewko z nadchodzącego patcha:
http://webcdn.pathofexile.com/public/Pa ... 0.10.0.jpg :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 13:12 
Cytuj  
OB najwczesniej 10 grudnia, bo na 9-go jest jeszcze zaplanowany 3 godzinny event Solo Turbo HC (brzmi kuzwa jak nazwa combo z jakiegos 2D fightera :P).

A ten obrazek masakra, zobaczcie se rozmiar w metrach :D Swoja droga mozna obejrzec z bliska ikonki nodow, naprawde fajnie wygladaja :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 13:14 
Cytuj  
a jest jakieś info odnośnie transferu postaci? W sensie; czy postac OB przechodzi potem do wersji release oraz czy postać z CB przechodzi do OB?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 13:18 
Cytuj  
Postacie z closed bety sa wipowane przed open betą do Lvl.1 (zeby mozna bylo zatrzymac xywy) razem z inventory i stashem. Jak ruszy open beta to juz zadnych wipow nie bedzie, jest to nieoficjalny start gry.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 14:38 
Cytuj  
Git:) to czekam na OB wtedy se wiedźme zrobie:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 lis 2012, 15:05 
Cytuj  
O, to warto pozbierac low lvl unique moze. Mam 2 luki (jeden imba dmg do 15lvl starcza od startu, drugi to ten z imba attack speed to elemental buildow). Tylko nie pamietam, teraz czy to legacy postacie, czy jak.

Z drugiej strony, orby by mogly nie zostawac. Beda niektorzy mieli cholerna przewage. W sumie bylbym za full wipe.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.