MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 71 z 343

Autor:  Kabraxis [ 10 gru 2012, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nie mam nic po ostatnim wipe a totemy sa dosc pozno w nagrodach. :/ Ogolnie to crap tak bez twinkowania : )

Zrobie sobie dual wield rangera albo shadowa z Blood Magic ale bez shielda nastawionego na Life Leech zobaczymy czy to wogole viable jest. :)
Ogolnie wole w becie raczej generic buildy a mieso w stylu totemy zostawiam sobie na OB.

Albo moze kurwa wziac daggery, shielda i Ghost Reavera (keystone) i zamiast LL leechowac shielda? survability powino byc wieksze ale z drugiej strony lubie grac z Blood Magic bo jest tez dreszczyk emocji czy sam sie nie zabije za chwilke :) hihi wybory.. wybory... i love this :)

Autor:  EloNis [ 10 gru 2012, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

ja w sumie cisne buildem pod LL shadowem z clawami na frenzy + flicker strike, double strike i whirling blades. Gearu jakiegos zajebistego nie mam (34 lvl i ~200 dps) ale na cruelu w sumie w walce z brutusem dopóki nie używał tego swojego rzygania (tak to wygląda :P i masakrycznie mocno bije) to byłem w stanie double strikiem spokojnie go bić z full hp. problem jest jak sie mana skonczy i potki :/ tylko mam tak troche niekonkretny ten build bo w sumie sporo elemental dmgu robie, w broniach mam pełno elemental dmgu i support gema do double strike co zwieksza elemental dmg ale nic z elemental dmg w passive tree.

teraz sie bawie marauderem pod 2h axe z limbsplitem. na 17 lvlu mam ~170dpsu... merveil na 3 czy 4 hity zeszła.

jak gracie to piszcie, ING Deathel albo Veang. Nudno samemu ;f

cholera ciezko sie tez polapac z tą ekonomią. za grzyba nie wiem co za ile sprzedać. mam freezing pulse, heavt strike (+20% quality sic!) i cleave quality gemy i nie wiem za ile to opchnąć. to samo z masą rare itemków które mają jakieś tam nie najgorsze staty

Autor:  tomugeen [ 10 gru 2012, 23:12 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Serio, juz raz napisalem, ale powtórze.
Tak jak kabra napisal, mozna zrobic full respec tanim kosztem. +gra daje z questow sporo punkcikow do cofniecia.
Sam majac max ~55lvl na jednej postaci moglem pozwolić sobie na przeprojektowanie polowy drzewka (i to dawno temu kiedy bylo trudniej afair). Dodatkowo majac nazbierany sprzet i wylevelowane skille pod Mace maraudera nie robilbym full respeca np na Bow maraudera.
Zwyczajnie zrobilem sobie inna wersje tego samego, gralo sie jednak totalnie inaczej.


@ragna
"Dueliste sword'n'board uzywajacego Lightning Strike z Fork/Chain"
A cos takiego chyba mialem +templar shield i aura lightning (+6-8%quality oba dorwalem za nomen omen orb of regret zdobyty na newbie charze). Many nie mialem i balem sie o zycie troche, ale fajnie ciachał. Chyba ze to shadow byl ;]]]

Autor:  Bahamut [ 10 gru 2012, 23:19 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

raggnarok napisał(a):
Z mojej strony EOT na temat respeca bo zamienilo sie to w dyskuje akademicko-filozoficzna z offtopami. Ta gra jest robiona pod hardcorowych graczy i tyle, albo sie zaliczacie do tej kategorii albo nie :)

To że ktoś lubi respec nie znaczy że nie jest hardcorowce, to że ktoś nie lubi respecu nie czyni go hardcorowcem...
Jakbym był studentem i miał w chuj czasu na granie to bym może bym nie narzekał ale jak ktoś chce po pracy pograć to go wkurzają takie nerfy.
Inna sprawa, że bzdury gadacie o impakcie full respecu na pvp ladder czy samo pvp, bo sam fakt że ktoś se pozmienia skille nie znaczy że może w nowym buildzie coś zdziałać; do tego będą mu potrzebne przedmioty pod dany build.
Diablo3 pokazało, że złą itemizacją można zepsuć gre, ale też pokazało, że skillpoints to przeżytek i nerf.

Autor:  sula [ 10 gru 2012, 23:48 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nie wiem w czym ludzie narzekajcy na system respec-a w PoE mają problem. Uważacie to za głupie rozwiązanie? Nie podoba się? To nie grajcie.

Czas gier robionych 'dla wszystkich' osiągnął swoje apogeum jakiś czas temu i powolutku się zmniejsza. I bardzo dobrze. Jak jednak takie gry wam pasują to bez paniki EA-Bioware, Blizzard i parę innych koncernów będą dalej takie trzaskać także będziecie mieli w co grać.

Moda "nie podoba mi się, ale gram długimi miesiącami i latami jednocześnie płacząc o zmianę fundamentalnych rozwiązań" niech się skończy. Dzięki.

Autor:  Ravushimo [ 10 gru 2012, 23:50 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Bahamut napisał(a):
Diablo3 pokazało, że złą itemizacją można zepsuć gre, ale też pokazało, że skillpoints to przeżytek i nerf.

Skillpointy jak w D2 to bym sie czesciowo zgodzil, tak jak jest w PoE juz nie, dla mnie w tej chwili to te drzewko i budowanie postaci skill/support gemami oraz odpowiednie dobieranie itemkow pod twoj styl grania to 90% funu plynacego z tej gry. Zreszta kurde... w POE JEST RESPEC! Co wy macie z tym ze w PoE go nie ma? :D
Nie czaje tez czemu tak hejtujecie na glupie drzewko w PoE skoro odpowiada wam to co jest w diablo... to kurde grajcie w diablo i cieszmy sie ze jest wybor, kazdy ma to co lubi. :D

Autor:  raggnarok [ 11 gru 2012, 01:09 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kabraxis napisał(a):
Nie mam nic po ostatnim wipe a totemy sa dosc pozno w nagrodach. :/ Ogolnie to crap tak bez twinkowania : )

Zrobie sobie dual wield rangera albo shadowa z Blood Magic ale bez shielda nastawionego na Life Leech zobaczymy czy to wogole viable jest. :)
Ogolnie wole w becie raczej generic buildy a mieso w stylu totemy zostawiam sobie na OB.

Albo moze kurwa wziac daggery, shielda i Ghost Reavera (keystone) i zamiast LL leechowac shielda? survability powino byc wieksze ale z drugiej strony lubie grac z Blood Magic bo jest tez dreszczyk emocji czy sam sie nie zabije za chwilke :) hihi wybory.. wybory... i love this :)


Shadow z Blood Magic? Pokrecony pomysl, za malo nodow +STR, za duzo pkt uzyjesz zeby w ogole tam dotrzec, nah, pointless. Jak chcesz generic build to robisz crit Shadowa/Witch z Freezing Pulse :)

Autor:  Kabraxis [ 11 gru 2012, 01:34 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Rangerke robie :) Przejde caly patch od startowki Rangera do startowki Maraudera... po drodze zwijajac Iron reflex (konwersja EVA do ARMOR), Unwavering Stance (immune na stun - imho must have dla melle) i Blood Magic (wiadomo). Po drodze zberasz Life/life regen i all dmg jaki jest, do tego dex ofc i IAS, weapony chyba swordy albo daggery - jeszcze nie wiem. STR duzo nie trza bo zycia bedzie dosc z itamkow + passive. Do tego jak najwiekszy movement speed, zero armorkow z natywnym armorem (kara do speeda) i whirling blades + flicker jako mobility i powinno byc gites.

Imho da rade - zobaczymy. najwyzej wymiekne na mercilles jak nie bede mial wystarczajaco duzo leecha :) Ew olac BLood MAgic ale nie lubie spamic mana flasskow :) Nawet w D2 zawsze gralem tak zeby mane miec regenowana z leecha/on kill a nie spamic potki, nawet za cene lekkiego gimpniecia.

We will see... za pare dni moze napisze jak mi idzie. :)

Juz sie gra fajnie bo na 10 lvl wykurwiam mega dmg z Dual Strike. :)

Autor:  iniside [ 11 gru 2012, 09:08 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

sula napisał(a):
Nie wiem w czym ludzie narzekajcy na system respec-a w PoE mają problem. Uważacie to za głupie rozwiązanie? Nie podoba się? To nie grajcie.

Czas gier robionych 'dla wszystkich' osiągnął swoje apogeum jakiś czas temu i powolutku się zmniejsza. I bardzo dobrze. Jak jednak takie gry wam pasują to bez paniki EA-Bioware, Blizzard i parę innych koncernów będą dalej takie trzaskać także będziecie mieli w co grać.

Moda "nie podoba mi się, ale gram długimi miesiącami i latami jednocześnie płacząc o zmianę fundamentalnych rozwiązań" niech się skończy. Dzięki.

+1

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 11 gru 2012, 10:21 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

sula napisał(a):
Nie wiem w czym ludzie narzekajcy na system respec-a w PoE mają problem. Uważacie to za głupie rozwiązanie? Nie podoba się? To nie grajcie.


W ten sposób to może w ogóle przestańmy dyskutować o grach, bo przecież jak nam się nie podoba to możemy nie grać. Skupmy się na dyskusji jak się je mango. wtf? Mnie akurat respec wali, ale drzewko jest słabe i będę je krytykował. Co nie przeszkadza mi czerpać funu z innych aspektów tej gry.

Autor:  tomugeen [ 11 gru 2012, 10:34 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Da sie zrobić postać na samo evasion? (kiedyś przez to moja rangerka byla niegrywalna).
Bo tak to kazdy idzie w Iron Reflexes.

Ja po starcie OB zdecydowalem sie juz na Summonerke 1st char (chyba ze jakiegos templara z summonami i plusami do tarczy + passive przenoszace defence na summonki wykombinuje)

Autor:  iniside [ 11 gru 2012, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Problem z dyskusja o grach jest taki jak z dyskusja o obrazach. To czy sie komuś podoba czy nie to subiektywna kwestia gustu. A z takiej dyskusji o ile obie strony nie sa w stanie utrzymac dystansu zazwyczaj nic konkretnego nie wynika.
Bo kazdy uwaza ze jego racja jest najracniejsza, a reszta jak sie nie zgadza to glupie lemmingi, ktore nie wiedza co ma im sprawiac przyjemnosc.

Autor:  tomugeen [ 11 gru 2012, 10:39 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Moze ty msz taki problem. Nie generalizuj i trzymaj sie topicu.

Autor:  sula [ 11 gru 2012, 10:53 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

@Tor-Bled-Nam
Nie chodzi mi o to aby nie było dyskusji. W końcu to forum. Są jednak rzeczy które zmieniają charakter gry i rzeczy które tego nie robią. Zmiana lub usprawnienie drzewka wykonane w mądry sposób by tego nie zrobiliło. Free full respec owszem. Respec który sporo kosztuje każe ci się 10 razy zastanowić zanim go zrobisz, co ogranicza bezmyślne podążanie za FOTM buildami. Oczywiście takie podążanie dalej będzie, ale nie ma rozwiązań idealnych.
To tak samo jak np. rozwiązania z Dark Souls. Jak giniesz to tracisz soule = de-facto czas. Ktoś może powiedzieć, że bez sensu, ale to chodzi, żeby ograniczyć granie na pałę i samobójcze sprawdzanie mobków.
Rozumiem, że komuś się to może nie podobać, ale idąc tym tropem rozumowania to należy przyjąć design, że wszystko ma być maskymalnie przyjazne i proste, wręcz prostackie żeby nie trzeba było myśleć lub co gorsza podnieść trochę adrenalinkę.

Każde rozwiązanie sprawia, że jest jakaś część graczy nie zadowolona. Im bardziej rozwiązanie jest nietypowe lub skomplikowane tym bardziej jest nielubiane. Uważam, że zdroworozsądkowo zaakceptować, że są gry, które nam nie będą pasować.

W przeciwnym wypadku - to powinienem dalej nawalać na forum GW2 jak to mi się pewne rzeczy nie podobają zamiast zaakceptować, że to gra nie stworzona dla mnie i nie przestać w nią grać po krótkim wylaniu żali spowodowanych zawodem :p

Autor:  iniside [ 11 gru 2012, 10:55 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

tomugeen napisał(a):
Moze ty msz taki problem. Nie generalizuj i trzymaj sie topicu.

Patrzac gdzie sie zazwyczaj staczaja dyskusje to widać nie tylko ja mam problem.
Ale ok. Wiecej sie tu nie udzielam, bo zwisa mi i powiewa jaksie poe będzie rozwijać.

Autor:  lucky [ 11 gru 2012, 15:57 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=1j5a_voG6K4&feature=g-high-u


Kurna, ja się boje w to grać :)))

Autor:  Drusek [ 11 gru 2012, 19:05 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Gdzie można sprawdzić takie rzeczy jak efektywny armor z filmiku czy te krytyki i może inne rzeczy?

Autor:  aLtar [ 11 gru 2012, 19:45 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Poczytac sticky tematy o mechanice.

Autor:  Kabraxis [ 11 gru 2012, 20:22 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

lucky napisał(a):
Kod:
http://www.youtube.com/watch?v=1j5a_voG6K4&feature=g-high-u


Kurna, ja się boje w to grać :)))


Path Of Exile at its finest...
A ja akurat robie full HP/Armor rangera bez ES'a. :/ Brutus i dare you!

Krippa chyba zaczne ogladac - strasznie kumaty koles.


Znalazlem tego oneshota: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 19w#t=240s

Imho poelnil blad probujac przebiec jak brutus stal odwrocony w jego strone i dostal blood slamem nawet nie przeznaczonym dla niego tylko dla miniona. :)

hehe

Autor:  raggnarok [ 11 gru 2012, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ja ogladam codziennie, glownie jak robi wlasnie theorycrafting :)

Anyway, ja zaczalem dzis rzezbic Shadowa nastawionego na krytyki + Lightning Arrow do AOE i Elemental Hit do single target. Wszystkie nody ladnie kolo siebie, czuje ze to bedzie kozak :)

Strona 71 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team