MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 76 z 343

Autor:  Highlander [ 1 sty 2013, 20:56 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

http://allegro.pl/path-of-exile-klucz-b ... 99862.html

niby ktos sprzdaje za 12 zl.

Autor:  Matkall [ 2 sty 2013, 20:15 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ok thx za info, wydałem te 10$ :)

Autor:  Kabraxis [ 4 sty 2013, 13:52 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Wrzucili trade chat.

Winter Is Coming :)

Autor:  raggnarok [ 5 sty 2013, 16:30 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Dodali tez licznik w kliencie odliczajacy czas do OB. 18 dni \o/

Autor:  Matkall [ 8 sty 2013, 20:59 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Są tu jacyś fanatycy ranger'a ? Którzy grają w tą bete już milion lat ?
Potrzebuje porady co do phys dmg build'a.
Czy olać crit dmg ściezki i korzystać z daimond flask, iść w samo dmg i speed plus life i life regen ? Pchać sie do blood magic ? Co z evasion ? Co robią frenzy charges ? :) (sory za noobostwo ale 6lvl dopiero :0 ).
Aha i nie chce "być" elemental :) Chce być pure phys dmg...ehh gdzie da fuk sa kusze ?! :)
Itd..itp..sypnijcie szufle wiedzy pod kil Panowie.
Z góry thx.

Autor:  tomugeen [ 8 sty 2013, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

nawalasz ze split arrow pewnie jako phys. Duzo hp nodes i ten skil zmieniajacy evasion na armor sie przydaja.

Autor:  lamoon [ 8 sty 2013, 23:04 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Zobacz filmiki gościa Kripparian na yt. Grał tam fajnym buildem dystansowym opartym na Rain od Arrows czy jakoś tam.

Autor:  raggnarok [ 9 sty 2013, 00:23 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Z tym ze on gral pod elemental damage. TBH nie wiem czy pure phys. dmg ma sens, elemental imho jest lepszy.

Autor:  EloNis [ 9 sty 2013, 00:54 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

nie zgodziłbym się z Tobą. pod phys dmg możesz zrobić większy użytek z life leecha (split arrow + chain + life leech, do tego jakiś amulecik czy coś innego z dodatkowym life leechem i jednym hitem masz full hp). Do tego ja bym się robił pod full eva z hp (jak najwięcej nodów pod eva, jak masz coś po drodze/niedaleko to bierzesz hp i kilka nodów do dmgu, ale jak wiadomo survi>hp), pod acrobatics. Prawdopodobnie sam zagram takim buildem na OB, teraz mi sie nie chce :P przy 80% szansy na unik (100% szans na unik strzał) i ~5k hp na 60+ lvl i z takim lifeleechem myślę że idzie facerollować wszystko.

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2013, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

http://www.youtube.com/watch?v=BN3nY-lthJc

Kupta se panowie Kiwi jak nie macie jeszcze. Ja mam tego za 25$. :) IMHO tyle im sie nalezy spokojnie.


PS. luzna dygresja aka niesmiala propozycja w obliczu zblizajacego sie swieta wszytkich Polakow: Co wy na to zeby przeniesc ten topic do dzialu z D3 i zmienic jego nazwe na 'gry HnS' albo 'online RPG' ?
Z D3 juz i tak nic nigdy nie bedzie a po co ma dzial lezec martwy.

Mozna by tam tez przerzucic tematy o Torchlight i Grim Dawn/Marvel Heroes i takich grach jak np Neverwinter. tylko musialby sie za to wziac ktos z glowa. Taki dzial dla ludzi z parciem na LOOT. ;) Mozna by sie tez tam umawiac na granie, porobic tematy z buildami itd...

Ze swojej strony obiecuje nie trolowac juz D3 w nowym dziale. : ) Truchla kopac nie bede. :)

Autor:  Ravushimo [ 9 sty 2013, 15:06 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Biorac pod uwage ze dalej dzial Rifta jest w mniej popularnych mmo, a Anarchy w ktorym nikt nie pisal od roku na glownej... to moze byc to problem. Zalogowanie sie na 2 min do panelu admina widac zabiera niektorym hektolitry energii zyciowej.

Autor:  raggnarok [ 9 sty 2013, 15:07 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Na tym filmiku widac tez efekty czasteczkowe na broniach (zaraz na poczatku), ktore beda chyba w sklepiku - swoja droga wygladaja fajowo. A packa trza bedzie chyba kupic, przynajmniej tego za 25$ bo wyglada na to, ze bedzie pare fajnych rzeczy do kupienia juz w dniu open bety :)

Dzial dla action rpgow by sie faktycznie przydal, w tym roku wychodzi sporo gier tego typu i warto by faktycznie miec je wszystkie w jednym miejscu.

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2013, 15:10 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No to zielona za daggerach wyglada kewl. Ciekawe czy to bedzie tylko w sklepiku czy default tez cos zrobia. Strasznie mi brakuje wlasnie tego ze jak bron ma obrazenia od zimna to ze tego nie widac na niej wizualnie - podstawa HnS - juz D2 to mialo. :)
Kiedys byla rozmowa z ich kolesiem od efektow na ten temat i obiecal porobic dla broni jakeis lekkie defaultowe/free efekty, nawet mu chyba pomysly podrzucalem ze Skyrima. Jak znajde to postne linka.

Autor:  RufeN [ 9 sty 2013, 15:12 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

duzo sprzedali tych paczek po 1k - najbardziej mnie to chyba w tym filmiku zdziwilo. sam wyslalem im na koniec swiata pare miesiecy temu 25$ ;)

Autor:  tomugeen [ 9 sty 2013, 15:14 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

@kabra, jakoś ciezko uwierzyć ze bedziesz grzeczny o.O

Ja sie do samego konca wstrzymywalem z kupnem jakiegokolwiek packa. Niestety glupie kiwi mi sie nie podobaja (ogolnie pet włóczący sie za hero bez celu).
Wezme pewnie pack za 15 ,a potem najwyzej dorzuce sobie punktow na jakies fajne zakupy. Mogli chociaz dawać jakies gratisy np 300pkt z 25$ etc.

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2013, 15:22 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

tomugeen napisał(a):
@kabra, jakoś ciezko uwierzyć ze bedziesz grzeczny o.O


Jak mi sie nikt nie bedzie wpierdalal z badziewiem w stylu "a w D3 jest lepszy system skilli bo moge zmieniac kiedy chce" albo innych bzdur to bede. :) O to nei dotyczy tylko PoE bo kazdy nadchodzacy HnS ma i bedzie mial drzewka rozwoju w takiej czy innej formie - deal with it ze nie ma tu nic 'przestarzalego' i 'karzacego gracza"

Kurwua nie moge znalezc mojego wspanialego posta z pomyslami :/

Cytuj:
Wezme pewnie pack za 15 ,a potem najwyzej dorzuce sobie punktow na jakies fajne zakupy. Mogli chociaz dawać jakies gratisy np 300pkt z 25$ etc.


W OB pewnie beda bonusy - wiekszosc gier ma bonusy przy kupnie currency. Mnie bardziej interesuje czy np taki zielony ogien na daggery to 5$ i one use czy pernament itemek do uzywania. Niestety na temat sklepiku milcza jak grob wiec obawiam sie ze bedzie gorzej niz przypuszczam tutaj.

Autor:  sula [ 9 sty 2013, 15:25 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Przynam, że nie zapłaciłem im narazie ani pół dolara, choć pewnie też nie grałem choćby 1/10 tego czasu co niektórzy. Zapłace im jak się przekonam, że nie robią jakiś szopek ze sklepikiem (np. bez wydania kilkudziesięciu $ na wysokim levelu efekty graficzne walki wyglądaja jak kupa) po release i jak pogram więcej. Wtedy chętnie kupie trochę, choćby na sloty w skrzyni.

Autor:  Kabraxis [ 9 sty 2013, 16:01 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

sloty sie przydaja - ja mam 10 ;) Choc teraz zmienili recepte na matching rare itemow to mniej sie przydaja. 10 mi w zupelnosci wystarczy do komfortowego grania paroma postaciami.

PS.
Cytuj:
np. bez wydania kilkudziesięciu $ na wysokim levelu efekty graficzne walki wyglądaja jak kupa


Poogladaj na YT jakies fimlik z endgame'oweych mapek.. czasem juz teraz jest taki oczojeb ze hej:) Tak wiec nie martw sie - combat na high lvl nie wyglada jak kupa. :) Przynajmniej dla mnie nie.

Autor:  tomugeen [ 9 sty 2013, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Na 50lvl+ w party robi sie taka dyskoteke, ze proponowałbym wrecz ustawienie opcji, w ktorej mozna zmniejszyc widoczność spelli członkow party. Niby czlowiek doskonale widzi co robi, ale to zwyczajnie meczy na dluzsza mete (2x spark totem i sie czlowiek czuje jakby snieżący telewizor ogladał).

Autor:  EloNis [ 9 sty 2013, 20:06 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

flickerstrike build i idzie dostac oczoplasu....

Strona 76 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team