mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 13 sty 2013, 20:58 
Blah, faktycznie, nie zauwazylem 'attacks' w Iron Gripie i Point Blank :( Blood Magic z tym buildem jest wrecz wymagane, chyba nie zauwazyles ile inta ma ta postac, a ile bedzie miec zycia :P Nodow do HP regenu jest wystarczajaco (w sumie wszystkie poza 2 najgorszymi). Project dmg. skaluje sie z EK, ale bez dzialajacego Iron Gripa i Point Blank to raczej build ten mnie nie zachwyci, takze wedruje do szuflady :)

PostNapisane: 13 sty 2013, 21:42 
Mówię przecież. Korzystałbyś z bloodmagic ale w formie support gema do EK, co pozwoli Ci na nie wypalanie się z many, a manę wykorzystałbyś do aur (one są procentowe z tego co pamiętam także nie musiałbyś się martwić). Mógłbyś spróbować ten build z dodatkowym support gemem Iron Will, point blank niestety musiałbyś sobie darować. Chociaż i tak to byłoby trochę mierne zważywszy na to, że masz 370 siły co da Ci tylko 69% więcej dmgu z EK z nodów, co jest dosyć małą ilością zważywszy na to, że musisz w cholerę nodów do tego wykorzystać, a wystarczy że wydasz kilka żeby mieć znacznie więcej w drzewku witch.

PostNapisane: 13 sty 2013, 21:55 
Jest jakas stronka gdzie mozna sobie swój build zaplanować. Co prawda mam dostęp do CB ale nie chce odpalac gry w sesji :/...

PostNapisane: 13 sty 2013, 21:57 
Przecież na stronie PoE masz cały tree i możesz sobie wyklikać.

PostNapisane: 13 sty 2013, 22:53 
Danke, właśnie działam :F.

PostNapisane: 14 sty 2013, 01:27 
PoE Version 0.10.0 Patch Notes (Alpha - incomplete)

Cytuj:
Notes:
•As part of the process of entering Open Beta, we have wiped all character and reverted them to level 1 so that their names are retained. All items have been destroyed apart from the Unique prize item "Demigod's Presence" and Kiwi pets. There will never be another character or item wipe.

Content:
•The City of Sarn, Path of Exile's third act, is now available! It includes 21 areas based on 8 new tilesets, 18 completely new monster types and over 90 monster variations.
•Added Quicksilver Flasks, a type of utility that increase movement speed by 40 for five seconds.
•Now that Act Three has been added, we have removed the Ruthless difficulty level and have rebalanced around this new progression.
•Added a new ring base type - Prismatic Ring.
•The Punishment cruse has returned after being disabled for a long time.
•The Molten Shell used by goatmen has been given new art.
•Further improved the randomness of the Pools and Streams Area.
•Added two new Unique items, one of which was designed by a Diamond supporter and one which will be given out as prize for winning races.
•We've updated the art of bows in the game, including the item models that are hold by characters.
•Removed the recently added waypoint from the River Crossings and moved the Vaal Ruins one to a random location in that level.
•The Eternal Laboratory is now available in Act Three rather than Act Two.
•Names of rare monsters have been improved.
•Continued to incrementally improve the art, effects, environments and sound.
•We've added a new Map tileset(based on the Industrial Docks) and have changed the overall ordering of Maps.
•There have been no changes in PvP in this patch. It is still accessible from Act Two Normal(level 28 cap where u can’t entered Cruel difficulty), and Act Two Merciless(Open PvP). In the near future we will revamp it to add move level brackets and move it to the arenas in Sarn.

Features:
•Some areas now have doors which can be opened by clicking them. You can fire projectiles through certain doors.
•We've added support for Premium stash tabs, which can be purchased on the website. Once one is purchased, you can rename it and change it's color as often you want.
•We've added the ability to render move reflective materials and have been updated much of the metal in the game to be appropriately reflective.
•There's now an option on the login screen to save your password between sessions. This can be unticked if you do not want to store a hash of your password on that computer.
•Players are now notified via chat when they’ve taken a screenshot.
•Flasks with movement speed mods(and the Quicksilver flask itself) now display an effect on the character to show you're accelerated.
•The roofs of certain building in Act Three will fade away when you enter those buildings.
•Bowstrings now twang visibly when fired.
•You can now dismiss the quest status change notification with right click.
•The Create button on the main menu now takes you to the account creation web page.

General Balance:
•We’ve rebalanced all monster packs throughout the game so that there’s a lot more vanance in their sizes. This has dramatically improved pacing, as you will encounter both larger packs of monsters and more suspenseful empty areas before some encounters.
•The bandit leaders now grant different stat bonuses on each difficulty level.
•Side areas in higher difficulty levels can now be-much higher level than the areas they are next to.
•Mercileess content now finishes at level 66. Map content currently progresses to level 75.
•The experience penalties on death are now 0% for normal, 7.5% for Cruel and 15% for Mercileess difficulty.
•The new player resistance penalties are 0% on Normal, -20% on Cruel and -60% on Merciless difficulty.
•Skill and support gems now have balance values that go higher than level 20, so that if you get a gem at max level(which is still 20) but have items that increase the gem level, then the skill is more powerful.
•The “Chilled” statuses from cold damage and ground ice do not stack any more.
•A Quicksilver Flask is now available as a reward from the Medicine Chest quest.
•The level that currency item drop rate penalty now treats all players above level 72 as 72(this used to be level 63).

Skill Balance:
•High level gems are now balanced to have greater effect than before.
•Attack gem damage bonuses no longer taper off towards higher levels but now continue to increase same rate.
•The Elemental Equilibrium keystone passive skill now grants a flat amount (+25%) of resistance to each element you hit with and a resistance penalty (-50%) to each element not present in the hit.
•Chaos Inoculation – immune to chaos damage removed, instead of that chaos damage dealt to your energy shield.
•New key stone “Keystone Candidate 126” – converts your life regeneration to energy regeration.
•Keystone “Ancestral bond” instead“Number of Totems Allowed ”. Added 1 additional totem. You cann’t deal damage with your Skills yourself.
•Rain of Arrow is now a level 1 Skill(from 10). It's area of effect has been increased by 20%. The delay between firing and arrow hitting the ground has been reduced by 20%. The progression of its Area of
•Effects has been reduced and it's quality bonus has been changed from Area of Effect to Attack Speed. It's damage effectiveness has been reduced slightly.
•Lighting Arrow has been moved to level 10(from 1). It's mana cost and progression have been flattened. The chance to shock has been removed. A damage bonus as it levels up has been added. The number of targets is now always 3.
•Ice Shot is now level 4 (was level 31). It's mana progression has been changed(it starts at 10 and progresses to 16 mana). The duration of chilled ground that it causes has been reduced by 20%.
•Phase Run has been retired to the plane of elemental fire to be reforged anew.
•Elemental Hit is now requires player level 19.
•The Additional Accuracy supper gem has been improved at higher levels.
•The Life Gain on Hit support gem has been improved, especially at higher levels.
•Molten Shell now provides more Armor and has had its detonation thresholds changed.
•The Life Leech supper has been improved.
•Shock Nova's mana cost has been reduced.
•The Passive skills that increase elemental resistance while holding a shield has been improved.
•The experience curve has been smoothed for gems that start at character level 24 or 31.
•Once Spark has bounced, it'll only be able to pierce the same taget again if it has been more than one second since the last time.

Item Balance:
•Unique items have been rebalanced(mostly up) in power. We've also changed defensive values on low uniques to generally just be a static bonus rather than a large local percentage.
•Cartographer's Chisels now drop from level 52+ monster rather than 45+.
•Vendors in Act Three have previously unsold currency items available, such as Orbs of Alchemy.
•Block rate mods have been added to the mod pool for shields.
•The following support gems have been moved from level 15 to level 12: Faster Projectiles, Added Cold Damage, Additional Accuracy, Added Lighting Damage, Increased Critical Damage, Minion Life, Weapon
•Elemental Damage, Life Gain on Hit, Iron Will, Chance to Flee. Fork and Added Fire Damage.
•There are now new item mods that go up to item level 77.
•Medium Life and Mana Flasks have had their drop level reduced to 4.
•The Adrenaline flask mod have been moved to level 5.
•Mods that increase the levels of socketed gems of specific types by two levels have been added.
•A mod that increase the level of any gems socketed into the item by once level has been added. This can stack with one of the other gem level mods for a total bonus of +3 levels to a gem.
•The mods that affect the level of elemental gems socketed into the item can now spawn on caster weapons other that wands and staves.
Monster Balance:
•Merveil's second form has been given new abilities. The fight will be improved later.
•The accuracy penalty has been removed from ranged monsters because of the change in 0.9.12 where you can avoid their projectiles by running out of the way.
•Skeleton casters have had their damage reduced in the early game and increased in the late game.
•Hailrake's damage has been reduced slightly.
•Blackguards in the Western Forest have had their life increased.
•The totem mod for Maps can now spawn totems that use Lighting Warp.
Bug Fixes:
•Fixed a client crash related to Lighting Warp.
•Fixed a bug where specters and other minions would lose their implicit mods when they travel between areas.
•Fixed a targeting bug with Lighting Arrow.
•Fixed a bug with Condult and unpartled players in the same instance.
•Fixed a bug where chilling monsters or cursing them with Temporal Chains could prevent their attack from succeeding.
•Fixed a bug where a monster's minions would vanish if you shattered the parent monster.
•Fixed a bug where path finding problems could cause certain projectile skills to not fire at all, rahter than firing into a blockage.
•Fixed a problem with evasion related to Lighting Strike.
•Fixed a bug where rounding errors could cause minions to spawn as dead when you change areas.
•Fixed a bug where the minimap would move to the left and right if you use the arrow keys to swap between vendor tabs.
•Fixed a bug where the Vaal Oversoul could emerge inside walls.
•Stats that increase damage taken now affect all degeneration damage, not just chaos damage. They also apply to damage that hits your energy shield, rather than damage that only hits you life.
•Fixed a bug where minimising the game by clicking on the task bar entry wouldn't mute the sound, when "Mute when in background" was set while playing in windowed full screen mode.
•Fixed a bug where you could not target chests with the Leap Slam skill.
•Fixed a bug where penalties to projectile speed would make the projectiles move super fast.
•Fixed a bug where manually opened panels would be automatically closed by other panels.
•Fixed a bug where the social panel could be opened while you character was dead.
•Stun duration bonuses specific to weapons no longer apply to spell/secondary damage.
•Skills like Ice Nova that don't have a target now don't hide monster health bars while being cast.
•Increases to physical damage taken now apply correctly to physical degeneration (such as damage from Puncture).

PostNapisane: 14 sty 2013, 11:43 
Kripp jest juz na Merciless i sadzac po tym jak radzi sobie jego cookie-cutter Freezing Pulse Shadow to latwo kurwa nie bedzie w III akcie :D

PostNapisane: 14 sty 2013, 12:06 
EloNis napisał(a):
Mówię przecież. Korzystałbyś z bloodmagic ale w formie support gema do EK, co pozwoli Ci na nie wypalanie się z many, a manę wykorzystałbyś do aur (one są procentowe z tego co pamiętam także nie musiałbyś się martwić). Mógłbyś spróbować ten build z dodatkowym support gemem Iron Will, point blank niestety musiałbyś sobie darować. Chociaż i tak to byłoby trochę mierne zważywszy na to, że masz 370 siły co da Ci tylko 69% więcej dmgu z EK z nodów, co jest dosyć małą ilością zważywszy na to, że musisz w cholerę nodów do tego wykorzystać, a wystarczy że wydasz kilka żeby mieć znacznie więcej w drzewku witch.

Tracilbym jeden slot na gema, naaaaah. Iron Will bylby oczywiscie obowiazkowy w przypadku tego builda, a Wiedzma to baba, a ja babami nie gram w grach komputerowych jesli nie musze :) Anyway, build idzie do lamusa, teraz pracuje nad Bow Marauderem stawiajacym na Split Arrow i Elemental Dmg.

PostNapisane: 14 sty 2013, 12:21 
A macie jakis gotowy build na summoner witch?

open your mind for the serpent

PostNapisane: 14 sty 2013, 12:32 
raggnarok napisał(a):
Kripp jest juz na Merciless i sadzac po tym jak radzi sobie jego cookie-cutter Freezing Pulse Shadow to latwo kurwa nie bedzie w III akcie :D

Yup, oglądałem go wczoraj w nocy na twitchu jak grał i faktycznie meci nie będzie łatwe. Zdarzało mu się paść praktycznie od 1 hita

LaMoon#2988

PostNapisane: 14 sty 2013, 16:01 
Z tym ze wczoraj Kripp mial slaby gear i niski lvl (przynajmniej na poczatku - ogladalem tylko kawalek).
Btw. Fajnie zrobili ze te dodatkowe zony maja +5 moblvl. Kolejna super zmiana.

PS. cos dla milosnikow "combat w POE jest wolny" (mysle ze juz czas calkowicie porzucic ten argument):

Cytuj:
http://www.youtube.com/watch?v=QOoLAHgWXXk

Obrazek

No i o Alphie troche gadania: http://www.youtube.com/watch?v=XCc1coHafKk

PostNapisane: 14 sty 2013, 18:55 
Nie jest wolny - jest mało dynamiczny i jest chujowy response times.

PostNapisane: 14 sty 2013, 19:28 
Jest malo dynamiczny tylko na poczatku. A response time (cast time) niektorych skilli jest poczatkowo niski, true, ale on tez spada wraz ze zdobywaniem lepszych itemow i ogolnym rozwojem postaci (idealny przyklad - Leap Slam). Juz nie raz pisalismy, ze PoE jest na poczatku troche slamazarne, ale takie jest zalozenie tej gry, bo gdyby GGG mialo wyjsc od dynamiki combatu, ktora osiaga sie na wyzszych levelach to dostalibysmy nie gre h'n's, a czysta gre akcji jak D3, a nie o to tutaj chodzi.

PostNapisane: 14 sty 2013, 21:46 
bylo juz o tym mowa - rownie dobrze mogliby wyjebac pare pierwszych "wolnych" leveli i tyle - giera by robila lepsze 'pierwsze wrazenie'.
Takze kwestia gustu, co najwyzej.

PostNapisane: 14 sty 2013, 23:15 
Oyci3C napisał(a):
Nie jest wolny - jest mało dynamiczny i jest chujowy response times.

Bzdura i panowie wyzej ci wytlumaczyli co i jak.

A te poczzatkowe poziomy sa potrzebne do odsiewu ludzi. :)

PostNapisane: 15 sty 2013, 13:01 
Kabraxis napisał(a):

tzn , że co?

że wydawcy gry chcą zrobić dzieł elitarne tylko dla najbardziej wytrwałych i mają gdzies zarobek?

oczywiście rozumiem , ze to była ironia :)

nie rozumiem jednej rzeczy - wiele razy przewijają sie 2 kwestie:
1. twórcy PoE słuchają graczy - tym są lepsiejsi od innych :)
2. masa graczy zwraca uwagę na ślamazarność tych pierwszych lvl

i jakoś nie moga te 2 kwestie zejść się do kupy
po prostu już jest za póżno żeby takie coś zmienić, szkoda , że nie zrobili tego wcześniej , wcześniej nie słuchali graczy w tym względzie- dużo graczy zniechęci się właśnie po tych pierwszych "ślamazarnych " lvl- i nie piszcie że później jest lepiej- jest , ale nie wszyscy musza o tym wiedzieć- dla mnie to wtopa ze strony twórców i tyle- wystarczy trochę przyśpieszyć te pierwsze lvl a potem ten wzrost % skalować i zakończyc jak jest- środek po prostu zrobić z mniejszym skokiem szybkości i tyle- żle to zrobili i tyle- za dużó jest wypowiedzi na ten temat więc coś jest na rzeczy , zresztą mnie na początku też to odepchnęło
i nie mówcie że to nie jest istotne , każdy element rozgrywki jest istotny- gra moze mieć super mega hiper endgame , ale tam trzeba dojść :)

sporo graczy jest napalonych na tę grę, ale tak jest zawsze w przypadku startu nowej gry
kwestia ile osób wytrzyma przynajmniej kilka miesięcy
to małe biuro. nie mają może parcia na krociowe zyski wieć też jest szansa , że dłuzej wytrzymają

PostNapisane: 15 sty 2013, 13:36 
lordyp napisał(a):
że wydawcy gry chcą zrobić dzieł elitarne tylko dla najbardziej wytrwałych i mają gdzies zarobek?

On tak na serio.

PostNapisane: 15 sty 2013, 13:45 
Devsi moga sluchac fanow, ale tylko do pewnego stopnia, bo jednak maja jakas tam wizje gry i staraja sie ja zrealizowac - jak na razie imho GGG podejmuje same dobre decyzje balansujac na tej granicy: gdzie sluchac fanow, a gdzie obstawac przy swoim. Zreszta, osob, ktore sie zniechecaja poczatkiem nie jest znowu az tak duzo, takze na ogolny rozwoj gry nie bedzie mialo to zadnego wplywu. Jak ktos nie potrafi przebolec takiego, a nie innego progressu postaci i szuka od razu super gratyfikacji to coz, jego strata :) Zreszta, podobnie bylo z Diablo II jak sie czlowiek wkurwial, ze mu ciagle brakuje staminy do biegania i musi tuptac, ze barbowi ciagle brakuje many etc. :)
Poza tym rozgraniczmy dwie rzeczy: bieganie i atakowanie. W PoE faktycznie biegasz na poczatku wolno, ale szybko mozna znalezc/kupic/dostac od znajomego buty z run speedem i glupie "+10% movement speed" zmienia diametralnie ten aspekt gry. Jesli chodzi o poczatkowa szybkosc combatu to nie powinni absolutnie tu nic zmieniac, bo gdyby chcieli tu mieszac wplyneloby to imho na cala gre w negatywny sposob.
Jesli juz narzekamy to GGG powinno sie bardziej skupic na combat feedbacku bo na to narzeka najwiecej osob. Mysle, ze powinni zatrudnic jakiegos dobrego dzwiekowca, ktory popracowal by nad tym elementem i doszlifowac co niektore animacje, bo sa kombinacje skilli/wrogow, ktore faktycznie w tym elemencie sa troche niedopracowane, ale tu znowu wracamy do faktu, ze nad ta gra pracuje niecale 20 osob i wszystko wymaga po prostu czasu.

PostNapisane: 15 sty 2013, 14:15 
lordyp napisał(a):
Kabraxis napisał(a):

tzn , że co?

Ofc ze pisze na serio. To ze nie rozumiesz to mi bardzo przykro.
I tak - masz racje. Gra jest targetowana w gracza hardcore'owego i wytrwalego i jesli z tego powogu uwazasz ze 'maja gdzies zarobek' to nie bronie ci tak myslec. Absolutnie nie beda jej zmieniac bo paru niecierpliwych albo D3 wannabes chca szybszego combatu i nie moga poczekac 1-2h. Napewno to ze MOZE kupisz stash taba ich przekona bardziej niz 150 ludzi ktorzy dali im po 1k USD do tej pory. :)

I nie. Nie ma zadnej wyimaginowanej 'masy graczy', nie mozna sluchac kazdej grupy graczy a GGG slucha swojego targetu - nie pierdolenia ludzi z attention span wiewiorki (ktorzy i tak pograja za free i quitna po tygodniu bo wyjdzie nowe Kal Of Djuti = nie dadza zarobic), ktorzy nie moga przezyc pierwszej 'wolnej' godziny gry.

Odsiew takich ludzi wyjdzie dlugoterminowo grze tylko na dobre - cos jak odsiew leni i debili na pierwszym roku trudnego kierunku studiow.

Chwala GGG ze nie zmieniaja gry na szybko aby zaspokoic zadania takiej grupy graczy i nie ida na 'latwa kase'.

PostNapisane: 15 sty 2013, 14:27 
Ojtam ojtam, nie filozofujcie już bo Kabra ślinotoku dostał.

Dajcie lepiej fajne nowe buildy dla summonera jakiegos, musze sobie coś poplanować a od zera mi sie nie chce ;]

open your mind for the serpent

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 343  Następna strona