MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 9 z 343

Autor:  Morgul [ 5 wrz 2011, 20:42 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
_mega_wkurwaiajace_kraby_strzelajace_z odwloka_ i _jeszcze_bardziej_wkurwiajace_melee_kraby_z ktorych_po_smierci_wychodzi_ten_strzelajacy_


Idealna nazwa dla tego mobka. Swoja droga jak melee zrzuca skorupe to przez chwile nie mozna go atakowac co jeszcze bardziej wkurwia.

Tez malo gralem, przez tydzien zrobilem 11lvl mauraderem. Lower prison, zajebista lokalizacja - cienie, muzyka, klimat - no po prostu miod dla oczu/uszu osob ktore zagrywaly sie w diabla1 kiedys. Dzisiaj tam doszedlem i piszczalem z radosci jak nastolatka na koncercie bibera.

System z potionami rzeczywiscie w pytke, bardzo mi sie to podoba.

Autor:  KKRT2 [ 5 wrz 2011, 22:13 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
A te sockety to wazna rzecz bo wlasnie w nich laduja
SKILLE - dokladnie, skille sa itemem, kamykiem, ktory wtyka sie w ekwipunek.
Dziela sie na 2typy: skille bazowe i supportujace a kazde z nich na 3 kolory (blue, red, green).
Skille bazowe to umiejetnosci ktore uzywamy np. split arrow, frost nova, fireball, shield charge, raise zombie itd. Wtykamy w item i od tego czasu skill z nami levleuje (nie trzeba uzywac) - w kazdej chwili taki wylevelowany kamyk mozna wyciagnac i schowac, tradować etc.
Skille supportujące to takie które same nic nie robią jednak dzieki połozeniu w sockecie zlinkowanym ze skillem bazowym dodaja do niego (za cene mana usage) bonusy, np. do split arrow dolozylem sobie cold dmg oraz pierce. Z tego co widzialem to mamy +fire/cold/ligh/chaos dmg, knockback, pierce, multiple projectiles, accuracy, faster attacks, faster projectiles, chance to crit, area of efect, magic find, itd. Oczywiscie skille supportujace tez leveluja (powoli).
Dziala to tak, biezemy ulubiony skill w odpowiedniego slota i wszystkie supportujace skille w zlinkowanych socketach dodaja bonusy. Kombinacji jest sporo, nie jest to totalna odmiana jak czasem runki w D3, a bardziej dodatki do juz gotowego skilla.
Skill-kamyki sa itemem i tez mogą miec lepsze quality (baaardzo pozadane sa takie boostniete skille).
Same skille narazie sa bardzo generic, bonusy do ataków, rozne rodzaje multistrike/cleave/split fire, i projectile/nova spelle, jest tez kilka silnych buffow dzialajacych na zasadzie charge (ktora to mechanika mi nie podeszla).
Brakuje mi narazie jakiegos AoE, typowego firewalla, blizzard, meteor etc. Zapewne beda takie skille a narazie devsi skupili sie na bazowych projectile do nukowania. Skilli mamy kilkadziesiat a zapowiadanych jest duzo wiecej.
Dodatkowo brakuje mi debuffów aoe czy nawet single target na jakies okazje, lub CC (mamy frost wall i slowy z frosta). Cos co moglby robic np. summoner zamiast marnowac mane na nuke kiedy armia zjada potwory - obecnie jest tak ze spamuje sie ice spelle, zeby odroznic swoje zombie od wrogich ;]
Brakuje mi jeszcze aktywnych skilli defensynych - czy jakkolwiek nazwac skille ktore zwiekszaja przezywalnosc wymagajac akcji ze strony gracza. Jakies anti-projestile shlied 2 sekundowy na cooldownie, blind na mobki z malym aoe, dash przed siebie czy inny "barrel roll". Poprawiloby to pewnie miodnosc, a zwlaszcza walki z bossami.

Skilli jest narazie 20-25, ma byc 100+, wiec buffow, debuffow i roznych innych skilli bedzie dostatek.
Nie wiem czy wiesz, ale mozna wsadzic w dwa [albo wiecej oczywiscie] rozne itemy 2 te same skill gemy np frost nova i w tych obydwu itemach dodac support gem'y do nich, czyli tak naprawde mozna sobie niezle wymaksowac jeden skill jak sie komus to bardzo podoba :)

Co do dash'a to jest shield dash, ktory dziala swietnie, jest tez phantom walk, ktory daje niewidzialnosc i szybkosc, jest skill z sily, ktory dodaje odpornosci, ale faktycznie tego jest narazie dosc malo, z drugiej strony nawet 1/5 skilli nie zaimplementowali ;p

Co do NPC'y, to beda bardzo zroznicowane i ladnie animowane, np szkielety walace ogniem beda plonely, walace lighting beda mialy iskry i wyladowania wokol siebie, beda oczywiscie npc'e buffujace inne npc'e, npc'e, ktore beda mieskiem armatnim i takie, ktore dowodza grupa badz ja lecza, by walka byla bardziej taktyczna. Gra dopiero wyszla z alphy i jest w close beta, ale zapowiada sie naprawde ciekawie.

A i bossowie tez nie sa jeszcze skonczeni :P

Autor:  tomugeen [ 5 wrz 2011, 22:22 ]
Tytuł: 

Tak, jak pisalem, nie zaglebiam sie w kazdy szczegół - napisalem pobieznie ogolne info o grze i wrazenia a i tak wyszlo tego w ch i troche.

To ze skilli docelowo robia 100+ pisal strone wczesniej Kabra, a o linkowaniu tego samego skilla w roznych itemach opisane jest na stronie PoE.
Podobnie jak zapowiedz support gemow drugiego typu - jako przyklad podali "entrapment", ktory zmienia fireballa, w fireballowego trapa etc.

Phase run (jesli o ten skill ci chodzilo) - daje boosta do speed i rzeczywiscie w melee minimalnie wolniej reaguja mobki, ale ma calkiem zauwazalny cast time i trwa do pierwszego ataku. Czasem wcale nie pomaga - uzywam glownie jako travel boost ;]

Btw, jak sie zakopia w te ciekawe support skille + same mase nowych skilli to mamy do wyboru: gra wyjdzie z ~60 skillami, albo bedziemy dluuuugo czekac.


EDIT: LOL ktos to czyta, ja tbh nie czytalem ;]

Autor:  wodny [ 5 wrz 2011, 22:24 ]
Tytuł: 

Założyłem dzisiaj 2 dodatkowe konta. Może w końcu mnie do bety wylosują. Rzadko tak robię, ale szczęście mi w tym przypadku nie dopisuje, to postanowiłem sobie sam dopomóc. Może się opłaci. Jak dostanę klucz dla frienda, to na pewno się z kimś podzielę. :)

Autor:  sula [ 5 wrz 2011, 23:01 ]
Tytuł: 

Ciekawe jak ten model f2p bedzie skonstruowany , jakie ceny ,etc bo ,że będzie "piknie" to wszyscy devsi zawze mówią. Ciekawę , oby było z głową , to się skuszę może. O ile w mmorpg-ach f2p mnie odrzuca to w innych typach gier jest czasem spoko.

Ogólnie giera wygląda spoko ,coś mnie tylko kurwa klucz do bety omija :/

Autor:  KKRT2 [ 5 wrz 2011, 23:21 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Ciekawe jak ten model f2p bedzie skonstruowany , jakie ceny ,etc bo ,że będzie "piknie" to wszyscy devsi zawze mówią. Ciekawę , oby było z głową , to się skuszę może. O ile w mmorpg-ach f2p mnie odrzuca to w innych typach gier jest czasem spoko.

Ogólnie giera wygląda spoko ,coś mnie tylko kurwa klucz do bety omija :/

Na pewno nie bedzie wplywal na balans gry, wiec zadnego pay to win, pay to faster exp etc nie uswiadczysz.

W sumie nie rozumiem czemu ida w totalne F2P, powinni pobierac z 10-15$ za konto or smth, w koncu gra jest tego warta, a to zawsze dodatkowy income na poczatek.

Autor:  Arturnik [ 6 wrz 2011, 00:01 ]
Tytuł: 

KKRT2 napisał(a):
Na pewno nie bedzie wplywal na balans gry, wiec zadnego pay to win, pay to faster exp etc nie uswiadczysz.


Tego nie wiemy, mogli sobie napisać, że będą nowe animacje/vanity cokolwiek, ale jeśli nikt nie będzie tego kupował, albo po prostu dochody z tego będą zbyt małe to wiadomo, że troszkę się zmieni sklepik.

Autor:  KKRT2 [ 6 wrz 2011, 00:20 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
KKRT2 napisał(a):
Na pewno nie bedzie wplywal na balans gry, wiec zadnego pay to win, pay to faster exp etc nie uswiadczysz.


Tego nie wiemy, mogli sobie napisać, że będą nowe animacje/vanity cokolwiek, ale jeśli nikt nie będzie tego kupował, albo po prostu dochody z tego będą zbyt małe to wiadomo, że troszkę się zmieni sklepik.

Wiemy to od lead designera i wspolzalozyciela firmy Chris'a Willsona. Powiedzial, ze wola miec mniejsze community, ale trwale niz szybki zarobek z pay to win.
Planuja ta gre na conajmniej 10 lat i maja za soba dosc bogatych znajomych, ktorzy mocno sponsoruja projekt, wiec az tak sie nie boja o finanse w ogolnym rozrachunku.

Oni dobrze wiedza, ze straca wiele fanow jak sie zaczna bawic w pay to win, zreszta GGG sklada sie praktycznie wylacznie z fanow gier hack and slash, przynajmniej jesli chodzi o glowne stanowiska w ich firmie.

Autor:  Dana [ 6 wrz 2011, 07:06 ]
Tytuł: 

Skąd wziąć beta key ? :oops:

Autor:  Atherius [ 6 wrz 2011, 07:57 ]
Tytuł: 

Ja ze skrzynki wziąłęm. :]

Autor:  WithnesS [ 7 wrz 2011, 12:31 ]
Tytuł: 

Dzięki!

Autor:  bre [ 7 wrz 2011, 23:07 ]
Tytuł: 

Ja rowniez. Tomu giev.

Autor:  tomugeen [ 7 wrz 2011, 23:09 ]
Tytuł: 

Juz mowilem, sam nie mam. Gralem na uzyczonym koncie. Tez kce :F

Autor:  Asmax [ 7 wrz 2011, 23:54 ]
Tytuł: 

<tomugeen> Mam dwa konta zupelnie nieuzywane, tylko nikomu nie mow hyhy
<tomugeen> Nikomu nie dam


Przechwyciłem rozmowe tomu z mendolem...

Autor:  Razoth [ 8 wrz 2011, 00:02 ]
Tytuł: 

A to żyd!

Autor:  tomugeen [ 8 wrz 2011, 00:05 ]
Tytuł: 

Pomowienia! mendol sie ze mna nie chce kolegowac. Teraz ma kumpli w lolu - typu szejwer, magpies i nokiuś.

Autor:  Niah [ 8 wrz 2011, 00:14 ]
Tytuł: 

tomugej napisał(a):
mendol sie ze mna nie chce kolegowac. Teraz ma kumpli w lolu - typu szejwer, magpies i nokiuś.


to by tłumaczyło kilka rzeczy

Autor:  sula [ 8 wrz 2011, 00:21 ]
Tytuł: 

Ta nikt nie ma kont , pewnie opychacie za ojro te konta nerdą zza zachodniej granicy :wink:

Gimme!

Autor:  wodny [ 8 wrz 2011, 00:23 ]
Tytuł: 

Zapisałem się na testy za pomocą 4 maili i nadal dupa. :o

Autor:  Atherius [ 8 wrz 2011, 07:30 ]
Tytuł: 

Ja na 10 kontach po ok tygodniu dostałem klucz ;p

Strona 9 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team