MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 86 z 343

Autor:  raggnarok [ 17 sty 2013, 23:01 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

http://pl.twitch.tv/gamespot Chris Wilson i PoE na streamie Gamespota, zaczelo sie 30s temu.

ROFLMAO, fajny stream na razie, koles z Gamespota z autentycznym zaciekawieniem na twarzy patrzyl jak Chris zmienia Fireballa support gemami, a jak otworzyl pasywne drzewko to bylo "OH MY GOD!!!". ROFL.

Autor:  Kabraxis [ 17 sty 2013, 23:15 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Reakcja pismaka z Gamespotu jak Chris otworzyl passive drzewko.... PRICELESS :)

Autor:  Nyx [ 17 sty 2013, 23:26 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

a3 cool, ale mi smaka narobił ten streamna PoE;s

Autor:  Kabraxis [ 17 sty 2013, 23:54 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Wychodzi na to ze OB startuje u nas 22 Stycznia o 10 wieczorem (23 10 rano w Nowej Zelandii).

PS. Fajne nowe mobki i ten boss General Tacticus czy jakos tak :)

Autor:  raggnarok [ 17 sty 2013, 23:56 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Pomylilo ci sie, 10 rano 23-go w NZ to 11 wieczorem naszego czasu i wtedy OB zaczyna sie w EU :) Oni razem z Australia swietuja sylwester pierwsi :)

Autor:  Kabraxis [ 18 sty 2013, 00:04 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nie pomylilo mi sie :) Nowa Zelandia jest +12 od nas a nie odwrotnie. W tym momencie jest u nich juz 12 w poludnie 18 stycznia. Czyli ich 10 rano to nasza 10 wieczorem DZIEN WCZESNIEJ.

Juz nie wspomne ze uzylem konwertera online bo sam nie bylem pewny mojej wiedzy geograficznej. :)

http://www.timeanddate.com/worldclock/c ... &p11=&p12=

Zresta jak pamietam to patche zawsze byly pozno w nocy naszego czasu bo wrzucali jest w daytime NZ wlasnie.

Autor:  raggnarok [ 18 sty 2013, 00:26 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Jebane time zones :P W sumie dobrze, 1 dzien jestesmy do przodu :D

Autor:  EloNis [ 18 sty 2013, 00:29 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

kuźwa pięknie, zamiast uczyć się do egzaminu z matmy będę napierdalać w PoE =.=

Autor:  tomugeen [ 18 sty 2013, 00:58 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

"olej szkołę, zostań ninją w PoE"

Szkoda ze nie mieli bardziej przygotowanych wypowiedzi, bo o paru kwestiach zapomnieli:
- currency items i ich wplyw na gre
- leagues (zwlaszcza cos wiecej o cutthroat)


Blue screena mialem, ten sam problem co pol roku temu, dzwiękówka creative sie gryzie czasem znienacka.

Autor:  Postal [ 18 sty 2013, 03:01 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

planuje dac tej grze kolejna ale tym razem ostateczna szanse. zobacze co tam od czerwca sie zmienilo.

btw ile jest max ppl w party?

Autor:  Mendol [ 18 sty 2013, 09:00 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

6 osob.

multi bedzie kozackie, niestety dla mnie jest chwilami malo przejrzyste.
szczegolnie w ciemnym terenie - jak witch walnie totem plus zombiaki to ciezko cos zobaczyc na ekranie :)

Autor:  tomugeen [ 18 sty 2013, 09:41 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Dlatego przy 6 zombie i 8 szkiletorach zrezygnowalem z nierunowanego single fireballa i wale rain of fire tam gdzie najwiecej na ekranie ;]

Autor:  Mendol [ 18 sty 2013, 10:29 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

a wlasnie czy poziom trudnosci jakos sie skaluje w zaleznosci od wielkosci party? albo czy mozna to jakos ustawic?
wczoraj biegalismy chwilke z kumplem i niestety jego questy byly na normal, wiec dla witch i maraudera bylo to troche nudne.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 sty 2013, 10:31 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nie bawiłem się witch, a chyba sobie zrobię na początek pod grupę głównie. Jest jakaś różnica w damage między frost, fire, lightning? Które najwięcej damage robi?

Autor:  tomugeen [ 18 sty 2013, 10:35 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

@mendziak - Skaluje sie, w party latwiej, bo mobki silniejsze, ale rzadziej sie w pape dostaje.

@TBN - kazdy z tych typow dmg wiaże sie ze status efektami. Zależą od resistów i skilli. Wystąpienie danego efektu zależy też od dmg jakiego mobek dostał, chyba procentowo.
Fire - Ignite: burning damage za 1/3 strzala ktorego dostali
Cold - Chill & Freeze: Chill spowalnia wszystko o 30%, freeze wiadomo ;]
Ligtning - Shock: 40% increased dmg na mobie, stackuje sie 3 razy

Obecnie frost i lightning maja lepszy dmg/utility, ale zaraz buffna fire. Na start polecam Cold Witch, duza kontrola i w miare łatwo rozwijać.
Pamietaj tylko o pakowaniu w defensywe. Zeby zabijać trzeba zyć ;]

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 18 sty 2013, 10:41 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Myślałem o frost witch, ale wydaje mi się na logikę, że to build bardziej pod granie solo: slow/freez etc. Witche chce robić na grupę, więc bardziej myślałem o dps plus curse i aury. Defensywa "na sucho" u witchy opiera się głównie na energy shield i life%?

Autor:  tomugeen [ 18 sty 2013, 10:47 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Mi wydaje się fire pod solo, bo boostuje wlasne dmg, natomiast shock daje vuln na dmg od wszystkich, z kolei ice zapewnie to najlepsza kontrola. http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Shock

Defensywa to moze być %life jesli potem skręcasz w drzewko templara i ładujesz tego troche (czyli taki templarowy build bo tam tona skilli poprawiających shielda, ES, Armor). To taki witch na wytrzymałość sie robi, przy okazji ta część drzewa ma duza zabawek do elemental dmg.
Druga opcja ze standardowych to Keystone CI (life spada do 1, tankujesz ESem), ale trzeba zebrać sporo ES zanim sie do tego etapu dojdzie - jakieś 1.2k, siedzisz wtedy bardziej w INT częśći drzewka, olewasz hp.
Ofc sa opcje mieszane i zupelnie dziwne, tez dostepne pewnie.

Autor:  Neonin [ 18 sty 2013, 10:54 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ja się nie mogę zdecydować templar czy ranger :/
W co pakować w templarze tomu?:) tylko bez skrótów proszę ;p

Autor:  Mendol [ 18 sty 2013, 10:55 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

mi sie podoba marauder z 1h swordem + shield i do tego luk.
calkiem fajne na start.

Autor:  tomugeen [ 18 sty 2013, 11:06 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Neonin napisał(a):
Ja się nie mogę zdecydować templar czy ranger :/
W co pakować w templarze tomu?:) tylko bez skrótów proszę ;p


Ja testowałem ostatnio tylko na lightning strike (tarcza + coś szybkiego do machania), a potem zbieranie tylko passive do HEALTH POINTS (HP to skrót hehehe), Melee Damage i Weapon Elementel dmg (lighting strike konwertuje hity na błyskawice), a dalej Tona resistów, armora, +do tarczy.
W skrócie, bierzesz te najfajniejsze rzeczy przy samym starcie templara, a potem przechodzisz do początku drzewka maraudera i tam tez piękne defensywne i melee talenty zabierasz.
Z keystonech (tych złotych passive) to takiemu ciachaczowi przydaje sie resolute technique - masz always hit, ale nie critujesz (a nie pakujesz nic w accuracy, wiec wydaje sie przydatne)
- moze jeszcze blood magic (wydajesz hp zamiast many na spelle, ale tu nie jestem przekonany).


PS. Rangerke tez mozna chyba na lightning strike fajnie zrobić ;]

Strona 86 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team