MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 91 z 343

Autor:  Ravushimo [ 21 sty 2013, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

OB jest releasem, aktualne packi maja byc usuniete do 2 tygodni po otwarciu serwerow i zastapione beda standardowymi w f2p paczkami waluty do gry.

Autor:  raggnarok [ 21 sty 2013, 13:29 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Mogliby dac info co bedzie w sklepiku w srode, bo jak dadza od razu fajne rzeczy to kupilbym supoort packa juz teraz i od razu zgarnal kiwi, a tak to nie wiem czy jest sens + ponoc te normalne paczki z punktami maja miec lepszy value niz te obecne...

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2013, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Eheheh, sie usmialem jak przeczytalem moje pierwsze wrazenia z POE ;]

Zajebiscie mi sie podoba mając porownanie, co potrafili zrobić z grą przez poltora roku (a wlasciwie rok, bo pol roku temu wiekszosc core zmian była gotowa). PoE bylo funkcjonalne, aale brakowalo jednej klasy, drzewko passive bylo ZUPELNIE inne (poza ukladem oczywiscie, skille mialy swoje kolory, i to zaleznie od klasy dawalo atrybuty, nie bylo +str/dex/int nodes), brakowalo skilli AOE, curse, o totemach i innych bajerach nie wspominajać. Ranged ataki nie byly jako projectile tylko "ranged melee check".
Mobki nie mialy praktycznie zadnych skilli, a gra konczyla sie przed koncem 2 aktu (bez bossa).
I cos na co zwrocilem ostatnio uwage - bardzo poprawili mozliwosci randomizowania terenu, az bylem zdziwiony ze wiele wejsc i przejsc nie bylo tam, gdzie sie ich spodziewalem po powrocie ;]

GJ GGG!

Autor:  Deshroom [ 21 sty 2013, 13:39 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

2 proste pytania (bądźcie cierpliwi - gram praktycznie godzinę w pracy i to jest mój pierwszy raz z poe):

1. czy jak wyrobie statsy wymagane pod łuki to dostane jakieś skile do klikania? jak nauczyć się wiecej skili pod bindy? one sa tam w tym drzewku gdzieś?
gram mara mam z lvl 6 mam z 5 skili gdzie widać resztę?

2. czy wiadomo co jeszcze będzie można kupić w shopie w najbliższej przyszłości?

Autor:  raggnarok [ 21 sty 2013, 13:41 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Deshroom napisał(a):
2 proste pytania (bądźcie cierpliwi - gram praktycznie godzinę w pracy i to jest mój pierwszy raz z poe):

1. czy jak wyrobie statsy wymagane pod łuki to dostane jakieś skile do klikania? jak nauczyć się wiecej skili pod bindy? one sa tam w tym drzewku gdzieś?
gram mara mam z lvl 6 mam z 5 skili gdzie widać resztę?

2. czy wiadomo co jeszcze będzie można kupić w shopie w najbliższej przyszłości?


1. Skille nabywasz na dwa sposoby: jako nagrode za questy lub po prostu jako dropy z mobow. W drzewku sa tylko i wylacznie pasywne umiejetnosci.
2. Na razie poza tym co jest (stash tabs, char slots) na 100% beda efekty czasteczkowe na broniach (glow, kolorki, etc.).

@tomugeen: Haha, ale zes jebnal sciane :D Ja sobie rofluje jak czytam wlasne wypowiedzi dotyczace PoE z pierwszych stron tego tematu :D

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2013, 13:45 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Deshroom napisał(a):
2. czy wiadomo co jeszcze będzie można kupić w shopie w najbliższej przyszłości?


A dokladnie napisali coś takiego (ja chce zielony ogien dla nekromantki).
Spoiler:


@raggna - tiaa ;]

Autor:  Deshroom [ 21 sty 2013, 13:47 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

dzięki, jeszcze jedno:

jest jakaś lista jakie skille dostaje jaka klasa na początku z questów?
zakładam ze każda klasa na początku dostaje z questów skille do tego czego używa na starcie.

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2013, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

A mowil kabraxis ze 'zobaczycie za rok' mowil? ;)

hehe


PS. Zapadla ostateczna decyzja - robie sobie Shadowa rzucajacego daggerkami (Etheral Knives).

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2013, 13:48 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

@Desh Ofkors - https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... true#gid=0

@kabra, to chyba ja dalem pierwszy linka do PoE, w pierwszym beta topicu D3. Na incgamers dali zajawke przed beta jeszcze.

Autor:  raggnarok [ 21 sty 2013, 13:51 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Deshroom napisał(a):
dzięki, jeszcze jedno:

jest jakaś lista jakie skille dostaje jaka klasa na początku z questów?
zakładam ze każda klasa na początku dostaje z questów skille do tego czego używa na starcie.

Jest spreadsheat z nagordami za poszczegolne questy, ale sporo quest rewardow sie zmieni od srody, takze w czwartek, gora w piatek bedzie on juz zaktualizowany.

Obecny spreadsheat masz tutaj: https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... true#gid=0

BTW, drzewko z sierpnia 2011: http://i63.photobucket.com/albums/h146/ ... llTree.jpg :D

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2013, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ale ten bajer z postacia widoczna na srodku byl spoko. :)

Mogliby juz dac patch notes... mialybyc w poniedzialek najpozniej a juz jest wtorek w NZ. :roll:

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2013, 13:57 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Heh, jedyne co bylo w tamtym drzewku fajne to dziura na środku, widać było postać i mozna sie było obronić jak w trakcie kminienia bonusów podbiegł zombie ;]

Dejvid...

Autor:  raggnarok [ 21 sty 2013, 14:01 ]
Tytuł:  Re:

Morgul napisał(a):
tomugeen napisał(a):
_mega_wkurwaiajace_kraby_strzelajace_z odwloka_ i _jeszcze_bardziej_wkurwiajace_melee_kraby_z ktorych_po_smierci_wychodzi_ten_strzelajacy_


Bueheheheh... To sie akurat nie zmienilo, kurwa nawet bym zaplacil zeby te jebane kraby wyjebac albo zastapic czyms innym :D

Autor:  sula [ 21 sty 2013, 14:04 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Powiedzcie mi, że tych krabów w mid / end nie ma plox.

Ja w CB zrobiłem tylko parę razy do ~10 lvl gdzieś i nie wiem co jest później.

Autor:  raggnarok [ 21 sty 2013, 14:06 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Sa :P

BTW, fajny link do poczytania w pracy: http://www.gggtracker.com/

Autor:  tomugeen [ 21 sty 2013, 14:06 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Raczej spamowania F5 czekajac na obiecane patchnotes.

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2013, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Kraby sa potem na mapach bo tam sa losowe potworki. :)

Autor:  raggnarok [ 21 sty 2013, 14:08 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

O, ciekawe info o animacjach:

Its probably because its been answered over 10 million times :) Its probably the feedback I see the most.

We have one animator. We have 900+ character animations. We also have enemy's that all have 5-8 animations. An animation can take from 2-6 hours.

If hes working on re doing animations already in the game no new monsters are being introduced.

Pretty much sums it all up. We are a small company. If we had 10 animators (maybe more) like Blizzard then yes this job would be a lot easier. Animations are slowly getting tweaked but as you must understand it is a very large task. It is getting attacked slowly when he has time.

Kudos dla tego jednego animatora :)

Autor:  Kabraxis [ 21 sty 2013, 14:11 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Koles od 2D artu tez jest 'ino jeden' i imho tutaj kudos nalezy sie jeszcze wieksze. :)

http://www.xoco1.com/work/

2D art itemkow w PoE jest imba super wykurwiony.

PS. Na tych jego screenach sa hinty z przyszlym contentem :)

Autor:  Drusek [ 21 sty 2013, 14:38 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

nikt nie ma linku do tej listy z quest rewards co Kripp uzupełnia?

Strona 91 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team