MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 96 z 343

Autor:  Keii [ 22 sty 2013, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

raggnarok napisał(a):
Gra chyba dzieki temu szybciej nie dziala tylko po prostu zajmie troche mniej miejsca na HD...

Możliwe, chociaż wydaje mi się, że może dzięki temu będzie się szybciej uruchamiać.

Autor:  D3jviD [ 22 sty 2013, 18:18 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nawet jezeli ktos potwierdzil, ze plik jest czysty, to wole nie ryzykowac odpalania obcych plikow .exe tylko po to, zeby gra zajmowala mniej czy uruchamiala sie 3 sekundy szybciej ;)

Autor:  Kabraxis [ 22 sty 2013, 18:20 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

U mnie ten tools spowodowal ze plik zajmuje 800 mega mniej ale zaczal sie micro stuttering/freezy przy zoltych mobkach itd... (kiedys w dawnych wersjach bylo takie cos bo gra slabo cache'owala shadery czy cos).

Lepiej imho sobie normalnie zdefragmentowac partycje (na zwyklym HDD) albo co jakis czas sciagnac gre od nowa (opcje sa w documents and setings jak ktos chce zbackupowac) bo fragmentacja i wydluzenie loadingow powoduja patche.

U mnie w sumie na nowej instalce mapy sie wczytuja szybko, jedynie initial loading trwa wieki.

Autor:  D3jviD [ 22 sty 2013, 18:27 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

1 dzien 3 godziny 33 minuty :)

Myslicie, ze sa w stanie to jeszcze przesunac? Czy juz za pozno i zrobia wszystko, zeby wystartowac?

Autor:  Nyx [ 22 sty 2013, 18:28 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ja sie tam bardziej boje ze mi braknie czasu na wymyslenie czym tu grac;>

Autor:  D3jviD [ 22 sty 2013, 18:37 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nyx napisał(a):
Ja sie tam bardziej boje ze mi braknie czasu na wymyslenie czym tu grac;>


Mam podobnie. Im blizej startu, tym wiecej buildow sprawdzam i nie moge sie zdecydowac.
Mysle, ze jednak ostatecznie padnie na summonerke albo 2h tank marudera.

Autor:  Razoth [ 22 sty 2013, 18:39 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Czy tylko ja staram się zrobić najbardziej pojebany i teoretycznie niemożliwy do grania build (ale tylko teoretycznie, bo umyślnie spierdolić postać nie jest trudno. Chodzi o to by na pierwszy rzut oka build wydawał się bezsensowny ale była jednak ta iskierka nadziei, że coś się z tego wykluje)?

D:

Autor:  D3jviD [ 22 sty 2013, 18:50 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Dziwne i wymyslne buildy maja zazwyczaj to do siebie, ze brakuje gemow. Jezeli to ktoras z rzedu postac, to masz juz kamyki odlozone, ale jak grasz pierwszy raz to ciezko cos wyskrobac. Przynajmniej mnie to odstraszylo od przesadnego kombinowania przy buildzie ;)

Autor:  Kabraxis [ 22 sty 2013, 18:55 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Razoth napisał(a):
Czy tylko ja staram się zrobić najbardziej pojebany i teoretycznie niemożliwy do grania build (ale tylko teoretycznie, bo umyślnie spierdolić postać nie jest trudno. Chodzi o to by na pierwszy rzut oka build wydawał się bezsensowny ale była jednak ta iskierka nadziei, że coś się z tego wykluje)?

D:


Moj build an Ethereal Knives jest bezsensowny bo znerfili kazdy jego kluczowy element :) Mimo tego bede nim gral bo jest zajebiscie wygodny i fun to watch (11 chainujacych projectiles tnacych mobki na plasterki :) ) - najwyzej mercilless mnie zastopuje.

PS. Moja szklana kula-szpiegula mowi mi ze Patch Notes beda postniete za 3h (jak licznik osiaganie 24h do OB).

Autor:  zaboleq [ 22 sty 2013, 19:10 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Nie chce flejmować ale jaka jest szansa, że na premierę będziemy mieli powtórkę z rozrywki typu "Error 37 w D3"?
Premiera jest niby o 22 naszego czasu i mam złe przeczucie, że tego samego dnia sobie nie pogram. Nawet bym wziął dzień wolnego ale cholera wie :E. Wiem wiem, PoE to nie D3 ale im większa popularność tym większa szansa, że serwerki nie wytrzymają :/.

Autor:  sula [ 22 sty 2013, 19:13 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Bardzo dużo chętnych. Na pewno serwery klękną albo / i zlagują. Już teraz jak klienta ściągam to się transfer wlecze 50-200 kb/s bo gdzie kiedyś jak ściągałem to leciał ~ 1 MB /s.

Autor:  raggnarok [ 22 sty 2013, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

zaboleq napisał(a):
Nie chce flejmować ale jaka jest szansa, że na premierę będziemy mieli powtórkę z rozrywki typu "Error 37 w D3"?
Premiera jest niby o 22 naszego czasu i mam złe przeczucie, że tego samego dnia sobie nie pogram. Nawet bym wziął dzień wolnego ale cholera wie :E. Wiem wiem, PoE to nie D3 ale im większa popularność tym większa szansa, że serwerki nie wytrzymają :/.


Tego to nie wie nikt :) Jedynym pocieszeniem jest fakt, ze maja przygotowane dodatkowe serwery, ktore moga bardzo szybko podlaczyc jesli zajdzie taka potrzeba. Mowil o tym Chris w ktoryms z wywiadow, takze moze nie bedzie tak zle...

Autor:  Nokiu$ [ 22 sty 2013, 20:07 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ej, jak dokładnie działają orby? Dropią mi tu i ówdzie, zbieram tego pełno, ale używać nie mogę, bo jakaś taka notka mi wyskakuje z lewej strony. ( tak wiem, odpowiedni orb do itemu, ale używam tak jak jest napisane i nie bangla )

Autor:  Kabraxis [ 22 sty 2013, 20:31 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Item musi byc w inventory a nie na paperdollu i nie moze miec wlozonych gemow.

Autor:  Ravushimo [ 22 sty 2013, 20:40 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

zaboleq napisał(a):
Nie chce flejmować ale jaka jest szansa, że na premierę będziemy mieli powtórkę z rozrywki typu "Error 37 w D3"?

Duza, na 99% cos sie zjebie. ;] Z ta roznica jednak ze GGG to na tyle ogarnieci ludzie (warto zwrocic uwage np jak wyglada u nich patchowanie, serwery nie potrzebuja maintance co tydzien) ze szybko sobie poradza i w odwodzie maja kilka serwerow ktore w razie czego po kolei beda wlaczac by przezyc te kilka dni mega wzmozonego ruchu.

Autor:  candidoser [ 22 sty 2013, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

kolejne noob question: biore Resolute Technique (wrog nie moze unikac, ja nie moge crit'nac). Czy w tym momencie accuracy sie do czegos przydaje? Innymi slowy czy jest jakas roznica pomiedzy attackiem missed, a dodged?

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2013, 20:57 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

W PvE zadna. Masz always hit, wlasnie bierze sie po to zeby nie martwić sie o accuracy.
Róznica pomiedzy miss a dodge pojawia sie Afair przy uzyciu Acrobatics, czyli wystepuje w PvP. Chyba;]

Ofc pomijam sytuacje maunalnego dodge ataku czy projectile.

Autor:  Kabraxis [ 22 sty 2013, 21:03 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Missy wynikaja z dwoch rzeczy - slabego chance to hit (accuracy) i wysokiego chance to evade (evansion) mobka. Finalowe wyliczenie czy trafisz czy nie jest jakas tam funkcja w/w. Mobki nie maja dodge dodatkowo jak playerzy.
Tak wiec jesli mobek nie moze twoich atakow 'evadnac' to nigdy nie bedziesz mial missa nawet jak bedziesz mial 5% hit chance wiec Accuracy jak masz Resolute Technique jest nieprzydatne.

I tak jak napisal tomu - w PvP jest inna sytuacjia bo playerzy moga ataki dodatkowo dodge'owac (matematycznie) - sa do tego passivy.

PS. To nie sa noboowskie pytania - mechanika na takim poziomie jest jak widac dosc skomplikowana. Najwieksza przyjaciolka przy rozkminianiu mechaniki PoE jest stara dobra logika, ktorej brakuje od dawna w grach. Ta gra jest ogolnie bardzo ''logiczna'.

Autor:  Matkall [ 22 sty 2013, 21:17 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No nie wiem... przynajmniej grajac rangerem moge nie trafic albo trafic "w" dodge na mobach....chyba, ze jestem juz tak stary i slepy, ze cos mi sie przewidzialo :) Czytalem opis jakiegos rare luku na ofic forum i ludzie wlasnie na dniach zauwazyli zmiane w opisie jednej z cech "Allways hit" na "Can not be evaded" i jakos nie wspominali, ze moze sie to tyczyc tylko PvP.
Ale pewnosci nie mam.

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2013, 21:27 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No dokladnie, to jest ta zmiana ostatnio. W PvE z tym lukiem trafiasz zawsze, natomiast roll na dodge (20% z acrobatics) jest rollowany przed liczeniem chance to evade (z Accuracy vs Avoidance) i ma znaczenie w PvP.
Nie wiem, czy jasno piszę ;]

http://www.pathofexile.com/forum/view-t ... 6/page/207
Dokladnie opisane odnosnie tej zmiany w temacie z unique'ami.

Strona 96 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team