MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 97 z 343

Autor:  Matkall [ 22 sty 2013, 21:30 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Czyli na 100% moby nie maja dodge ?

Autor:  Kabraxis [ 22 sty 2013, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Moby nie maja Dodge ani Blocka. Tylko Evansion.

Zmiana wordingu jest wlasnie do PvP.

Cytuj:
and there is two formuls in Evasion wiki:
"
Chance to Evade = 1 - Attacker's Accuracy / ( Attacker's Accuracy + (Defender's Evasion / 4) ^ 0.8 )
Chance to Avoid Attack = 1 - ( (1 - Chance to Evade) * (1 - Chance to Dodge) / 1 )
p.s. Dont know what "/1)" doing there

If Resolute Technique attacks only cant be evaded seems like they can be avoided, coz its depends on Dodge.
Seems like if you have Dodge passives you have change to avoid that multiplied by Evasion even if you have Resolute Technique
So if any player have Dodge passives then Resolute becomes useless?
I would like to hear the developers, not guesses


Niestety forum jest tak zasyfione ze ciezko znalezc wypowiedz devsa o tym.
Ale jestem 100% pewny ze w PvE z RT trafiasz zawsze wiec Accuracy jest martwym statem.

W PVP jest jeszcze dodatkowo Dodge i Block.

Autor:  lamoon [ 22 sty 2013, 21:33 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Za dużo kombinujecie. Będę grał kropka w kropkę tak samo jak Kripp. Zobaczę czym zacznie grać i jak będzie rozwijał postać.

Zrobię plagiat h3h3

Autor:  Templair [ 22 sty 2013, 21:37 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Jak dla mnie na start dw duelist. Rozwazam tylko czy 2x sword czy 2x siekiera. Podoba mi sie animacja jak postac zadaje cios siekiera pod zeberko ;P ...

T.

Autor:  Matkall [ 22 sty 2013, 21:39 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ok to juz wszystko jasne Kabra thx. Teraz tylko powiedz o ktorej startuje OB ? :)

Autor:  Keii [ 22 sty 2013, 21:48 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Matkall napisał(a):
Ok to juz wszystko jasne Kabra thx. Teraz tylko powiedz o ktorej startuje OB ? :)

22:00

Autor:  Matkall [ 22 sty 2013, 21:52 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Za osiem minut Keii ? :)

Autor:  Keii [ 22 sty 2013, 21:57 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Matkall napisał(a):
Za osiem minut Keii ? :)

W środę - jest też licznik na stronie.

Czy taunt totem działa w pvp?

Autor:  Zaratul [ 22 sty 2013, 22:04 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Zaratul napisał(a):
W dolnej części drzewka Maraudera są pasywki "added fire damage with weapons" i added fire damage".W jaki sposów one działają? Czy dają bonusy do skilli typu anger i infernal blow?


Jeszcze raz wklejam bo nikt nie odpowiedział.Wiecie może jak to jest z tymi pasywami?

Autor:  EloNis [ 22 sty 2013, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

jak masz jakieś bonusy do fire dmg w broni czy czymkolwiek innym to zostanie to wzmocnione pasywem z fire damage with weapons. wzmocni to też np. skille burning arrow czy Infernal Blow (to są chyba jedyne ogniste skille, reszta to same spelle wiec tylko na to bedzie to działać).

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2013, 22:22 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Oficjalny post

How the beta launch will work 24h

Będziemy mieli 2h na sciągnięcie 1.5GB patcha ;/

Autor:  Oyci3C [ 22 sty 2013, 22:30 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

No to widzę tą przepustowość kekekekeke.

Autor:  lamoon [ 22 sty 2013, 22:31 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Ja pitolę, jestem pełen podziwu dla GGG za profesjonalizm.

well done :)

Autor:  Kabraxis [ 22 sty 2013, 22:32 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Odzywa sie wlanie we mnie pesymista (albo realista) i przepowiadam ze wszytko pierdolnie w 10 minut jak 100k ludzi zacznie zasysac patcha w tym samym czasie.

Tak jakby nie mogli wylaczyc serwow juz teraz i dac te 24h na sciagniecie zeby rozlozyc traffic w czasie (i w miedzyczasie zakac ludzi Patch notesami i postami o sklepiku i co jakis czas teae screen czy cos postawoany na twitterze czy inszym gownie).... serio ja developerow czasem wogole nie rozumie. Najglupsze stworzenia na swiecie zaraz po autochtonach Tczewa. :)

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2013, 22:37 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Z jednej strony mogli dac juz serwery down i 17 razy wszystko sprawdzić, a ludzie by w roznych timezones posciagali.
Z drugiej, moze liczą na to, ze nie wszyscy wskoczą w queue przed 22 i sam start sie troche rozładuje.

Autor:  Keii [ 22 sty 2013, 22:43 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Może po prostu nie mają jeszcze patcha ostatecznie skończonego.

Autor:  Kabraxis [ 22 sty 2013, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

Pewnie nie ale srsly moga dac jeden feature mniej niz ryzykowac wlasciwie pewny crash serwerow przy sciaganiu patcha... juz teraz ludzie tam narzekaja ze im oidzie max 100kb/s a temat na forum w zaraz hitnie 10k odslon (w niecala godzine) - jako ze pewnie max 10% ludzi wogole czyta forum gry w ktora gra to ja przewiduje gg po 10 minutach. :)

Swoja droga PoE nam sie robi POPULARNE :) Mysle ze moga przekroczyc liczby EVE jesli chodzi o ilosc graczy online naraz... (porownuje z EVE bo tez hardcore indie gra).

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2013, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Path of exile

I jest forum. Zaraz podziele tematy na [D3] i [PoE]. Lud zwycięzyl o.O

Autor:  Keii [ 22 sty 2013, 22:51 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Z ciekawości, ile mniej więcej zajmuje przejście obu aktów na jednym poziomie trudności?

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2013, 22:57 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Na pierwszym poziomie trudnosci jakies 6-7h powinno wyjsc. Jak grasz ciągiem i nie przebijasz sie przez zone po X razy po restarcie gry to pewnie duzo szybciej. Mówie o luznym graniu ofc.
Wylądujesz wtedy gdzieś miedzy 25 a 30 lvl postaci.

Strona 97 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team