MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Path of Exile https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633 |
Strona 99 z 343 |
Autor: | tomugeen [ 23 sty 2013, 09:26 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Jak dla mnie mogą za 500$ pety robić i inne zabawki. Mają zarobić, więc bez różnicy czy jakis rare efekt kupi 10 osób za 500 dolców czy 1000 osób za 5$. Nie ma nic glupszego w grach niz placz na cosmetic itamz. W instancowanej grze. |
Autor: | Niah [ 23 sty 2013, 09:32 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
ściąga 2,5Mb/s całkiem si |
Autor: | Mendol [ 23 sty 2013, 10:12 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
prawie nikt duelista nie gra. jest jakis konkretny powod, dla ktorego nie warto nim zaczynac? |
Autor: | tomugeen [ 23 sty 2013, 10:29 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Praktycznie ma takie same mozliwosci jak okoliczne klasy (na łuk jak ranger, na 2h jak marauder), ale jego core - a umówmy sie, ze wiekszosc ludzi zaczyna od core charka - gdzie fluff klasy odpowiada skillom nie bardzo dziala. Ludzie na dueliscie chcą pewnie iść w dual wield albo szpade/szabelke/florecik, a tam troche opcji brakuje poza lightning strike. Będzie dopiero buffniety, obiecali dodać jakies skille, dla axe coś, dla DW aoe itd. I animacje obiecali tez poprawić (zeby nie wygladal jak przestrasozna pipka caly czas). Nie zmienia to faktu, ze spokojnie mozna różne buildy robić i będzie działał jak kazda klasa. |
Autor: | Mendol [ 23 sty 2013, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
no wlasnie znalazlem jakis calkiem ok build na 2h dla niego i sie zastanawiam ![]() bo ni chusteczki nie moge sie zdecydowac ;/ chyba, ze kabra w swej dobroci, podrzuci swoj build na shadowa, bo wyglada fajnie ![]() |
Autor: | Templair [ 23 sty 2013, 10:36 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Duelista z 2 siekierami wyglada ok. Pewnie nie bedzie op ale mam nadzieje zeslac troche punishmentu ... T. |
Autor: | candidoser [ 23 sty 2013, 11:00 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
"Lightning Arrow: Has been moved to level 10 (from 1). Its mana cost and progression have been flattened. The chance to shock has been removed. A damage bonus as it levels up has been added. The number of targets is now always 3." Ktos moze juz cos powiedziec na temat LA, czy trzeba czekac na sprawdzenie w praktyce? |
Autor: | Deshroom [ 23 sty 2013, 11:10 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Kombinujecie coś ja będę grać tym Marauderem - melee. o takie jakieś coś: Path of Exile - Molten Marauder Massacre http://www.youtube.com/watch?v=OhtYNZiJ-nE Blood magic to mam zacząć jakoś tak build? http://www.pathofexile.com/passive-skil ... bY37_2SA== |
Autor: | candidoser [ 23 sty 2013, 11:23 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
A jak tu nie kombinowac w takiej grze? Ona do tego stworzona. A ty chyba miales isc w luki tym mara, z tego co pamietam. |
Autor: | Deshroom [ 23 sty 2013, 11:24 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
czytam co piszecie. ostatecznie stwierdziłem że nie będę dorabiał ideologii tylko sobie pogram jak lubię. jak mi się nie bedzie podobało to przestane grać ![]() ostatecznie połupie czaszki w H'n'S i już poświeciłem na czytanie o POE z 15 minut w ostatnim roku wiec nie bede się silił na przemyślenia 10 godzin przed OB ![]() |
Autor: | candidoser [ 23 sty 2013, 11:31 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
No i slusznie. Ja z tego samego powodu rollnalem na rangera. Zeby od poczatku wygodnie sobie z lukiem biegac. |
Autor: | Deshroom [ 23 sty 2013, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Biegałbym z łukiem ale to wcale nie jest dla mnie wygodne. Poważnie. Rozumiem że pro i bezpiecznie, ale niewygodne. Dzisiaj z rana pograłem każdą klasą odrobinę. |
Autor: | candidoser [ 23 sty 2013, 11:36 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Niewygodne? W sensie, ze trzeba sie sporo ruszac? Dla mnie to akurat plus. Mnie akurat jakos melee nie kreci w POE (w przeciwienstwie do GRY_KTOREJ_NAZWY_NIE_WYMAWIAMY;)). Ale to juz kwestia gustu. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 23 sty 2013, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Bo melee jest trochę drętwe, animacje są takie a nie inne. Z D3 mogliby zerżnąć ten aspekt. No ale nie można mieć wszystkiego widać. hehe |
Autor: | Oyci3C [ 23 sty 2013, 11:48 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Tor-Bled-Nam napisał(a): Bo melee jest trochę drętwe, animacje są takie a nie inne. Z D3 mogliby zerżnąć ten aspekt. No ale nie można mieć wszystkiego widać. hehe Cicho! Jest super przecież pod warunkiem, że masz klapki na oczach. Ta gra cierpi na bardzo kiepską responsywność i od jakiegoś czasu staram się to komuś wytłumaczyć a dostaję argument -> hey ho wbijesz większy lvl, wrzucisz att spd i będzie więcej dynamiki !~ Nie, to jest to co powyżej napisał Tor-Bled-Nam i niestety dla mnie wyłącza to całkowicie klasy melee a PvP sobie sprawdzę w praniu chociaż obawiam się, że pójdzie w kąt poprzez irytację. |
Autor: | raggnarok [ 23 sty 2013, 11:51 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Co dokladnie masz na mysli mowiac o responsywnosci? Szybkosc uzywania skilli (za dlugie animacje?), poruszanie/obracanie sie postaci, combat feedback? |
Autor: | Highlander [ 23 sty 2013, 11:52 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Mimo wszystko mam podobne odczucia co Ojciec, i akurat w tym aspekcie D3 imo wygrywa. Chodzi o combat, rozpierdol i zwiazany z tym miod. Poza tym, w dupach sie poprzewracalo, dzial PoE i Diabolo... ;d |
Autor: | Ravushimo [ 23 sty 2013, 12:07 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Jak wam chodzi o miod zwiazany z rozpierdolem to nikt tu tego nie ukrywal i sie otwarcie mowilo ze to nie gra dla takich ludzi - dla was jest nowe DMC. :D |
Autor: | Highlander [ 23 sty 2013, 12:09 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
PoE to powinna byc turowka i przy kazdym ataku powinna byc rzucana kostka. Nie mowie, ze PoE jest zle, ale jakby ten aspekt wzieli z D3 to byloby cool. |
Autor: | raggnarok [ 23 sty 2013, 12:12 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
O, to by bylo najlepsze! ![]() A powaznie mowiac, to jak Ravushimo napisal, tak ma byc i tyle, GGG targetuje po prostu w taki, a nie inny player base (lubiacy D2). Chociaz wydaje mi sie, ze Oyciec nie mial na mysli efekciarskiego combatu etc. piszac o responsywnosci, dlatego go dopytalem.... |
Strona 99 z 343 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |