MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 99 z 343

Autor:  tomugeen [ 23 sty 2013, 09:26 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Jak dla mnie mogą za 500$ pety robić i inne zabawki. Mają zarobić, więc bez różnicy czy jakis rare efekt kupi 10 osób za 500 dolców czy 1000 osób za 5$.

Nie ma nic glupszego w grach niz placz na cosmetic itamz. W instancowanej grze.

Autor:  Niah [ 23 sty 2013, 09:32 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

ściąga 2,5Mb/s całkiem si

Autor:  Mendol [ 23 sty 2013, 10:12 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

prawie nikt duelista nie gra.
jest jakis konkretny powod, dla ktorego nie warto nim zaczynac?

Autor:  tomugeen [ 23 sty 2013, 10:29 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Praktycznie ma takie same mozliwosci jak okoliczne klasy (na łuk jak ranger, na 2h jak marauder), ale jego core - a umówmy sie, ze wiekszosc ludzi zaczyna od core charka - gdzie fluff klasy odpowiada skillom nie bardzo dziala. Ludzie na dueliscie chcą pewnie iść w dual wield albo szpade/szabelke/florecik, a tam troche opcji brakuje poza lightning strike.
Będzie dopiero buffniety, obiecali dodać jakies skille, dla axe coś, dla DW aoe itd. I animacje obiecali tez poprawić (zeby nie wygladal jak przestrasozna pipka caly czas).

Nie zmienia to faktu, ze spokojnie mozna różne buildy robić i będzie działał jak kazda klasa.

Autor:  Mendol [ 23 sty 2013, 10:32 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

no wlasnie znalazlem jakis calkiem ok build na 2h dla niego i sie zastanawiam :)
bo ni chusteczki nie moge sie zdecydowac ;/

chyba, ze kabra w swej dobroci, podrzuci swoj build na shadowa, bo wyglada fajnie :)

Autor:  Templair [ 23 sty 2013, 10:36 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Duelista z 2 siekierami wyglada ok. Pewnie nie bedzie op ale mam nadzieje zeslac troche punishmentu ...

T.

Autor:  candidoser [ 23 sty 2013, 11:00 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

"Lightning Arrow: Has been moved to level 10 (from 1). Its mana cost and progression have been flattened. The chance to shock has been removed. A damage bonus as it levels up has been added. The number of targets is now always 3."

Ktos moze juz cos powiedziec na temat LA, czy trzeba czekac na sprawdzenie w praktyce?

Autor:  Deshroom [ 23 sty 2013, 11:10 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Kombinujecie coś ja będę grać tym Marauderem - melee.


o takie jakieś coś:
Path of Exile - Molten Marauder Massacre
http://www.youtube.com/watch?v=OhtYNZiJ-nE

Blood magic to mam zacząć jakoś tak build?
http://www.pathofexile.com/passive-skil ... bY37_2SA==

Autor:  candidoser [ 23 sty 2013, 11:23 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

A jak tu nie kombinowac w takiej grze? Ona do tego stworzona.

A ty chyba miales isc w luki tym mara, z tego co pamietam.

Autor:  Deshroom [ 23 sty 2013, 11:24 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

czytam co piszecie. ostatecznie stwierdziłem że nie będę dorabiał ideologii tylko sobie pogram jak lubię. jak mi się nie bedzie podobało to przestane grać :P

ostatecznie połupie czaszki w H'n'S i już

poświeciłem na czytanie o POE z 15 minut w ostatnim roku wiec nie bede się silił na przemyślenia 10 godzin przed OB :P

Autor:  candidoser [ 23 sty 2013, 11:31 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No i slusznie. Ja z tego samego powodu rollnalem na rangera. Zeby od poczatku wygodnie sobie z lukiem biegac.

Autor:  Deshroom [ 23 sty 2013, 11:33 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Biegałbym z łukiem ale to wcale nie jest dla mnie wygodne. Poważnie. Rozumiem że pro i bezpiecznie, ale niewygodne.
Dzisiaj z rana pograłem każdą klasą odrobinę.

Autor:  candidoser [ 23 sty 2013, 11:36 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Niewygodne? W sensie, ze trzeba sie sporo ruszac? Dla mnie to akurat plus. Mnie akurat jakos melee nie kreci w POE (w przeciwienstwie do GRY_KTOREJ_NAZWY_NIE_WYMAWIAMY;)). Ale to juz kwestia gustu.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 23 sty 2013, 11:44 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Bo melee jest trochę drętwe, animacje są takie a nie inne. Z D3 mogliby zerżnąć ten aspekt. No ale nie można mieć wszystkiego widać. hehe

Autor:  Oyci3C [ 23 sty 2013, 11:48 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Tor-Bled-Nam napisał(a):
Bo melee jest trochę drętwe, animacje są takie a nie inne. Z D3 mogliby zerżnąć ten aspekt. No ale nie można mieć wszystkiego widać. hehe


Cicho! Jest super przecież pod warunkiem, że masz klapki na oczach.
Ta gra cierpi na bardzo kiepską responsywność i od jakiegoś czasu staram się to komuś wytłumaczyć a dostaję argument -> hey ho wbijesz większy lvl, wrzucisz att spd i będzie więcej dynamiki !~
Nie, to jest to co powyżej napisał Tor-Bled-Nam i niestety dla mnie wyłącza to całkowicie klasy melee a PvP sobie sprawdzę w praniu chociaż obawiam się, że pójdzie w kąt poprzez irytację.

Autor:  raggnarok [ 23 sty 2013, 11:51 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Co dokladnie masz na mysli mowiac o responsywnosci? Szybkosc uzywania skilli (za dlugie animacje?), poruszanie/obracanie sie postaci, combat feedback?

Autor:  Highlander [ 23 sty 2013, 11:52 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Mimo wszystko mam podobne odczucia co Ojciec, i akurat w tym aspekcie D3 imo wygrywa. Chodzi o combat, rozpierdol i zwiazany z tym miod.

Poza tym, w dupach sie poprzewracalo, dzial PoE i Diabolo... ;d

Autor:  Ravushimo [ 23 sty 2013, 12:07 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Jak wam chodzi o miod zwiazany z rozpierdolem to nikt tu tego nie ukrywal i sie otwarcie mowilo ze to nie gra dla takich ludzi - dla was jest nowe DMC. :D

Autor:  Highlander [ 23 sty 2013, 12:09 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

PoE to powinna byc turowka i przy kazdym ataku powinna byc rzucana kostka.

Nie mowie, ze PoE jest zle, ale jakby ten aspekt wzieli z D3 to byloby cool.

Autor:  raggnarok [ 23 sty 2013, 12:12 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

O, to by bylo najlepsze! :P

A powaznie mowiac, to jak Ravushimo napisal, tak ma byc i tyle, GGG targetuje po prostu w taki, a nie inny player base (lubiacy D2). Chociaz wydaje mi sie, ze Oyciec nie mial na mysli efekciarskiego combatu etc. piszac o responsywnosci, dlatego go dopytalem....

Strona 99 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team