Jesli jest taka jak w TQ to jest:
Szary - worthless trash, w TQ kazdy humanoid nosil defaultowo komplet szarego gearu i go zawsze dropil. Wlasciwie nie wiem po co to bylo w grze - pewnie w GD go nie ma.
Bialy - normalny jak w Diablo/POE - bez affixow
Zolty - Magic, 1-2 affixy
Zielony - Rare, 2+ affixow z szerszego poola niz zolte i czesto affix na rare = 2 i wiecej modow. Affixy generowane losowo.
Niebieski - Unikat. Fixed staty i ladna nazwa
Fioletowy - Legendary, total unikat, zaczynaly dropic na poznym Epicu ok lvl40-50 (odpowiednik Nightmare). Fixed staty i jeszcze ladniejsza nazwa, wiekszosc to byly itemki boskie z mitologii (np Hermes Sandals, itepe...).
Seledynowy - monster infrequents, czesciowo rare, czesciowo unikaty przypisane do typow mobow. Np meduzy mialy takie fajne luki seledynowe z czesciowo fixed statami itd... kwintesencja endgame itemhuntu w TQ - na te itemki sie wlasnie polowalo (i tez na fiolety). Why one a nie zwykle unikaty? Bo MI mogly byc upgradeowane a Blue/Fiolety nie.
Choc niektore fiolety wyrywaly z botow i bez upgrede'ow.
Sety - Byly sety Niebieskie (leveling) i fioletowe (endgame...cos jak klasowki w D2LOD)
Ogolnie odpowiadajac na pytanie - pewnie masz lowlvl unique. Mozna prosic o screena?
Ogolnie mam nadzieje ze itemizacja w GD bedzie rownie zajebista.