MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grim Dawn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792
Strona 2 z 44

Autor:  Kabraxis [ 16 maja 2013, 14:51 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Bylem na streamie z devem i on mowil ze skaluja sie z lvlem postaci ale zony i tak maja lvl range, czyli np moby z Noob Zony skaluja sie w widalkach 1-10 (liczba z dupy wyciagnieta) np.

Calkowite skalowanie byloby idiotyczne - jesli bedzie cos takiego to automatycznie moje zainteresowanie gra spada o 99%.

Autor:  yabaddi [ 16 maja 2013, 20:33 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Podobieństw do Titan Questa jest wiele ale dla mnie to plus (bardzo lubiłem tamtą grę). GD to jednak inne uniwersum (kolejny plus) i krok do przodu jeśli chodzi o potencjał gry.

Dobra, niech mi teraz ktoś powie jak leci kolejność mocy itemków. Znajdywałem do tej pory białe i żółte, a teraz spadł mi pierwszy niebieski (ładny xD). So.. Vincent, are we happy?

Autor:  Kabraxis [ 16 maja 2013, 21:42 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Jesli jest taka jak w TQ to jest:

Szary - worthless trash, w TQ kazdy humanoid nosil defaultowo komplet szarego gearu i go zawsze dropil. Wlasciwie nie wiem po co to bylo w grze - pewnie w GD go nie ma.

Bialy - normalny jak w Diablo/POE - bez affixow

Zolty - Magic, 1-2 affixy

Zielony - Rare, 2+ affixow z szerszego poola niz zolte i czesto affix na rare = 2 i wiecej modow. Affixy generowane losowo.

Niebieski - Unikat. Fixed staty i ladna nazwa

Fioletowy - Legendary, total unikat, zaczynaly dropic na poznym Epicu ok lvl40-50 (odpowiednik Nightmare). Fixed staty i jeszcze ladniejsza nazwa, wiekszosc to byly itemki boskie z mitologii (np Hermes Sandals, itepe...).

Seledynowy - monster infrequents, czesciowo rare, czesciowo unikaty przypisane do typow mobow. Np meduzy mialy takie fajne luki seledynowe z czesciowo fixed statami itd... kwintesencja endgame itemhuntu w TQ - na te itemki sie wlasnie polowalo (i tez na fiolety). Why one a nie zwykle unikaty? Bo MI mogly byc upgradeowane a Blue/Fiolety nie. :) Choc niektore fiolety wyrywaly z botow i bez upgrede'ow.

Sety - Byly sety Niebieskie (leveling) i fioletowe (endgame...cos jak klasowki w D2LOD)

Ogolnie odpowiadajac na pytanie - pewnie masz lowlvl unique. Mozna prosic o screena?

Ogolnie mam nadzieje ze itemizacja w GD bedzie rownie zajebista.

Autor:  EloNis [ 16 maja 2013, 22:32 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

skąd ściągnąć tą grę? bo na żadnym warezie nie umiem znaleźć :P

Autor:  yabaddi [ 17 maja 2013, 07:02 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Kabraxis napisał(a):
Jesli jest taka jak w TQ to jest:
Ogolnie odpowiadajac na pytanie - pewnie masz lowlvl unique. Mozna prosic o screena?
Ogolnie mam nadzieje ze itemizacja w GD bedzie rownie zajebista.


Zgadza się, itemizacja jest chyba analogiczna do TQ, a w każdym razie na etapie biały, żółty, zielony, niebieski (dalej się zobaczy ;)).

Boltspitter - ten niebieski, który znalazłem jest o tyle ciekawy, że założenie go dodaje postaci nowy skill

Oto i screenshot:
Obrazek

Autor:  Bloodleaf [ 17 maja 2013, 08:02 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

EloNis napisał(a):
skąd ściągnąć tą grę? bo na żadnym warezie nie umiem znaleźć :P



Za 50$ masz dostęp ;)

Autor:  Highlander [ 17 maja 2013, 08:19 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

w sumie sporo sobie liczą, ale imo prezentuje sie wyjebiscie.

Autor:  EloNis [ 17 maja 2013, 12:24 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Bloodleaf napisał(a):
EloNis napisał(a):
skąd ściągnąć tą grę? bo na żadnym warezie nie umiem znaleźć :P



Za 50$ masz dostęp ;)


a za darmo jak? :D bo nie wierze że płaciliście po 50$ żeby dostać się do bety tej gry :D

Autor:  Perrin [ 17 maja 2013, 12:26 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ludzie głównie płacili za to, żeby wesprzeć development tej gry, niektórzy już parę lat temu, inni na akcji Kickstarterowej. Samą grę można było (i ciągle można) nabbyć za wyraźnie mniejszą kwotę.
Większa suma to czysta ekstrawagancja i bonusy.

Autor:  raggnarok [ 17 maja 2013, 12:34 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Yup, ja wskocze na pewno do bety za 35 dolarowego pre-ordera jak tylko bedzie wiadomo kiedy beta sie zacznie.

Autor:  Piszpan [ 17 maja 2013, 12:42 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

popykalbym sobie w cos hnsowego. jak myslicie helsing czy grim dawn? tylko ze w grim to pewnie postacie z alphy beda kasowane.

Autor:  raggnarok [ 17 maja 2013, 12:59 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

W GD masz ograniczony content no i ile mozna w te alfe grac, w koncu to tylko... alfa :) VH zapowiada sie przyzwoicie i chyba niezbyt drogo, takze wybor imho oczywisty.

Autor:  Bloodleaf [ 17 maja 2013, 13:14 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

EloNis napisał(a):
a za darmo jak? :D bo nie wierze że płaciliście po 50$ żeby dostać się do bety tej gry :D


Za darmo się nie da, trzeba wspierać developerów takich jak ten bo potem zostaną same gnioty pokroju D3.

Autor:  Deshroom [ 17 maja 2013, 21:11 ]
Tytuł:  Re: Odp: [GD] Grim Dawn

mam deja vu po tekstach o POE

Autor:  yabaddi [ 18 maja 2013, 10:46 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Dwa nowe niebieskie (4th grade), spadły wczoraj z random mobów:

1) rękawice Storm's Grasp
http://imgur.com/YNAhhu2

2) buty The Final March
http://imgur.com/dnG9MRz

Zauważyłem, że zielone itemki (3rd grade) podobnie jak i niebieskie (4th grade) również miewają na sobie swoje własne skille, które otrzymuje nosząca je postać (ciekawe).

Autor:  Targaryen [ 18 maja 2013, 12:18 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Fajnie się to prezentuje, pomysł z unikalnymi skillami na przedmiotach to coś czego brakuje w d3 (między innymi) a co zdecydowanie urozmaicało rozrywkę. Czekam na jakąś otwartą betę :)

Autor:  sula [ 18 maja 2013, 12:28 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Wielkim fanem h&s nie jestem i myślałem, że po spędzeniu dość długiego (i fajnego) czasu w PoE będę miał dość na długi czas, ale ta gra fajnie wygląda i może się skuszę aby zakupić, żeby sobie pobiegać i pomordować na relaksie. Dwa pytania:

1. Retail ma być w tym roku, czy raczej w następnym?
2. Poziomy trudności mają być aka Diablo / PoE = przechodzisz całą grę, aby móc przejść ją kolejny raz na wyższym czy tak jak ten zapowiadany Van Hellsing gdzie możesz wybrać to na samym początku?

Autor:  lamoon [ 18 maja 2013, 22:30 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Jeszcze GD nie wpłynął do zatoki? Dziwne...

Autor:  yabaddi [ 19 maja 2013, 08:00 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

sula napisał(a):
Wielkim fanem h&s nie jestem i myślałem, że po spędzeniu dość długiego (i fajnego) czasu w PoE będę miał dość na długi czas, ale ta gra fajnie wygląda i może się skuszę aby zakupić, żeby sobie pobiegać i pomordować na relaksie. Dwa pytania:

1. Retail ma być w tym roku, czy raczej w następnym?
2. Poziomy trudności mają być aka Diablo / PoE = przechodzisz całą grę, aby móc przejść ją kolejny raz na wyższym czy tak jak ten zapowiadany Van Hellsing gdzie możesz wybrać to na samym początku?


Sądząc po stanie alfy to nie zdziwiłbym się gdyby premiera była w tym roku na przełomie jesieni/zimy. Dużo oczywiście zależy ile mają zrobione w zakresie nie objętym alfą ale nie sądzę, że zaczynaliby testy gdyby nie planowali wydania gry jeszcze w tym roku.

Co do poziomów trudności - wygląda na to, że poziomy trudności będą dostępne od samego początku (normal, hard, elite) bo przy tworzeniu postaci w kliencie alfy są od razu widoczne (choć w alfie zablokowane).

Autor:  Yarrow [ 19 maja 2013, 10:56 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

yabaddi napisał(a):
Co do poziomów trudności - wygląda na to, że poziomy trudności będą dostępne od samego początku (normal, hard, elite) bo przy tworzeniu postaci w kliencie alfy są od razu widoczne (choć w alfie zablokowane).


W Titan Quest, tez byly widoczne przy tworzeniu postaci, jednak odblokowywaly sie dopiero po przejsciu gry.

Strona 2 z 44 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team