MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Grim Dawn https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792 |
Strona 11 z 44 |
Autor: | yabaddi [ 8 paź 2014, 06:18 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
zaboleq napisał(a): Ktoś testował Arcanista może? Jak najbardziej. Osiągnąłem nim nawet już cap'a - tj. 35 level. Bardzo zacna specjalizacja. Typowy master AOE. W moim przypadku połączyłem go z Ocultist i poszedłem w elemental damage. Warto zainwestować w pasywy Arcanista dla regeneracji Energy - bez tego ciężko albo ciężkie picie Panetti's Replicating missile dobre, podstawowy skill sprawdza się na zwykłe moby, ew. małe grupki jeśli mamy Proliferation i/lub Distortion. Trozan's Sky Shard genialne - robi niezły łomot, imo must have. Devastation - silniejsza wersja sky shard, genialny damage ale raczej na wyjątkowe okazje typu boss, wredny hero itp. Callidor's Tempest - z założenia miało być fajne, wyszło jako-tako. jak dla mnie zbyt mały zasięg aby było skuteczne. Albrecht's Aether Ray - tym skillem się mocno rozczarowałem (mała moc) ale pewnie ze względu na inny typ obrażeń, który skill wykorzystuje (ja zbierałem elemental, to bazuje na aether jak sama nazwa wskazuje). |
Autor: | zaboleq [ 9 paź 2014, 13:51 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
No ja pomęczę go po weekendzie ale licze na dobry fun;]. Niestety Ocultist na minionach jest jakiś nudny i AI naszych petów jest słabe, momentami kulawe. Wolę sam siać spustoszenie:). |
Autor: | yabaddi [ 17 lis 2014, 07:36 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Build 22 wyszedł wczoraj - http://steamcommunity.com/app/219990/discussions/0/617319460930334725/ Kilka zmian do multiplayera (w tym przydział lootu), zwiększone stashe, małe szlify profesji itp. |
Autor: | zaboleq [ 17 lis 2014, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Czy ktoś tutaj jest chętny aby sobie pograć razem? Zaczął bym od nowa a w multi jeszcze się nie bawiłem:). |
Autor: | Archer [ 2 gru 2014, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Warto kupic? Na allegro po 50 zl, to nie majatek, ale nie chce czegos niegrywalnego kupic Podobne do TQ? Na ile godzin starcza obecny content? |
Autor: | yabaddi [ 3 gru 2014, 07:53 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Archer napisał(a): Warto kupic? Na allegro po 50 zl, to nie majatek, ale nie chce czegos niegrywalnego kupic Podobne do TQ? Na ile godzin starcza obecny content? Jak lubiłeś TQ to zdecydowanie warto. Gra jest dużo ciekawsza, ma lepszy craft i o niebo lepszą customizację postaci. Ile godzin? To pojęcie względne, zależy ile grasz. Pewnie na upartego jakbyś siadł to w weekend zrobisz całość - choć cap'a raczej nie wbijesz (to już dłużej zajmuje). Obecnie są dostępne niecałe 2 akty i wszystkie specjalizacje postaci. Cap lvl 35 ale w grze spotkać można moby z 42/43 (nawet bossy i sub-bossy). Osobiście z czystym sercem polecam. |
Autor: | zaboleq [ 3 gru 2014, 23:18 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Za 50zł to grzech nie wziąść :E. |
Autor: | EloNis [ 3 gru 2014, 23:24 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
za to wziąść to grzech.... -,- |
Autor: | D3jviD [ 4 gru 2014, 00:44 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Za taką kasę trzeba braść! |
Autor: | Razoth [ 4 gru 2014, 18:46 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Zgadzam się z panami wyżej. Kupiść koniecznie! |
Autor: | zaboleq [ 22 gru 2014, 23:56 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Pytanie nooba bo zapomnialem o tym a zawsze jakoś to się działo automagicznie - jak powiększyć swoje innventory w sensie miejsce w plecaku :E. Zacząłem dzisiaj grać i boli mnie dupa, że nadal mam tylko to podstawowe. Nie pamiętam czy to się dostawało z automatu czy może jakiś q/item to nam dawał? |
Autor: | yabaddi [ 23 gru 2014, 07:06 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
zaboleq napisał(a): Pytanie nooba bo zapomnialem o tym a zawsze jakoś to się działo automagicznie - jak powiększyć swoje innventory w sensie miejsce w plecaku :E. Zacząłem dzisiaj grać i boli mnie dupa, że nadal mam tylko to podstawowe. Nie pamiętam czy to się dostawało z automatu czy może jakiś q/item to nam dawał? Dostajesz jako nagrodę za niektóre questy. Na chwilę obecną można dostać oprócz podstawowej torby jeszcze 2. Mi na jednej postaci zrobił się bug między patchami i z niewiadomych powodów mogłem powtórzyć questa z tą nagrodą i mam łącznie 4 torby. |
Autor: | yabaddi [ 23 gru 2014, 10:11 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Edit: Zapomniałem dodać, że w ostatnią sobotę wyszedł kolejny build wprowadzający chapter 1 aktu 3. Do nowego miasta (Homestead) wejść co prawda jeszcze nie można ale jest rift na zewnątrz. Chapter 2 aktu 3 ma pojawić się w marcu 2015 (ponoć jest na ukończeniu). Do gry wprowadzono Augmenty (buffy do broni i niektórych elementów wyposażenia) oraz zwiększono level cap do 40. Pełna lista zmian tutaj. |
Autor: | D3jviD [ 18 sty 2015, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Kupiłem za 60zl na allegro i... wciagnelo mnie na maksa. Warto na ten tytul czekac. Niby gram na podstawowym poziomie trudnosci, a bossowie to zawsze wyzwanie, trzeba sie nameczyc, content nie przechodzi sie sam. Poczatek drugiego aktu i zaczynaja dropic naprawde ciekawe przedmioty, nawet cos setowego wpadlo. Ciagnie mnie, zeby zrobic kolejna postac i zobaczyc jak wyglada zabawa z ranged dps, bo aktualnie soldierem sie bawie. Jak ktos sie zastanawia nad kupnem, to szczerze polecam |
Autor: | yabaddi [ 18 sty 2015, 14:18 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Z ranged sprawdza sie combo Demolitionist i Ocultist. Arcanist tez jest niezly - mniejszy dmg ale chyba najlepsze AOE (zaraz po Canister Bomb demolitionista). Niemniej jednak największy damage robie u Nightblade'a (combo z Soldierem), tutaj mam crity na paredziesiat tysiecy |
Autor: | vilhelm [ 18 sty 2015, 22:42 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
chujnia, że nie ma serwerów oficjalnych do tego online.... |
Autor: | Archer [ 18 sty 2015, 22:54 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Warto sie wgl na tym lvl capie pchac w dwie specjalnosci? Ja mam NB na 31 i wymaksowalem 2 skille dopiero. |
Autor: | yabaddi [ 19 sty 2015, 07:20 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
vilhelm napisał(a): chujnia, że nie ma serwerów oficjalnych do tego online.... Na to trzeba kasy, a tę grę robi kilku gości - gdyby nie wsparcie z Kickstartera to by pewnie nie powstała. Swoją drogą multiplayer działa i można ze znajomymi pograć w co-opie więc te serwery tak na prawdę nie są konieczne. |
Autor: | yabaddi [ 19 sty 2015, 07:24 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Archer napisał(a): Warto sie wgl na tym lvl capie pchac w dwie specjalnosci? Ja mam NB na 31 i wymaksowalem 2 skille dopiero. IMO warto, np. Nightblade aż się prosi o skill Soldiera, który przemnaża siłę ataku co 3 ciosu. Generalnie trzeba wybrać sobie ze 2-3 skille do walki, a resztę skillpointów wrzucać w passive'y. Poza tym, nie musisz mieć max skilla aby być efektywnym w walce. |
Autor: | D3jviD [ 19 sty 2015, 09:39 ] |
Tytuł: | Re: [GD] Grim Dawn |
Ja ide w takim kierunku i jest bardzo przyjemnie. Atm 29 lvl. Debuff occultisty bardzo przydatny. Do tego 4 przedmioty na sobie z szansa "on hit" i przy wiekszej ilosci wrogow procuje to zajebiscie. Wczoraj przeszedlem dungeona w II akcie z 3 bossami, naprawde dlugi i wymagajacy content. Gdyby nie to, ze nowy portal byl praktycznie zaraz po wyjsciu, to dzisiaj bym musial na nowo przeciskac sie przez calego dunga Wciaga! |
Strona 11 z 44 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |