MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 12 z 343

Autor:  lordyp [ 17 wrz 2011, 09:38 ]
Tytuł: 

jak tak łatwe to prosze o instrukcje jak to zrobić :)

Autor:  Piaskowy [ 17 wrz 2011, 09:41 ]
Tytuł: 

O takie rzeczy się nie pyta "jak to się robi", to samo przychodzi :)

Dziś jeszcze może coś załatwię. Ci co wysłali mi pm a nie dostali odpowiedzi, niestety się spóźnili.

Autor:  zderzaq [ 17 wrz 2011, 09:57 ]
Tytuł: 

Chętnie "przyjmę" kluczyk 8)

Autor:  Perrin [ 17 wrz 2011, 10:01 ]
Tytuł: 

Też chętnie "przyjąłbym" kluczyk, ale nie sadzę, żeby ktokolwiek z grających takie rozdawał, bo niby skąd mieliby je brać? ;)

Autor:  wodny [ 17 wrz 2011, 10:21 ]
Tytuł: 

Ja założyłem 5 kont. Z każdego napisałem po kilka czy więcej postów i dupa. :-?

Autor:  sula [ 17 wrz 2011, 12:46 ]
Tytuł: 

Piaskowy napisał(a):

Dziś jeszcze może coś załatwię. Ci co wysłali mi pm a nie dostali odpowiedzi, niestety się spóźnili.

Szybko się rozeszły , pewnie się spóźniłem moment bo chyba parę minut po poście pm puściłem :wink:

W każdym razie jakbyś coś załatwił później to bardzo chętnie przyjmę :)

Autor:  Kruzer [ 18 wrz 2011, 02:59 ]
Tytuł: 

drzewko skill`i pasywnych jest co najmniej przerażające.
spotkać można tylko kogoś w mieście i dopiero po dołączeniu do party biegać z nim poza, czy to tylko w pierwszym akcie się biega solo.

Autor:  tomugeen [ 18 wrz 2011, 11:17 ]
Tytuł: 

Razem tylko w party.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 19 wrz 2011, 13:27 ]
Tytuł: 

jak by ktos mial jeszcze jeden kluczyk do bety to bardzo prosze na PMa :)

Autor:  wodny [ 19 wrz 2011, 13:31 ]
Tytuł: 

Mormo Blastbeat napisał(a):
jak by ktos mial jeszcze jeden kluczyk do bety to bardzo prosze na PMa :)

Raczej nikt nie ma. :)

Pieprzę. Czekam na Open Betę. Ileż można. Masakra. :-?

Autor:  Perrin [ 19 wrz 2011, 13:46 ]
Tytuł: 

Open beta ma podobno być coś koło stycznia przyszłego roku. Do tego czasu może zostaniemy wylosowani ;).

Autor:  Włodek [ 22 wrz 2011, 15:33 ]
Tytuł: 

Jeżeli miałby ktoś jeszcze kluczyk, to chętnie go wezmę

Autor:  Ravushimo [ 23 wrz 2011, 23:58 ]
Tytuł: 

Kurde tak patrze na filmy z gry to calkiem zacny slasher sie szykuje... tylko jeszcze gief klucz do bety zeby samemu sprobowac :<

Autor:  Kabraxis [ 24 wrz 2011, 00:38 ]
Tytuł: 

Na pocieszenie dla all co nie maja keya wrzuce uber endgame itemek (gra jest atm zitemizowana do lvl 60 a unikatow jest raptem kilka i lovlvl wiec duzo wiecej sie wyciagnac nie da):

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Pomijajac godly staty dla castera a juz w szczegolnosci nastawionego na pioruny to myslalem o ilosci kombinacji i mozliwosci kustomizacji postaci za pomoca tylko tego jednego itemka (chodzi o ilosc i kolory socketow oraz to ze sa all zlinkowane) i mnie rozbolala glowa od ilosci kombinacji a nie ma ingame nawet polowy skillgemow jeszcze. : ) Serio... wymieklem a lubie takie rzeczy. :)

PS. Tak tylko chcialem linknac bo np. teraz w temacie o D3 toczy sie dyskusja o chujowosci itemizacji ktora pokazal Blizzard i o tym ze nie ma tam itemkow, ktore jak dropna to juz obmyslasz jaki zrobic build oparty o nie jak w Diablo 2 itp...)
No coz to jest wlasnie przyklad takiego itemka i dobrej itemizacji (glownie przez GENIALNY pomysl z socketami)... a to tylko losowa rarka i to medium lvl bo max lvl w grze bedzie 100.

Autor:  Kabraxis [ 24 wrz 2011, 14:07 ]
Tytuł: 

I jeszcze specjalnie dla was znalazlem fajny gameplay highlvl Rangerem w Mealstrom Of Chaos czyli totalnie randomowym (mapa, graficzne efekty nalozone na nia, mobki, layout mapy inny niz w kampanii itp...) temporary endgame dungeonie (ma 20 "pieter" w dol).

http://www.youtube.com/watch?v=y3k0-pMPoik&hd=1

Jak mi ktos jeszscze raz napisze ze gra jest wolna i niedynamiczna... : )
Tylko w PoE ta dynamika przychodzi z czasem, rozwojem postaci i poziomem trudnosci - dokladnie tak jak w Diablo 2 i przeciwnie niz w robionym pod 15latkow z ADHD Diablo3 gdzie pierwszym byle jakim skillem rozpierdalasz pol mapki zeby ladnie wygladalo. :)

BTW. W przyszlym tygodniu patch 0.9.3 i mega zmiany w balansie plus revamp passive skill tree - cant wait. :P
Dodatkowo jakis dev na forum napisal ze wlasnie w tej chwili pracuje na unikatami i niedlugo beda w gzre razem z cala kupa unikalnych modow do nich.

Jeszcze z 1-2 patche W koncu i bedzie w to mozna pograc nie jak w nieskonczona bete tylko jak w normalnego zajebistego HnS.

BTW. Jak ktos chce klucz i ma konto na neogaf'ie to chyba tutaj sobie ludzie rozdaja nawzajem: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=446159

EDIT: Znalazlem w linkach po tym filmiku z gameplayem: http://www.youtube.com/watch?v=s7ldB27cRRw&NR=1

LOL

Autor:  Nyx [ 24 wrz 2011, 15:53 ]
Tytuł: 

Ten gameplay jak i animacje sa tak słabe ze az sie srac chce.

Autor:  Atherius [ 24 wrz 2011, 16:02 ]
Tytuł: 

Akurat animacje są bardzo fajne "na żywo", płynne itp. ale póki co jakoś nie wciągnęła mnie na dłużej, nie ma chcicy, żeby grać dalej - brakuje tego czegoś.

Autor:  sula [ 24 wrz 2011, 16:07 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Ten gameplay jak i animacje sa tak słabe ze az sie srac chce.

Huh? Akurat animacje są bardzo fajne , no nie na poziomie Diablo ale i tak fajne , w tym wideo jest "tearing" ale to podejrzewam ,że przez Frapsa

Autor:  Kabraxis [ 24 wrz 2011, 16:15 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Ten gameplay jak i animacje sa tak słabe ze az sie srac chce.


Sorry ale nawet Sobtainer lepiej trollowal. Go away.

Autor:  raggnarok [ 24 wrz 2011, 16:29 ]
Tytuł: 

Animacja, grafa ok, ale ten twoj filmik jest slaby i tyle. Napierdalasz z shiftem i tylko co chwile uciekasz od tych kulek - ot cala rozgrywka. Mam podobne wrazenia co Atherius. Brakuje mi tego czegos co by pchalo mnie do grania dalej. Moze jak wprowadza jakas sensowna fabule to cos z tego bedzie, bo teraz w becie swiat jest pusty, 3 q napisane bez jakiejkolwiek fabuly, ladu czy skladu, ot wyglada to bardziej na pokazanie enginu niz gra z jakakolwiek trescia...

Strona 12 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team