MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 13 z 343

Autor:  Morgul [ 24 wrz 2011, 16:57 ]
Tytuł: 

No ale co osoba grajaca lucznikiem mialaby jeszcze robic? Biega i napierdala z luku, standard.

Mi sie w PoE nie podobaja otwarte przestrzenie, malpy w akcie 2 sprawily, ze przestalem grac. Osobiscie fabuly nie potrzebuje bo i tak nie bede czytac, ale questy by sie przydaly dla nagrod. Na szczescie gierka jest jeszcze daleko od premiery wiec maja sporo czasu, strach sie bac co by bylo gdyby tam pracowalo z 3x wiecej osob i mieli 3x wiekszy budzet. A gdyby tak mieli mozliwosci blizzarda.. ehh.

Autor:  Vorgath [ 24 wrz 2011, 17:10 ]
Tytuł: 

Bylby moze ktos tak dobry i podarowal kluczyk?

Autor:  raggnarok [ 24 wrz 2011, 17:11 ]
Tytuł: 

Zobacz Demon Hunterke z D3 i co moze robic klasa ranged. Pulapki jakies, multishot, akrobatyczny odskok i jednoczesny strzal, strzal spowalniajacy, dash, w chuj opcji. A tu Kabraxis stoi i napierdala jednym skillem :)

Autor:  Morgul [ 24 wrz 2011, 17:21 ]
Tytuł: 

Bo liczy sie efektywnosc a nie efektownosc ;), skonczy sie na tym ze dh tez bedziesz stal i nawalal ze skilla ktory zadaje najwiecej dmg :P btw. w poe jeszcze nie ma wszystkich skilli o ile sie orientuje (a slabo sie orientuje).

Autor:  raggnarok [ 24 wrz 2011, 17:25 ]
Tytuł: 

Zobaczymy :) Na razie oceniam to co widze :)

Autor:  tiomor [ 24 wrz 2011, 17:31 ]
Tytuł: 

Ranger akurat daje mnostwo zabawy, z tym ze gra musi chodzic plynie. U mnie niestety chaczy czasami wiec wystarczy zawiecha na 1-2s i leze na zgonie :p

Autor:  Kabraxis [ 24 wrz 2011, 17:33 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Zobacz Demon Hunterke z D3 i co moze robic klasa ranged. Pulapki jakies, multishot, akrobatyczny odskok i jednoczesny strzal, strzal spowalniajacy, dash, w chuj opcji. A tu Kabraxis stoi i napierdala jednym skillem :)


W PoE klasa ranged moze zrobic dokladnie to samo dodatkowo jak sie zesplashuje w INT to sobie moge firebalel puszczac i klatwy albo sumonowac duchy (tak jak zreszta na filmiku - to nie jest napierdalanie jednym skillem).
Z tego co wymieniles w PoE nie ma juz w tym momencie tylko odskoku z jednoczesnym strzalem i dasha (jest charge z shieldem i teleport do wroga z jednoczesnym atakiem). Co do trapow to jest support gem ktory kazdy spell moze zmienic w trapa wiec wiesz... :) Dodatkowo bedzie cala seria skilli "Traps". Serio nie masz zielonego POJECIA o czym mowisz jesli chodzi o mozliwosci gameplayowe tej gry.

Sorry ale jesli nie rozrozniasz OPCJI od efektywnego grania w endgame to nie masz pojecia o HnS genre. Sorry ragna ale prezentujesz poziom wiedzy i ogarniecia Sobtainera.

D3 ma "w chuj opcji" ? - ~20 skilli na klase to juz teraz jest "w chuj opcji". W D2 bylo mniej wiecej tyle samo. Troche obiektywizmu. Mozesz strzelac, postawic trapa, zrobic dasha i to by bylo na tyle. Czuje sie powalony poprostu. W Daiblo 2 amazonka tez mogles strzelac, postawic Decoya czy Walkirie i nawet teleportowac sie z Enigmy. Rewolucja gameplayowa poprostu w tym D3 lol.

Wyglada to jak wyglada bo gameplaye z HnS zawsze tak wygladaja.
Gameplaye z D3 wygladaja dokladnie tak samo - napierdalasz jednym skillem ktory najszybciej zabija tylko ze dodatkowo wszytko naokolo wybucha bez powodu.

"strach sie bac co by bylo gdyby tam pracowalo z 3x wiecej osob i mieli 3x wiekszy budzet. A gdyby tak mieli mozliwosci blizzarda.. ehh."

Gdyby tak bylo to juz w alphie mielibysmy HnS lepszego niz cala seria Diablo plus TQ razem wziete. :)
Ale ave ze jest chociaz to co jest bo zostalo by mi grac tylko w uproszczone do granic mozliwosci D3.

I mnie w tej grze nie interesuje animacja czy fabula (wogole fabula w HnS jest na RAZ wiec mogloby jej wogole niebyc tbh) - ta gra jest fajna bo ma fajne, swieze pomysly. Wlasciwie do kazdego elementu HnS wprowadza cos nowego i fajnego. I o dziwo jak do tej pory to sie sprawdza (w becie).
Zupelne przeciewienstwo Diablo 3, ktore jedynie upraszcza, casualizuje i wycina elementy. Sorry ale jeszcze troche wytna i zrobia Slashera ala God Of War a nie action RPG (zreszta Diablo 3 dla mnie juz nie jest zadnym RPG bo nie ma decyzji rozwoju postaci).

POE MA POMYSL NA SIEBIE - DIABLO 3 NIE MA.

Dlatego dla mnie PoE > D3.

Autor:  raggnarok [ 24 wrz 2011, 18:17 ]
Tytuł: 

Oceniam to co widze, Kabraxis :) Nie interesuje mnie na razie co bedzie kiedys tam w tej grze, jak bedzie to bede o tym dyskutowal. Wiem, ze moge sobie puszczac fireballa, wiem, ze moge nawet rangerem grac melee jak bede chcial, puszczac klatwy postacia melee etc. Ot, opieralem sie na twoim filmiku i na tym co tam zobaczylem. Poza tym jakbym chcial puszczac fireballe rangerem to byl gral Wiedzma :)
Ja ci wierze na slowo, ze na wysokuch lvl sa fajne skill gemy i itemy, ale ja nie mam zupelnie motywacji zeby tam dotrzec, bo gra jest dla mnie obecnie zwyczajnie nudna + kamera, ktora mi zabija jakakolwiek przyjemnosc z tej gry i poki tego nie zmienia to do PoE nie wracam.
Czy D3 nie ma pomyslu na siebie? Grubo sie imho mylisz. Tez wprowadza pare fajnych rozwiazan, ktorych mi brakuje w PoE, jak np. wlasnego typu many/rage/etc. dla kazdej klasy, tak jak jest to w D3. Gralem sobie ostatnio duelista i mana mi tak szybki spierdalala na 10 czy 11 levelu uzywajac jedynie Dual Strike, ze mialem dosc i uswiadomilem sobie jak arachaiczne jest to rozwiazanie... Chociazby pod tym wzgledem D3>PoE :)

Autor:  bre [ 24 wrz 2011, 19:13 ]
Tytuł: 

Zgodze sie z Kabraxisem. Footage fajny, dynamiczny. Widac, ze cos sie dzieje. Po slamazarnych poczatkach jezeli tak maja wygladac wysoko levelowe walki to jestem zdecydowanie za.
Wg mnie system skilli w PoE bije na glowe wiekszosc "nowosci" w D3.

Jak wam sie znudzilo granie to zapodajcie konto albo jakiegos buddy key'a bo dopchac sie do tej bety jest cholernie ciezko.

Autor:  Kabraxis [ 24 wrz 2011, 19:19 ]
Tytuł: 

Raggnarok:

Widzisz jak ja komentowalem przecieki czy filmiki w temacie Diablo 3 rowniez na zasadzie ze "oceniam to co widze" to reakcje byly podobne... tylko bardziej ze strony co poniektorych Blizzardowskich betonow agresywne. :)

Dla mnie to wyglada tak - ani PoE ani Diablo 2 ani Diablo 3 czy tam Titan Quest nie sa idealnymi HnS'ami. Idealna gra bylaby gra ktora polaczyla by elementy z tych gier.

Ja widze wiecej fajnych elementow w PoE, ty w D3. Moze byc.
Ciebie w PoE odrzuca kamera czy tam animacje, mnie w D3 odrzuca mongowo/WoW'owy wyglad itemkow i wlasciwie brak rozwoju postaci na ktory mam jakikolwiek wplyw. Tez moze byc.

Peace. Obie gry pewnie beda fajne ale one naprawde pod wzgledem core designu sa ZUPELNIE ROZNE mimo ze to ten sam gatunek (choc D3 IMHO niebezpiecznie zbliza sie do wlasnie rozbudowanego konsolowego slashera). Im wiecej gram w PoE i im wiecej info udostepnia Blizzard (np ostatnie info o itemkach) tym mozniej to widac.
I dobrze. Cos takiego jest potrzebne.

Imho PoE bedzie takim RIFTem wsrod HnS. Solidne drugie miejsce wsrod gatunku mimo lepszych pomyslow i lepszej grafiki. Nie zagrozi Diablo 3 tak jak RIFT nie zagrozil WOW'owi ale bedzie bardzo solidna alternatywa dla ludzi takich jak ja - zmeczonych wchechobecna prostota, scasualowieniem i kiczem ktory uprawiaja developerzy z Blizzardem niestety na czele. (tak wiem ze RIFT tez jest prosty i WoW-style.. moze porownanie nie jest zbyt dobre jednak).

Autor:  Kabraxis [ 24 wrz 2011, 19:27 ]
Tytuł: 

bre napisał(a):
Zgodze sie z Kabraxisem. Footage fajny, dynamiczny. Widac, ze cos sie dzieje. Po slamazarnych poczatkach jezeli tak maja wygladac wysoko levelowe walki to jestem zdecydowanie za.
Wg mnie system skilli w PoE bije na glowe wiekszosc "nowosci" w D3.


No ja tez uwazam ze ten system skilli > Rozne rodzaje many i czerwone kulki wypadajace z wrogow (chyba jedyne dwie rzeczy, ktorych jeszcze nie bylo i o ktorych mozna powiedziec ze je wymyslili)

A to bedzie wygladac lepiej, duzo lepiej. Na tym filmiku gosc gra jak gra poniewaz ilosc skilli w tym momencie jest ograniczona - jest 30pare, bedzie ponad 100. Mobki tylko leza na playera bo wiekszosc nie ma skilli zaimplementowanych - beda mialy. Itp... Juz po ostatnim patchu gra i gameplay sie zmienil bo dodali klatwy (8 rodzajow).

Jak obejrzycie gameplay albo zagracie w grudniu/styczniu to nie bedziecie mogli uwierzyc ze wam sie to podobalo. :) Na forum bety sa przecieki od devsow czego sie mozna ingame spodziewac, jakich ulepszem i uwierzcie - beda zmiany DIAMETRALNE i jest na co czekac jesli lubisz Diablo 1/2style.


EDIT: Sorry kulki byly niedawno w Dungeon Siege 3 i byly chujowe. :/
Szczerze to JEDYNA nowoscia w D3 sa te rozne resources a ile rzeczy wycieli i uproscili to az sie boje wymieniac. :) Jesli to jest pomysl na siebie to ja wole gry bez pomyslu chyba jednak. :P
Runestones nie licze bo wlasnie PoE ma to samo (customizacje skilli) i to w uj bardziej rozbudowana niz 5 static efektow na skill - W PoE mozesz zrobic co chcesz.

Tak wiec PoE > D3. :) :) :)

Autor:  Timoty [ 24 wrz 2011, 19:28 ]
Tytuł: 

Bylby ktoś tak dobry i podesłał nieuzywany/niepotrzebny cdkey do bety? PM

Autor:  Farin666 [ 25 wrz 2011, 21:51 ]
Tytuł: 

tiomor napisał(a):
Ranger akurat daje mnostwo zabawy, z tym ze gra musi chodzic plynie. U mnie niestety chaczy czasami wiec wystarczy zawiecha na 1-2s i leze na zgonie :p


Mam 60 lvl lucznikiem i nie chodzi fajnie;)
Tzn. fajnie jest moze na poczatku tak do 5x , ale w momencie gdy wchodzisz na chaos (lokacja dost. po przejsciu na najw. poziomie act.2 ) to juz fajnie nie jest solo , padasz zbyt czesto bo nie dziala evasion tak jak dzialac powinno + dmg w porownaniu do wiedzmy czy templara zrobionego pod SN jest smiesznie niski. A nawet jak zmienia evasion i nie poprawia dmg to i tak granie lucznikiem bedzie bolesne chyba ze ktos lubi biegac 10 min dookola mapy zeby zabic moba ktorego inne klasy w 30 sec zabic moga:)
A i itemy pod rangera ciezko dostac narazie, chodz to moze sie zmienic, a jest tak dlatego ze statow dla wiedzmy przydatnych w itemach jest 2x wiecej niz dla innych klas.
Ranger jest po maruderze najslabsza klasa w tym momencie niestety.
Wiec jezeli luk to doradzam dualiste :)

Jeżeli chodzi o samo PoE, to gra ma jeszcze dluga droge przed soba, i to co teraz widzimi to fakt jest poczatkiem czegos co moze stac sie naprawde fajna gra, ale tez jest naprawde wiele rzeczy ktore moga zostac zrabane kompletnie co zniszczy ten tytul.
A co do tego ze PoE bedzie drugim Riftem... Powiem ze wszystko zalezy od PvP , ktorego w becie jeszcze nie ma wiec nie wiem jak bedzie w praktyce dzialac, ale system Hardcore -cut-throat league pvp gdzie postac przy zgonie traci itemy i usuwa ja z ligi HC cut-throat do ligi normalnej moze byc czyms bardzo fajnym:) w szczegolnosci ze wszystkie lokacje beda open pvp;)

Autor:  tomugeen [ 25 wrz 2011, 21:58 ]
Tytuł: 

Nawet nie chodzi o PvP, bardziej o ogolna rywalizacje i ciagla chec (potrzebe) famrienia, levelowania, testowania buildow i handlu. Czy to w celu stworzenia postaci do PvE czy do PvP.
No i zeby jednak ten max lvl nie byl rzeczywistym celem (jak d2, zostawialo sie kolo 80 postaci w vanilla i 90 w exp).

Moze sie okazac ze diablo3 bedzie gra lepiej zrobiona, ale wlasnie PoE przytrzyma ludzi na dluzej - pod warunkiem ze chlopakom sodówa nie uderzy i glupot po release nie zrobia.

Autor:  Piaskowy [ 26 wrz 2011, 17:59 ]
Tytuł: 

Szukam właściciela konta o nazwie mand****,, nie się zgłosi :). Nie powinniście pożyczać kont bo blokują.

Autor:  raggnarok [ 26 wrz 2011, 18:59 ]
Tytuł: 

O kurwa, to moje, bo sie nie moge zalogowac na stronie ani do gry. LOL, konta nie pozyczalem nikomu, wtf :D

Autor:  Piaskowy [ 26 wrz 2011, 19:15 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
O kurwa, to moje, bo sie nie moge zalogowac na stronie ani do gry. LOL, konta nie pozyczalem nikomu, wtf :D


Jeśli Twoje, dokończ nazwę i podaj jakiegoś chara. :)

Autor:  Davich [ 26 wrz 2011, 20:09 ]
Tytuł: 

MANDaryna ? Jesli odgadlem to czy moglbym prosic o id i pass ?;]

Autor:  Atherius [ 26 wrz 2011, 20:12 ]
Tytuł: 

login: xavier
haslo: fabienne

Autor:  Highlander [ 28 wrz 2011, 18:50 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=pt_xTGu4 ... ure=relmfu w sumie niezle to wyglada ;)
http://www.youtube.com/watch?v=L1CybUrC ... ure=relmfu
ale jak sie dluzej patr8zy to nudno troche :P

da sie jakos zlapac klucza?

Strona 13 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team