MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 16 z 343

Autor:  Yesus [ 15 paź 2011, 21:48 ]
Tytuł: 

Gra wyglada bardzo ciekawie jednak nie mialem jeszcze na tyle szczescia zeby wylosowac klucz. Jezeli ktos posiada jeden ekstra to bardzo prosze o PM.

Autor:  KKRT2 [ 16 paź 2011, 22:44 ]
Tytuł: 

Perrin napisał(a):
Naprawdę nie ma się co podniecać. Gra jest przeciętna, z brzydką grafiką i żenującą animacją.

Naprawde dziwnie sie takie rzeczy czyta.
Gra ma brzydka grafike? To nie tylko najladniejszy hack&slash na rynku to tez najladniejszy hack and slash, ktory jest w produkcji. Pokaz mi choc jeden ladniejszy tytul z tego gatunku.
Poza tym ja uwazam, ze na taki team ta gra jest przepiekna, swietne tekstury, duzo detali, shadery z najwyszej polki, nawet oswietlenie jest calkiem niezle mimo sredniego HDR i srednich cienii.
Animacje brzydkie? Animacje sa bardzo dobre, moze jest ich malo i brakuje npc fizyki, ale same animacje sa naprawde wysokiej jakosci.

Autor:  Farin666 [ 19 paź 2011, 23:12 ]
Tytuł: 

Krytyki co do grafiki nie da sie wytlumaczyc bo ta jest na dosc wysokim poziomie i chodzi nawet na starszych maszynach co jest bardzo duzym plusem.
Jak dla mnie jest to czarny koń mmorpg w 2012, jeżeli zapowiadane pvp sie sprawdzi.

Autor:  sula [ 19 paź 2011, 23:14 ]
Tytuł: 

Farin666 napisał(a):
Krytyki co do grafiki nie da sie wytlumaczyc bo ta jest na dosc wysokim poziomie i chodzi nawet na starszych maszynach co jest bardzo duzym plusem.
Jak dla mnie jest to czarny koń mmorpg w 2012, jeżeli zapowiadane pvp sie sprawdzi.

Co do grafiki się zgodzę, że jest ładna, ale jedna rzecz.

To nie jest mmorpg. Sami twórcy też nie określają tak swojej gry.

http://www.pathofexile.com/about/

Autor:  Highlander [ 20 paź 2011, 05:37 ]
Tytuł: 

Pogralem troche, grafika ladna i cale szczescie niezbyt kolorowa.

Combat taki troche malo widowiskowy, mogliby dac wiecej stworkow z mniejszym hp. ;]

Autor:  Farin666 [ 20 paź 2011, 11:52 ]
Tytuł: 

Właściwie nie wiem jak określić rodzaj tej gry. Przy D3 nie ma tego problemu ale tutaj ...heh nie mam pomysłu:)

Co do combat, poczekaj na 0.9.3 i pograj trochę dłużej na wyższych lvlach combat zaczyna nabierac dynamiki.

Autor:  sula [ 20 paź 2011, 12:11 ]
Tytuł: 

Farin666 napisał(a):
Właściwie nie wiem jak określić rodzaj tej gry. Przy D3 nie ma tego problemu ale tutaj ...heh nie mam pomysłu:)

Co do combat, poczekaj na 0.9.3 i pograj trochę dłużej na wyższych lvlach combat zaczyna nabierac dynamiki.

W linku, którym podałem twórcy sami ją określają.

Cytuj:
It is a competitive online action RPG, and has little in common with games that are typically given the MMORPG moniker.


Dla mnie podobna gra jak D3 tbh, aż takich wielkich różnic między tymi dwoma grami nie ma, żeby były w innych gatunkach gier.

Inna sprawa, że w wielu mmorpg korporacje skupiają się na instancjach i wrzucając rzeczy jak LFG toolsy i insta-teleportacje do dungeonów to zbliżają je do gier typu D3 / PoE właśnie, ale imho to gry typu WoW czy Rift powoli przestają być mmorpg po prostu ,a zaczynają dryfować w stronę jakiegoś co-op multiplayera ,a zamiast chatu są porobione miasta w których ludzie widzą swoje postacie i gadają na 'czacie' :/

Paranoja, no ale nic to nie temat na rozwijanie tego wątku :wink:

Autor:  sula [ 23 paź 2011, 23:22 ]
Tytuł: 

Dobra pograłem (dzięki Piaskowy za kluczyk :) ).
Wrażenia:

Odpalam grę, muzyczka fajna. Klimacik się wkręca.
Wybór postaci standardowo.
Chodzi fajnie i płynnie nawet na moim zabytkowym laptopie.

Początek wydawał mi się nudny fest - spamowanie podstawowego ataku. Jednak po chwili zorientowałem się jak gry z ostatnich lat dla ludzi z ADHD zryły mi jednak czerep.
Gra ma oldschoolowy feel. Rozkręca się po chwili.
Gram wiedźmą, pograłem parę godzinek. Dawno w h&s nie grałem, a im dłużej grałem tym fajniej się grało. Drzewko passiv bardzo rozbudowane, z początku wydaje się, że wszystkie passivy są jakieś prymitywne i zrobione na 'odpierdol się'.

Cały myk polega na tym, że tu nie pojedynczy passiv ma coś zmieniać tylko dzięki rozbudowanem 'drzewku' można robić będzie chyba fajne buildy po zainwestowaniu odp. ilości punktów.
Co fajniejsze trzeba od początku wybierać w którą stronę pójść - wszystkiego mieć nie można i miałem trochę zagwózdke w którą część drzewka pójść.

Animacje wyglądają na żywo lepiej niż na youtubie, możliwośći rozwoju postaci też wygląda na to, że jest sporo.
Gra się fajnie, szczególnie jak dostałem już parę gemów z czarami i po dropiło mi parę itemów - zaczyna się kminienie i min/max :p

Grafa fajna i wyraźna, choć przydało by się więcej szczegółów tu i ówdzie. Czasem zony wydają się za monotonne. Wstawić tu i tam jakąś animację (jak np. fajny wodospad, który gdzieś widziałem), więcej budyneczków, elementów terenu i będzie git.

Póki co spoko - fajnie spędziłem gdzieś z 3 h :)

Jutro jak będzie czas pogram więcej.

Jeden minus gra wydaję się póki co zbyt prosta, ale jestem dop na 5 levelu - nie rozkminłem jeszcze co to jest hardcore liga i ogólnie czy są jakieś stopnie trudności,etc - grałem na default wszystko :/

Autor:  MooseR [ 24 paź 2011, 07:14 ]
Tytuł: 

PoE ma jeden zajebiście wielki minus. Wszystkie lokacje są takie same (poza dungeonami). Lokacji jest zdecydowanie za mało i są zdecydowanie za duże. Każda lokacja to non stop te same textury i non stop 2 max 3 rodzaje mobków.

Jednak patrząc na PoE jako całość to muszę przyznać że dawno nie grałem w tak dobrego h&s a to jest dopiero beta, w sumie nawet wczesna beta można powiedzieć.. Strach pomyśleć co będzie w retailu :)

Autor:  zderzaq [ 24 paź 2011, 08:58 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
Dobra pograłem (dzięki Piaskowy za kluczyk :) ).

Farciarz :har:
Ja wciąż czekam na wylosowanie kluczyka ...

Autor:  Compton [ 24 paź 2011, 12:31 ]
Tytuł: 

@UP

Same here.

Z tego co widze to takie ulepszone Diablo II :)

Autor:  Ravushimo [ 24 paź 2011, 12:52 ]
Tytuł: 

MooseR napisał(a):
PoE ma jeden zajebiście wielki minus. Wszystkie lokacje są takie same (poza dungeonami). Lokacji jest zdecydowanie za mało i są zdecydowanie za duże. Każda lokacja to non stop te same textury i non stop 2 max 3 rodzaje mobków.

Tbh jaskinie sa na ta chwile najgorzej wykonane i momentami nic nie widac.

MooseR napisał(a):
Jednak patrząc na PoE jako całość to muszę przyznać że dawno nie grałem w tak dobrego h&s a to jest dopiero beta, w sumie nawet wczesna beta można powiedzieć.. Strach pomyśleć co będzie w retailu :)

True, dobilem 18lvl Dualista i gra sie coraz lepiej, chcialo by sie grac godzinami... ale majac swiadomosc ze na dniach (chodz cholera wie, bo chyba nigdzie nie ma oficjalnego info kiedy nowy patch do bety) bedzie wipe postaci nie chce mi sie logowac do gry.

Autor:  Farin666 [ 24 paź 2011, 13:28 ]
Tytuł: 

MooseR napisał(a):
PoE ma jeden zajebiście wielki minus. Wszystkie lokacje są takie same (poza dungeonami). Lokacji jest zdecydowanie za mało i są zdecydowanie za duże. Każda lokacja to non stop te same textury i non stop 2 max 3 rodzaje mobków.

Jednak patrząc na PoE jako całość to muszę przyznać że dawno nie grałem w tak dobrego h&s a to jest dopiero beta, w sumie nawet wczesna beta można powiedzieć.. Strach pomyśleć co będzie w retailu :)



Zarówno ilość lokacji jak i mobów ulegnie zmianie, dojdzie tego sporo więcej.Pamietajcie ze to nadal bardzo wczesna beta mimo wszystko, teraz wszyscy czekaja na 0.93 ktore ma dodac od groma nowych rzeczy, a co za tym idzie bedzie wipe postaci przed wejsciem 0.9.3.

Co do stopnia trudności to jest to tak zrobione ze są 3. Normal, ruthless i mercilless . Z normala na ruthless przechodzisz po przejsciu drugiego aktu i tak samo z ruth. na mercilless. Póżniej poziom się bedzie zmienial po 3 akcie.
Hardcore liga to liga w ktorej gdy zginiesz to postac jest usuwana z ligii i przenoszona do ligi default.

Autor:  aremiz [ 24 paź 2011, 17:04 ]
Tytuł: 

Mam klucz do closed bety Path of exile i zamienię go za ciekawe konto w jakiejś grze. Oferty proszę składać na pm.
Najchętniej L2(off, russ, l2.ws), ale rozważę każda propozycję.

Autor:  Kabraxis [ 1 lis 2011, 19:07 ]
Tytuł: 

Kolejny maly preview nowego patcha:

1. Nowe drzewo passive ma 1500+ "nodes". :) dla porownania stare drzewo mialo "jedynie" 750.
2. Wrzucam 2 nowe screeny... Ranger uzywajacy "Rain Of Arrows" i Witch z "Firestorm". Widac na nich rowniez zmiany w UI i jeszcze lepsza grafike otoczenia.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Patch juz na ukonczeniu. Powinien trafic na Bete w tym tygodniu, najpozniej w przyszly poniedzialek.

GIEF. :)

Autor:  Atherius [ 1 lis 2011, 19:10 ]
Tytuł: 

Chyba kamerka trochę oddalona, czyżby dodali regulację ? ;>

Autor:  iniside [ 1 lis 2011, 19:43 ]
Tytuł: 

Kab. Dawaj direct linki do obrazków albo jeszcze lepiej wrzucaj na imgur.com Ten pseudozoom z Imageshack posysa strasznie.

Autor:  Piaskowy [ 1 lis 2011, 20:40 ]
Tytuł: 

za małe? :)

Obrazek

Obrazek

Autor:  Farin666 [ 2 lis 2011, 00:13 ]
Tytuł: 

ta grafika zrobila sie hmm naprawde dobra, wczesniej byla na przyzwoitym poziomie ale teraz to jestem naprawde mile zaskoczony.
Co do tych 1500+ drzewka...kurcze sam nie wiem czy sie cieszyc czy nie:) Zbyt duzo opcji to tez nie dobrze mimo wszystko:)

Autor:  Agat [ 2 lis 2011, 09:17 ]
Tytuł: 

In need. Potrzebuje jakiegoś konta na pogranie w sobotę-niedzielę 5-6 listopada. Swoje mam, ale chciałabym pobiegać ze znajomym, który zatrzyma się u mnie w drodze z Vancouver do Jerozolimy (podobno korzeni rodziny szuka). PM ślicznie proszę.

Strona 16 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team