mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 14:36 
Cytuj  
wlasnie ja mam czesto tak zaboleq.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 14:51 
Cytuj  
No na HC to się robi bardzo niebezpieczne i szczerze to boję iść np na butchera moim rangerem na 60 lvl hc bo jeszcze padnę :E i się ostro wkurwię wtedy...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 15:54 
Cytuj  
Standardowy Desync. Dlatego właśnie przez to i memory leaki nie gram już na HC.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 16:04 
Cytuj  
Desync is a bitch. Dlatego wlasnie pisze ze zabrali sie za dodawanie kontentu i male tweaki podczas gdy gra ma duzo wieksze problemy. Desync jest chyba najwiekszym z nich. Mnie nie przeszkadza bo nigdy mnie do HC nie ciagnelo i z natury w HnSy gram ostroznie wiec nie biore po 40 mobow naraz i nie wpierdalam sie do pelnych pomieszczen (a wtedy jest najczesciej desync) ale musza to fixnac i to szybko a nie dodawac nowe skille ktore jedyne co zrobia to dodadza swoj desync :)
Pomine juz fakt ze gra potrzebuje wiecej mobility i reactive skilli (z tym ze one desyncuja jak pojebane) a oni rzucaja kolejny generic (nacisnij przycick -> zadaj dmg) skill ktory promuje stanie w miejscu i chowanie sie za 5cioma innymi osobami w party (a rozbieznosc oplacalnosci grania solo/party to kolejny problem PoE atm).

Ogolnie tak jak mowilem slaby patch i kaska ktora miala isc na w tym miechu, 'za kare' poszla na kicka Torment'a. :)

Zobaczymy jak bedzie wygladal 0.10.3


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 20:38 
Cytuj  
No obecnie farma ledge to wyglądał tak, że pół party nawalało z LT a pół z KE :). Różnoroność raczej niewielka :/...

A no solo się praktycznie w ogóle nie opłaca, chyba że tak jak piszpan gra się summonerem i możesz sobie full rarity gear założyć.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 22:40 
Cytuj  
ExilePro's datamined skills not currently in-game (sorry for poor quality screencaps)


**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2013, 22:53 
Cytuj  
Cytuj:
[–]chris_wilsonLead Developer 76 punktów 10 godzin temu
Fire Weapon, Backstab, Damage Infusion, Snipe and Ignite are failed skill experiments from 2010 or so. Don't expect them to occur in those forms.
Return Projectiles (which is a support gem) and Ice Shield are awesome. Ice Shield might even be the 0.10.4 skill.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 12:05 
Cytuj  
No, doszedłem do magicznego momentu gdzie wlazłem do akty III na hc :)

W sumie to nawet już trochę mapy odkryłem (do pobojowiska albo targu) - stwierdzam, że jest przepaść między aktem I a II.

Robi się coraz to ciekawiej.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 13:02 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
No, doszedłem do magicznego momentu gdzie wlazłem do akty III na hc :)

W sumie to nawet już trochę mapy odkryłem (do pobojowiska albo targu) - stwierdzam, że jest przepaść między aktem I a II.

Robi się coraz to ciekawiej.


wejdziesz do kanalow to jak nie masz ci to quitniesz ;)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 13:38 
Cytuj  
http://www.pathofexile.com/forum/view-t ... 750/page/1 To się nazywa pech:D

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 13:50 
Cytuj  
o boshhh ale wtopa :D:D:D ciekawe czy GGG coś im da

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 14:50 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
Shador von Dal napisał(a):
No, doszedłem do magicznego momentu gdzie wlazłem do akty III na hc :)

W sumie to nawet już trochę mapy odkryłem (do pobojowiska albo targu) - stwierdzam, że jest przepaść między aktem I a II.

Robi się coraz to ciekawiej.


wejdziesz do kanalow to jak nie masz ci to quitniesz ;)


Eeee... przeszedłem przez kanały i było całkiem ok. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 15:07 
Cytuj  
lucky napisał(a):
o boshhh ale wtopa :D:D:D ciekawe czy GGG coś im da


Nie, to beta jest. W dodatku darmowa, co mają refundować? ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 7 mar 2013, 17:10 
Cytuj  
No chociaż sry by mogli powiedzieć ;>

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 09:40 
Cytuj  
O w mordę... Cyklonik bardzo spoko :). Tylko ciekawe jak to się będzie skalowało i czy to będzie viable w end-game. Bo obecnie pakowanie 1h weapona + tarczy to takie raczej dla cipek, najlepiej dual wield albo jeszcze lepiej jakby się dało 2h do każdej łapy wsadzić :D.

Zastanawiam się tylko, jak wielkiego desynca będzie miał ten skill...

No i pytanie czy ten skill cokolwiek zmieni dla melasów w end-game? Wygląda fajnie, ale pytanie czy da się coś złożyć z cyclone + enfeble + enduring cry + LL bronie/gemy. Może marauder na Ek będzie musiał poczekać ...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 10:07 
Cytuj  
Ciekawe, jaki range ma z daggerkami (albo dalej czekam na odpowiedni skill).

Ten incinerate + blue flame effect to zemsta na psach z doków, mozna je zabijać ich własną bronią.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 10:09 
Cytuj  
Faajny ten skill, ale trzeba go to trochę podlvl i przydałby się greater multi pro


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 11:19 
Cytuj  
3 z 4 uniq juz znalezione - ten chest jest masakryczny... http://www.pathofexile.com/forum/view-t ... 6/page/266

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 11:25 
Cytuj  
o fak, troche malo es ale i tak mozna smialo zdjac wtedy ci i hp i tak pewnie bedzie wiecej plus nodki na hp mmmmm, te ringi tez sa niezle tarcza w sumie tez nieglupia.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 13:22 
Cytuj  
No nowe unikaty sa zajebiste i mocno OP. Jak zachowaja ten poziom itemizacji to wuuuhuuu... :)
A jeszcze nie widzielismy itemkow BrotheLaz'a - ot sa all unikaty diamond supproterow.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.