mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 14:15 
Cytuj  
3 sa diamentowe, 1 jest autorstwa GGG.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 14:23 
Cytuj  
hesus maryja, ten czest wyrywa z butów

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 14:50 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
No nowe unikaty sa zajebiste i mocno OP. Jak zachowaja ten poziom itemizacji to wuuuhuuu... :)
A jeszcze nie widzielismy itemkow BrotheLaz'a - ot sa all unikaty diamond supproterow.



Kiedy w ogóle te itemy od brotherLaza będą w grze? Chwalili się ostatnio jak to przebiega etc? Czy też raczej nawet jak już będą zrobione to i tak będą wrzucać tylko po 4 tygodniowo(w sumie to aż 4 :).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 16:30 
Cytuj  
Chest to jakis zart. Jest przegiety. PO co brac CI z drzewka skilli jak mozna kupic chesta....

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 16:42 
Cytuj  
Stobek napisał(a):
Chest to jakis zart. Jest przegiety. PO co brac CI z drzewka skilli jak mozna kupic chesta....


nie do konca w sumie bo ci daje ci immuna kosztem hp, tu masz hp ale lapiesz dmg od chaosa czyli musisz zbierac chaos res i hp ale i tak imho nowy chest>ci.

dzis mi 2 uniki droply ale niestety nowe nie chca cos dropic na czacie tez nie widac zeby sie ktos chwalil pewnie drop bedzie rare jak uj.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443


Ostatnio edytowano 8 mar 2013, 16:57 przez Piszpan, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 16:44 
Cytuj  
Chociazby po to zeby byc immune na chaos dmg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 17:21 
Cytuj  
No i efekty "on full life" ktorych dosc malo, ale zawsze.

Ten chest bedzia imba dla tych ktorzy chca zarezerwowac sobie zycie aurami i nawalać z RF i tego talentu do dmg na low life (i wszystkich itamzów z low life bonusami).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 mar 2013, 17:37 
Cytuj  
Stobek napisał(a):
Chest to jakis zart. Jest przegiety. PO co brac CI z drzewka skilli jak mozna kupic chesta....


Pewnie dlatego ze chest bedzie kosztowal mala fortune. Tak samo w D2 - po co robic czarke jak jest Enigma... tylko ze na enigme sie gralo kawal czasu. Albo po co robic palka jak jakis tam item dawal 15lvl Fanatyzm jako aure.. itd...
idac tym tokiem myslenia to na itemach powinno byc tylko +STR/VIT/DEX jak w D3.
Takie itemy sa potrzebne chociazby po to ze jak dropnie to sie mozesz poczuc jakbyc wygral na loterii a po to sie gra min w takie gry. :)


Ten chest bedzia imba dla tych ktorzy chca zarezerwowac sobie zycie aurami i nawalać z RF i tego talentu do dmg na low life (i wszystkich itamzów z low life bonusami).

Imho stackowanie aur powinni troszke ograniczyc - max jedna na chara powinna byc i dwie z talentami, nastpepne z itamz only ewentualnie. Tak jak totem i curse. atm aury sa przegiete mocno.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 mar 2013, 15:46 
Cytuj  
Przegiete jest swapowanie gemow z aktywnymi aurami (albo Blood Magic chest), zeby najtanszym kosztem je rzucic i jednoczesnie miec inne skille w slotach.
Po jakielkolwiek zmianie gemow linknietych do aury powinna sie deaktywowac, tak samo jak swapniecie gearu ktory obniza koszty/mana reserve/daje BM.

Nerf CI spowodowal, ze mozna isc albo full CI i ES stackowac, ale wiekszosc maxuje HP, na to eldrich battery i na luzie jadą milion aur. Mieszanych buildow HP/ES nie ma, gdzie armor hp, czy evasion hp mozna grac. Jedyny wyjatek to ten nowy czest ktory pozwoli na mix hp/es.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2013, 18:56 
Cytuj  
jak to jest rzucam aure ktora jest powiedzmy na tarczy pozniej gem wsadzam gdzie indziej i zamiast tarczy nakladam np quiver a aury dzialaja?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2013, 19:58 
Cytuj  
Nie, ale mozesz castować aure z reduced mana, a potem wsadzic tam inny skill ktorego uzywasz. Zamiana itemkow je deaktywuje.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 10 mar 2013, 20:48 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=IxXPRdHMomI

Tu masz te wszystkie "triki" z aurami opowiedziane.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2013, 21:23 
Cytuj  
Kiedys mozna bylo aury trzymac w off switchu na drugiej broni ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2013, 23:10 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Kiedys mozna bylo aury trzymac w off switchu na drugiej broni ;]


Wylaczyli to? :(


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2013, 23:37 
Cytuj  
Ta, troche zbyt latwo bylo rozplanowac gemy na sprzecie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 01:21 
Cytuj  
Ktoś próbował tego nowego skilla? Viable jest? Szczerze powiedziawszy to czekałem na jakiś nowy, dobry spell pod fire dmg gdyż Searing Touch aż prosi się o to by jakiegoś skilla z nim wykorzystać i właśnie zastanawiam się czy nie spróbować tego nowego spella z nim.


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 09:52 
Cytuj  
Searing touch ma pare buildow ktore sa z nim zajebiste.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 11 mar 2013, 10:10 
Cytuj  
ile kosztuje taki staffik?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 08:16 
Cytuj  
Miałem się rozpisać ale pewnie Kabra by tu zaczął pianę toczyć więc tylko napiszę kruciótkie podsumowujące jedno zdanie:

PoE: The trading orbs and desync game ;).

Póki co odpuszczam. Może jak poprawią babole i sprawią, że meta nie będzie takie nudne i 80% postaci nie będzie z łukami biegało na merci (ogólnie range) to będzie fajniej. Zjebali efekt z LA (ten nowy jest dupny...). Pewnie stary pojawi się kiedyś w sklepiku ;). Handel jest zbyt czasochłonny i ceny itemów rosną z dupy. Do tego wspaniały desync, bezpłciowy I i II akt (poza wardenem w I akcie i Vallem w II akcie, dzungla copy->paste). III akt jest w miarę ok poza slumsami (już wolałem akt III w d2 niż slusmy, co za irytująca lokacja). Ogólnie grind na całego. Pożyjemy i zobaczymy co z tego wyjdzie. Pewnie coś tam wymyślą za jakiś czas.

Za Piety plusik bo to fajna walka.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 mar 2013, 09:24 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Miałem się rozpisać ale pewnie Kabra by tu zaczął pianę toczyć więc tylko napiszę kruciótkie podsumowujące jedno zdanie:

PoE: The trading orbs and desync game ;).

Póki co odpuszczam. Może jak poprawią babole i sprawią, że meta nie będzie takie nudne i 80% postaci nie będzie z łukami biegało na merci (ogólnie range) to będzie fajniej. Zjebali efekt z LA (ten nowy jest dupny...). Pewnie stary pojawi się kiedyś w sklepiku ;). Handel jest zbyt czasochłonny i ceny itemów rosną z dupy. Do tego wspaniały desync, bezpłciowy I i II akt (poza wardenem w I akcie i Vallem w II akcie, dzungla copy->paste). III akt jest w miarę ok poza slumsami (już wolałem akt III w d2 niż slusmy, co za irytująca lokacja). Ogólnie grind na całego. Pożyjemy i zobaczymy co z tego wyjdzie. Pewnie coś tam wymyślą za jakiś czas.

Za Piety plusik bo to fajna walka.


Akt I ma taki post-apo klimacik i według mnie właśnie ma to tak wyglądać.
Akt II to jungle i też tak ma być, wszystko tam się trzyma całości od natives którzy tam żyją po stwory w lokacjach... przypomnij sobie porządny początek aktu III w D2.
Akt III to samo co Akt II (całego nie przeszedłem jednak jeszcze, HC) - potworki, miasto, klimat wszystko to buduje całość i jakoś tam fabuła idzie do przodu.

Przyznam szczerze, że dla mnie osobiście lokacje w PoE są nawet... lepsze niż w DIII, pomijając, zę w DIII były fajne, losowe, eventy i jakieś tam taktyczne walki.

Co do handlu to masz racje, wczoraj sie wyprztykałem z chaosów i siadłem myśląc co teraz? W sumie moje postać to HC Templar i Ranger ~35 nie bardzo wiem gdzie są jakieś porządne grindspoty. A ja osobiście jedyny desync który spotkałem to Rhoas... reszta nieodczuwalna.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.