MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Path of Exile https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633 |
Strona 158 z 343 |
Autor: | tomugeen [ 20 mar 2013, 12:55 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Fajnie, zobaczymy jakie bedą te melee supporty. Cos mi sie wydaje ze wreszcie bede mial fundamenty do budowy melee witchki takiej jak chce a nie na LS. No i przy okazji dowiedzialem sie przypadkiem, ze mozna uzywać facebreakera z tym cyclone (+ mam tez blackgleam 50%). Nadchodzi napierdalator of 1000 fists. |
Autor: | lucky [ 20 mar 2013, 13:02 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/12056/page/315 wow, a tu czwarty unique. Ja chce takie PAZURYYYY !! ![]() |
Autor: | zaboleq [ 20 mar 2013, 13:18 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
raggnarok napisał(a): Zgadzam sie ![]() Ragna a możesz zapodać jakiegoś linka o tym? Bardzo mnie to ciekawi i chciałbym coś czytnąć o tym jeśli jest. Co do unikatów - rozumiem, że ten armorek z mnóstwem affixów może też dropnąć mi np na 60 lvlu i wtedy te affixy będą o wiele lepsze (nie + 6 max life ale np + 50 max life)? Czy jak to obecnie wygląda? Mi póki co tylko rekawice dropią - nic innego z unikatów ![]() Fisty fajne, nawet bardzo bardzo. Ale chyba ostatecznie wolałbym daggery. Póki co musze dalej popchnąć mojego duelista z cleave bo śpi sobie na 35lvl bo nie miałem czasu :/... |
Autor: | raggnarok [ 20 mar 2013, 13:19 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Ja pierdole, te clawsy!!! OMG... Czas na stackowanie Phys. DMG :F |
Autor: | tomugeen [ 20 mar 2013, 13:24 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
zaboleq napisał(a): Co do unikatów - rozumiem, że ten armorek z mnóstwem affixów może też dropnąć mi np na 60 lvlu i wtedy te affixy będą o wiele lepsze (nie + 6 max life ale np + 50 max life)? Nie, niby dlaczego? iLvL będzie 60, ale staty takie same. Jedyny bonus to mozliwosć rollniecia 6 slotów na wyzszoleveloym. |
Autor: | tomugeen [ 20 mar 2013, 13:25 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
raggnarok napisał(a): Ja pierdole, te clawsy!!! OMG... Czas na stackowanie Phys. DMG :F Vaal pact wbudowany jest OP, zwlaszcza dla claw userów (witchki i shadowy), którym zwykle jest nie po drodze ten passive. Chyba nawet jako offhand dla daggerwitchki bylby dobry. |
Autor: | raggnarok [ 20 mar 2013, 13:50 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
tomugeen napisał(a): zaboleq napisał(a): Co do unikatów - rozumiem, że ten armorek z mnóstwem affixów może też dropnąć mi np na 60 lvlu i wtedy te affixy będą o wiele lepsze (nie + 6 max life ale np + 50 max life)? Nie, niby dlaczego? iLvL będzie 60, ale staty takie same. Jedyny bonus to mozliwosć rollniecia 6 slotów na wyzszoleveloym. Jesli to sa normalne affixy/suffixy to zaboleq ma chyba racje, bo itemlevel wplywa na wysokosc affixow/suffixow. Chociaz w przypadku unikatow moze to sie troche roznic, nie jestem pewien. |
Autor: | tomugeen [ 20 mar 2013, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Unikaty maja fixed affixy (albo fixed ich range). Niezależnie od iLvL. |
Autor: | raggnarok [ 20 mar 2013, 14:41 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
I wsio jasne. Z innych wiesci, ten nowy skill jest bardzo fajny do tankowania. Zdecydowanie sie zwiekszyla przezywalnosc mojego Cleavlara przy facetankowaniu mobow. |
Autor: | zaboleq [ 20 mar 2013, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Ragna a nie masz problemów z maną? Ja wlaśnie też myślałem nad tym skillem, jednak musiałbym mieć mana leach gema co by bezproblemowo spamowac cleava i jeszcze mieć tą tarczę. Do tego jeszcze 2 aury (hatred, wrath) i mojemu dueliście na 35 lvl zostaje ledwo 100 many ![]() Na 4 sloty (bo obecnie nie mam currency na 5L) to wypada mieć: cleave, weapon ele dmg, life leech, mana leech. Wtedy może z Maną by nie było problemów i tej tarczy można by uzywac. |
Autor: | raggnarok [ 20 mar 2013, 15:15 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Nie mam problemow, bo wlasnie uzywam Mana Leech i mam calkiem dobry regen many z drzewka - tyle, ze ja gram Templarem, takze tu mam troche lepiej od ciebie ![]() Generalnie jestes troche udupiony bo grasz Duelista, on do Elem. DMG Cleave jest jednak imho gorszy od Templara. A, i ja biegam z Dual Wieldem. |
Autor: | zaboleq [ 20 mar 2013, 17:37 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Ja ogólnie tym duelistą jak tylko trochę się ubiorę to ide w BloodRage ![]() ![]() ![]() |
Autor: | tomugeen [ 20 mar 2013, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
zaboleq napisał(a): Niestety nie mam anger i muszę go kupić na HC :F. Marauder i Templar maja go za burutusa. 15minut roboty (albo mniej jak sie na party wbijesz i tp do niego zgarniesz) |
Autor: | Drusek [ 20 mar 2013, 19:06 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Duelistą to może lepiej w physical iść? Wtedy life i mana leech można wziąć z itemów. Minus, że nie osiągnie się takiego dmg jak z ele (chyba). |
Autor: | EloNis [ 20 mar 2013, 19:16 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Z tego co zauważyłem to generalnie phys dmg jest bardziej opłacalny i robi więcej dmgu mimo tego, że gra wylicza więcej dpsu z ele. Dlaczego? Ponieważ przeciwnicy nie posiadają resistów na physical (tylko armor który jest i tak słabszy od kilkudziesięciu % resistów). Dodatkowo grając postacią pod physical dmg możemy korzystać z dobrodziejstw life leecha i mana leecha w itemkach, a Hatred wyciąga większy dmg od Wrath czy Anger jeśli mamy postać pod physical. Zaznaczam że nie jest to poparte opinią jakiegoś pro elo hardkorowego koksa który coś napisał w internetach i teraz to powtarzam, ale moja własna obserwacja po grze w becie postaciami tylko pod ele dmg w sumie i w ob postaciami physical. |
Autor: | Drusek [ 20 mar 2013, 19:35 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
To jeszcze trzeba wziąć pod uwagę cursy: -49% ele res vs +34% phys dmg. Tylko tu by trzeba znać jakiś średni ele res i armor mobków żeby to jakoś obliczyć. |
Autor: | zaboleq [ 20 mar 2013, 20:50 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
No właśnie, ele dmg jest zajebiście większy od physicala i pewnie ktoś kiedyś obliczył jakoś/sprawdził, że jednak z itemkami + weapon ele dmg oraz z jewelami/glovesami, jednak ten ele dmg jest i tak lepszy od physicala. Poza tym, LL działa z czasem więc nawet jego nie wiadomo jak zajebiście wysokie wartości nie przyniosą super korzyści. Zawsze mamy potki/aury/totemy/hp regen z nodów. Dps jednak robi różnicę. |
Autor: | EloNis [ 20 mar 2013, 20:56 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
to jeszcze można wziąć pod uwagę to, często spotyka się mobki z curse ressem ![]() @up Można wziąć Vaal Pact albo np nowe clawsy które dają insta heala z LL (IMHO ten item jest tak imba z cyclonem że można takim zestawem facerollować wszystko na full hp). Z resztą nawet bez tego LL jest przekozaczony, na becie na pierwszej postaci miałem chyba z 600 życia a i tak cisnąłem ruthless bez większego problemu grając shadowem pod clawsy ![]() |
Autor: | tomugeen [ 20 mar 2013, 21:27 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
EloNis napisał(a): poza tym warto zwrócić uwagę że chyba wszystkie skille atakujące biorą pod uwagę phys dmg i jego część dopiero przeliczają na ele dmg, także jakby na to nie patrzeć, warto stackować phys dmg nawet jeśli się gra pod ele build. Nie bede po kawalku cytowal, ale skupie sie chociaz tej jednej rzeczy. Ele build korzysta z attack speeda i flat +ele dmg na gearze oraz +%ele dmg z passive (i itamz). Skille atakujące sluza tylko do zadania hita, nie do transferu phys na ele dmg. Takze stackowanie phys dmg nie ma zadnego sensu, mozna miec bron 20-60 phys dmg, liczą sie rolle na elemental w tym wypadku. Dlatego nie uzywa sie prawie procentowych fire based transferow, bo to jest zwykle dodatkiem do physical buildow. Flat 20-60fire bonus przy ele buildzie da duzo wiecej niz 30% phys converted to fire. Itd itd... W skrócie: patrzysz na ele per hit, nie %dmg as elemental. Takze jak zwykle piszesz glupoty ;/ |
Autor: | EloNis [ 20 mar 2013, 21:49 ] |
Tytuł: | Re: [PoE] Dyskusja Ogólna |
Cytuj: When the melee attack is made, three lightning projectiles will shoot out in a ~85 degree arc, traveling in a straight line untill they strike an enemy. Unmodified projectiles will do 70% of full weapon damage, of which 50% is physical and 50% is lightning damage (the bolts benefit from added damage, e.g. as from aura's), against any target struck. Linking a Lesser Multiple Projectiles or Greater Multiple Projectiles support gem will multiplicatively reduce the damage of each projectile and spread further projectiles out within the 85 degree arc. z pathofexilewiki.com na temat lightning strike. |
Strona 158 z 343 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |