MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 158 z 343

Autor:  tomugeen [ 20 mar 2013, 12:55 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Fajnie, zobaczymy jakie bedą te melee supporty.

Cos mi sie wydaje ze wreszcie bede mial fundamenty do budowy melee witchki takiej jak chce a nie na LS.

No i przy okazji dowiedzialem sie przypadkiem, ze mozna uzywać facebreakera z tym cyclone (+ mam tez blackgleam 50%). Nadchodzi napierdalator of 1000 fists.

Autor:  lucky [ 20 mar 2013, 13:02 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/12056/page/315

wow, a tu czwarty unique. Ja chce takie PAZURYYYY !! :)

Autor:  zaboleq [ 20 mar 2013, 13:18 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

raggnarok napisał(a):
Zgadzam sie :( Moj Templar wyglada zenujaco :< Ponoc o tym wiedza i beda poprawiac.


Ragna a możesz zapodać jakiegoś linka o tym? Bardzo mnie to ciekawi i chciałbym coś czytnąć o tym jeśli jest.

Co do unikatów - rozumiem, że ten armorek z mnóstwem affixów może też dropnąć mi np na 60 lvlu i wtedy te affixy będą o wiele lepsze (nie + 6 max life ale np + 50 max life)? Czy jak to obecnie wygląda? Mi póki co tylko rekawice dropią - nic innego z unikatów :D.

Fisty fajne, nawet bardzo bardzo. Ale chyba ostatecznie wolałbym daggery. Póki co musze dalej popchnąć mojego duelista z cleave bo śpi sobie na 35lvl bo nie miałem czasu :/...

Autor:  raggnarok [ 20 mar 2013, 13:19 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ja pierdole, te clawsy!!! OMG... Czas na stackowanie Phys. DMG :F

Autor:  tomugeen [ 20 mar 2013, 13:24 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

zaboleq napisał(a):
Co do unikatów - rozumiem, że ten armorek z mnóstwem affixów może też dropnąć mi np na 60 lvlu i wtedy te affixy będą o wiele lepsze (nie + 6 max life ale np + 50 max life)?


Nie, niby dlaczego? iLvL będzie 60, ale staty takie same. Jedyny bonus to mozliwosć rollniecia 6 slotów na wyzszoleveloym.

Autor:  tomugeen [ 20 mar 2013, 13:25 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

raggnarok napisał(a):
Ja pierdole, te clawsy!!! OMG... Czas na stackowanie Phys. DMG :F

Vaal pact wbudowany jest OP, zwlaszcza dla claw userów (witchki i shadowy), którym zwykle jest nie po drodze ten passive. Chyba nawet jako offhand dla daggerwitchki bylby dobry.

Autor:  raggnarok [ 20 mar 2013, 13:50 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

tomugeen napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Co do unikatów - rozumiem, że ten armorek z mnóstwem affixów może też dropnąć mi np na 60 lvlu i wtedy te affixy będą o wiele lepsze (nie + 6 max life ale np + 50 max life)?


Nie, niby dlaczego? iLvL będzie 60, ale staty takie same. Jedyny bonus to mozliwosć rollniecia 6 slotów na wyzszoleveloym.


Jesli to sa normalne affixy/suffixy to zaboleq ma chyba racje, bo itemlevel wplywa na wysokosc affixow/suffixow. Chociaz w przypadku unikatow moze to sie troche roznic, nie jestem pewien.

Autor:  tomugeen [ 20 mar 2013, 14:03 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Unikaty maja fixed affixy (albo fixed ich range). Niezależnie od iLvL.

Autor:  raggnarok [ 20 mar 2013, 14:41 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

I wsio jasne. Z innych wiesci, ten nowy skill jest bardzo fajny do tankowania. Zdecydowanie sie zwiekszyla przezywalnosc mojego Cleavlara przy facetankowaniu mobow.

Autor:  zaboleq [ 20 mar 2013, 15:02 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ragna a nie masz problemów z maną? Ja wlaśnie też myślałem nad tym skillem, jednak musiałbym mieć mana leach gema co by bezproblemowo spamowac cleava i jeszcze mieć tą tarczę. Do tego jeszcze 2 aury (hatred, wrath) i mojemu dueliście na 35 lvl zostaje ledwo 100 many ;). Może na wyższych lvlach jest lepiej.

Na 4 sloty (bo obecnie nie mam currency na 5L) to wypada mieć: cleave, weapon ele dmg, life leech, mana leech. Wtedy może z Maną by nie było problemów i tej tarczy można by uzywac.

Autor:  raggnarok [ 20 mar 2013, 15:15 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nie mam problemow, bo wlasnie uzywam Mana Leech i mam calkiem dobry regen many z drzewka - tyle, ze ja gram Templarem, takze tu mam troche lepiej od ciebie :). Z aur wywal od razu Hatred, pamietaj ze ona sie skaluje z Phys. DMG - jak idziesz w Elemental DMG to spokojnie starczy ci Wrath/Anger z aur do dmg. Na 4 sloty proponuje Cleave/Wpn. Elem./Faster Attacks i Conct. Effect. Jak wywalisz Hatred i dasz Anger to wzrosnie ci dmg. i od razu bedziesz mial wiecej many. Co do life leech to ja musialem je wrzucic chyba gdzies dopiero pod koniec Cruel, wczesniej wszystko padalo tak szybko i tak slabo bije, ze go nie potrzebowalem.
Generalnie jestes troche udupiony bo grasz Duelista, on do Elem. DMG Cleave jest jednak imho gorszy od Templara. A, i ja biegam z Dual Wieldem.

Autor:  zaboleq [ 20 mar 2013, 17:37 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ja ogólnie tym duelistą jak tylko trochę się ubiorę to ide w BloodRage :D. DPS z tym na dueliście będzie po prostu masakryczny. Czytałem i widziałem, że duelista ogólnie z cleve robi masakryczny dps w porównaniu do innych klas (pochwalę się, jak dobije do 65 lvl ;)).Jak dodać do tego LL i ML gema to powinien być samo wystarczalny :). Niestety nie mam anger i muszę go kupić na HC :F.

Autor:  tomugeen [ 20 mar 2013, 18:23 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

zaboleq napisał(a):
Niestety nie mam anger i muszę go kupić na HC :F.


Marauder i Templar maja go za burutusa. 15minut roboty (albo mniej jak sie na party wbijesz i tp do niego zgarniesz)

Autor:  Drusek [ 20 mar 2013, 19:06 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Duelistą to może lepiej w physical iść? Wtedy life i mana leech można wziąć z itemów. Minus, że nie osiągnie się takiego dmg jak z ele (chyba).

Autor:  EloNis [ 20 mar 2013, 19:16 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Z tego co zauważyłem to generalnie phys dmg jest bardziej opłacalny i robi więcej dmgu mimo tego, że gra wylicza więcej dpsu z ele. Dlaczego? Ponieważ przeciwnicy nie posiadają resistów na physical (tylko armor który jest i tak słabszy od kilkudziesięciu % resistów). Dodatkowo grając postacią pod physical dmg możemy korzystać z dobrodziejstw life leecha i mana leecha w itemkach, a Hatred wyciąga większy dmg od Wrath czy Anger jeśli mamy postać pod physical. Zaznaczam że nie jest to poparte opinią jakiegoś pro elo hardkorowego koksa który coś napisał w internetach i teraz to powtarzam, ale moja własna obserwacja po grze w becie postaciami tylko pod ele dmg w sumie i w ob postaciami physical.

Autor:  Drusek [ 20 mar 2013, 19:35 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

To jeszcze trzeba wziąć pod uwagę cursy: -49% ele res vs +34% phys dmg. Tylko tu by trzeba znać jakiś średni ele res i armor mobków żeby to jakoś obliczyć.

Autor:  zaboleq [ 20 mar 2013, 20:50 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No właśnie, ele dmg jest zajebiście większy od physicala i pewnie ktoś kiedyś obliczył jakoś/sprawdził, że jednak z itemkami + weapon ele dmg oraz z jewelami/glovesami, jednak ten ele dmg jest i tak lepszy od physicala. Poza tym, LL działa z czasem więc nawet jego nie wiadomo jak zajebiście wysokie wartości nie przyniosą super korzyści. Zawsze mamy potki/aury/totemy/hp regen z nodów. Dps jednak robi różnicę.

Autor:  EloNis [ 20 mar 2013, 20:56 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

to jeszcze można wziąć pod uwagę to, często spotyka się mobki z curse ressem :P poza tym warto zwrócić uwagę że chyba wszystkie skille atakujące biorą pod uwagę phys dmg i jego część dopiero przeliczają na ele dmg, także jakby na to nie patrzeć, warto stackować phys dmg nawet jeśli się gra pod ele build. osobiście lubię uniwersalne rozwiązania, jako że często zmieniam swój styl gry żeby mi się zbyt szybko nie znudziło (co nie jest trudne jako że gra jest tak skonstruowana że w większości przypadków używa się tylko jednego/dwóch skilli w walce i jednego skilla do ucieczki, co sprawia że gra po dłuższym czasie jedną postacią jest trochę monotonna) co dla mnie jest dużym plusem.
@up

Można wziąć Vaal Pact albo np nowe clawsy które dają insta heala z LL (IMHO ten item jest tak imba z cyclonem że można takim zestawem facerollować wszystko na full hp). Z resztą nawet bez tego LL jest przekozaczony, na becie na pierwszej postaci miałem chyba z 600 życia a i tak cisnąłem ruthless bez większego problemu grając shadowem pod clawsy ;) poza tym to nie tyle ele dmg jest zajebiscie wiekszy co bonusy z itemkow do ele dmg sa czesciej spotykane i daja wiecej dmg, ale z broni zwykle mozna wycisnac znacznie wiecej phys dmgu niz ele dmgu, a bonusy do phys dmgu mozna wziąć z unique itemków (Ezomyte Peak który jest bardzo tani a daje 20% wiecej phys dmgu i do tego ma nienajgorszy life bonus, pasek The Magnate +25% phys dmg lub Meginord's Girdle ktory daje pokazny bonus flat dmgu i 10% hp wiecej, rekawiczki Deshret's Vise +10% phys itd. tych itemkow jest duzo). O tym można by gadac godzinami, dopoki ktos nie przerobi tego w matematyczny sposob pozostanie tylko takie teoretyzowanie.

Autor:  tomugeen [ 20 mar 2013, 21:27 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

EloNis napisał(a):
poza tym warto zwrócić uwagę że chyba wszystkie skille atakujące biorą pod uwagę phys dmg i jego część dopiero przeliczają na ele dmg, także jakby na to nie patrzeć, warto stackować phys dmg nawet jeśli się gra pod ele build.


Nie bede po kawalku cytowal, ale skupie sie chociaz tej jednej rzeczy.

Ele build korzysta z attack speeda i flat +ele dmg na gearze oraz +%ele dmg z passive (i itamz). Skille atakujące sluza tylko do zadania hita, nie do transferu phys na ele dmg. Takze stackowanie phys dmg nie ma zadnego sensu, mozna miec bron 20-60 phys dmg, liczą sie rolle na elemental w tym wypadku.
Dlatego nie uzywa sie prawie procentowych fire based transferow, bo to jest zwykle dodatkiem do physical buildow. Flat 20-60fire bonus przy ele buildzie da duzo wiecej niz 30% phys converted to fire. Itd itd...

W skrócie: patrzysz na ele per hit, nie %dmg as elemental.

Takze jak zwykle piszesz glupoty ;/

Autor:  EloNis [ 20 mar 2013, 21:49 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Cytuj:
When the melee attack is made, three lightning projectiles will shoot out in a ~85 degree arc, traveling in a straight line untill they strike an enemy. Unmodified projectiles will do 70% of full weapon damage, of which 50% is physical and 50% is lightning damage (the bolts benefit from added damage, e.g. as from aura's), against any target struck. Linking a Lesser Multiple Projectiles or Greater Multiple Projectiles support gem will multiplicatively reduce the damage of each projectile and spread further projectiles out within the 85 degree arc.


z pathofexilewiki.com na temat lightning strike.

Strona 158 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team