mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 09:57 
Cytuj  
Ja planuje jeden tier wyzej od twojego, ale dopiero w momencie jak naprawia to co mnie denerwuje :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 10:02 
Cytuj  
A lot of changes (including a new skill, some performance improvements and critters) have been deferred to 0.11.4 because they require more than a week of quality assurance. More information will be posted when it's ready.

!!! Moze przed wakacjami dostaniemy 0.4...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 13:29 
Cytuj  
Big day today...
Jako ze Blizzardoglosil dodatek to POE zamyka serwery.... hehe.



Prawie 2GB patcha.. download ingame 1kb/s. Pewnie nie tylko ja bede tak mialm wiec...

plik content.ggpk na mediafire:

Cytuj:
http://www.mediafire.com/folder/f8amsuccc994n/Path_of_Exile


torrent:

Cytuj:
https://app.box.com/content-ggpk



NIE dziekujcie. :)

PS. Wracam do gry chyba od dzis. Podobno performance w uj poprawiony.. sam jeszcze nie sprawdzalem ale jak kolesie pisza ze gra trzyma stabilny fps na mapie z burning ground etc.. to az mi sie micha cieszy.
Torrent leci 1mb/s wiec polecam.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 15:36 
Cytuj  
Sciagnalem rano, sprawdzilem i w sumie w dokach podobne scinki jak psy zieja ogniem, moze minimalnie lepsze, ale dalej sa fps spiki :( 2 godziny temu dostalem nowa karte graf. do nowego kompa, GF 660ti, wrzucilem do obecnego kompa, odpalilem PoE. I co? I kurwa smiga jak zyleta. Doki plynniutko, psy zieja, pelna plynnosc, polazlem do Lunaris - to samo, zadnych scinek, FPS spikow, pieknie smiga. Ide dalej -Piety! Pierwszy raz nie moglem sie doczekac az odpali Ice Shota, lol. Wlazla w ice form, jeb Ice Shot - kurwa nic, zadnych FPS spikow, wszystko plynniutko. To samo przy wejsciu w Fire form - zawsze mialem 1 sekundowy drop fpsow jak sie wczytywala ta forma - teraz nic. Mowiac krotko: jebac AMD :D
Moge zaczac w koncu grac w te gre bez wyrywania sobie wlosow z glowy :)
A, wlazlem jeszcze do party 6os i o ile dropow fps nie ma, to z 80fps spada do 18-25, ale co wazne, wydajnosc trzyma sie na tym poziomie caly czas dzieki czemu mozna spokojnie grac, prawie nawet nie czuc, ze jest tych 20 fpsow.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 15:43 
Cytuj  
No to ze tam nie potrafia ogarnac AMD to nic nowego... z tym ze to nie wina AMD tylko GGG. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 20:40 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
No to ze tam nie potrafia ogarnac AMD to nic nowego... z tym ze to nie wina AMD tylko GGG. :)


Tylko GGG wielce twierdzi, że to wina AMD.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 20:47 
Cytuj  
nah... pierdola... tylko niektore skille freezuja i jakos dziwnym trafem sa to te ktore maja 'dynamic lightning' w efekcie skilla (te ktore oswietlaja otoczenie). To samo jest jak sie pojawia mobek z zoltym podswietleniem (rare - one tez troche oswietlaja otoczenie). To sie kumuluje i np zolty mobek z discharge - gg.
Problem lezy w tym ze nikt w GGG nie portafi tego dobrze napisac i tyle - cos maja w tym oswiertleniu zjebane i tyle.

Zadna inna gra nie ma problemu wiec moga sobie pierdolic do woli.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 21:11 
Cytuj  
No ale jesli problem nie wystepuje na NV (albo wystepuje w niebotycznie mniejszym natezeniu), a na AMD to jest rozposzechniony w chuj to jednak czesc winy lezy tez gdzies po stronie AMD, imho.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 22:06 
Cytuj  
Gdzieś tam, kiedyś Chris nawinął, że to skopane ustawienia Catalystów AMD robią największe spustoszenie. Z tym mogę się zgodzić, że przesuwając kilka suwaków w lewo, kilka w prawo, kilka z ON na OFF możesz tak namieszać, że z 10 względnie działających na AMDku gier dwie będą działać lepiej, a pozostałe 8 stanie się niegrywalne. Ale gdyby szkopuł był w Catalystach to nie wieżę, że wśród kilkudziesięciotysięcznego community nie znalazł się jeszcze nikt, kto rozgryzłby jakie Catalysty byłyby najoptymalniejsze dla danej serii kart AMD, jakie suwaki przesunąć w lewo, a jakie w prawo. Tak więc śmiem twierdzić, że mimo szczerych intencji (na ogół wykładają kawę na ławę, jeśli coś działa nie tak) GGG ma coś w tej kwestii go ukrycia i pewnie tak jak w wypadku descyncu nie wie za bardzo jak się do tego zabrać.

Tak czy inaczej przy składaniu następnego kompa biorę tylko pod uwagę NVIDIE. Przesiadłem się kiedyś Geforca na Radeona i w sumie, zawsze po stronie NVIDI było więcej argumentów za. Poza tym, że radki tańsze były i będą.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 sie 2013, 22:13 
Cytuj  
Ja mam HD5850 i niezauważyłem żadnych spików jeśli chodzi o FPSy. Nigdy nie miałem z tym problemu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 sie 2013, 18:36 
Cytuj  
Ja mam 5850 i mi wszystko zajebiście działa :F. A do nowego bfa pewnie tylko ATI :F.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 sie 2013, 19:58 
Cytuj  
ciekawostka:

Cytuj:
The most recent patch there were significant improvements to the art sizes and graphics performance. Much of this is from our new engine programmer Grzegorz Slazinski (or Greg).
Greg has recently immigrated to New Zealand from Poland. He has been programming his whole life, originally making text-based games on the ZX Spectrum and Commodore 64. He has made his own game engine called Esenthel for 3D RPGs, which has been used for Windows, Mac, Android and iOS games.
Greg has also worked on Call of Juarez 2 for Techland.
Now at Grinding Gear Games, Greg uses all the C++ magic he knows to make the game look great and run smoother. In his first couple of weeks here, Greg has already reduced the game package and assets substantially. Greg has been recently implementing a new shadowing technique in the game.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 sie 2013, 11:52 
Cytuj  
Nawet Napoleon mówił, żeby niemożliwe zostawić Polakom ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 28 sie 2013, 19:34 
Cytuj  
Nooo, rozpiera mnie duma.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2013, 01:30 
Cytuj  
darmowy efekt :roll:
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/511462

aby otrzymać
1. rejestrujemy się tu: http://www.razerzone.com/comms/thankyou
2. potwierdzamy mail
3. wpisujemy mail i hasło tu: http://www.razerzone.com/pathofexile/
4. otrzymany kod wrzucamy tu: https://www.pathofexile.com/shop/redeem-key

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2013, 07:31 
Cytuj  
hehe jaki fail.. ale zwazywszy na to ile kosztuja inne footprinty to wzialem sobie. :)

BTW. Tylko mnie sie wydaje ze oni maja problemy z kasa atm? Strumien z beta packow sie juz pewnie dawno wyczerpal, ceny nowych mtx'ow sa z kosmosu a teraz jeszcze advertisement ingame...

Chyba olewanie technicznych problemow (i nie tylko zreszta technicznych) zaczyna sie czkawka odbijac.
Mam nadzieje ze po premierze sie ogarna.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sie 2013, 11:12 
Cytuj  
1y post na nowym kompie, yay! :P

Anyway, z tego co czytalem, to naprawde mocno pracuja nad wersja 1.0 i maja na te prawdziwa premiera przygotowane w chuj contentu (glownie end-game) takze ja jestem sklonny troche im odpuscic przez nastepne 2-3 miechy. Imho powinni teraz skupic sie glownie na optymalizacji silnika - m.in. dlatego Blizzard odnosil ogromny sukces ze swoimi grami - bo dzialaly na jebanych kalkulatorach z ery PRL-u ;) GGG MUSI sprawic, zeby w ich gre mozna bylo komfortowo grac na jak najszerszym spektrum maszyn i to nie solo, a w grupach. Jak to sie im uda to PoE bedzie zyc lata...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 30 sie 2013, 11:23 
Cytuj  
A po co w to grać? Beta wam już się nie znudziła? Co oni mogą pokazać nowego poza tą opytymalizacją?


_________________
PSN_id: Adhoc8810

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 09:55 
Cytuj  
@UP - nie nie znudzila sie - idz sobie zarabiac euro w D3 plz.

Obrazek

hehe.. nice :) Ta mapa bedzie moja.


PS. O KURWA:

Spoiler:


rozkurwiacz swiatow. :)
Srsly.. jak widze te itemki to az sie chce wlaczyc gre i grindzic. :)
Dali by juz full launch.

PS2. Ogolnie podziwiam geniusz designerski jesli chodzi o itemizacje u GGG... z tyloma ciekawymi unikatami i definiujacymi buildy affixami na nich osiagna to ze kazda postac bedzie chciala miec conajmniej jeden unique na sobie, czasem pare a reszte dopelniac raresami z main statami (Life, resy, itd..).
Poprostu pieknie. Czasem w nich watpie ale w sumie jak sie popatrzy na to co robia z dystansu i perspektywicznie to ma to sens.

No i nowy Mtx (skin transfer) ma normalna cene - good. Jak dodadza troche wiecej skinow dla zbroji to bedzie juz wogole miod. Szkoda ze inne maja tak z dupy ceny no ale jak ludzie kupuja to niech kupuja.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2013, 12:54 
Cytuj  
Aż przyjemnie popatrzeć na przedmioty z POE nawet jak już się nie gra. :]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.