MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 178 z 343

Autor:  Bahamut [ 2 paź 2013, 23:13 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

raggnarok napisał(a):
Tak. To bedzie taki build: http://www.pathofexile.com/passive-skil ... 96JJ1iWvlj

Z tym, ze moze sie cos zmienic jak dowiemy sie jakie zmiany beda w drzewku w 1.0, a beda na pewno i to chyba spore, takze to build 'na teraz'.

Najwazniejsze skille: Double Strike+Melee Splash+Life Gain on Hit (podstawa), do tego musisz kupic sobie Multistrike, a potem kwestia gustu, pewnie Faster Attacks ew. Added Fire Dmg. Aury Hatred/Grace. Do tego oczywiscie Enduring Cry. Ze skilli bazowych bardzo przydatne jest quality na Life Gain on Hit i Melee Splash. A, i bardzo wazna rzecz ulatwiajaca granie tym buildem: chociaz 2% Mana Leech ze sprzetu.

Sam w sumie nie wiem czy to bedzie na 100% duelista, bo wydaje mi sie, ze bedzie mozna zrobic jeszcze lepszego builda w tym samym ksztalcie, tylko ze Rangera i wtedy mozna pojsc w Daggery i crity. Zobaczy sie przy 1.0 jak bedzie wiadomo o wszystkich nowosciach...

Nie czaje czemu ludzie biorą Unwavering Stance. Stuna w tej grze w sumie nie uświadczyłem, a Evade nawet grając Mara pure Str miałem wystarczająco żeby mieć 17% evade. To jest 17% szansy uniknięcia dmg!
Podobnie Iron reflexes. Mająć przykładowo 500ar i 500ev to chyba na 40lvl jest jakieś 40% dmg reduction i 40% evade. Jak się weźmie IR to to się zamienia na jakieś 50% i 0%. Jaki sens to brać? :wtf:

Autor:  tomugeen [ 2 paź 2013, 23:17 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

IR z założenia wprowadza brak evasion, wiec ta opcja jest z nią zgodna. Pomiedzy 50% reduction a 60% reduction to jest 20% mniej dmg otrzymywanego, a te liczy są duzo wyzsze, wiec procent staje się bardziej znaczący.
Czyli takie 17% losowe jest duzo gorsze, bo 4 na 5 razy mozesz przyjąć wiekszgo hita średnio zamiast spokojnie 5 hitów o 20% mniejszych.

Stun jest obecny i potrafi ostro namieszać właśnie dla melee, dlatego IR + US jest imho OP bo łątwo to wziąc, jest mega tanie w punktach a do tego po drodze masz spore resy i attack speed.

PS. Nie, nie wkleje na to excella.

Autor:  raggnarok [ 2 paź 2013, 23:20 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Do tego Unwavering Stance likwiduje stuna, ktory moze przytrafic sie przy blokowaniu ciosow tarcza (czyli nie trza zbierac Block Recovery).

Autor:  Piszpan [ 3 paź 2013, 09:09 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

tomu a zadnych zmian ciekawych nie ma pod mego builda? jakies uniqi czy cos? albo moze jakis nowy build bys mi wymyslil :) 82 albo 83 lvl chyba mam.

Autor:  tomugeen [ 3 paź 2013, 09:17 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Nie siedze na tyle, dopiero przy 1.0 będe ogarniał ;]

Autor:  raggnarok [ 3 paź 2013, 10:53 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Jutro powinny sie pojawic previews z tego ich tournee po serwisach growych :D Excite!

Autor:  Piszpan [ 3 paź 2013, 14:23 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

raggnarok napisał(a):
Jutro powinny sie pojawic previews z tego ich tournee po serwisach growych :D Excite!


a 1.0 nie jutro wychodzi?

Autor:  lucky [ 3 paź 2013, 14:34 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/532639/page/2 - drugi post od góry

buahahha to się nazywa podejście do Klienta :)

Autor:  raggnarok [ 3 paź 2013, 14:54 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Piszpan napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Jutro powinny sie pojawic previews z tego ich tournee po serwisach growych :D Excite!


a 1.0 nie jutro wychodzi?


1.0 za 2-3 tyg.

Autor:  Bahamut [ 3 paź 2013, 14:59 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Na reddit piszą że za 3 tyg. Się spodziewałem raczej daty w stylu grudzień.

Autor:  raggnarok [ 3 paź 2013, 15:47 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

1.0 startuje jak wystaruje nowe ligi, ktore sie zaczna z kolei 2tyg po zakonczeniu obecnych, a te koncza sie 8.X. Ergo, 1.0 bedzie 23.X, w srode.

Autor:  Kabraxis [ 3 paź 2013, 17:00 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

omg hax nerf plx:
http://www.youtube.com/watch?v=gT0-5Mmcpdk

Sam od jakiegos czasu biegam z trapami i chyba juz moge pogratulowac GGG najlepszej implementacji pilapek/trigerowanych spelli w historii HnS. A TO DOPIERO POCZATEK. :)

Autor:  raggnarok [ 3 paź 2013, 17:29 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Jak tam testy GPU? :)

Autor:  Kabraxis [ 3 paź 2013, 17:59 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Czekam na karte. Jednak zdecydowalem sie na GTX460 od Gigabyte z chlodzeniem Windforce czy jakos tak i wersja OC. Chyba nic wydajniejszego nie wycisne do 300pln a wiecej wydawac nie chce na razie.
Jak bedzie smigac to napewno sie pochwale. ;) W sumie na starej karcie tez smigalo bo mocy jej nie brakowalo do POE, tylko jebane GGG nie umie kodowac radeona dla szatana. :/
heh.

Autor:  Atherius [ 3 paź 2013, 18:09 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Ale co złego dzieje się na radkach, bo ja nie zauważyłem żadnych błędów ?

Autor:  Oyci3C [ 3 paź 2013, 18:10 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Radki są fajne.

Autor:  Kabraxis [ 3 paź 2013, 19:01 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Atherius napisał(a):
Ale co złego dzieje się na radkach, bo ja nie zauważyłem żadnych błędów ?


http://www.pathofexile.com/forum/view-t ... 84/page/23
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/394294
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/214895

naprzyklad. Jak ci gra nie freezuje przy ladowaniu niektorych efektow/monsterkow i trzyma stabilny fps na radeonie to masz szczescie w uj. Ewentualnie trafiles na jakas wyjatkowa kombinacje sterownikow + ustawien na ktora nikt przez 2 lata nie wpadl. :)

Autor:  Atherius [ 3 paź 2013, 19:39 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Hmm raczej bym takie coś zauważył, bo jestem bardzo wyczulony na wszelkie fps dropy i freezy szczególnie w grach MP a gram w PoE praktycznie od początku także może i fart. ;p

Autor:  TobiAlex [ 3 paź 2013, 21:11 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

Kabraxis napisał(a):
omg hax nerf plx:
http://www.youtube.com/watch?v=gT0-5Mmcpdk

Sam od jakiegos czasu biegam z trapami i chyba juz moge pogratulowac GGG najlepszej implementacji pilapek/trigerowanych spelli w historii HnS. A TO DOPIERO POCZATEK. :)


Mnie osobiście takie coś nie bawi, ja lubię napriedalać mieczem w mobki. Zresztą jak sama nazwa wskazuje "(...) & slash" :lol:

Autor:  Kabraxis [ 4 paź 2013, 07:52 ]
Tytuł:  Re: [PoE] Dyskusja Ogólna

No ja tez nie uzywam w FPS granatow bo jak nazwa wskazuje to jest '(...) shooter'. :roll:

Obrazek

1. The Scion - unlockable (ingame) 'Prestige' Class offering some of the greatest build customization of any class in-game
2. Weapon Throwing Skill (s?)
3. New Support Gems type - 'Trigger Gems' - attach multiple effects to one skill that will trigger 'onhit' or 'on being hit' etc... (offensive and definsive types)... procs are percentage based.
4. New Monster Types with Shields that can only be damaged from close and reflect projectiles (Ranged balance stuff). Probably Act3x only but maybe not. Maybe new rare affix too.
5. Three new tilesets.
6. Dominus Fight (Act3 Boss):
Spoiler:

7. PvP Matchamaking
8. PvP Capture The Flag
9. Guilds with Shared Guild Stashes (GvG PvP in future)

After 1.0 plans: Minor patch every two weeks (balance, minorfeatures, uniques, less time consuming content), major patch every 4 months.

1.0 date: 23 pazdziernika 2013 (including STEAM).

To tak na szybko oprocz tego pewnie masa malych pierdolek jak usprawnienia grafy, nowy art, itd... personalnie chcialbym w koncu jakies 'aktywne' skille na rare mobach - chociazby 'zaklete blyski, ogien, lod, poison').

Strona 178 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team