Kabraxis napisał(a):
raggnarok napisał(a):
O kurwa jaki fail patch. Zmiany w crafcie niby dobre ale tylko na lvlach 1-59 i lovlvl gemy wiec who cares (i tak pewnie bedzie taniej na AH) i lepsza dystrybucja lootu na inferno/late hell tez na plus.
Cala reszta fail na maxa. Nawet sie nie spodziewalem ze Blizzard bedzie mial tupet jeszcze barzdziej znierfic drop rate w grze - okazuje sie ze jednak.
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Bo przeciez to co bylo to bylo za duzo (a nie bylo wlasciwie nic). Masakra jakas.
No i ofc zero zmian waznych rzeczy za to pododawali jeszcze wiecej gear checkow i enrage'ow zeby wyrownac zmiejszenie brick walla na mobkach to teraz bedzie to samo na bossach.
MIOD HnS lol.
Do tego zwiekszone koszty napraw - srsly nie wiem czy po tym patchu wogole to bedzie grywalne.
POdziwiam ich filozofie - odtrabic na caly swiat ze daja dwie rzeczy 2 tygodnie pzrd patchem a potem w tym samym patchu rownoczesnie zabrac 10 innych i sumarycznie wychodzi na to samo. Geniusze tam pracuja - serio. Szkoda ze nie od gier.
Serio myslalem ze posluchaja ludzi i wytna te idiotyczne gear checki, enrejdze i reszte mechaniki rodem w WoW'a a tu wpychaja tego jeszcze wiecej wszedzie i do tego nerfia drop rate na maxa juz chyba (kolejny krok to juz chyba wogole brak dropu ingame i wszytko na AH od Blizzarda). /rence
Nie wiem po co to pisze, no ale spoko:
1. Craft. Owszem, na AH bedzie taniej, ale to akurat normalne, w koncu wrzuca tam przedmioty kilkaset tys. osob. Celem zmniejszenia cen craftu i rozwoju BS na 1-59lvl jest zachecenie osob do zabawy z tym elementem. Poza tym ceny craftu na 60lvl tez maja byc zmniejszone:
The gold cost of crafting items with 4 affixes and 5 affixes (including items in Inferno difficulty) has been reduced
Weapon crafting costs have been reduced
2. Nerf MF wplywajnego na dropy ze skrzynek/urn etc. fakt, troche boli, ale na tym glowie korzystali boterzy/osoby biegajace z calym gearem +MF i rozwalajace urny - szczerze ci powiem, ze takich osob w o gole mi nie zal. Normalny gracz pewnie tego nerfa w ogole nie odczuje. Chyba ze mowisz o czyms innym.
3. Jak sam zauwazyles, itemy lepszej jakosci beda dostepne o wiele, wiele wczesniej - juz od III aktu Hella
4. Enrage dodali na bossach, a jakbys pogral w D3 to bys wiedzial, ze bossowie to akurat miekkie pipy w D3 (z wyjatkiem moze Beliala).
5. Zwiekszone koszty napraw? Zobaczymy w praniu, moby bija za mniej, moze bedziemy rzadziej ginac? Who knows...
6. O jakich ty gear checkach mowisz? Gear check zostaje wlasnie nerfniety i to w chuj razem z tym patchem.