mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 329  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 06:26 
Cytuj  
oh to bomba :)

Sam pisałeś, że na bossy nie działa MF - czyli generalnie MF w tym momencie (nerfu random dropów) można zezłomować....
Trochę kurna konsekwencji - a nie w momencie jak wydałem w ch.. kasy na uber sprzęt Blizzard jednym patchem zmienia zasady i robi część statystyk całkowicie useless.
Druga sprawa to nieszczęsny AS który też dostaje nerfa - i wszystko co mam na sobie jest do wywalenia :/

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 06:45 
Cytuj  
Im dłużej gram, tym bardziej dociera do mnie, że te runy to pomysł dobry tylko na papierze. Gorzej z jego realizacją. Niektóre runy są, bo są. Nie wprowadzają czegoś takiego, że człowiek ma ochotę krzyczeć "ale czad!". Pewnie w Inferno i tak są 3 dobre buildy na krzyż dla danej klasy i tyle. Doszedłem do takich wniosków po przejściu normalu Wizardem. Mój build, który sobie obcykałem chyba nie ma racji bytu. Skoro już dali te runy to chyba nawet najdziwniejsza kombinacja powinna działać. Tutaj tak nie jest. No albo może ze mnie taki kiepski gracz.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 06:46 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Sam pisałeś, że na bossy nie działa MF - czyli generalnie MF w tym momencie (nerfu random dropów) można zezłomować....


Nie, mf nadal działa na normal moby i rare packi, ja widzę różnicę czy startuję mając 40 mf czy 170 mf, przy 40 leci mi bardzo dużo szarego crapu, przy 170 nie leci mi kompletnie nic szarego za to dużo niebieskich/żółtych z normalnych mobów.


Cytuj:
Ludzie piszą że za 1hit od moba koszt naprawy sięga nawet 500g


Zajebiście, wpadnę barbem w jedną grupę białych mobów i 30k napraw od razu, lul.


Cytuj:
Zombie bears is completely broken due to the patch. They are pretty much getting stuck on an Invisible wall 1 yard in front of you.


Zjebali jeden z podstawowych skilli u WD lul i fajna odp od Blizza.

Cytuj:
There are two issues with Zombie Bears that will be fixed in our 1.0.4 patch. There is no ETA on that patch though.


Wyłączyli następną klasę z grania w inferno ;p


Cytuj:
Existing Legendary items that had the bugged Increased Attack Speed affixes will not get fixed until a future patch. All newly-created Legendary items (created by the player or the game) willcorrectly increase your attack speed.


A skąd ludki mają wiedzieć który na AH jest nowy a który stary...

Cytuj:
Siegebreaker does not incapacitate players who are picked up in his hand, allowing them to use various abilities, some of which can cause unintended behavior from Siegebreaker.


Ez mode SB ? :P

Cytuj:
The Oppressor monster's charge attack deals damage twice.


Powodzenia w act 4.

Cytuj:
Running programs that put an overlay over Diablo III (such as Mumble, Xfire, and MSI Afterburner) can cause Diablo III to crash. Use these overlays at your own risk



Kurde ale kup nawalili w tym patchu.


_________________
Mam leniwe szare komórki.


Ostatnio edytowano 20 cze 2012, 06:58 przez Bloodleaf, łącznie edytowano 4 razy
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 06:52 
Cytuj  
To bez tych zombie niedźwiedzi nie można grać Witch Doctorem na Inferno? :wtf:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 06:53 
Cytuj  
To jak dzisiaj ten patch wejdzie to bedzie moze mozna ruszyc normalnie z tym aktem II , ja akurat wczoraj zabilem bUUczera wiec nawet II aktu nie probowalem ale z tego co pisza ludzie to byla jakas masakra.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 06:53 
Cytuj  
wodny napisał(a):
To bez tych zombie niedźwiedzi nie można grać Witch Doctorem na Inferno? :wtf:


Mozna, mozna, z miskami był po prostu ez mode.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 06:55 
Cytuj  
wodny napisał(a):
To bez tych zombie niedźwiedzi nie można grać Witch Doctorem na Inferno? :wtf:



No ja gram bez wiec nie wiem o co kaman.


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 07:04 
Cytuj  
rotfl, podwoili damage ataku opresora w ACT 4, pewnie niektórych nie oneshotował a powinien ;)
Mnie oneshotował za każdym razem... więc w sumie mi wszystko jedno.

Zaczynam powoli skłaniać się ku kabra-myśleniu...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 07:16 
Cytuj  
Mark nie pierdol głupot. Wziąłeś pod uwagę, że był nerf hp i dmg? I z tego co czytałem, to chodzi o dmg z "white attack" a nie z szarży. W ogóle, skoro na US obyło się bez większych problemów to może na UE też tak będzie :)?

Poza tym, jak nie lubisz ginąć to nie graj na inferno :)

Co do MF na wazy to dobrze, że tak zrobili - szkoda tylko, że tak późno.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 07:20 
Cytuj  
Mark - ciah ... co by flame'u nie robic - pozyjemy zobaczymy. Jesli bieganie ze znajomymi bedzie owocne to sie pogra a jak nie to mam invite do Secret World z Funcomu to popykam w weeknd w bete :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

***

Posty: 517
Dołączył(a): 26.12.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 07:30 
Cytuj  
jak dla mnie to czesc mocno pdoli. zresta jak zwykle.

po pierwse gadanie, ze trzeba wymienic polowe gearu jest przesadzone. kazdy wiedzial juz jakis czas, ze ias bedzie mial nerfa - trzeba bylo zbierac tez pod kryta ( ci rozsadniejsi zbierali i to i to). a teraz co ? ias dalej sie bedzie oplacal. tyle ze nieco mniej. teraz pewnie nerfna kryt dmg za jakis czas bo przy zestakowaniu do ~400-500 i 40-50% szansy na kryta liczby robią sie jakies dziwne :))

co do napraw- mi tam wsieradno. nie sa to jakies zabojcze kwoty nawet jak bede musial zaplacic i 100k za full naprawe

a co do buildow. tez tak myslalem, ze sa moze 2-3 buildy. ale im masz lepsza postac... to okazuje sie, ze buildow jest duzo. gram barbem- na poczatku tylko snb bo inaczej to mozna bylo z zombiakem na facebooku sie umowic. a teraz? dual wield, 2handed, ranged barb, ww barb itd. a kazdy z tych buildow ma swoje odmiany. np wydawalo mi sie, ze revange z provocation jest skillem niezbednym i na maksa op. a teraz go juz nie uzywam. takze naprawde, buildy sie fajnie zmieniaja- tylko trzeba miec gear zeby moc pocwiczyc


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 07:45 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
rotfl, podwoili damage ataku opresora w ACT 4, pewnie niektórych nie oneshotował a powinien ;)
Mnie oneshotował za każdym razem... więc w sumie mi wszystko jedno.

Zaczynam powoli skłaniać się ku kabra-myśleniu...



To jest bug że zadaje podwójny dmg.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 07:55 
Cytuj  
Pozostaje liczyć na szybkiego hotfixa :). Ja i tak do aktu IV się póki co nie wybieram :). Bardziej ciekawi mnie, jak mocno znerfili akt II i III :).

Swoją drogą większa ilośc kulek na enrage u Beliala - cool:D


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 08:02 
Cytuj  
akt IV nie byl jakos tragicznie super ultra niemozliwy. Sam zsolowalem jednego rare packa i troche zwyklych mobow kitujac.
Imho najwieksza przepasc to bylo akt I - akt II na inferno.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 08:04 
Cytuj  
To ja dzisiaj sobie zaczne ten AII zobaczymy jak to bedzie szlo.

Wczoraj pogralem we dwoch pierwszy raz i jest zdecydowanie ciezej niz samemu :O

Serwery maja wstac o 13 , si?


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 08:45 
Cytuj  
Coraz więcej ludków narzeka że act1+++ w inferno są trudniejsze niż przed 1.0.3 :wtf:


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 08:46 
Cytuj  
U mnie serwy stoją. Mój wiz dostał defuba z 58k dps na 38k... Mobki w akcie 2 chyba biją tak samo i mają podobną ilość hp... a jeśli są róznice to nieznaczne.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 08:50 
Cytuj  
kupowac goldy poki tanie. raz sie zlozylem i z 10min mobki pobilem i 34k repair cost :D.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 09:07 
Cytuj  
Czyli juz serwery stoja?


_________________
https://www.twitch.tv/kaczy_

*

Posty: 77
Dołączył(a): 19.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 cze 2012, 09:12 
Cytuj  
bos na 3 akci e 30 mil hp bije tak samo


_________________
http://warthunder.com/upload/image/comm ... sign_1.png

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6567 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 329  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.