MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grim Dawn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=42792
Strona 20 z 44

Autor:  zaboleq [ 28 lis 2015, 18:53 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Może się do was podepne. Mamy jakiegoś tsa czy cus?

Autor:  yabaddi [ 28 lis 2015, 19:59 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ja już jestem online, więc niedługo możemy zaczynać. Myślę, że od biedy można użyć Voice Chata Steamowego.

Na wszelki wypadek założę grę na serwerze (MMORPGPL), po pass whispujcie na Steam'ie.

Autor:  Piszpan [ 28 lis 2015, 20:14 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

zrobilem arcaniste i cos tam pobiegalem. macie pomysly na deity?

Autor:  yabaddi [ 28 lis 2015, 20:22 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Piszpan napisał(a):
zrobilem arcaniste i cos tam pobiegalem. macie pomysly na deity?


Tzn. na ten nowy "Devotion"? Trochę to mało czytelne zrobili, sporo tego jest ale z tego co zauważyłem to specjalnie nie komplikuje rozwoju. Bardziej, powiedziałbym, potraktowali to "liniowo": atrybut - off/def - dmg% - attack skill. Więc chyba trzeba patrzeć pod kątem najczęściej używanych skilli i sprzętu i pakować tam gdzie będzie największy dmg bonus. Tak na chłopski rozum ;) Dla Arcanisty to będzie pewnie albro Chaos/Aether albo Lightning/Elemental.

Autor:  Piszpan [ 28 lis 2015, 20:52 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

teoretycznie tak praktycnie nie ma czystych drzewek ;/

Autor:  yabaddi [ 28 lis 2015, 21:02 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Piszpan napisał(a):
teoretycznie tak praktycnie nie ma czystych drzewek ;/


Heh, w tym cały problem. Ja na razie biorę tylko cząstki - te co mi najwięcej dają. Bonusów za komplet "konstelacji" na razie jeszcze nie wałkowałem, w razie czego jest refund punktów ;)




Ps. To co jest, gramy czy ...? Czekam na 3 poz i mi się nudzi. Jak nikt nie dołącza to lecę z poziomem dalej...

Autor:  Piszpan [ 28 lis 2015, 23:26 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

3 mowisz ja troche pogralem i wbilem 20...

troche componentow i wszystko poza bosami schodzi na hita i to ladne aoe. duzo crytow ekran lata. w sumie fajnie sie rozpeirdala mobki ale szybko sie znudzi bo to jednak solo.

Autor:  yabaddi [ 29 lis 2015, 09:04 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Piszpan napisał(a):
3 mowisz ja troche pogralem i wbilem 20...


Heh, 3 bo czekalem na reszte i krecilem sie w kolko. Tiomor chcial zaczynac od poczatku wiec nie bylo co leciec z poziomem. Ostatecznie zrobiłem 5 i umowilismy sie z Zaboleq na poniedziałek wieczorem - moze tym razem ktos dolaczy, party jest do 4 osob.

Autor:  Piszpan [ 29 lis 2015, 10:28 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

no jakos dzisiaj mi sie nie chce nawet odpalac. przypomnialem sobie czemu to rzucilem wcesniej i tak poza plusami ktore sa (chyba najwiekszym itemizacja i troche surowa grafa)

1. rozowj postaci mimo wszystko jest mialki tak naprawde skupiamy sie na 1 skillu buffie lub 2 no moze na 2 skillach atakujacych i to wszystko.
2. questy, ok rozumie gra moze jest tam jakos oldscholowa czy cos ale serio nie mam frajdy jak trace godzine bo musze znalezc mobki albo jakis bzdurnego npca ktory siedzi schowany itd. brak jakiejs szczalki na dluzsza mete wkurwia. bo q sa na tyle wazne ze nie wolno zadnego przegapic.
3. same mapy (to mnie tez w poe wkurwia) idziesz pol mapy o ciul nie ma przejscia trzeba sie cofac a nie ma zadnego skilla do przeskakiwania murkow czy cos. takze buty z bieganiem na 10% plus to podstawa.

moze razem bedzie przyjemniej (ja mam ciagle w a1 sporo questow) ale czekanie na pon wieczor to tez z dupy :)

moj nick na steamie to Kaax z takim czerownym diabelkiem jak ktos widzi ze gra albo ja zobacze ze ktos gra to mozna pobiegac.

Autor:  zaboleq [ 29 lis 2015, 18:14 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Kax wcale nie trzeba się skupiać na jednym skillu albo 2. Może na jakimś max lvlu dla max efficinecy warto pakować w jakieś 2 skille ale nie wiem czy to zda egzamin. Sporo zależy od itemów oraz od tego jakie skille mamy z tych craftowalnych pierdolników (zęby, kawałki kamieni etc). Dużo zależy od stylu grania - ja lubie mieć odpowiedź na wszystko więc kombinuje z różnymi skillami i nie pakuje wszystkiego w 1 czy tam 2 skille.

Autor:  D3jviD [ 29 lis 2015, 20:25 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Piszpan napisał(a):
(...) brak jakiejs szczalki na dluzsza mete wkurwia (...) trzeba sie cofac a nie ma zadnego skilla do przeskakiwania murkow czy cos(...)


M.in. dlatego aktualnie tworcy robia gry dla debili.
Od startu tutorial, pozniej strzalki, ikonki na mapie, wyznaczone sciezki, zeby czasem gracz nie przegapil questa.
Wystarczy, ze czasami powstanie cos bardziej wymagajacego i juz ludzie zaczynaja marudzic.

Autor:  yabaddi [ 30 lis 2015, 07:15 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Questy w GD są oznaczone gwiazdkami na mapie i czasem trzeba się trochę namęczyć aby je znaleźć bo niestety na tych mapkach wszystko wygląda bardzo do siebie podobnie. Pamiętam, że zawsze wkurzał mnie ten quest z Crossroads na znalezienie naszyjnika (nosi go jeden z zombali) - musiałem się nabiegać aby go znaleźć co w przypadku GD, gdzie mapki budowane są właśnie tak jak Kaax pisze - ze ślepymi zauukami, biegania było 2x więcej niż standardowo. W drugim akcie też jest jeden quest bez specjalnego oznaczenia celu i też trzeba się nabiegać. No cóż, to charakterystyczna cecha gier od tego producenta - w Titan Quest też tak było. Na szczęście można zawsze rzucić portal i przenieść się do dowolnego gate'a - zawsze to jakiś skrót.

Co do skilli, też nie uważam aby było ich jakoś mało. To, że z drzewek idzie rozwinąć ze 2 aktywne to nie dziwota - domyślnie pod lewy i prawy klawisz myszy, oprócz tego drzewka obejmują buffy (na pasek), przyzwańców (też pasek) i passivy. Trochę tego jest, na podstawę akurat wystarczy - reszta poukrywana jest w sprzęcie (setowe itemki często dodają różne skille), na upgrade'ach do sprzętu (bardzo przydatne ataki na niektórych szponach) no i w ostatnio dodanym Devotions (tam jest ich cała masa).

Autor:  zaboleq [ 30 lis 2015, 09:19 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Dzisiaj gramy tak:)?

Chyba zrobię żywy granatnik bo rogala dobiłem aż do 11 lvla:). Proponuję umówić się tak tylko żeby grać razem tymi postaciami, będzie większy fun. Może od razu na veteranie??

Autor:  tiomor [ 30 lis 2015, 09:31 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

^ o dokładnie tak. Takie postacie tylko do co-opa ;)

ja dzisiaj mogę być - o której?

Zagram jakoś kombinacją Woja i Shamana chyba.

Autor:  Piszpan [ 30 lis 2015, 10:30 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

jak juz wbijecie jakies lvle dajcie znac moze pgram i mam jakis setowki +1 all skills soldiers itd. sam mam 3 itemy juz z +1 to all skills in arcanist niezlego kopa to daje :)

Autor:  yabaddi [ 30 lis 2015, 12:18 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

zaboleq napisał(a):
Dzisiaj gramy tak:)?

Chyba zrobię żywy granatnik bo rogala dobiłem aż do 11 lvla:). Proponuję umówić się tak tylko żeby grać razem tymi postaciami, będzie większy fun. Może od razu na veteranie??


Tak, gramy dzisiaj - powinienem być parę minut po 20tej. Kontynuuje swojego Druida od 5 lvl.

Tiomor, mam nadzieję że dołączysz - w trzech będzie już niezła jazda :D

Ps. Jasna sprawa, że na Veteranie - ja inaczej nie gram 8)

Autor:  tiomor [ 30 lis 2015, 12:31 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Bendem!

Mój szamono-wojownik lvl.1 jest gotowy do akcji :D

Autor:  zaboleq [ 30 lis 2015, 13:51 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Ok to ja też będę o 20 ze swoim snajperem ;).

Autor:  yabaddi [ 30 lis 2015, 16:16 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

tiomor napisał(a):
Bendem!

Mój szamono-wojownik lvl.1 jest gotowy do akcji :D


Super, bedzie ciekawie bo ja tez mam krzyzowke Shamana (tylko, ze z Arcanista). Mysle, ze mozesz w chwili wolnej ubic pare zombali bo nasze postacie sa na 5 lvl. Bardzo dobry pomysl z co-op only postaciami, popieram!

Autor:  tiomor [ 1 gru 2015, 09:07 ]
Tytuł:  Re: [GD] Grim Dawn

Tak szczerze mówiąc to ja bym mocniej pocisnął fabułę do przodu, bo trochę masakrujemy we trzech ;p

Strona 20 z 44 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team