lamoon napisał(a):
No właśnie zawsze mnie zastanawiało jak się skalują takie rzeczy w PoE. Może ktoś nas ładnie oświeci. Jak to jest z tym np. - 44 phys dmg, a jeszcze bardziej interesuje mnie jak to jest z life gain on hit np. +3. Dostaję 3 hp za trafienie?! Z pewnością tak nie jest, ponieważ byłoby to absurdalne. Mam 400 czy 500 hp, uderzam moba i dostaję 3? lol. Nawet mając taki skill jak cleave i jebnę w grupę, no nie wiem, 10 mobów np. To i tak wychodzi śmiech na sali - 30 hp. Przy moich 500 to kropla w morzu.
Ja dokladnych mechanik cyferkowo nie znam, ale wiem, ze to jest bardzo duzo, taki plaski "minus phys. dmg"
LGoH dziala przy kazdy uderzeniu wroga, z niekotrymi skillami jest zajebiste, jak np. Double Strike, ktore uderza dwa razy, doloz se do tego jeszcze multristrike, ktore uderza 3x i masz jebitny, INSTANTOWY, heal. Dla niektorych buildow jest to swietna rzecz.
Co do Nemesis to ja wczoraj skonczylem Normala Duelista, ogolnie bez wiekszych problemow, w ogrodach jakies specjalnej trudnosci nie zauwazylem
Ten affix Fractured jest faktycznie grozny na niektorych typach mobow, trzeba na to zwracac uwage!!!