MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Path of Exile
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=102&t=38633
Strona 22 z 343

Autor:  Kabraxis [ 9 gru 2011, 10:26 ]
Tytuł: 

Pozyjemy zobaczymy. Na samej kosmetyce ciezko bedzie - rowniez tak uwazam, zwlaszcza ze gra jest skierowana do raczej hardcore playera ktory czesto gesto przeklada cyferki nad np. wyglad postaci.

Osobiscie nie mam problemow zeby oprocz kosmetyki sprzedawali np. sloty na postacie, zmiany nicka, rozszerzenia skrzynki czy nawet boostery do expa - dopoki nie bedzie mozna kupic itemkow, orbow, zwiekszaczy dropa, itp.. bedzie gites.

Prawdopodobnie beda tez sprzedawac respece, jednak ofc beda one tez dostepne ingame ale w ograniczonej ilosci (moze ala Diablo 2 jako nagroda za questy).

Autor:  zaboleq [ 9 gru 2011, 10:38 ]
Tytuł: 

W ogóle coś wiadomo o dacie premiery? Mam w sumie kluczyk do bety ale nawet nie zainstalowałem jeszcze a tak czytam te wasze opisy i w sumie wydaje się dość ciekawa gierka. Dużo zmieniło się od ostatnich 2 miesiecy??

Autor:  Ravushimo [ 9 gru 2011, 11:13 ]
Tytuł: 

@Zabo: w miedzy czasie wszedl 0.9.3 i 0.9.4, zmienilo sie wiec sumie calkiem sporo jesli o mechanike chodzi. Dodali tez europejska bramke = nie ma juz takich lagow.

Kabraxis napisał(a):
Osobiscie nie mam problemow zeby oprocz kosmetyki sprzedawali np. sloty na postacie, zmiany nicka, rozszerzenia skrzynki czy nawet boostery do expa...

Same here, tego typu pierdoly nie sa dla mnie gamebreaking wiec luz :D (no moze poza boosterem do expa bo zazwyczaj znaczy to ze bez tego lvluje sie masakrycznie dlugo). No i co do slotow na postacie to ponoc w ktorym diary Chris powiedzial ze bedzie 16 slotow, wiec tego raczej w shopie nie bedzie.

Autor:  naro [ 9 gru 2011, 13:03 ]
Tytuł: 

bede nudny :) - ktos ma wolny kluczyk ?

Autor:  D3jviD [ 9 gru 2011, 13:40 ]
Tytuł: 

"Hi D3jviD,
Welcome to the Path of Exile Beta!"

Zdobyłem kluczyk i idę testować ;)

Autor:  Ravushimo [ 9 gru 2011, 19:12 ]
Tytuł: 

Jak ktos chce gre odpalic by poprobowac, ale nie ma jakiegos wielkiego cisnienia na wlasne konto itd. to moge uzyczyc swoje drugie konto na ktorym gral moj brat. W tej chwili nie ma tam zadnych postaci.

Autor:  Amadeo [ 9 gru 2011, 21:25 ]
Tytuł: 

Ja z chęcią bym pograł, jeśli by była taska możliwość.


Pozdrawiam
Ama

Autor:  D3jviD [ 9 gru 2011, 22:14 ]
Tytuł: 

18 lvl, gdzieś na początku drugiego aktu biegam.
W drzewku doszedłem do fajnego pasywa, gdzie zombiaki wybuchają po śmierci zadając chory dmg ;)

Co do gameplayu, to mam wrażenie, że przy takim szybkim regenie butelek cięzko będzie im zbalansować grę. Gram templarem, czar nova coś tam jest przegięty. Wystarczy biegać i w kółko go rzucać, pijąc flaszki, a po walce i tak będą pełne. Zobaczymy jak będzie dalej, bo do tego lvl było bardzo łatwo i padłem tylko raz pisząc sms'a.

Podoba mi się system "płatności".
Cięzko się przyzwyczaić na począku do braku kasy, ale im dalej, tym więcej wszystkiego leci, więc jest ok.

Ogólnie bardzo pozytywnie jestem zaskoczony, świetnie się gra, nie mogę się oderwać.

To tyle, wracam mordować :)

Autor:  Ravushimo [ 9 gru 2011, 22:44 ]
Tytuł: 

W koncu trafisz tak ze w grupie mobkow bedzie 2-3 z reflectem na dany spell i nawet nie zauwazysz jak padniesz :] na normalu moze to nie bedzie bolec, ale na hc im dalej tym ostrozniej podchodze pod specjalne mobki bo juz raz sie prawie one shotnalem. Cieszy mnie w porownaniu do D2 ze - przynajmniej na razie - nie ma mobkow ktore potrafia instagibnac na co wplywu praktycznie nie miales.

Autor:  Sobtainer [ 9 gru 2011, 22:48 ]
Tytuł: 

No dobra, kilka patchy było, zaczynam grać, przekonaliście mnie. Będę się starał nie patrzeć na animację postaci.

Autor:  Ravushimo [ 9 gru 2011, 22:55 ]
Tytuł: 

Pograc to bys musial te kilka godzin, tbh pierwsze 15-20lvl jest po prostu nudne, nic ciekawego nie leci, orby czasem od swieta dropna, support gemow nie ma, a w drzewku talentow tez do niczego ciekawego nie dolecisz. Pogliby cos z tym zrobic tbh, bo poczatek potrafi odrzucic.

Autor:  sula [ 9 gru 2011, 23:13 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
No dobra, kilka patchy było, zaczynam grać, przekonaliście mnie. Będę się starał nie patrzeć na animację postaci.


Ee, ja rozumiem to nie animacja na miarę D3, ale bez przesady - są lepsze niż przeciętne.

Autor:  Kabraxis [ 9 gru 2011, 23:17 ]
Tytuł: 

Sa rowniez w miare realistyczne. Animacje w grach Blizzarda, mimo ze plynne to sa bardzo przerysowane i mnie np to odrzuca w takim D3 bo wyglada to jak tania koreanska gierka tbh. Serio jak widze takiego monka to mi sie kojarzy to z Cabal Online.

Co kto lubi. :)


"Pogliby cos z tym zrobic tbh, bo poczatek potrafi odrzucic."

Z drugiej strony jak rzuca na gracza wszytko na poczatku (supporty, keystones, itd..) aby bylo ciekawiej to 9/10 odpadnie jak w EVE Online bo gierka do najprzystepniejszych i najprostszych nie nalezy. I badz tu madry. :)

Autor:  raggnarok [ 10 gru 2011, 00:05 ]
Tytuł: 

Nie przesadzaj, ze takie PoE jest skomplikowane, bo wcale tak nie jest.

Autor:  sula [ 10 gru 2011, 00:15 ]
Tytuł: 

No nie jest to gra tak przystępna dla nooba jak większość mainstreamu, ale bez przesady do EvE to tej grze lata świetlne brakuje.

Opcji wydaje się sporo, ale są ładnie pogrupowane, zresztą dochodzą dosyć stopniowo i idzie się bez problemu połapać.

Zresztą podejrzewam, że final build będzie miał jakieś wyskakujące okienka z tutorialem czy coś. (imo zbędnę, ale...)

Autor:  iniside [ 10 gru 2011, 00:44 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Nie przesadzaj, ze takie PoE jest skomplikowane, bo wcale tak nie jest.

Dla przecietnego gracza, ta gra jest rownie trudna, co wymowienie slow "geometria analityczna" ;p.

Autor:  raggnarok [ 10 gru 2011, 01:46 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Nie przesadzaj, ze takie PoE jest skomplikowane, bo wcale tak nie jest.

Dla przecietnego gracza, ta gra jest rownie trudna, co wymowienie slow "geometria analityczna" ;p.


Tylko dlatego, ze w grze brak jakiegokolwiek tutoriala, opisu poszczegolnych funkcji etc. Niby co w tej grze jest takiego zlozonego? I nie przywolujcie drzewka passive, bo jest roznica miedzy rozbudowanym, a slabo obsjasionym/zaprojektowym ficzersem, ktorym jest obecnie to drzewko.

Autor:  Kabraxis [ 10 gru 2011, 08:50 ]
Tytuł: 

No jesli skill tree w PoE nie jest rozdudowane to ja juz nie wiem co jest.... pewnie brak drzewek w Diablo 3. :P No i system support gemow jest rozbudowany bardziej niz cokolwiek co widzialem w HnS.

Pozatym drzewko passive wcale nie jest zle zaprojektowane i przypuszczalnei z malymi zmianami i dodaniem paru rzeczy (wiecej keystones) zostanie juz takie jakie jest atm do premiery.
Jedyne co jest do zmiany to poprostu balans bo niektore sciezki sa za mocne i "must have" dla wlasciwie kazdego buildu no ale mamy bete co nie?

Zrobcie pare postaci do max lvla to moze bedziemy mogli pogadac o drzewku i o tym czy jest zle zaprojektowane bo grajac jedna postacia do 30lvla to nawet tego drzewka nie liznales (zreszta pisalem juz o idiotyzmie proszenia o revamp po zagraniu jedna postacia).

Autor:  naro [ 10 gru 2011, 09:53 ]
Tytuł: 

pamietajcie o wolnym kluczyku :)

plz pm

Autor:  raggnarok [ 10 gru 2011, 12:22 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
No jesli skill tree w PoE nie jest rozdudowane to ja juz nie wiem co jest.... pewnie brak drzewek w Diablo 3. :P No i system support gemow jest rozbudowany bardziej niz cokolwiek co widzialem w HnS.

Pozatym drzewko passive wcale nie jest zle zaprojektowane i przypuszczalnei z malymi zmianami i dodaniem paru rzeczy (wiecej keystones) zostanie juz takie jakie jest atm do premiery.
Jedyne co jest do zmiany to poprostu balans bo niektore sciezki sa za mocne i "must have" dla wlasciwie kazdego buildu no ale mamy bete co nie?

Zrobcie pare postaci do max lvla to moze bedziemy mogli pogadac o drzewku i o tym czy jest zle zaprojektowane bo grajac jedna postacia do 30lvla to nawet tego drzewka nie liznales (zreszta pisalem juz o idiotyzmie proszenia o revamp po zagraniu jedna postacia).


Sorry, ale argument w stylu 'nie pograles do max lvl. to sie nie wypowiadaj' jest najdurniejszy pod sloncem. Gra ma sprawiac frajde/byc zbalansowana przez wszystkie lvl, a nie na jakims mitycznym, max lvl... Tak sie gier nie projektuje.

Strona 22 z 343 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team